• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jako

Toro-merket er fremdeles like stygt. Ser faen meg helt jævlig ut!

Er det Toro eller Brann vi holder med? Hadde vært bedre med krave slik som i gamle dager.

Skuffende.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

Brannmus

Var verdt å sitte oppe for dette. Flotte drakter og mange, gode bilder. Fryktet litt at det skulle komme et lite bilde av en drakt som lå lettere krøllet på et bord. Det hadde vært nedtur.

Lurer på hvor mange drakter som blir solgt i morgen? Tipper det ikke blir få.

Kararay

Quote from: "Jonasbrann1" Bare jeg som får gåsehud av dette bildet?


dumt at det ikkje var gashi som hadde den røde... hadde nok vært bensin på klans-bålet!! hehe!
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tovatle

Synd at all den reklamen skal ødelegge en så fin drakt! håper en royal league versjon blir å finne i butikkene..

Jonasbrann1

Noen som har bilde av baksiden på drakten? Hvordan er nummeret?
Blod e tjukkare enn vann

Bassew

Utrolig at det går ann å presentere noe slikt
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

fettnok

død over reklamen. blir styggere for hver gang jeg ser på draktene.
ette går aaaaaldri bra!

Klaus_Brann

Quote from: "Jonasbrann1" Bare jeg som får gåsehud av dette bildet?


Nei da...Vannvitiiig deilig syn!Nesten tøffere enn hjemmedrakten jo:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jonasbrann1

Gåsehud var i dette tilfellet ment for å være positivt.
Blod e tjukkare enn vann

Chrisstah

Quote from: "Kaptein"Får vi navnet på ryggen?


som en annen fyr som hadde sett drakten her! sa at det var chess logoen bak på drakten!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

slang

Når det gjelder BA-logoen mistenker eg at disse bildene ble tatt når Kappa sendte brann prøver på draktene. Var da flere i styret i Bataljonen fikk se den. Det er først etter dette at fargen på BA-logen ble nevnt, og regner med at draktene vi får kjøpt i morgen er med hvit BA-logo.

Toro-logoen var, som flere andre sier, det største minuset på drakten.
ansa 08

brostein

jeg har bestillt partoukort, men har ikke fått betlaingsslippen som var lovet i posten i november, slipper jeg inn på noen måte i den nye brannbutikken i morgen?

Jonasbrann1

Hva nummer skal folk ha bakpå? Tror jeg satser på 6 eller 11.
Blod e tjukkare enn vann

eksilbergenser

Enig i at suppelogoen ser malplassert ut. BKK på skuldrene ser bra ut. Jeg er fornøyd alt i alt. Går ut fra at den kommer i langermet versjon også?
lt for Brann!

Laksevåggutten

Quote from: "jako"Toro-merket er fremdeles like stygt. Ser faen meg helt jævlig ut!

Er det Toro eller Brann vi holder med? Hadde vært bedre med krave slik som i gamle dager.

Skuffende.



Er en liten skandle at det jevla Toro merket er på den nye drakten. Fy faen så stygt.

Jonasbrann1

Skuffende med toro logoen. Den ligger nesten oppå Brann og Kappa logoen
Blod e tjukkare enn vann

Chrisstah

Quote from: "Jonasbrann1"Skuffende med toro logoen. Den ligger nesten oppå Brann og Kappa logoen


tror du kan velge om du vil ha den der når du kjøper drakten!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Pondan

Toro eller ei, MYE bedre enn 2006 drakten... Denne skal jeg nok kjøpe.. Helst uten toro da.. heh

mahalo_nui

Som svoren Spurs fan er jeg vant med Kappa's drakter.
De har liksom en bedre stil, og draktene er behagelige å ha på seg.
Synes Brann-draktene ser meget bra ut, men var ikke helt fornøyd med fargevalget på førstedrakten. Den hvite shortsen er liksom ikke helt riktig. Og den blå drakten var direkte stygg.
Men bortedrakten var bra.
ahalo nui, Mjelde. Mahalo nui.

Mr_Soma

Den burde jo sett sånn ut:

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=1861Gashi_20borte_1_.JPG

Toro-logoen var som sagt helt malplassert.
Ellers virket stoffet i den røde helt annderledes enn hva Italia sin er. Mulig det bare er bildet som gjør det.

Xminator

Greie drakter ikke mer. Hadde helst sett vi slapp hvite shorts, og gått denne rød også. Rødfargen på drakten virker lysere enn årets, noe som heller ikke er bra.

Uten at jeg vil gjøre noe annet enn ved sist draktskifte - kjøpe ny :p Ikke shorts, det får da være måte på ;)

Bataljonen

Etter sigende skal BA logoen være rød og hvit og ikke ha den grelle gulfargen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Kirk

Quote from: "Mr_Soma"Den burde jo sett sånn ut:

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=1861Gashi_20borte_1_.JPG
.


Enig! Ser ut som om det er Toro som er klubben, og reklamene på shortsen står ytterst dårlig til Brann og Kappa-logoen. Men bortsett fra det er drakten stilig! Er faktisk en av dem som er glad for at vi skal hvite shorts igjen også.

benny

All den reklamen irriterer noe jævlig. Skulle vært som i USA der ingen har reklame på klubbdraktene.

amenhotep 4

Første gang jeg ser draktene med reklame på i BT i dag. Større skuffelse var det vel ikke mulig å få. Fy faen, de så jo helt jævlig ut. Er det virkelig mulig å klare å skitne til drakter på den måten? Det ser rett og slett ut som en virkelig stygg oppslagsttavle som ikke er blitt ryddet i på lenge. Kjøss meg i ræven. Brann har som vanlig vist sin fullstendige ubrukelighet. Hvem i all verden har bestemt dette? De må isåfall få sparken straks. Alle som bifaller en slik stygg drakt må også gå. Stakkars Kappa forresten. De som har vært kjent for å ha stilige drakter.

Glimten

Enig med amenhotep 4. Ikke noe særlig å skrive hjem om. Spesielt de hvite kortbuksene med regnbuens farger påklistret.

eksilbergenser

Toro-reklamen burde vært flyttet til høyre overarm. Håper det er mulig å kjøpe uten reklame!
lt for Brann!

This Charming Man

Dette er amatørmessig. En får for Brann sin del håpe at Toro, Tide, BKK, BA, Frydenbø osv kjøpte rettigheter for X-antall år på drakten for en tid tilbake, og at Brann har planer om å fjerne disse logoene straks disse avtalene utløper.

Endelig skulle Brann få fine drakter. Men neida, estetisk mord er selvsagt resultatet. Føyer seg flott inn i den latterlig folkelige Radio1-profilen deres. Synd å si det, men drittet fra Oslo er faktisk de eneste som har forstått dette med reklame på draktene her til lands.

Vicar in a Tutu gikk i Kapparus rundt med planer om å kjøpe seg Branndrakt for første gang siden tidlig nittitall. 700 kr er herved spart fzdzn.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

amenhotep 4

Ja dette er bare til å grine av. "Hva syntes du?" spør Brann på sine sider, desverre er det ikke mulig å svare. Kanskje de vet at dette ser jævlig ut? Håper det er som Vicar in a Tutu sier at de forferdelige reklamene forsvinner etter hvert som avtalene om draktreklame går ut. Jeg forstår ikke helt hvorfor de respektive (sic!) bedriftene vil ødelegge drakten med sin reklame. Dette kan jo aldri være god reklame. BA leses aldri uansett og Frydenbø vil aldri få en krone eller god tanke av meg, men Toro har jeg ikke hatt det verste forholdet til. Nå vil jeg derimot raskt tenke på reklamen som er presset inn oppunder adamseplet og assosiere Toro med mat som sitter seg fast i halsen. Den første suppen som setter seg fast i halsen? Det kan ikke være et godt omen. Må også si at jeg er enig med innvendingene til Glimten angående buksene og må få påpeke at det er utrolig at de også har klart å fylle hele sokken med reklame. Heldigvis er dette nå hvite tide og ikke gule gaia. Dessuten må jeg påpeke at dette ikke har noe med mitt eventuelle draktkjøp å gjøre. Selv om det var i tankene hos meg da Kappa ble valgt. Dette er kun det faktum at Brann skal løpe rundt i disse skandaløse draktene. Fysj så ekkelt. Forresten, er det noen som har sett ryggen på draktene? Der må de vel begrense seg for at nummeret skal sees? Men en enorm reklame over og under skal de vel ha klart å presse inn?

Gud

VIF med sine SonyEricsson og Norgestaxi reklamer på drakten er ikke stort bedre synes nå jeg. Men Bjørn Dahl har sagt at Brann satser kun på å ha en sponsor på drakten for å holde den så ren som mulig. Når dette skjer får tiden vise, men det hadde vært greit hvis det skjedde i 2008. Da må jo et par av sponsoravtalene løpe ut.

Charmless Man

Hadde det ikke vært for Toro-logoen hadde draktene vært greie. Den logoen må rett og slett vekk! Er det noe Bataljonen kan jobbe med?
Ladish on the Foot

xTaTic

Quote from: "Charmless Man"Hadde det ikke vært for Toro-logoen hadde draktene vært greie. Den logoen må rett og slett vekk! Er det noe Bataljonen kan jobbe med?

Hvis Bataljonen samler inn nok penger til at vi kan kjøpe ut sponsoravtalene de ulike firmaene har med Brann lar det seg nok ordne...

Men seriøst, Brann jobber med å skape en skikkelig merkevare, og er merkevaren god nok vil nok et firma kunne hoste opp såpass med penger for å være eksklusiv sponsor at de dekker inn det brann taper på å kutte de andre.
Forøvrig må Brann som alle andre forholde seg til de avtalene de har, og derfor blir det nok noen år til vi ser "rene" branndrakter!

Roffarne

Dette var jo en gedigen skuffelse.
Skam på meg for å ha forventet noe annet fra Brann, men denne drakten er jo mer reklame enn bakgrunn.
Selve modellen i seg selv er jo et steg i riktig retning, men etter at alle sponsorne har fått sitt ser det ut som en krympet Umbro-drakt.

kirsti

Eg fekk lyst på fiskesuppe når eg såg den blå drakta. Ho var til forveksling lik suppeposen ein tidleg fredagsmorgon.

Elles kan vel umogleg BKK vera nøgd med det her? Reklamen var generelt sett lite heldig. Det blir vel å kjøpe utan reklame denne gongen òg. Då kan ein jo stryke på den reklamen ein sjølv ynskjer, uavhengig av alkohollovar ol

Men utover dette var draktene som forventa, fine. Bileta av bortedrakta var jo fryktinngytende, og det liker vi! Dette blir bra, dette er gulldrakter :D
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

bulldog

bulldog

This Charming Man

Mener å erindre at det ble oppstyr i fjor da RBK presenterte nye drakter med Narvesen i alle regnbuens farger på brystet, noe som førte til at de måtte endre dette til svart-hvit reklame istedet. Korriger meg hvis jeg tar feil.

Men noe må det være mulig å gjøre. Disse bedriftene må bli fortalt at de ødelegger et av de fremste identitetssymbolene til Bergens stolthet - drakten. Med Kappadrakter har Brann en sjanse til å skille seg ut blant alle de andre pregløse hockeydraktene som preger eliteserien. Fjern reklamen!

Denne drakten ser jo ut som om Jackson Pollock fikk en bøtte med forskjellige reklamelogoer til rådighet, som han kunne klesse tilfeldig utover et rødt lerret. Kjøss meg.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Charmless Man

Dersom det hadde stått Toro med hvite bokstaver hadde det nok sett mye bedre ut... Skjønner jo at Brann må forholde seg til sine avtaler, men Brann må jo sette premissene. Jeg kan ikke fatte og begripe at engelske andredivisjonslag hår råd til å spille med en reklame, men ikke Brann. Det er stygt å si det, men det laget med finest drakter i Norge(dersom man ser bort fra fargene og klubblogoen) er Vif. De har bare en reklame på forsiden. Slik sett styrker de merkevaren og klubbmerket.  Brann på sin side gjør det motsatte.
Ladish on the Foot

vebo

Quote from: "kirsti"Eg fekk lyst på fiskesuppe når eg såg den blå drakta. Ho var til forveksling lik suppeposen ein tidleg fredagsmorgon.

Elles kan vel umogleg BKK vera nøgd med det her? Reklamen var generelt sett lite heldig. Det blir vel å kjøpe utan reklame denne gongen òg. Då kan ein jo stryke på den reklamen ein sjølv ynskjer, uavhengig av alkohollovar ol

Men utover dette var draktene som forventa, fine. Bileta av bortedrakta var jo fryktinngytende, og det liker vi! Dette blir bra, dette er gulldrakter :D


Kan en kjøpe drakter uten reklame? Hvor i så fall?

Ellers føyer jeg meg til kritikken mot disse reklameskiltene. For dette har lite med merkebygging og sponsor-opplegg å gjøre. Rett og slett reklame.

Fjern BA, Toro, Frydenbø og Tide! Det gleder meg forresten at Bataljonen avkreftet mine bange anelser om at BA-logoen var i farger, bedrer seg betraktelig da!

Dette med hvite sjortser syns ikke jeg er så ille, snarere tvert imot! Endelig stemmer det å synge "No ser eg rødt, no ser eg hvitt..." igjen:)
Tiocfaidh ár lá

Torvanger

En eneste stor nedtur å se de blasse, reklamebefengte draktene. Spesielt hjemmedraktene, med hvit shorts og røde overdeler virker ufattelig, ufattelig blasse og kjedelige.

Hvorfor ikke i helrødt?

Personlig kommer jeg aldri til å ikle meg en fotballdrakt, uansett hvordan den måtte se ut, men det er forbasket viktig at spillerne på banen er representative.

naitsirk


azul

Stilige drakter- synes den blå er litt "West hamsk"- den svarte pen- selvsagt burde Toro logoen vært plassert et annet sted, men vi er ikke Barcelona dessverre... Stilige drakter alt i alt. Brann er røde og hvite.

xTaTic

Tredjedrakten blir vel neppe brukt noe særlig. Da må vi møte et lag som har draktfarge som ikke skiller seg ut fra den røde eller den svarte.
Har ikke store troen på at vi møter AC Milan med det aller første så det skal vel helt sikkert gå greit!

Nightfox

Satan så stygg den jævla shortsen var. Vekk med hvit shorts. Alle som påstår at det var til å få gåsehud av får en verbal overhaling av meg. Ingenting å juble over. Ja til hvite striper og rød drakt og shorts. Drakt, bra. Sokker, bra. Shorts? STRYK!

eksilbergenser

Stilig med hvit shorts!! Poenget er vel at det er alltid noen som vil være misfornøyde. Tror majoriteten vil like denne drakten.
lt for Brann!

Jay Tee

konge drakt, eg liker hvit shorts. men det er jo bare min personlige mening!
eia brann

Brannmus

Quote


Noen tusen drakter betyr vel minst 2000, kanskje 3000. Bør jo holde en stund det, selv om det fort kan bli mangel på L og XL tipper jeg. At tredjedrakten ikke kommer direkte er ikke noe stort savn.

Chrisstah

Quote from: "vebo"
Quote from: "kirsti"Eg fekk lyst på fiskesuppe når eg såg den blå drakta. Ho var til forveksling lik suppeposen ein tidleg fredagsmorgon.

Elles kan vel umogleg BKK vera nøgd med det her? Reklamen var generelt sett lite heldig. Det blir vel å kjøpe utan reklame denne gongen òg. Då kan ein jo stryke på den reklamen ein sjølv ynskjer, uavhengig av alkohollovar ol

Men utover dette var draktene som forventa, fine. Bileta av bortedrakta var jo fryktinngytende, og det liker vi! Dette blir bra, dette er gulldrakter :D


Kan en kjøpe drakter uten reklame? Hvor i så fall?

Ellers føyer jeg meg til kritikken mot disse reklameskiltene. For dette har lite med merkebygging og sponsor-opplegg å gjøre. Rett og slett reklame.

Fjern BA, Toro, Frydenbø og Tide! Det gleder meg forresten at Bataljonen avkreftet mine bange anelser om at BA-logoen var i farger, bedrer seg betraktelig da!

Dette med hvite sjortser syns ikke jeg er så ille, snarere tvert imot! Endelig stemmer det å synge "No ser eg rødt, no ser eg hvitt..." igjen:)


kjøpte min umbro drakt uten noe som helst reklame på steve perryman! regner med at de har samme opplegget rundt disse draktene og.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

P-K

Royal Leaguedrakten vil nok se mer ut som vi helst vil ha den. Ellers kan det hende at tingene endrer seg med reklame til neste år. Brann kunne umulig presentere en drakt i desember 2006 hvor noen av sponsorene var utelatt.

Håper dette ikke bare er ønsketenkning fra min side, for disse draktene var håpløse. De kunne kanskje vært litt sprekere i utforming av trøyen også. Litt t-skjorteaktig slik den er nå.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

bulldog

det må da være mulig å få vekk den j"#¤lige reklamen på shortsen? det neste blir vel å selge reklameplass på rumpen.
også er det finest med helrødt
bulldog

Go Up