• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann (båttur)

Started by Bataljonen, July 17, 2006, 22:04:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Da ble Viking rundspilt og latterliggjort på hjemmebane og nå har du sjansen til å være med på tur når vi spiller mot Viking borte i siste seriekamp som meget godt kan bli en gullkamp !

Les mer HER
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

slang

Då var eg meldt på! dette skal eg ikkje gå glipp av!
ansa 08

krøvel vellevold

Før jeg melder meg på, vil jeg vite et par ting:


Hvor fort går denne båten?
Er det fare for at vi ikke når frem tidsnok til å få med det magiske øyeblikket der dommeren blåser av kampen og Brann er seriemester?
Legg ned hele klubben!

Bataljonen

Quote from: "krøvel vellevold"Før jeg melder meg på, vil jeg vite et par ting:


Hvor fort går denne båten?
Er det fare for at vi ikke når frem tidsnok til å få med det magiske øyeblikket der dommeren blåser av kampen og Brann er seriemester?


Kan informere om at kapteinen som førte den ene skandalebåten ifjor IKKE blir brukt i år. Vi har ikke noe behov å se hele skjærgården i Rogaland engang til.

Forrige tur til Stavanger var på en mandag og da gikk båten seinere pga jobb for mange og det var knapp med tid. Denne gangen går båten på en søndag og vi har beregnet god tid, vi legger ut ca 7-8 timer før kampstart.

Det som er viktig er at man møter opp i god tid slik at båten kan gå raskest mulig. Det vil ikke bli mulighet for å betale turen på kaien, nettopp fordi vi ønsker at båten skal kunne gå raskest mulig.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Hvor sannsynlig er egentlig dette flyet BBB vil sette opp?
Det burde vel være mulig å få leid et Norwegianfly passe billig siden selskapet nå har opprettet base med tre fly på Flesland. Ankepunktet har jo tidligere vært at det vi, i tillegg til selve turen, har måttet betale for et tomt fly tur/retur Flesland fra Gardermoen.

Når Norwegian kan selge billetter for kr. 195,- til Stavanger må vel det også være butikk for de at vi kan komme oss tur/retur Stavanger for en tusenlapp eller noe sånt.

Ellers veldig bra at Bataljonen har påmelding allerede nå. Da slipper vi å engste oss for å ikke få tak i billett!:)
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "Nixon"Hvor sannsynlig er egentlig dette flyet BBB vil sette opp?
Det burde vel være mulig å få leid et Norwegianfly passe billig siden selskapet nå har opprettet base med tre fly på Flesland. Ankepunktet har jo tidligere vært at det vi, i tillegg til selve turen, har måttet betale for et tomt fly tur/retur Flesland fra Gardermoen.

Når Norwegian kan selge billetter for kr. 195,- til Stavanger må vel det også være butikk for de at vi kan komme oss tur/retur Stavanger for en tusenlapp eller noe sånt.

Ellers veldig bra at Bataljonen har påmelding allerede nå. Da slipper vi å engste oss for å ikke få tak i billett!:)


Det har vist seg tidligere at det ikke er lett å chartre et fly fra Bergen. Men vi gir oss ikke uten kamp og prøver alle de muligheter vi kan.

Når det gjelder Norwegian så har de ikke fly som er tilgjengelig for oss. I det hele tatt så har de vært veldig lite imøtekommende og samarbeidsvillig.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Gud

Uten at jeg har noen kunnskap om charting av fly kunne dere kanskje prøvd Widerøe? Nekter å tro at de er like dyre som SAS og Norwegian som fører store fly, mens Widerøe har disse små, søte propellflyene.

Azzurri

...og når det er sagt! Så har SAS også de små, søte propellflyene...

atlascopo

det viktigste med denne borteturen, må jo være å komme seg raskt tilbake til bergen, så man ikke går glipp av hele gullfesten. Spillerene blir vel flydd rett tilbake, og skal vises frem i byn. Litt kjipt å sitte på båt fra stavanger da.

slang

Godt poeng! og for oss som allerede har meldt oss på via mail! Kommer det ikkje en bekreftelse snart?
ansa 08

Go Up