• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO resten av kampene

Started by Brannfrelst, August 11, 2006, 15:35:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

TIFO gjengen har gjort en flott innsats denne sesongen. Men nå syns JEG at det blir litt ensformig med bannere hele tiden(selv om disse blir bedre å bedre) Vi har sjanse til å ta gull i år,er det ikke på tide å la det gå en jævel i oss og skremme vettet av motsanderene de neste kampene? Iallefall gjøre de litt skjelven ved innmarsj. Det jeg snakker om er kreppruller,konfetti,bluss,flagg i store mengder! http://tifo.se/ 15.000 for 5000 kreppruller,er det dyrt? Det er vel litt penger ute å går hos TIFO gruppen. Planlegg en skikkelig kaotisk TIFO til RBK kampen 22.oktober. Bluss og flagg på store stå,kreppruller i hansa,og 18.000 støyende bergensere burde gjort susen! Nå var kanskje dette et optimistisk innlegg,men det er mulig(om en gir faen for en gangs skyld)
2.10.07-Gullet kom hem!

Tifo

Hei. Hyggelig at du setter pris på det vi har gjort så langt i sesongen :)

Jeg er også enig i at tifoen vår kan bli litt mye det samme til tider og det er noe vi selvsagt ønsker å gjøre noe med. Men, det er ikke alltid like lett. De tifo effektene du nevner her har enten Brann eller NFF som oftest forbud mot eller strenge regler til, derfor er det ikke alltid like lett for oss å gjennomføre slike ting. Alikavel så jobber vi for å variere tifoen litt og vi satser på å komme med noen artige saker utover sesongen, noe jeg håper folk setter pris på :wink:

Et annet problem er at vi holder "hoved-tifoen" på ss denne sesongen. Der er det minimalt med valgmuligheter innen tifo pga den elendige tribunen vi har der. Med andre ord, neste år satser vi på å gjøre det litt bedre, ihvertfall innen for variasjon.

Grunnen til at vi ikke kjører så mye tifo på hansa endå er at ss er fortsatt "hovedtribunen" for de som synger osv osv (uten at vi trenger den diskusjonen) og at det på Hansa befinner seg en del mennesker (familier, eldre og unge) som er der for å se fotball og ikke delta i noe tifo eller tribuneliv.
Eks på det er sist seriekamp mot Start hvor vi prøvde å få en stor-drakt til å gå over tribunen. Tok ikke mange sekundene før en dame nektet å ta drakten over hodet. grunnen var at hun hadde betalt for å se kampen :roll:

Men, vi jobber og planlegger tifoer for resten av sesongen. Noen planer har vi allerede, så får vi håpe folk stiller på dugnadene våre og setter pris på det vi kommer opp med av tifo. Du kan også sende oss dine tifo-ideer på pm eller på tifo mailen (se bataljonen sin kontakt info).

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Go Up