• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forhåndssalg LSK-Brann?

Started by paf, July 25, 2006, 20:09:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Blir det noe forhåndssalg til LSK-Brann i Bergen, eller er avtalen at alle bortesupportere skal kjøpe i døren der borte?

BrannSupporter

Quote from: "paf"Blir det noe forhåndssalg til LSK-Brann i Bergen, eller er avtalen at alle bortesupportere skal kjøpe i døren der borte?


Vil tro det ikke er noe problem å kjøpe i døren, vi har fått hele kortsiden slik jeg kan forstå det på billettluka.no, hvor du for øvrig også kan kjøpe billetter.

krøvel vellevold

Jeg har kjøpt billett på Diadora-tribunen gjennom billettluka.no.
Legg ned hele klubben!

Bataljonen

Billetter kjøpes enten i døren på stadion eller på billettluka. Går fint det.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

The Boss

Tror vi blir VELDIG mange brann supportere på denne kampen. Flere enn folk tror og forventer.
Grunnen er:
* Seriefinale
* Brann tar et langt steg mot gullet med seier her
* Mange har ferie på dette tidspunktet
* Kampen spilles midt under Norway cup uken og det trekker både supportere som er på NC og sikkert mange lag som reiser samlet, foreldre som blir med barna  osv.

Eg sikrer meg hvertfall billett på billettluka i dette øyeblikk.


Falkman



krøvel vellevold

Quote from: "BrannSupporter"


Det kan bety at det ble solgt sinnssykt masse i går. Eller det kan bety at borteseksjonen er blitt redusert i størrelse.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Med tanke på hvor lite folk det har vert på tribunene før i sesongen bør det være god plass på denne kampen. Om da ikke folk der borte nå mobiliserer til "gullkampen" og nok er rimelig sikre på en hyggelig aften med Brannslakt :p

Brann&Bergen<3

er det mulig å kjøpe kunn billett fra BBB? eller må eg kjøpe det der borte?

Bataljonen

Quote from: "Brann&Bergen<3"er det mulig å kjøpe kunn billett fra BBB? eller må eg kjøpe det der borte?


Billettluka selger billetter til bortefeltet samt man kan kjøpe i døren på stadion.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Kølla Riisa

Her er en link hvor man kan følge billettsalget: http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-magasinet/article2008650.ece

Vanligvis pleier det å være forhåndsolgt 5000- 5.500 billetter dagen før kamp på kampene som trekker 7-800 tilskuere.

Med Norway Cup tipper jeg det blir fulle hus. Tror Norway Cup deltagerene bruker tribunen over dere, RB-tribunen. Blir dere mange nok får dere sikkert hele Diadora tribunen, den tar litt over 1800.

Men fyller dere halve den så er jo det bra også.

Velkommen skal dere være, poengene blir igjen i flisbyen.

steinbygger

For de som skal se denne kampen så tror ikke jeg at jeg ville satset på å kjøpe billett på åråsen. Det virker som at det kan bli trangt på diadora tribunen. Hvis det stemmer at den tar 1800 stykker så er det alt solgt 1500 av de. Det var kl 13 rett i overkant av 300 billetter igjen på billettluka, mens når jeg kjøpte billett i dag tidlig var det nesten 500 billetter igjen. Håper bare ikke at det er norway cup lag som kjøper disse billettene, men at svingen blir ett fyrverkeri i rødt og hvit

Larsi

Regner med at Norway Cup-deltagerne får omtrent halve Diadora-tribunen.

Med vennlig LSK-hilsen

Larsi

:D

Lennono8

Da har jeg sikret meg billetter. Er bare rundt 170 igjen, så håper folk kjøper nå, så vi slipper skuffede Brann-fans utenfor.

Er det noe spesielt sted vi skal samles på Diadora (nede, oppe, høyre, venstre)?

BBB2003

E vi som skal reise med bussen sikret billett?

BrannSupporter

Quote from: "Lennono8"Da har jeg sikret meg billetter. Er bare rundt 170 igjen, så håper folk kjøper nå, så vi slipper skuffede Brann-fans utenfor.

Er det noe spesielt sted vi skal samles på Diadora (nede, oppe, høyre, venstre)?


Hvis det er slik at NC har fått halve trivunen vil jeg tippe de har fått den delen mot høyre.

Bataljonen

Quote from: "BBB2003"E vi som skal reise med bussen sikret billett?


Ja samtlige som reiser organisert er sikret billett.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brems

TULL!

INGEN er sikret billett! Diadora er nå utsolgt! Bekreftelsen fikk jeg nettopp fra Lillestrøm Sportsklubb! :(


8R3M5

Nixon

Quote from: "Brems"TULL!

INGEN er sikret billett! Diadora er nå utsolgt! Bekreftelsen fikk jeg nettopp fra Lillestrøm Sportsklubb! :(


8R3M5
Rød makt på Hansa

Brems

De som har kjøpt billett allerede vet jeg ingenting om!
Formulerte meg kanskje feil. Beklager det!

Jeg mente de stakkarene som tror de er garantert billetter uansett og reiser over fjellet!

Vi er to stk som måtte ta til takke med med felt G...

8R3m5

Oppreist

Quote from: "Brems"TULL!

INGEN er sikret billett! Diadora er nå utsolgt! Bekreftelsen fikk jeg nettopp fra Lillestrøm Sportsklubb! :(


8R3M5


Regner med at de som har kjøpt tur gjennom Bataljonen er sikret billett. Se kommentaren til Tore Larsen i Bataljonen over.. For de som reiser uorganisert er det forøvrig fremdeles mange billetter igjen på langsiden mot Strømmen Storsenter (rad 164 - 231) og motsatt langside felt H.  Begge disse feltene grenser mot bortefeltet og bør være attraktive for oss med rødt hjerte.  

Så folkens - kjøp kjøp kjøp og syng syng syng i morgen!!! Vi bør kunne skape et massivt trykk.
Stein på stein blir Steinar.

Bataljonen

For å klargjøre dette engang for alltid:

De som reiser organisert med Bataljonen til Lillestrøm er GARANTERT
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

moffy_

prøver å bestille billetter på bilettluka.no, men sider går i heng. Det står at det er to ledige bill på diadora, men får ikke til å kjøpe disse. Blinker bare vent litt på siden! men er det bekreftet fra  lsk at det går an for bortesupportere å stå på den langside vedsidenav? strømmen storsenter eller ka d va?
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Bataljonen

Quote from: "moffy_"prøver å bestille billetter på bilettluka.no, men sider går i heng. Det står at det er to ledige bill på diadora, men får ikke til å kjøpe disse. Blinker bare vent litt på siden! men er det bekreftet fra  lsk at det går an for bortesupportere å stå på den langside vedsidenav? strømmen storsenter eller ka d va?


Ja vi har pratet med Lillestrøm idag og fått det bekreftet.

Vi har et par ledige plasser igjen på bussturen hvor samtlige blir garantert billett. Les mer HER
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe


Go Up