• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dette er vel flaut

Started by jones14, August 24, 2006, 21:55:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jones14

Det må vel være flaut å være Brann supporter nå? Er selv Stabæk fan, men må si meg flau på norsk vegne over at laget deres ble slått ut av et amatør lag fra Sverige... Det er snakk om Norges ære og resepekt utad i europa. Mjelde må være en tulling som ikke tar UEFA cupen seriøst...
Ellers ønsker jeg dere lykke til med serien, hvis ikke Stabæk klarer det, så håper jeg på dere... Hater ENGA og LSK!!! Og hater litt RævBK

Candyman

Quote from: "jones14"Mjelde må være en tulling som ikke tar UEFA cupen seriøst...

Mjelde??? Han dro jo med seg hele første-elleveren på banen i dag. Det er spillerne som er tullinger. Det er de som driter seg ut idag. Det er de som ikke tar det seriøst. Som en annen sa så bra her (sånn ca. sitat): Mjelde burde ikke trenge å reise bort engang. Han burde kunne tatt seg en pils og slengt noen kotteletter på grillen på Osterøy mens spillerne valset over snekkerne og taxisjåførene...

Sier det igjen. Dette er faen ikke Mjelde sin skyld. Han tar ut de beste spillerne vi har, og de driter seg ut.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

jones14

Quote from: "Candyman"Sier det igjen. Dette er faen ikke Mjelde sin skyld. Han tar ut de beste spillerne vi har, og de driter seg ut.


Nå tenkte jeg mest på første kampen, hvor han stilte med b-laget! Det er han sin skyld at dere kom i den situasjonen, hadde han tatt cupen seriøst fra første kamp og stilt med de beste spillerne hadde dere aldri kommet i den situasjonen...

Mr_Soma

Kjære Bærumklyse.... ta å ta det pannebåndet ditt opp fra øyne og ører å hør etter i 2 sek.

Er du flau på norsk-fotball's vegne? Det smalt fra rette kjeften som ikke engang klarer å samle mer enn 4-5000 på hjemmekampene. DET er patetisk det.

Når var dere sist ute i Europa-cupen?

Nei gå ut å sett Mercen i garasjen å ta den ut igjen når du har noe fornuftig å fare med.

Wakle

Synes det var et ganske fornuftig innlegg, er selv fra Bergen og er mega flau over det vi ikke presterte i dag, helt utilgivelig. Ganske typisk å gå rett i strupen på andre når de åpner munnen, skjerpings folkens!

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

KennethS

Det rette av Mjelde og ta ut en haug med reserver som så vidt klarer og slå follese?? nei her må det oppvask til og det fort
tå på Brann

Xminator

Quote from: "jones14"
Quote from: "Candyman"Sier det igjen. Dette er faen ikke Mjelde sin skyld. Han tar ut de beste spillerne vi har, og de driter seg ut.


Nå tenkte jeg mest på første kampen, hvor han stilte med b-laget! Det er han sin skyld at dere kom i den situasjonen, hadde han tatt cupen seriøst fra første kamp og stilt med de beste spillerne hadde dere aldri kommet i den situasjonen...


Det har jo ikke noe med B-lag eller ikke å gjøre. Han stilte med 11 spillere fra A-stallen. Dette er spillere som skal rundspille ett svensk førstedivisjonslag. Det er spillere som Mjeldes overordnede har gitt beskjed om at er gode nok til å vinne tippeligaen.

Flau? Nei. Irritert ja. Egentlig kan det være det samme. Vi har fått bevist to ting, bredden i stallen er ikke god nok og spillerene må skjerpe holdningen sin til hva de driver med.

Om en eller annen tilfældig Bærums-soss har fått mindre E-penis kunne strengt tatt ikke brydd meg mindre. Ei heller E-penisen til diverse Brannsupportere.

bulldog

en ganske utrolig følelse å høre de svenske komentatorene igår. de satt og småhumret og trodde ikke det de så. til og med når 90 min var spillt sa de at det var lenge igjen.
ikke så gale idag. vi hadde jo helt sikkert fåt svinebank i neste runde uansett.
det som bekymrer er at vi ikke skaper sjangser. hørte til og med at miller fikk en ball foran mål og ikke gadd å avslutte? det kunne blitt en kjempesjangse sa svensken, hvorfor avsluttet han ikke? det var vel egentlig også det eneste vi hørte om miller. sæternes, helstad, huseklepp? winters var den eneste sammen med martin som svenskene var imponert over.
disse spillerne må heve seg! jeg gruer meg noe sinnsykt til molde kampen.
bulldog

Oppreist

Quote from: "jones14"Det må vel være flaut å være Brann supporter nå? Er selv Stabæk fan, men må si meg flau på norsk vegne over at laget deres ble slått ut av et amatør lag fra Sverige... Det er snakk om Norges ære og resepekt utad i europa. Mjelde må være en tulling som ikke tar UEFA cupen seriøst...
Ellers ønsker jeg dere lykke til med serien, hvis ikke Stabæk klarer det, så håper jeg på dere... Hater ENGA og LSK!!! Og hater litt RævBK


Er helt klart pinlig å være Brannsupporter når vi taper mot så svak motstand.  Det er som å ryke mot Follo i cupen.  Men sånn er verden, og om to kamper kommer vi uansett til Nadderud.  Vinner vi mot Molde tar vi dere også - taper vi mot Molde er dere foran oss på tabellen etter kampen på Nadderud.  Stabæk er forøvrig det laget som har imponert meg mest på Stadion i år (med unntak av det siste kvarteret).
Stein på stein blir Steinar.

steinbygger

Klart dette er pinlig, men vi må bare innse at de berømte marginene er ikke på vår side lengre og da må alle jobbe like mye som vår kjære kaptein. Er litt interesant å sammenligne oss med f.eks start og se hvilke marginer de har med seg nå kontra vår sesongen. I de siste 4 kampene har de vel scoret på to selvmål (Brann og Viking) og ett straffe som aldri skulle vært idømt (viking), samt scoring i siste minutt (LSK). I tillegg vant de 12-11 på straffer i e-cupen i går. Hva har skjedd med oss etter ferien? To selvmål (LSK og Start), Bommet på straffe og annulert scoring (Start), dette toppet seg selvfølgelig med heading i stolpen og ut på overtid mot svenskene i går.

Dette handler kun om marginer og ikke om MIM er en god trener eller ei, så er spørsmålet hvordan får vi marginene på vår side igjen. I min verden er det kun innsats, innsats og innsats som bestemmer om vi har marginene på vår side. Desverre mener jeg at det er for mange av toppspillerne som ikke akkurat har innsats som mellomnavnet sitt i den troppen vi har. (Bengt, Robbie, Thorstein og Charlie)

Falken

Sett fra et annet perspektiv.
Det er ikke HELT utenkelig at Løv Ham kunne klart uavgjort mot Brann over to kamper. Spesielt ikke hvis Brann stiller med B-laget i den første kampen.
Jeg vet lite om nivåforskjellen mellom norsk og svensk 1.div, men dette kan jo være en ørliten psykologisk trøst for nedbrutte fans.

Selv er jeg ikke bekymret. Jeg tror det snur på søndag.

grei

Nivåforskjellen mellom nedre halvdel av svensk førstedivisjon og toppen av norsk Tippeliga bør være rimelig stor. Men den sammenligningen blir feil ettersom tabellen lyver, i disse kampene har vi vel holdt norsk førstedivisjonsnivå.

gkh

Dette er en skandale.

Mjelde bør gå, inn med Tom Nordlie

bulldog

Quote from: "gkh"Dette er en skandale.

Mjelde bør gå, inn med Tom Nordlie


nå har mjelde gjort noen feil opp igjennom sin trenerkarriere i brann. det har han inrømmet. å lære av sine feil er det noe som heter. neste gang stilller vi nok ikke med b-laget da monsen har lært.
en som ikke ser ut til å lære så mye er tøffe tom. han kjører samme hyling og skriking og salgsteknikk over alt der han er og det ender hver gang med sparken. det er ihvertfall ikke langsiktig tenkning å rope på nordlie.
bulldog

gkh

Mjelde har gjort for mange feil i karrieren sin. En trener på dette nivået har ikke råd til å gjøre så mange feil som det Mjelde har gjort.

Chrisstah

Quote from: "gkh"Mjelde har gjort for mange feil i karrieren sin. En trener på dette nivået har ikke råd til å gjøre så mange feil som det Mjelde har gjort.


han holder på å bygge et topplag i bergen! tror etter noen år så vil mjelde være en trener helt!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jones14

Quote from: "Mr_Soma"Kjære Bærumklyse.... ta å ta det pannebåndet ditt opp fra øyne og ører å hør etter i 2 sek.

Er du flau på norsk-fotball's vegne? Det smalt fra rette kjeften som ikke engang klarer å samle mer enn 4-5000 på hjemmekampene. DET er patetisk det.

Når var dere sist ute i Europa-cupen?

Nei gå ut å sett Mercen i garasjen å ta den ut igjen når du har noe fornuftig å fare med.

jones14

Quote from: "tormi"

Nå viste det seg vel at det kanskje ikke var så riktig å stille med reservepreget mannskap i første kampen alikevel... Resultatet som teller!!!

littaventype

QuoteGleder meg til å se Stabæk-Brann på stadion, vi 5000 skal lage et helvetes trøkk i heksegryta og sende Brann hjem med null poeng.


Er det fortsatt nadderud vi snakker om her?  Heksegryte?  hohoho  ler så jeg griner

Candyman

Quote from: "littaventype"
QuoteGleder meg til å se Stabæk-Brann på stadion, vi 5000 skal lage et helvetes trøkk i heksegryta og sende Brann hjem med null poeng.


Er det fortsatt nadderud vi snakker om her?  Heksegryte?  hohoho  ler så jeg griner

Hahahahoho! Ler så jeg griner her og.
En heksegryte med usle 5000!! Mer en suppeskål spør du meg!
Nei, jones14, kjøp deg en pose Bergensk Fiskesuppe fra Toro og ta deg fem minutt. Rene stand-up komikeren du!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

SKB e BEST!!!

Litt merkelig at en Stabæk gutt lager en tråd på et Brann forum hvor han spør om vi er flaue.
Selvsagt er vi flaue over tapet, men vi trenger jo ikke at en eller annen soss kommer her og sier det til oss.

Jeg mener også at det var en feil beslutning å bruke B-spillere første kampen, men dere har vel ikke så alt for mye å skryte av heller gjennom årene. Eller?

Stabæk er et dødsens uinteressant lag og hvis nadderud er en heksegryte er det litt for lenge siden jeg sist så en kamp derfra..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

JhonnyBeGood

Skal vise deg heksegryte vi når vi møter opp i flertall på den lokale puben deres, onkelblå? Så kan dere stå og skjelve i en krok slik dere gjorde sist!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

eivhelle

Påstanden om at Brann ble slått ut fordi de stillte med reservelaget sitt i første kamp er i grunnen bare rubbish.

Brann sparte sine beste spisser, men skåret likevel 3 mål !

I forsvaret stilte Brann med så og si toppet mannskap og slapp
likevel inn 3 mål.

Jeg tror den kampen først og fremst ble tapt pga. innstilling og ikke
fordi Brann kunne ha stillt med så mye bedre mannskap.

Det er ikke mulig å vinne forballkamper så lenge forsvaret lekker som en sil.

Gud

jones14, hvis jeg ikke tar helt feil stilte vel Stabæk med B-laget sitt mot Sochaux og tapte hele 6-0 på Ullevaal i 2004. Er ikke det flaut?

Chrisstah

Quote from: "Gud"jones14, hvis jeg ikke tar helt feil stilte vel Stabæk med B-laget sitt mot Sochaux og tapte hele 6-0 på Ullevaal i 2004. Er ikke det flaut?


dette mot svenskene er vel et av største skandalene som har skjedd i nyere tid! når det gjelder kamper vel! utenom rbk kampen!
dette er helt klart flauere enn 0-6 mot sochaux! dem stilte b lag? Vi stilte et toppet a lag mot svenske snekkere!!! vi skulle knust dem! til og med b laget skulle knust dem!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Lurkin

Quote from: "jones14"Det er snakk om Norges ære og resepekt utad i europa.


Vi representerer Bergen, dere andre hobbynasjonalister kan får synge 'Ja Vi Elsker' på UEFA-kamper så mye dere vil.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up