• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-alarm

Started by Chrisstah, July 19, 2006, 16:05:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

C@Bøe_79

Quote from: "Chrisstah"haha noken som har sett det!

http://interaktiv.vg.no/sok/s.asp?q=brann+alarm


VG skrev:
Quote«Om jeg hadde vinger som fuglen, da ville jeg kjøpt meg et fly. Jeg ville flydd over Oslo, og drete på Oslo by. Dreetee. Dreetee. Dreetee på Oslo byyyyy....dreete, dretee, dreete på Oslo by.»



Sier alt om fyren at ikke han klarer å skrive riktig tekst, og det irriterte mer enn hele artikkelen..
Nok en misunnelig østlending,begynner å bli en del av de no..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Gud

Går ikke an å lese artikkelen. Sesam er noe drit. Noe som gidd å legge ut artikkelen/innlegget?

grei

Akkurat den sangen der er vel ikke så mye å skryte av. En rallende gjeng som synger om å "driiiiiite" høres av en eller annen grunn vannvittig harry ut. En ren kopi av en av en annen sang er den også. Tror de færreste på Stadion har sansen for denne sangen.

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Akkurat den sangen der er vel ikke så mye å skryte av. En rallende gjeng som synger om å "driiiiiite" høres av en eller annen grunn vannvittig harry ut. En ren kopi av en av en annen sang er den også. Tror de færreste på Stadion har sansen for denne sangen.


Enig! Teksten ligger på fjortis-nivå. Flaut når dette synges!
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "grei"Akkurat den sangen der er vel ikke så mye å skryte av. En rallende gjeng som synger om å "driiiiiite" høres av en eller annen grunn vannvittig harry ut. En ren kopi av en av en annen sang er den også. Tror de færreste på Stadion har sansen for denne sangen.


Enig! Teksten ligger på fjortis-nivå. Flaut når dette synges!


må vi være så forbanna voksne alltid da?

om teksten er harry eller ei..  fulle folk som synger sanger om fotball-laget sitt kan stort synge mye rart eller pent uten at det blir noe mer eller mindre harry av det.

jeg personlig synes sangene er helt greie.. finnes langt bedre, men om denne sangen blir spilt så synger jeg gjerne med.. så får jeg heller være barnslig...  men han vg fyren kunne jo ha skrevet riktig tekst ja.. hva har vinger som fuglen med å kjøpe seg et fly?

BrannFa(e)n

Hehe. Henger lite på greip at man først skal kjøpe seg flyet når man har vinger. Er ikke så mange duer som sitter på med Norwegian selv om prisene er til gi-bort-pris.
rannfasiten

Nixon

Quote from: "BrannFa(e)n"Hehe. Henger lite på greip at man først skal kjøpe seg flyet når man har vinger. Er ikke så mange duer som sitter på med Norwegian selv om prisene er til gi-bort-pris.


Sant nok. Men det opprinnelige var vel
"Hvis jeg hadde penger som Røkke, da hadde jeg kjøpt meg et fly"

Det gir i alle fall litt mening...
Rød makt på Hansa

Snublefot

Quote from: "Nixon"
Quote from: "BrannFa(e)n"Hehe. Henger lite på greip at man først skal kjøpe seg flyet når man har vinger. Er ikke så mange duer som sitter på med Norwegian selv om prisene er til gi-bort-pris.


Sant nok. Men det opprinnelige var vel
"Hvis jeg hadde penger som Røkke, da hadde jeg kjøpt meg et fly"

Det gir i alle fall litt mening...


stemmer.. og "hvis jeg hadde vinger som fuglen, da ville jeg flydd høyt i sky.."

med andre ord, en om å drite på molde, og en om å drite på oslo=)

Go Up