• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NÃ¥r blir medaljene utdelt?

Started by maximus1963, July 19, 2006, 14:39:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

maximus1963

I det tilfellet at Brann tar gull , og kanskje sikrer gullmedaljen før siste kampen mot Viking, blir medaljene da utdelt før siste serierunde ,eventuellt mot HamKam på stadda?
Fælt å snakke om gull nå ,men har lurt litt på dette, slipper da kanskje en tur til Stavanger :D
Kniksen var kongen

Gud

Det blir utdelt på Stadion tror jeg. Hvis Brann f. eks tar gullet mot HK. Ville jo vært en massiv nedtur for mange visst vi tok gullet på Stadion for så å se det bli utdelt i Stavanger.

nummer9

Er vel slik at man får medaljene rett etter den kampen de er sikret? Har det ikke vært slik med rbk når de vant noen serierunder før slutt?

BrannFa(e)n

Selv om jeg ikke akkuratt kan se på meg selv som anglofil mener jeg da at Chelsea fikk sin pokal på hjemmebane i aller siste serierunde? Og da hadde de allerede vært vinner en god stund.
rannfasiten

Geir

Quote from: "maximus1963"I det tilfellet at Brann tar gull , og kanskje sikrer gullmedaljen før siste kampen mot Viking, blir medaljene da utdelt før siste serierunde ,eventuellt mot HamKam på stadda?
Fælt å snakke om gull nå ,men har lurt litt på dette, slipper da kanskje en tur til Stavanger :D
ndelig SERIEMESTER

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

C@Bøe_79

Quote from: "tormi"


Medaljene og pokalen flyttes vel rundt og rundt til det er avgjort..
Så hvis et lag mangler 3 poeng og det er 5 serierunder igjen, så blir medaljene med på de siste kampene frem til det er avgjort...
Man kan jo spørre seg: Hvor mange Bronsemedaljer var lagd i 2004? Og på hvor mange steder lå de?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Lurkin

Synes at folk skal være med til Stavanger uansett om vi har vunnet gull mot H-K eller om vi "kun" får bronse.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up