• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

HANSA 2007

Started by Pondan, August 26, 2006, 10:49:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Quote from: "Pondan"Sendte mail i går kveld.. noe svar å få snart?


Hvis du leser på framsiden så står det at Bataljonen sannsynligvis ikke har mottatt mailen din grunnet tekniske problemer.
2.10.07-Gullet kom hem!

Lilleheil

Quote from: "Brann_ruler86"Av det jeg har sett (riktignok ikke så mye) så pleier nesten alle supportergjenger å løfte skjerfene over hodet under "nasjonalsangen", enten det er byen eller klubben sin sang. Hadde vært flott med noe slikt under nystemten!


Om man tar Liverpool til inspirasjon, så holder jo de skjerfene over hodene på you never walk alone.. var utrolig stilig mot barcelona

Northside

Fikk i dag høre at Brann solgte billetter til Felt T. Var ikke det feltet Bataljonen skulle få til sine yngre medlemmer, men som de ikke fikk pga det ikke skulle brukes??

merkelig...

Mr_Soma

Quote from: "NorthsideFCDH"Fikk i dag høre at Brann solgte billetter til Felt T. Var ikke det feltet Bataljonen skulle få til sine yngre medlemmer, men som de ikke fikk pga det ikke skulle brukes??

merkelig...


Snodig... når jeg var å kjøpte billetter igår i Brann-butikken så ble folk nektet å kjøpe på det feltet å henvist til fotikken.

Northside

Kan nevnes at det var på Narvesen disse bellettene til Felt T ble kjøpt...

Xminator

Quote from: "NorthsideFCDH"Kan nevnes at det var på Narvesen disse bellettene til Felt T ble kjøpt...


Og det er vel litt av grunnen til at Billettluka har fått midlertidig kjøreforbud.

Vestkanten

Hansa tribunen er blitt KONGE! De skapte en magisk stemning og det var et kjempetrøkk!
Heia Brann!

howie

Quote from: "Vestkanten"Hansa tribunen er blitt KONGE! De skapte en magisk stemning og det var et kjempetrøkk!


Enig!

Det var sykt trøkt! Kanon gøy!
Var borte ved nye hovedtribunen med storflagg før kamp, og når spilleroppropet var ferdig og hansa begynte og synge, fy søren!
Ble overrasket over kor heftig trøkk det var.

Har nok med at det var kanon stemning blant supporterene, men også hansa som tribune. Er bra tribune til og lage skikkelig trøkk på.

Corran

Sitter på BT og før kampen var eg skremt over kor lite eg hørte fra Hansa men når kampen begynte steg trøkket og ble meget bra innimellom
Stemmningen på BT var også brukbart (bedre en på gamle nordre) og kan nok ta seg opp i løpet av et par kamper når flere folk henger seg på. En hørte det var noen innimellom som var veldig klar for å lage stemmning.
Eg hadde 2 eldre par forran meg som allerede før kampen begynte å snu seg og kikke litt småskremt tilbake. Og har de partoutkort så blir de enten herdet eller så gir de vekk kortene sine :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

TrulsVikane

Kjempetrøkk på Hansa igår men den nye SPV tribunen var mildtsakt elendig!
kte lidenskap har et navn: BRANN

chris_henrik

Etter to kamper kan vi begrave frykten for at Bataljonens inntreden på nedre Hansa ville ødelegge den unike stemningen som var på tribunen. Sitter selv på nedre FB-A, og det er befriende få fjortiser som sjekker meldinger og andre fjortiser. Klappeproblemet ser også ut til å være på bedringens vei.

Det å innføre partoutkort med fast plass for den syngende kjerne og flytting til Hansa, er det beste som har skjedd tribunelivet på stadion på lang tid.
<BRANN> ..... DKFM

Memelli

QuoteSitter selv på nedre FB-A, og det er befriende få fjortiser som sjekker meldinger og andre fjortiser


Det er vel ikke negativt med fjortiser så lenge de synger? Jeg er selv en gutt på 15 år. Sto på nedre felt D mot VIF og sang av full hals kampen igjennom.

Brannfrelst

Skaper vel mindre respekt om det er fjortiser som skal dominere/ha en stor andel av den syngende gjengen. Om en f.eks ser på Lyn og Stabæk der det florerer av små unge pappagutter og jenter,så får jeg ikke så stor respekt av det. Med fare for å skape stor diskusjon utav dette,håper jeg at folk skjønner.
2.10.07-Gullet kom hem!

Memelli

Er det ikke stemningen som gjelder da? Om man synger alle de andre lagene ned i støvlene, så gjør det vel ikke noe om det er noen 14-15 åringer her og der? Om de ikke synger så er det selvfølgelig negativt, men om de synger så ser jeg virkelig ikke problemet.

Erlend

Quote from: "NorthsideFCDH"Fikk i dag høre at Brann solgte billetter til Felt T. Var ikke det feltet Bataljonen skulle få til sine yngre medlemmer, men som de ikke fikk pga det ikke skulle brukes??

merkelig...

Tror det var noe med at sikten ble ødelagt av reklameskilt eller noe sånt

Go Up