• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

lillestrøm-brann

Started by kongen_av_bergen, July 23, 2006, 21:40:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

viktig å ikkje svartmale alt etter tapet i dag.

det vil overraske meg om lsk vinner serien i år. mifsud scorer ikkje 2 mål i kvar kamp.
lsk framsto som vif gjorde i fjor. speler drit dårlig, men vinner.
får berre ikkje håpe at nok eit sånt lag vinner serien

Ricky

Quote from: "BrannFa(e)n"Bare å gratulere LSK. De var best og fortjente 3 poeng.


Best ut ifra Eggen-logikk (de vant, ergo var de best), eller mener du at LSK fortjente seieren og at det ville være et ran om det ebbet ut med 0-0?

bgo83

Quote from: "jako"
Quote from: "bgo83"HELT utrolig hvor dårlig FXTV er, skal aldri mer benytte meg av dem! fikk sett 29 min av kampen!!!


Akkurat det samme skjedde med meg. Men glad jeg ikke stakk på pub likevel.


Jeg hadde tenkt til å gjøre det, men hadde akkurat bestillt peppes pizza.. drit gøy å følge kampen på ba.no :-) he he..
men enig, det hadde ikke vært så gøy å gått på en pub og sett resten nei..

herregud, hva gjorde zavrl før det ene målet, han kommer jo bare joggende inn på langs.. han burde gått i ryggen på han med en gang!

BrannFa(e)n

Det ville ikke vært et ran, men LSK ville ha fortjent en seier. Satt nesten konstant med hjertet i halsen i andre omgang.
rannfasiten

Texas

Ja, dette blir kamp helt inn...men vi må jo for all del ikke gi opp nå. tror neppe lsk ga opp etter tap for rbk...vi leder fortsatt serien.

vi får håpe sigurdsson blir klar til start kampen...

naitsirk

QuoteDet ville ikke vært et ran, men LSK ville ha fortjent en seier. Satt nesten konstant med hjertet i halsen i andre omgang.


ffk produserte fleire sjanser enn lsk. og om du hadde hjerte i halsen av dette så er det merkelig at hjerte ikkje allereie er ute.

jako

Quote from: "BrannFa(e)n"Det ville ikke vært et ran, men LSK ville ha fortjent en seier. Satt nesten konstant med hjertet i halsen i andre omgang.


Hææææ!

De skapte jo ingenting jo, bortsett fra det siste kvarteret i første og det siste kvarteret i andre.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

BrannFa(e)n

Vi var veldig god til å heade ut, gi corner og lignende. Men de kom til masse innlegg og hadde ballen mye. Men de kom til sjangser også.
rannfasiten

Falken

Har engentlig bare en melding etter denne kampen. La oss fylle stadion på søndag å knuse Start! La oss lage et helsikkens liv. Det eNeStE som gjelder nå er å revasjere dette tapet!

grei

Føler nesten at vi er nærmere seriegull etter enn vi var før denne kampen. Riktignok er vi dårligere stilt poengmessig, men vi overbeviste, alle kunne se at Brann var et bedre lag enn LSK i dag. Så sant vi unngår skader og opprettholder det samme gode spillet skal vi bli vanskelige å slå.

Hansakongen

Det var da uttrolig bittert å se de 2 pissa målene slaskene fra østlandet fikk inn... vil nå si at enkelte lsk spillere har visse likhetstrekk i duell situasjonene.. vist noen husker muller hiver seg inn i sæternes med knottene først og occan som bruker aluber og det som verre er og han blir faen ikke straffet for det når det skjer i hver jævla kamp han spiller nå spiller for laget.. det gjelder alle lag i serien har jeg fått med meg.. men det som er kjedelig å tenke på hadde vi fått 3 poeng her hadde vi bare trengt å vunnet de 4 neste kampene så hadde gullet vært i boks i følge mine beregninger:).. vi må vel vinne 5-6 kamper til for at vi skal ha kontroll på gullet nå gitt... og det er vel fullt mulig for jeg håpe....

Brady

No har vi ikke scoret på tre bortekamper, og sluppet inn seks. til og med bunnlagene scorer i bortekamper,trist.  Men etter byttene gikk det helt i dass. Miller jobbet jo over hele banen, Sæternes fikk ikke til mye, naturlig nok i og med at han var helt alene i andre omg. med 3-4 LS spillere rundt seg hele tiden, Hva med litt mer hjep i stedenfor å bli byttet ut. Vi må angripe for å vinne, til og med bunnlagene angriper borte !!!

Brady

En ting til her, enig med hansaK. Oscean eller hva faen han heter, slapp jo unna med alt han foretok seg, alt gikk ut over Sæthernesen, frisparkene han dømte til Brann var på egen banehaldel hele tiden, vi fikk aldrig frispark i angrepssituasjon.

Anders_Bakken

Bra oppmøte fra dere i dag...har dere noe viss peiling på hvor mange dere var?
rasseberget - FELT C

Northside

bortefeltet= 1800.

og en del hundre på sidene samt de utenfor.

Anders_Bakken

Okai...jeje...lykke til videre i sesongen! ;) Måtte de høyere makter forby trøndergull i år...
rasseberget - FELT C

Xminator

Surt tap, og vi inviterte LSK tilbake i gullkampen. Slik går det når man ikke setter sjansene.

Honnør til guttene for å ha demmet totalt opp på dødball. "Litt" amatørmessig å bli felt på kontringer når vi strengt tatt skulle ligge og vente på at Helstad skulle få muligheten...


eifraas

Deilig å slå brann, og samtidig skape litt konkurranse om gullet. Når jeg sniker rundt inne på forumet deres her, så må si jeg er meget imponert over bra oppmøte på kampen i går, og dere klarte til tider å skape et bra trøkk. Det er bare vålerenga som har hatt flere bortesupportere på åråsen, og det til tross for at brann er flere titalls mil lenger unna fra åråsen, enn de fleste andre lagene. Respect :) FORZA FUGLA!

Brannfrelst

Var et syn å se bortefeltet! Dette er vel det meste vi har vert på en bortekamp siden de "korte" turene til Stavanger eller Sogndal. Var over 2.000 i går altså?
2.10.07-Gullet kom hem!

Larsi

Det skal sies at det var nærmere 1000 med billigbilletter fra Norway Cup på Diadora-tribunen. Noen av de holdt sikkert med Brann, men de aller fleste var nok nøytrale etc. De fleste satt i alle fall, og det var svært få med drakt o.l.

Northside

Var over 2000 i går ja. Nærmeste jeg kommer på er Enga kempene borte hvor vi var oppe i 1800 i fjor og nesten like mange i kvarten?

Nadderud i cupen var heller ikke så gale...
Hele sesongen har egentlig vært rimelig bra på bortebane for oss.

Men en ting er sikkert, Vi stilte MYE bedre borte mot LSK enn de stilte borte mot oss :lol:


edit :)

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Men en ting er sikkert, Vi stilte MYE bedre borte mot LSK enn de stilte hjemme mot oss :lol:


Hørtes nesten ut som at vi også stilte bedre borte mot de enn vi stilte hjemme mot de...
Rød makt på Hansa

tussler

Quote from: "Mr_Soma"lille boletrynet

krøvel vellevold

Quote from: "Larsi"Det skal sies at det var nærmere 1000 med billigbilletter fra Norway Cup på Diadora-tribunen. Noen av de holdt sikkert med Brann, men de aller fleste var nok nøytrale etc. De fleste satt i alle fall, og det var svært få med drakt o.l.


Nøytrale og nøytrale, fru Blom... Det var vel helst lag fra de områder som regnes som Brann-land.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "tussler"
Quote from: "Mr_Soma"lille boletrynet


Koren er skuespiller...i slutten av kampen hev han seg også i bakken og var dødssyk i foten etter at Andresen hadde "stemplet" han...Dommeren løp bort og dro han opp, og på et mirakuløst vis ble han helbredet på 1-2-3!Se på det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Klaus_Brann

Quote from: "Brems"


Veldig enig med deg, spesielt når det gjelder nr. 2!
Brann spillerne har generellt en ganske laber innsats når det kommer te å bry seg om å takke vårsj som støtter de i tykt og tynt. Hadde det ikke vært for vårsj så hadde de ikke løpt utpå der og tjent så mye penger for å spille foppal.
Se hvordan LSK spillerne løper rundt og feirer med supporterne etter kampen...hvor ofte skjer det på stadion eller andre steder når Brann vinner kamper??
Det nærmeste var i semi`n mot Stabæk og i finalen, men det skulle da bare mangle..
Synes de kunne gitt mer tilbake til supporterne ved i alle fall at alle spillerne kommer og takker for den gode støtten de som oftest får av vårsj...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DJ_ADG

Quote from: "Larsi"men de aller fleste var nok nøytrale etc. De fleste satt i alle fall, og det var svært få med drakt o.l.


Mange som ikkje gikk med Brann drakt, men gikk med trening drakter for laget de spiller på i Norway cup og det var kun Bergenske/Hordalanske lag som eg kune se
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Dr. Nansen

Quote from: "Brems"


helt enig.. skuffende at så få kommer for å takke.. var jo kjempestemning gjennom hele kampen.. bjørn dahl var vel forresten også å klappet litt fra midtbanen..

Go Up