• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo-dugnad! 29/07

Started by Tifo, July 25, 2006, 14:26:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

Tifo-gruppen inviterer til tifo-dugnad Lørdag (29/07-06) kl 12:00 på stadion.

Jo flere som stiller jo fortere blir vi ferdig! Om du ikke kan komme med en gang så kan du fint ta turen innom seinere, kanskje du bør sende en mld til meg på 97718437 dersom du kommer etter 16:00. Er litt usikker på hvor lenge vi holder på, det avhenger av hvor mange som stiller. Men vi skal ihvertfall bli ferdig, om vi så må stå der oppe til langt på natt :wink:

Inngang 3 eller 4 er sikkert åpen, de finner du på oppsiden av stadion. Når du først er inne så finner du oss lett.

Vi trenger også hjelp til å rydde etter kampen på Søndag. Det er Brann som har bestemt at vi må rydde etter oss, og for at noen få personer ikke skal stå aleine å rydde til langt på natt, så er vi avhengig av at flere kan hjelpe til, det gjør det også mye artigere for oss å kjøre diverse tifo-show.
Hva du skal rydde ser du etter kampen.

Er det noe du lurer på så kan du:
sende meg eller Tifo-gruppen en pm
Mail til tifo@bataljonen.no
eller kontakte meg på 97718437

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Har du lite å drive tiden din med i dag så kan du faktisk hjelpe oss litt på stadion før dagens kamp.

Vi vil jobbe med litt tifo fra 16:00- dørene åpner på stadion i dag.
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Då er vi ferdig for i dag. Må si oppmøte ikke var helt det store i dag, hadde vi vært litt flere så kunne vi blitt ferdig på 3 timer og ikke 6 timer som i dag.
Men sikkert ikke alle som vil bruke så fine sommersdager på tifo arbeid :wink:

Men, jeg takker de som kom, alle gjorde en god jobb, så får vi håpe tifoen faller i smak for de fleste i morgen.

Vil også nevne at vi trenger hjelp til å rydde etter kampen i morgen.
.:Tifo-gruppen:.

Go Up