• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ivar Farrestvedt R.I.P

Started by Kararay, July 31, 2006, 21:44:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Candyman

Kondolerer!

Fryktelig trist.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Kararay

Er litt forbannet... trodde virkelig brann supportere brydde seg om at en av de gamle heltene er død. men der tar eg visst feil.. tror tanken på Gull har gått te håvve på de fleste...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

DJ_ADG

han fikk med seg 2serie gull med Brann, blir stadig fære som har det.

Kondolerer!
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Slostril

Quote from: "DJ_ADG"han fikk med seg 2serie gull med Brann, blir stadig fære som har det.



Neste høst er det en hel bønsj som har det:)

R.I.P forresten..
elt Z rad 16.

SKBrann BERGEN

tore stå kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjertet!!

Kararay

begynner å komme seg. men mange som har lest har ikkje signert...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

BrannSupporter

Alltid trist når noen går bort.

Hvil i fred.

skip

Fred over ditt minne.


Kondolerer

Jay Tee

Trist!!!
Kondolere!

HVIL I FRED!
eia brann

Mr_Soma

mine tanker går til venner og familie.

Red Rabitt

Takk for gullet som vi synger om den dag i dag.
Hvil i fred.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Mick

He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

tintin

trist, kondolerer... var dette mannen som stod i mål i florø mot gamlegutta til liverpool?

Pepto_I

Tanker går til familie og venner.

Hvil i fred Ivar!

BrannMann

jokomelk og brød og seriegull!!!

Christian


jako

Triste nyheter, dessverre har jeg ikke noe forhold til denne mannen. Men tidligere Brannspillere skal selvsagt alltid hedres.

Hvil i fred.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Tom C

Aldri mer Obos....

Brannmus

Kondolanser går ut til familien.

Alltid like trist å miste en Brannspiller. Jeg håper alltid at de var like stolte over å ha representrert klubben, som vi var dem som gjorde det.

Rasmus_brann

et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Brannmann rob


Chris*

en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

anders millar

Brann, må ha det bare må ha det..

Helginho


dudo

Tankene går til familie og venner
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

paperboy

Har du en fotball, så har du alt!

Dr. Nansen


Christoball

Quote from: "Slostril"
Quote from: "DJ_ADG"han fikk med seg 2serie gull med Brann, blir stadig fære som har det.



Neste høst er det en hel bønsj som har det:)

R.I.P forresten..


hvem er det i denne bønsjen som får 2(!) seriegull da??

R.I.P. forresten

runarnormann

Hvil i fred.  Kan ikke tenke meg bedre maate for Brann aa hedre minnet ditt enn aa vinne serien i aar.  

Du var stor!
egenden Alf Dahl

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Suppesupporter


jedda


Texas


Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

runarnormann

Quote from: "DJ_ADG"han fikk med seg 2serie gull med Brann, blir stadig fære som har det.

Kondolerer!


Ikke for paa noen maate aa nedvurdere innsatsen hans, men hvis jeg ikke husker feil, saa var i alle fall en av seriemesterskapene spesiell i at ingen av Branns keepre spilte nok kamper til aa ble kalt seriemester.  Slett for all del dette innlegget hvis dette ikke stemmer.
egenden Alf Dahl

Go Up