• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

KLE DEG I RÃ?DT (!)

Started by Kaptein, July 08, 2006, 23:11:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

krøvel vellevold

Quote from: "Kaptein"

Når man ser videoopptak av tidligere sesonger, er det lett å se hvilke kamper som er spilt om sommeren, og hvilke som ikke er det. Om sommeren er klesplaggene på tribunen mye lysere enn ellers. Mye hvite t-skjorter.
Legg ned hele klubben!

EvenSteven

Jeg har i hvertfall gjort mitt for denne saken i dag.....

Vet ikke om noen så "etter kampen" på BTV på mandag? Men uansett, så vant jeg den signerte brann-drakten som de gav vekk i premie ....

Den drakten gikk til min far, som fylte 45 Ã¥r i dag.... han har gÃ¥tt pÃ¥ stadion i  over 30 Ã¥r , men har aldri pÃ¥ seg noen brann-effekter pÃ¥ kamp...(dust)
Derfor gav jeg drakten til han....
(han fikk også et skjerf)
Så får vi i hvertfall se én ekstra rød drakt på neste kamp..... :-)

Spillerne som hadde signert drakten førte også på draktnummer ved siden av navnet... ganske greit egentlig, for da kunne man se hvem som faktisk hadde signert ...

Gud

Quote from: "EvenSteven"Jeg har i hvertfall gjort mitt for denne saken i dag.....

Vet ikke om noen så "etter kampen" på BTV på mandag? Men uansett, så vant jeg den signerte brann-drakten som de gav vekk i premie ....

Den drakten gikk til min far, som fylte 45 Ã¥r i dag.... han har gÃ¥tt pÃ¥ stadion i  over 30 Ã¥r , men har aldri pÃ¥ seg noen brann-effekter pÃ¥ kamp...(dust)
Derfor gav jeg drakten til han....
(han fikk også et skjerf)
Så får vi i hvertfall se én ekstra rød drakt på neste kamp..... :-)

Spillerne som hadde signert drakten førte også på draktnummer ved siden av navnet... ganske greit egentlig, for da kunne man se hvem som faktisk hadde signert ...

Frekke drittunge, det var jo jeg som ville vinne den Brann-drakten. Anyway, trodde BTV var ferdig med å sende Brann-TV. Trodde de skulle begynne å sende igjen i august, men den gang ei. Uansett, oppsummeringen av HK-Brann var vel neppe en "höjdare".

Mimz

everending story

Bruiser

Gammalt nytt at mange sunnmøringer har ein forelskelse i Brann! =) Fekk augene opp for stoltheita i frå Bergen i '99 sjølv. Var forresten forbanna morsomt når eg ifjor gjekk opp på bortetribuna på CLS blant Brann-fansen og skarra med 'r'en og jubla for 3-1 seier over AaFK!

Litt surrealistisk dog, da eg ellers går der og heier på AaFK.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

EvenSteven

Frekke drittunge, det var jo jeg som ville vinne den Brann-drakten. Anyway, trodde BTV var ferdig med å sende Brann-TV. Trodde de skulle begynne å sende igjen i august, men den gang ei. Uansett, oppsummeringen av HK-Brann var vel neppe en "höjdare".[/quote]

Drittunge ??

Din allvitende GUD, du bør vite at noen får barn i ung alder......

Snublefot

Quote from: "EvenSteven"Frekke drittunge, det var jo jeg som ville vinne den Brann-drakten. Anyway, trodde BTV var ferdig med å sende Brann-TV. Trodde de skulle begynne å sende igjen i august, men den gang ei. Uansett, oppsummeringen av HK-Brann var vel neppe en "höjdare".

Drittunge ??

Din allvitende GUD, du bør vite at noen får barn i ung alder......[/quote]

tror faktisk helt ærlig han ikke mente det med drittunge bokstavelig=)

er mange hårsåre mennesker her inne forstår jeg=)

Klaus_Brann

Quote from: "Kaptein"

Har gått rundt i Brann drakt i Oslo ved et par anledninger i ferien, og fikk en del positive bemerkninger, smil osv.
Det er så sinnsykt deilig å lede serien...
Har akkurat vært på Quart, og der ble:
"Petter Vaagan syns Ham- Kam var tull, dro te Bergen og no tar han gull, Thorstein Helstad syns Ham-Kam var tull, dro te Bergen og no tar han GULL!!!" sangen en klassiker!!!
Deilig å spre Brann utover Norges land!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

mobli

Jeg har bÃ¥de titt og ofte gÃ¥tt rundt med Branndrakten i Manchester. Hadde faktisk Branndrakten pÃ¥ meg en av de første gangene jeg var pÃ¥ Old Trafford ogsÃ¥.  :D

brannfrik

hehe. det var vel ikke deg jeg traff utenfor old trafford før Man u-sunderland ? en kamp som forøvrig endte med et glimrende resultat for mitt lag (0-0). trodde nesten ikke mine egne øyne. traff faktisk bergensere med branneffekter både før og etter kampen.

brannfrik

Quote from: "brannfrik"hehe. det var vel ikke deg jeg traff utenfor old trafford før Man u-Sunderland i april?? en kamp som forøvrig endte med et glimrende resultat for mitt lag (0-0). trodde nesten ikke mine egne øyne. traff faktisk bergensere med branneffekter både før og etter kampen.

EvenSteven

Romani3

Quote from: "EvenSteven"

Sånn det ska være! =P
Eg var i Oslo i vinter, en hel uke. Gikk med Bergens stolthet genseren =D Fant eg ut at de hadde egne busser med reklame for Lyn på.. Og der kom eg inn med Brann cupfinalelue og Brannskjerf, de andre folkene glodde litt då. Men de smilte. Bare gøy å vise kem vi holder med.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

mobli

Quote from: "brannfrik"hehe. det var vel ikke deg jeg traff utenfor old trafford før Man u-sunderland ? en kamp som forøvrig endte med et glimrende resultat for mitt lag (0-0). trodde nesten ikke mine egne øyne. traff faktisk bergensere med branneffekter både før og etter kampen.

Det var noen år siden jeg hadde på meg Branndrakten på Old Trafford.
Traff riktignok noen bergensere fra United sin supporterklubb før Sunderland-kampen, men hvis du holder med Sunderland, var det nok ikke deg. :)

Memelli

Sitter nå i Danmark med Brann T-skjorte på. :o) Har alltid på meg Brann efekter!

Lurkin

Kan ikke bare alle tattovere Brann-logoen i pannen? FÃ¥r sikkert rabatt.
Berømte Brann fra Bergen

Chrisstah

Quote from: "Lurkin"Kan ikke bare alle tattovere Brann-logoen i pannen? FÃ¥r sikkert rabatt.

ma ha an på hjertet
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Lurkin

Da mister man den "Eg e fra Bergen og heier på Brann...rrrrrrrr"-holdningen. Man kan derimot gå i bar overkropp, men vi lever jo ikke i tropiske tilstander året rundt.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up