• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Doffen

Started by hocey, July 17, 2006, 08:00:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hocey

Ser at Doffen er misfornøyd med tingenes tilstand i Start. Dette hadde vært den ultimate Brann signingen. Han er ung, han er perfekt ved siden av MA og han er kanon god. Det bør også være et case for Hardball.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

tormi

Kunne godt tenkt meg han i Brann, men link til hvor han er misfornøyd: har nettopp lest flere steder at han ikke likte at Tom gikk men gleder seg til Bjørnebye.

Gutten skal jo visstnok selv ha sagt han kunne tenke seg å spille for Brann - men dette er rykter jeg har lest her inne, så ta de med et par klyper salt.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Bataljonen

Her "dysser" han ryktet litt ned men tiden får vise hva som skjer. Har man først sagt A så kommer som oftest B. Tror han forsvinner fra Start jeg.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article60829.ece
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

hocey

Når en får spørsmål om en synes det var riktig å sparke Nordli og får svar: NEI og at han ikke vil utdype det grunnet sterke meninger og lojalitet, samt at det gikk rykter om at han ville vekk er det mye som taler for at gutten ikke har det topp i Start for tiden. Han hadde vært den beste signingen Brann kunne gjort i Norge.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

naitsirk

han havner i rbk.

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "naitsirk"han havner i rbk.


og ødelegger karrieren
RANN<3

hocey

Quote from: "naitsirk"han havner i rbk.


Og hvorfor det?
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Chrisstah

han hadde vært en veldig verdifull forsterkning. håper bare han ikke går til rbk!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Pilsen19

Doffen blir veldig dyr, det har vi hørt mye om, så han havner nok i utlandet om han forsvinner.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

enavgutta

Doffens høydare er over. Tror de får problemer med å selge ham til utlandet.

Xminator

Ikke riktige spillertypen.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

hocey

Quote from: "Xminator"Ikke riktige spillertypen.


Et fantastisk sitat! En landslagsspiller som er ballvinnende og betydelig bedre pasningspiller enn Haugen. Det er lett å bli cooky etter nok en solid Brann oppvisning men det får være grenser...
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator

Nei Hocey, jeg mener oppriktig Haugen er bedre enn både Doffen og Gashi. Vi har også Monkam som har de samme egenskapene. Skal Brann hente en sentral midtbane må det være en spiller som utfyller dagen stall. Det vil si en Scharner/Svante/Olofinjana type.

Doffen er en oppskrytt spiller.

Nixon

Om Haugen er bedre enn Doffen er jeg litt usikker på. Men jeg synes det er unødvendig å bruke en formue på en spiller som Doffen nå som Haugen spiller så godt. For han blir ikke billig. Vi har også Zavrl som backup i den posisjonen.

Eneste grunnen til å kjøpe Doffen måtte være at da blir Haugen enda bedre!:)
Rød makt på Hansa

Xminator

For å si det slik, det er en spiller jeg vil ha tilbake. Olofinjana. Ellers kan vi klare oss uten nye spillere.

Ser at Mjelde ser for seg 1-2 nye spillere ut over Helstad. Vi kan jo håpe ;)

Go Up