• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

HANSA 2007

Started by Pondan, August 26, 2006, 10:49:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

smaalanda

Quote from: "Erlend"jeg antar at gode gamle vi e brann bergens stolthet-Skbrann bergens stolthet som var vekselropet mellom z og SS går ut nå? i så fall er det synd for den likte jeg


Denne bør ikke bli noe problem å veksle mellom Felt B og Felt C i 2007.
KMO!!!

Klaus_Brann

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "Erlend"jeg antar at gode gamle vi e brann bergens stolthet-Skbrann bergens stolthet som var vekselropet mellom z og SS går ut nå? i så fall er det synd for den likte jeg


Denne bør ikke bli noe problem å veksle mellom Felt B og Felt C i 2007.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Vekselsangen skal no resten av stadion få svare på.

Vi tar ene ropet (Hansa) så kan stadion fikse "SK Brann Bergens stolthet" :wink:

Romani3

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "krøvel vellevold"Og for ordens skyld (for å være litt politisk korrekt): Det er selvsagt ikke ALLE jenter på SS som passer til karakteristikken over.


Men de aller ALLER fleste.
Presist innlegg Krøvel!


Men det finnes unntak..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

vebo

Kunne godt tenkt meg litt mer info fra Bataljonen ang antall solgte kort så langt. Fyller vi B og C? Ekspandrer vi til A og D?

Lurer også hva som skjer med T-feltet? Frykter invasjon av fjortiser til Hansa:(
Tiocfaidh ár lá

slang

I den andre hansa-tråden opplyste bataljonen om at det var solgt ca 900 partourkort. Dette e vel 1-2 uker siden. Når det gjelder fjortissinvasjon er eg og bekymret for dette. Bataljonen kunne vel ikke fortalt hvor mange % av de som har fått partourkort på hansa som e jenter?

Vil selvfølgelig være endel jenter der som er supportere og som bryr seg om Brann, men hvis andelen er jenter er som det var på SS i år 60-70% så kan vi bare glemme drømmen om en fryktet hansatribune..
ansa 08

Erlend

Har et forslag: Alle fjortiser som ikke synger, slenges bort pÃ¥ t og fÃ¥r 600 tilbake.  Tror det var en liten tabbe av bataljonen Ã¥ gjøre hansa til det billigste partoukortet etter T.

Stoffi

Quote from: "slang"I den andre hansa-tråden opplyste bataljonen om at det var solgt ca 900 partourkort. Dette e vel 1-2 uker siden. Når det gjelder fjortissinvasjon er eg og bekymret for dette. Bataljonen kunne vel ikke fortalt hvor mange % av de som har fått partourkort på hansa som e jenter?

Vil selvfølgelig være endel jenter der som er supportere og som bryr seg om Brann, men hvis andelen er jenter er som det var på SS i år 60-70% så kan vi bare glemme drømmen om en fryktet hansatribune..


Der jeg står på bataljonsfeltet, vet jeg at det er 90% menn over 22-23, 60 i tallet.
Du trenger ikke bekymre deg, mange som kommer tilbake til kjernen og vi blir kvitt fjortisene.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Pondan

Kanskje BBB kan skrive hvor mangen % aldersgrupper det er og kjønn.. feks 16-18 19-25 og 25-+++

Erlend

Det går folk der under 16

Mr_Soma

Quote from: "Romani3"
Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "krøvel vellevold"Og for ordens skyld (for å være litt politisk korrekt): Det er selvsagt ikke ALLE jenter på SS som passer til karakteristikken over.


Men de aller ALLER fleste.
Presist innlegg Krøvel!


Men det finnes unntak..


Du sikter til deg selv kanskje?

Corran

Er det 100% sikkert at bataljonen sine felt på Hansa blir ståfelt?
I følge de som kjøper partoutkort på de tilstøtende feltene så sier de på stadion at det ikke blir lov å stå for bataljonen og at de som gjør det får bøter. Og ikke nok med det De påstår også at ledelsen i Bataljonen er fult klar over dette.
Hvis ikke er det jo rimelig frekt av Brann å ta full pris fra de som kommer fra Umbro og får plasser på disse feltene.
Og før dokker skyter budbringeren. Eg har ikke noe i mot at bataljonen står
Bare ser at det kan oppstå en konflikt situasjon her.
Brann sier til de som får billetter at bataljonen ikke står og da blir det en del som tar disse partoutkortene og så kommer de på de første kampene og oppdager at de må stå for å se.

Skal bli spennende å se hva som skjer her
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

paf

Quote from: "Corran"I følge de som kjøper partoutkort på de tilstøtende feltene så sier de på stadion at det ikke blir lov å stå for bataljonen og at de som gjør det får bøter. Og ikke nok med det De påstår også at ledelsen i Bataljonen er fult klar over dette.
Hvis ikke er det jo rimelig frekt av Brann å ta full pris fra de som kommer fra Umbro og får plasser på disse feltene.

Her lyver jo noen. Bataljonen hevder å ha fått klarsignal til å stå. Brann markedsfører feltene ved siden av som ordinære sittefelter, og svarer ikke på henvendelser om det problematiske i dette. Det hadde vært veldig greit om styret i Bataljonen kan bekrefte at det ikke er de som lyver (noe jeg ikke tror), og at det foreligger skriftlig avtale med Brann om dette (noe jeg håper)

Bataljonen

Vi har gjort avtale med Brann at vi skal få disponere felt B og C på nedre Frydenbø fra og med neste sesong og at partoutkortene på disse to feltene vil bli solgt som "ståplass med sete", noe som vi har spesifisert i vår artikkel om partoutkortsalget som har lagt ute på vår nettside i lengre tid. Dette nettopp for å "advare" og gjøre de som kjøper partoutkort på felt A og D oppmerksomme på dette. Brann kan ikke offisielt gå ut og skrive dette men jeg har nettopp nå vært i kontakt med Jæger og de som nå etterhvert kjøper partoutkort på disse sidefeltene vil bli gjort oppmerksom på at på denne tribunen vil den syngende kjerne stå.

Hadde vi solgt ut hele nedre feltet ville ikke dette vært noe "problem" og det er nettopp derfor vi har sikret oss en "opsjon" på sidefeltene ved at det ikke blir solgt sete på disse feltene med fornybar rett slik at Bataljonen kan utvide med tiden.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

paf

Dette høres jo betryggende ut. Samtidig er det åpenbart at Brann bruker minst to tunger i kommunikasjonen her. De tingene Corran kommer med i forhold til sidefeltene har jeg også hørt såvidt, og kommunikasjonen til Brann er bare tydelig på at det her blir sitteplasser. Vel og bra hva som står hos Bataljonen, men risikerer vi å komme i en situasjon der masse folk blir sure og sinte fordi de er forespeilet sitteplasser og så må de stå for å se kampen? Jeg tror det er viktig at Brann kommuniserer dette riktig ut, og det er det åpenbart at de ikke gjør. Til syvende og sist går dette bare ut over oss...

Bataljonen

Quote from: "paf"Dette høres jo betryggende ut. Samtidig er det åpenbart at Brann bruker minst to tunger i kommunikasjonen her. De tingene Corran kommer med i forhold til sidefeltene har jeg også hørt såvidt, og kommunikasjonen til Brann er bare tydelig på at det her blir sitteplasser. Vel og bra hva som står hos Bataljonen, men risikerer vi å komme i en situasjon der masse folk blir sure og sinte fordi de er forespeilet sitteplasser og så må de stå for å se kampen? Jeg tror det er viktig at Brann kommuniserer dette riktig ut, og det er det åpenbart at de ikke gjør. Til syvende og sist går dette bare ut over oss...


Derfor jeg har bedt Brann presisere dette enda bedre til de som kjøper seter på disse to sidefeltene.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

krøvel vellevold

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "paf"Dette høres jo betryggende ut. Samtidig er det åpenbart at Brann bruker minst to tunger i kommunikasjonen her. De tingene Corran kommer med i forhold til sidefeltene har jeg også hørt såvidt, og kommunikasjonen til Brann er bare tydelig på at det her blir sitteplasser. Vel og bra hva som står hos Bataljonen, men risikerer vi å komme i en situasjon der masse folk blir sure og sinte fordi de er forespeilet sitteplasser og så må de stå for å se kampen? Jeg tror det er viktig at Brann kommuniserer dette riktig ut, og det er det åpenbart at de ikke gjør. Til syvende og sist går dette bare ut over oss...


Derfor jeg har bedt Brann presisere dette enda bedre til de som kjøper seter på disse to sidefeltene.
Legg ned hele klubben!

Brannesen

Vi er en gjeng som satt på nedre Z (rad 6) ifjor som fikk brev om at vi måtte flytte på oss. Da fikk vi beskjed om at vi ble flyttet på øvre felt. Så fikk jeg mail om at det ikke var mulig å plassere oss samlet på noen av de øvre feltene på frydenbø siden vi var så mange (9stk). Da ble vi plassert på øverste rad på nedre felt (vet ikke hvilket)! Blir dette sammen med store stå eller har dere "bare" de midterste feltene?
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Corran

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "paf"Dette høres jo betryggende ut. Samtidig er det åpenbart at Brann bruker minst to tunger i kommunikasjonen her. De tingene Corran kommer med i forhold til sidefeltene har jeg også hørt såvidt, og kommunikasjonen til Brann er bare tydelig på at det her blir sitteplasser. Vel og bra hva som står hos Bataljonen, men risikerer vi å komme i en situasjon der masse folk blir sure og sinte fordi de er forespeilet sitteplasser og så må de stå for å se kampen? Jeg tror det er viktig at Brann kommuniserer dette riktig ut, og det er det åpenbart at de ikke gjør. Til syvende og sist går dette bare ut over oss...


Derfor jeg har bedt Brann presisere dette enda bedre til de som kjøper seter på disse to sidefeltene.


Litt seint å presisere det etter at billettene er fordelt. Disse møtene var mandag, tirsdag og onsdag. Feltene var ikke utsolgte men det var solgt en god del. Etter at jeg var der måtte en ned under rad 12 for å få flere plasser ved siden av hverandre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

slang

Quote from: "Brannesen"Vi er en gjeng som satt på nedre Z (rad 6) ifjor som fikk brev om at vi måtte flytte på oss. Da fikk vi beskjed om at vi ble flyttet på øvre felt. Så fikk jeg mail om at det ikke var mulig å plassere oss samlet på noen av de øvre feltene på frydenbø siden vi var så mange (9stk). Da ble vi plassert på øverste rad på nedre felt (vet ikke hvilket)! Blir dette sammen med store stå eller har dere "bare" de midterste feltene?


BATALJONEN(ikke store stå) har de 2 midterste feltene. Altså felt B og C.
ansa 08

Brannesen

Ja sorry! Bataljonen...store stå er jo revet :)
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Brann_ruler86

Når blir regningen sendt ut? Det står bare midten av november på hovedsiden...
GÃ¥ ta banen!

Bataljonen

Quote from: "Brann_ruler86"Når blir regningen sendt ut? Det står bare midten av november på hovedsiden...


Vi har fått beskjed at ila november skal det sendes ut regning. Vi vet at det har vært litt forsinkelser pga stor arbeidsmengde der oppe.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

skb!

Hvordan er muligheten som bataljonsmedlem til å få en eventuell cupfinalebillet til neste år?

gkh

Quote from: "skb!"Hvordan er muligheten som bataljonsmedlem til å få en eventuell cupfinalebillet til neste år?

Tror du skal se langt etter cupfinale og seriegull når det er mjelde som styrer skuten

Bataljonen

Quote from: "gkh"
Quote from: "skb!"Hvordan er muligheten som bataljonsmedlem til å få en eventuell cupfinalebillet til neste år?

Tror du skal se langt etter cupfinale og seriegull når det er mjelde som styrer skuten


Mjelde debatten kan taes i en av de mange trådene som er startet om dette emnet.
Når det gjelder muligheten for å få cupfinalebillett så kan jeg si det slik at den er større om man er medlem av Bataljonen. Vi er såpass "mange" medlemmer at vi ikke kan garantere samtlige billett. Men når vi kommer til cupfinalen neste år skal vi gjøre det vi kan for å skaffe våre medlemmer mest mulig billetter.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Morriss

Dette med nummererte plasser, hvordan vil det fungere i praksis egentlig? Har snakket med flere som har kjøpt sesongkort som mest sannsynlig kommer til å drite i det. Det bør jo bare være første mann til mølla, regner med at hele tribunen skal synge uansett :)

Denne sanggruppen kan jo bare møte opp tidlig, eller det kan bli allmennkjent at de skal ha faste plasser, så blåser vi litt i resten. Er ikke det den beste måte å gjøre det på til neste år?

Bataljonen

Quote from: "Morriss"Dette med nummererte plasser, hvordan vil det fungere i praksis egentlig? Har snakket med flere som har kjøpt sesongkort som mest sannsynlig kommer til å drite i det. Det bør jo bare være første mann til mølla, regner med at hele tribunen skal synge uansett :)

Denne sanggruppen kan jo bare møte opp tidlig, eller det kan bli allmennkjent at de skal ha faste plasser, så blåser vi litt i resten. Er ikke det den beste måte å gjøre det på til neste år?


For å si det enkelt hvordan det blir til neste år: Nummererte plasser fungerer slik at man har et sete og der er plassen man skal stå.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

bernu

Quote from: "Morriss"Dette med nummererte plasser, hvordan vil det fungere i praksis egentlig? Har snakket med flere som har kjøpt sesongkort som mest sannsynlig kommer til å drite i det. Det bør jo bare være første mann til mølla, regner med at hele tribunen skal synge uansett :)


De kan jo gjerne drite i det, men da må de regne med å bli kastet vekk av den som eier det setet når vedkommende kommer.
Nummererte plasser er ikke så vanskelig når man først lærer det ;)
HANSA - Z

This Charming Man

En får håpe at disse som har blitt omplassert fra Umbro til nedre Hansa A eller D ikke syter for mye. Det bør da være klart for de fleste partoutkortinnehavere at Hansa (både øvre og nedre) konsoliderer seg mer og mer som en "supportertribune".

Men det er klart det er jo fett å syte, den saken er grei.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Corran

Eg ska syte  Den saken er klar :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stoffi

Quote from: "Morriss"Dette med nummererte plasser, hvordan vil det fungere i praksis egentlig? Har snakket med flere som har kjøpt sesongkort som mest sannsynlig kommer til å drite i det. Det bør jo bare være første mann til mølla, regner med at hele tribunen skal synge uansett :)

Denne sanggruppen kan jo bare møte opp tidlig, eller det kan bli allmennkjent at de skal ha faste plasser, så blåser vi litt i resten. Er ikke det den beste måte å gjøre det på til neste år?


Lykke til. Spesielt på midten er det store grupper av kompiser som sitter sammen, blir spennende å se hvordan det utarter seg hvis noen driter i plasseringen.
Nei du, dette er nok kun preik.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

vebo

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Morriss"Dette med nummererte plasser, hvordan vil det fungere i praksis egentlig? Har snakket med flere som har kjøpt sesongkort som mest sannsynlig kommer til å drite i det. Det bør jo bare være første mann til mølla, regner med at hele tribunen skal synge uansett :)

Denne sanggruppen kan jo bare møte opp tidlig, eller det kan bli allmennkjent at de skal ha faste plasser, så blåser vi litt i resten. Er ikke det den beste måte å gjøre det på til neste år?


Lykke til. Spesielt på midten er det store grupper av kompiser som sitter sammen, blir spennende å se hvordan det utarter seg hvis noen driter i plasseringen.
Nei du, dette er nok kun preik.


Håper virkelig det, jag var selv tidelig ute for å bestille netopp for å sikre meg en god plass. Etter mange år på Storestå er jeg litt lei av å møte opp 1-1/5 time før kamp for å stå bra til. Klart jeg er der for å synge å lage liv, men jeg vil da også få med meg kampen.

Tror dette er sagt av de som har vært seine ute og har dårligere plasseringer. Min plass er min!
Tiocfaidh ár lá

Eikeland

Når jeg kommer ruslende inn ca samtidig som spillerne entrer banen skal min plass være ledig. Den saken er grei.

Vi er en kompisgjeng på 12 stk så internt kommer vi nok til å drite i plasseringen, men utover det hadde det bare blitt baluba.

Eikeland!
eir Hasund

Northside

Quote from: "Eikeland"Når jeg kommer ruslende inn ca samtidig som spillerne entrer banen skal min plass være ledig. Den saken er grei.



håper du mener når spillerne kommer på banen for å varme opp!

Er redd mange vil komme veldig seint no pga de har plass uansett, men håper jeg tar feil så vi kan lage litt stemning før kampen også...

Morriss

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Morriss"Dette med nummererte plasser, hvordan vil det fungere i praksis egentlig? Har snakket med flere som har kjøpt sesongkort som mest sannsynlig kommer til å drite i det. Det bør jo bare være første mann til mølla, regner med at hele tribunen skal synge uansett :)

Denne sanggruppen kan jo bare møte opp tidlig, eller det kan bli allmennkjent at de skal ha faste plasser, så blåser vi litt i resten. Er ikke det den beste måte å gjøre det på til neste år?


Lykke til. Spesielt på midten er det store grupper av kompiser som sitter sammen, blir spennende å se hvordan det utarter seg hvis noen driter i plasseringen.
Nei du, dette er nok kun preik.


Greit, det er kun preik. Egentlig var det vel et spørsmål...

Stoffi

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Eikeland"Når jeg kommer ruslende inn ca samtidig som spillerne entrer banen skal min plass være ledig. Den saken er grei.



håper du mener når spillerne kommer på banen for å varme opp!

Er redd mange vil komme veldig seint no pga de har plass uansett, men håper jeg tar feil så vi kan lage litt stemning før kampen også...



Hvis det blir ølservering på stadion, da kommer nok mange flere tidlig. Men inntil griser kan fly og det snør i helvete, så blir det nok slik at ganske mange kommer rett før lagoppstillingen og nystemten.
Vi er 9(13) kompiser(4 damer), og de fleste av oss liker å få litt stemning på puben før kampen, hvis vi kan. Det er nok uaktuelt for alle mann å dra fra puben halvannen time før kampstart.
Pleier å ta buss nummer 2 fra puben.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

xTaTic

Hvem tar feil?

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
"Partoutkort på Nedre Hansa til kr 1500,-(inkluderer medlemskap)"

Selvfølgelig ikke noen stor "SKANDALE", men på min faktura som kom i dag står det 1575,- og ingenting om et evt. fakturagebyr på 75kroner som forklarer differansen.

Noen som har foklaring på dette?

skip

Quote from: xTaTicHvem tar feil?

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
"Partoutkort på Nedre Hansa til kr 1500,-(inkluderer medlemskap)"

Selvfølgelig ikke noen stor "SKANDALE", men på min faktura som kom i dag står det 1575,- og ingenting om et evt. fakturagebyr på 75kroner som forklarer differansen.

Noen som har foklaring på dette?


Ja. Du betaler for et elektronisk kort. Alle seriekampene ligger innpå dette kortet

xTaTic

Quote from: "skip"
Quote from: "xTaTic"Hvem tar feil?

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
"Partoutkort på Nedre Hansa til kr 1500,-(inkluderer medlemskap)"

Selvfølgelig ikke noen stor "SKANDALE", men på min faktura som kom i dag står det 1575,- og ingenting om et evt. fakturagebyr på 75kroner som forklarer differansen.

Noen som har foklaring på dette?


Ja. Du betaler for et elektronisk kort. Alle seriekampene ligger innpå dette kortet


Det burde jo uansett være spesifisert på fakturaen, men jeg ser at på brann.no står prisen oppført til 1575,- så er nok bare bataljonen som feilinformerer på sidene!

Brannmann rob

Quote from: "skip"
Quote from: "xTaTic"Hvem tar feil?

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
"Partoutkort på Nedre Hansa til kr 1500,-(inkluderer medlemskap)"

Selvfølgelig ikke noen stor "SKANDALE", men på min faktura som kom i dag står det 1575,- og ingenting om et evt. fakturagebyr på 75kroner som forklarer differansen.

Noen som har foklaring på dette?


Ja. Du betaler for et elektronisk kort. Alle seriekampene ligger innpå dette kortet


Noen som vet hvordan dette kortet funker? Har ikke fått det med meg. Er det sånn at vi må ha det med hver gang vi skal på stadion? Da er det rimelig kjipt å miste et kort der alle kampene ligger.. Men det er vel en grei løsning på det.

slang

Alle kampene legges inn på korten og man må ha kortet med på alle kampene. Mister man det får man sikkert nytt for en billig penge.
ansa 08

Stoffi

Quote from: "Brannmann rob"
Quote from: "skip"
Quote from: "xTaTic"Hvem tar feil?

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=668
"Partoutkort på Nedre Hansa til kr 1500,-(inkluderer medlemskap)"

Selvfølgelig ikke noen stor "SKANDALE", men på min faktura som kom i dag står det 1575,- og ingenting om et evt. fakturagebyr på 75kroner som forklarer differansen.

Noen som har foklaring på dette?


Ja. Du betaler for et elektronisk kort. Alle seriekampene ligger innpå dette kortet


Noen som vet hvordan dette kortet funker? Har ikke fått det med meg. Er det sånn at vi må ha det med hver gang vi skal på stadion? Da er det rimelig kjipt å miste et kort der alle kampene ligger.. Men det er vel en grei løsning på det.


Man holder det foran et apparat som registrerer hvem du er. Var i bruk på Store Stå for noen år siden, funket som en kule det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

klysa

Nå som de to feltene er utsolgt, hva er snittalderen på folket som kommer til å stå der?

slang

Dette er noe jeg og synes hadde vært interessant å vite. Kom gjerne også med tall om kjønnsfordelingen. Har ingenting imot jenter som supportere, men er ingen hemmelighet at det er mer trøkk i en mansstemme enn i en kvinnestemme.
ansa 08

mortenaa

Quote from: "klysa"Nå som de to feltene er utsolgt, hva er snittalderen på folket som kommer til å stå der?


Så vidt jeg vet er det ikke utsolgt enda. Jeg sikret meg partoutkort på felt C for et par dager siden.

gkh

Tipper det er en gjennomsnitt-alder på 16 år. 70% jenter - 30% gutter

Erlend

Quote from: "gkh"Tipper det er en gjennomsnitt-alder på 16 år. 70% jenter - 30% gutter


Tviler pÃ¥ at den er sÃ¥ lav.  Det vil si sÃ¥nn 80-90% 12-13 Ã¥ringer og resten ikke over 40.  Uansett gjør ikke meg noe hvis det kommer smÃ¥ folk der.  Er 14 Ã¥r (ikke noen "fjortis", har bestilt partoukort aleiene og skal synge det jeg er god for!!) og i tillegg lav for alderen.  Hadde vært veldig greit hvis de foran meg hadde vært lav.  Men jeg hÃ¥per noen tar et tak og fÃ¥r de som ikke vil til Ã¥ synge, og sier fra til de som klapper til berømte brann fra bergen og sÃ¥ videre.  Gjør dere det (Er ikke den typen som snakker med fremmede sÃ¥nn uten videre, sÃ¥ kommer ikke til Ã¥ gjøre det selv) skal det bli flott stemning der i Ã¥r

Marek

Hva er dette for en holdning? Skal det være negativt at 14-16 åringer går på Brann kamp?
Fortsatt samme tralten med de o'så tøffe felt Z folkene? Noe som har vært komisk lenge, og minner meg bare om disse to gamle gretne karene på balkongen i muppet show.
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"Hva er dette for en holdning? Skal det være negativt at 14-16 åringer går på Brann kamp?
Fortsatt samme tralten med de o'så tøffe felt Z folkene? Noe som har vært komisk lenge, og minner meg bare om disse to gamle gretne karene på balkongen i muppet show.


fullt så enig med deg! de fleste kampene eg har vært på i år så skal "fjortisser" og ha en stor del av ære av stemning.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up