• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

skip

Nå blir jeg veldig forvirret. Hadde selv tenkt å kjøpe drakten uten reklame, men da jeg spurte en som jobber på Steve Perryman Sport om når de fikk inn drakten ut reklame så fikk jeg til svar:
" Nei vi får ikke inn drakter uten reklame. De blir trykket før vi før dem"

Vet ikke helt hvem jeg skal tro på.

Brannfrelst

Når kommer denne kleskolleksjonen fra Kappa som er knyttet til Brann? Burde jo vert klar i god tid før sesongstart. Er sikkert langt mer fristende å gå med kappa/brann enn det var med enkelte grusome Umbro/brann klær.
2.10.07-Gullet kom hem!

Chrisstah

skulle det ikke komme ny drakt i mars??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Siggen

Quote from: "skip"Nå blir jeg veldig forvirret. Hadde selv tenkt å kjøpe drakten uten reklame, men da jeg spurte en som jobber på Steve Perryman Sport om når de fikk inn drakten ut reklame så fikk jeg til svar:
" Nei vi får ikke inn drakter uten reklame. De blir trykket før vi før dem"

Vet ikke helt hvem jeg skal tro på.


Det er utenkelig at Perryman skal ta inn "rene" drakter for deretter å trykke individuellt tillpassede drakter i butikken. Det ville isåfall innebære en ikke ubetydelig investering i trykkeutstyr, noe jeg neppe tror de gidder for å tilfredstille en mikroskopisk kundemasse av spesiellt interesserte. Det store flertall kommer garantert til å kjøpe den rimeligere utgaven uansett.

olebrann3

Så brann butikken hadde fått inn den rosa drakten. Trodde først dette var tull men vi skal få se opdal i en trang rosa trøye i år. Alle lag kommer til å mobbe oss for den drakten...

Mr_Soma

Quote from: "olebrann3"Så brann butikken hadde fått inn den rosa drakten. Trodde først dette var tull men vi skal få se opdal i en trang rosa trøye i år. Alle lag kommer til å mobbe oss for den drakten...


Hadde det vært for 10-15 år siden så kanskje det hadde kommet noen tørre vitser fra tribunen... ingen som "mobber" Palermo i Italia.

Men tror ikke akkurat det blir solgt all verden av den uansett.

Erlend

Quote from: "Siggen"
Quote from: "skip"Nå blir jeg veldig forvirret. Hadde selv tenkt å kjøpe drakten uten reklame, men da jeg spurte en som jobber på Steve Perryman Sport om når de fikk inn drakten ut reklame så fikk jeg til svar:
" Nei vi får ikke inn drakter uten reklame. De blir trykket før vi før dem"

Vet ikke helt hvem jeg skal tro på.


Det er utenkelig at Perryman skal ta inn "rene" drakter for deretter å trykke individuellt tillpassede drakter i butikken. Det ville isåfall innebære en ikke ubetydelig investering i trykkeutstyr, noe jeg neppe tror de gidder for å tilfredstille en mikroskopisk kundemasse av spesiellt interesserte. Det store flertall kommer garantert til å kjøpe den rimeligere utgaven uansett.

de har trykkeutstyr der.  Var der og fikk trykket nummer 16 pÃ¥ den gamle.  HÃ¥per vi fÃ¥r en ny 16 snart

Pondan

Noen som vet om det er kommet større drakter? større enn xxxl:P

Ricky

Quote from: "Erlend"Var der og fikk trykket nummer 16 pÃ¥ den gamle.  HÃ¥per vi fÃ¥r en ny 16 snart



Auda.. Alltid farlig å bli sittende med en nummerert drakt. Kan sette pengene på at vår neste nr 16 vil bli Vidar Riseth eller Morten Berre.

Sopp

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Erlend"Var der og fikk trykket nummer 16 pÃ¥ den gamle.  HÃ¥per vi fÃ¥r en ny 16 snart



Auda.. Alltid farlig å bli sittende med en nummerert drakt. Kan sette pengene på at vår neste nr 16 vil bli Vidar Riseth eller Morten Berre.


Hørte Ivar Hoff har tatt fotballskoene ned fra hyllen og satt kursen for stadion  :lol:
K Brann

C@Bøe_79

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Erlend"Var der og fikk trykket nummer 16 pÃ¥ den gamle.  HÃ¥per vi fÃ¥r en ny 16 snart



Auda.. Alltid farlig å bli sittende med en nummerert drakt. Kan sette pengene på at vår neste nr 16 vil bli Vidar Riseth eller Morten Berre.


Vi husker alle nr 11:-)
Det ordnet seg til slutt no, men kombien Geddi-Ystaas var ikke heldig for mange supportere..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Før du vet ordet av det har vi 16 - Hoseth :)

Chrisstah

Quote from: "Xminator"Før du vet ordet av det har vi 16 - Hoseth :)


har jo fått corrales så skjønner ikke hva vi skal med en venstrebeint spiller til
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Pondan


Mr_Soma



jeg kjøper drakten til deg om du ikler deg denne i xxxxl.

Nightfox

Ser ut som om Fru Daglig Leder Dahl har ved uhell mikset hvite bortedrakter og røde hjemmedrakter til første seriekamp.

Christian

Herre, så jævlig! Tenker Håkon var fornøyd da denne ble presentert som årets keeperdrakt...

Brann_copper

Quote from: "Nightfox"Ser ut som om Fru Daglig Leder Dahl har ved uhell mikset hvite bortedrakter og røde hjemmedrakter til første seriekamp.


Du mener at hun må ha vasket de røde hjemmedraktene i samme vasken som de hvite bortedraktene?

Jeg synes for øvrig drakten er fin jeg da.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Nightfox

stemmer ja... Vasken før kamp..

Dorinda

Den rosa fargen var rett og slett grusom, men jeg synes faktisk at Brann- og Kappa-logoene så smekre ut.

Erlend

Quote from: "Xminator"Før du vet ordet av det har vi 16 - Hoseth :)

Da klarer jeg meg heller uten

stig

NÃ¥ har den dyre varianten av drakten kommet og den er reklamefri.
Nettsideansvarlig

Pondan


xTaTic

Quote from: "stig"NÃ¥ har den dyre varianten av drakten kommet og den er reklamefri.

Hva menes med ny variant?
De kan vel ikke ha endret modell allerede?

dudo

Spillerdrakten kanskje? Den sømløse?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

skrev da vitterlig den dyre varianten. Ikke nye. Men ja,sømløse. Koster vel 900-1000 kr
Nettsideansvarlig

Nixon

Quote from: "stig"skrev da vitterlig den dyre varianten. Ikke nye. Men ja,sømløse. Koster vel 900-1000 kr


Er den kommet i Brannbutikken?
Rød makt på Hansa

Pondan

Hva som er så dyrt med denne da?? Har de fått større drakter inn??

stig

var det makan til ørdkløveri. Har jo strengt talt ikke skrevet hva jeg syns om prisen. Bare konstatert at det er en dyrere variant. Vet ingenting om størrelser,men har vel litt å velge i vil jeg tro siden de nettopp har fått leveranse far Kappa. Brannbutikken har jeg ikke vært i.
Nettsideansvarlig

Mr_Soma

Herlighet for et styr... kan dere ikke bare ringe til butikken å høre da?

Pondan

hehe greit:P Få ringe ned til de å høre:D

Stalin

Vel, drakten ser jo rimelig bra ut, selvom jeg er møkklei av Kappadrakter. Var kult når italia hadde dem i 2004 lissom.

Kommer jo uansett heldigere ut enn feks Start:
Ser ut som Felleskjøpets bedriftslagsdrakt.


dudo

Startdrakten er grusom. Jeg mener, bremsespor?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Roald

Veldig fornøyd med at vi er ferdige med Umbro. Vi måtte nok hatt det samme designet som start om vi fortsatt hadde vært under umbro.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

dudo

Nja, Start skryter over at det er en drakt spesialdesignet til dem. Jeg ser den, det er neppe noen andre som vil ha det designet...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brodtkorb

Draktene er ikke kommet i butikken pÃ¥ stadda,var en tur nedom der  pÃ¥ fredag ogdetvar negativt,men de er sikkert pÃ¥ vei

Pondan

Det er jo latterlig av Kappa at det skal ta flere månder før de klarer å levere varene sine..

paf

Quote from: "Pondan"Det er jo latterlig av Kappa at det skal ta flere månder før de klarer å levere varene sine..

Det er ikke sikkert at dette BARE er Kappa sin feil da....

Pondan

Om det er flere inni bildet kan vere, men uansett er det latterlig..

Mr_Soma

Synes denne overgangen til Kappa har gått ekstremt treigt...
Føler at hver gang jeg ser bilder fra en Brann-trening så løper det alltid spillere rundt i treningstøy fra Umbro.

Må jo være suverent for sistnevnte at det blir reklamert for de uten at de har kontrakt med Brann.

Er det sånn å forstå at skoene til Umbro var håpløse og nå er det Kappa's treningstøy som ikke duger? Trangt skal det være...
Merkelige greier...

Memelli

Den rosa keeperdrakten er helt forjævelig. At det virkelig går an. Har kjøpt hjemmedrakten ihvertfall. :-)

paf

Quote from: "Pondan"Om det er flere inni bildet kan vere, men uansett er det latterlig..

Derom er vi helt enige.

Erlend

Quote from: "Mr_Soma"

jeg kjøper drakten til deg om du ikler deg denne i xxxxl.

Synes det så ganske kult ut med svart brann og kappa logo ihvertfall

jorgent

Sendte en mail til kappa, der skrev jeg følgende:

>Hei,
>
>er disse draktene tilgjengelig nÃ¥? Dersom sÃ¥ er tilfelle, hvor kan man  
>fÃ¥ tak i de? Lurer ogsÃ¥ pÃ¥ om kappa har planer om en kolleksjon for  
> Brann tilsvarende til den dere har for FC København?

Hadde tidligere skrevet spm om reklamefrie drakter.

> Svar:
>
> Denne drakten er levert nÃ¥. Hvis du bor i Bergen, kan du fÃ¥ den pÃ¥     > Steve Perryman. Hvis ikke kan du bestille den av meg.
>
> Brann fÃ¥r den nyeste kolleksjonen til Kappa.  Den blir levert snart. Det  > de trener i nÃ¥ er midlertidig. Helt rÃ¥tt!!
>
> MVH
> Kappa
> Eilert.

Høres bra ut!


dingsy

Hva er det København har da?

fisken74


jako

Quote from: "Mr_Soma"De trener jo i Umbro...


Dette er da vitterlig Kappa

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Dr. Nansen

Noen som har "sett/prøvd" den nye/dyre drakten? Er den så fantastisk som kappa eilert vil ha det til?

vebo

Har ikke prøvd den, men jeg har sett den og hørt fra en kompis at den er kjempebra!
Tiocfaidh ár lá

Go Up