• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Luke Skywalker

et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Brannmus

Vedder på det klikker når de skal publisere saken, så blir det nok en halvtimes venting på at alt er på plass igjen. *bank i bordet*

positiv

ødt blod på HANSA

Jonasbrann1

Melding fra Brann.no

Serveren har for stor pågang og vil dermed bli lagt ned i et par timer. Vi regner med å være oppe igjen under morgentimene.


Dette er jo drømmen..
Blod e tjukkare enn vann

dex1974

Herregud! Er 32 år men vært spent som en unge i hele kveld! Har hørt at BKK er havnet på overarmen der BA var før og at sistnevnte er borte fra drakten! Det er vel eneste nye når det gjelder plassering av sponsorene.
5 minutter nå!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Brannmus

Quote from: "Jonasbrann1"Melding fra Brann.no

Serveren har for stor pågang og vil dermed bli lagt ned i et par timer. Vi regner med å være oppe igjen under morgentimene.


Dette er jo drømmen..

Faen der skremte du meg!

Jonasbrann1

Blod e tjukkare enn vann

xTaTic


Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Speedy

Fy faen så pen!!
Shortsene likte jeg ikke helt, pga reklamene, men det er tross alt drakten som teller.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!


slang

syns drakten så kanon ut! dritfett med hvite shorts! minuset var at det var gule BA-logoer, men har hørt rykter om at disse skal bli hvite..
ansa 08

SKBMiller



Rasmus_brann

et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

skinkerytter

Kjipt at det ikke var rød shorts til hjemmedrakten..

ellers så den bra ut.

Erlend

bildene er her!! den er nydelig!

Brannmus

Herlige drakter. Bedre enn jeg turde å håpe på. Stort pluss til Brann. De lovet bildene kl. 24 og leverte dem på minuttet. Og skikkelig kvalitet. Nå skal jeg kose meg.. :0P

skip

Noe litt annet enn Umbro dette her for å si det sånn

Tror nesten jeg må kjøpe alle tre!

Erlend

untatt tredjedrakten den så jo helt jævlig ut

Jonasbrann1

NYDELIG DRAKT. Ren og pen.

Men jeg stiller spørsmålstegn til 3 drakten, og ikke minst sokkene på hjemmedrakten
Blod e tjukkare enn vann

Jrgn

BA reklamen er fremdeles gul (noe spekulasjonene sa den ikke var...)

SKBMiller

er fornøyd men synes det ble litt trangt med Toro logoen. Men bedre enn sist og klubben må ha mest mulig sponsorer. Fornøyd =)

Erlend


pimbolinn

Gleder meg til Ã¥ bære den drakten  :D
Brann - Bergen - Hansa

bulldog

kjedelig med reklamen på shortsen, minnet meg om frode grodås
bulldog

Brann4ever90

Burde ha vist litt mere av draktene...


Men jaja--


DE sÃ¥ diggbare ut  :lol:
 Jaja, gull neste Ã¥r #

Chrisstah

flotte drakter! blir knall når eg får meg en! 3 drakten så ut som en keeper drakt! men er kanon fornøyd!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

t0bben

Toro logoen passet rett og slett ikke inn. Mulig å få tak i drakten uten denne?

Jonasbrann1

Enig, logo på shortsen var unødvendig.

2 drakten var utrolig fin... er denne mulig å få kjøpt i morgen ?
Blod e tjukkare enn vann

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

Pruzik

Flotte drakter! Men jeg er enig at den Toro-logoen ikke er noe fin. Og er det slik at det er en Chess-logo bakpå ryggen der som spillernavnet har stått før?

Brannmus

Quote from: "Brann4ever90"Burde ha vist litt mere av draktene...

Trykk på bildene en gang, og trykk nede i høyre hjørnet på bilde når det kommer opp.. Så får du det så stort som du bare vil ha det. Kan du telle sømmene.. ;0)

Speedy

Toro-reklamen passer ikke inn der den er i det hele tatt. Alt for tett på Brann-logoen og ser ut som den er presset inn der som en siste løsning. Brann-logoen fremheves ikke like bra med en svær suppereklame vegg i vegg.

Men denne drakten skal bli herlig å ha på seg. Satt fint på spillerne også.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Morriss

Helt ok, ikke noe å hoppe i taket etter. Hvite shortser er greit nok, men skulle vel vært røde om dere spør meg.

Reklamen gjør i grunnen dratene stygg, uansett hvordan de ser ut.

Jonasbrann1

Er ballen på bildet med gashi på den som vil bli brukt på hjemmekampene?
Blod e tjukkare enn vann

tovatle

Toro logoen passet ikke inn.og BKK logoen, hva faen gjør den oppå skuldrene? Er fornøyd utenom reklamen...

Speedy

Quote from: "Jonasbrann1"Er ballen på bildet med gashi på den som vil bli brukt på hjemmekampene?


Regner med det blir bortedrakten. Den røde blir nok hjemmedrakten.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

kabelmann

tide-logoen er jævlig stygg og plasseringen og størrelsen på strømpene gjør den slett ikke noe bedre. BA og Toro-logoen er like stygge som de alltid har vært. Ellers en herlig drakt!
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

AussieBrann

Bra at det var ikke bare meg som var spent på dette her!

Jonasbrann1

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Jonasbrann1"Er ballen på bildet med gashi på den som vil bli brukt på hjemmekampene?


Regner med det blir bortedrakten. Den røde blir nok hjemmedrakten.
Snakker om ballen jeg!
Blod e tjukkare enn vann

xTaTic

Savner keeperdrakten, men både hjemme og borte drakten var dritbra!
Bare synd at de ikke fikk helhvit toro og ba logo!

fettnok

den blå drakten er en skandale. den er så stygg at jeg får lyst til å ta den på den personen som har laget den, dynke personen i bensin å tenne på.
ette går aaaaaldri bra!

EvenSteven

Jeg gikk nettopp forbi Steve Perrymann Sport i sentrum... Der hadde de fått på plass drakten i vinduet....

MEN ... det som jeg ser nå er at BA-logoen fortsatt er gul på drakten.. det var den ikke på de som hang på utstilling der.... der var den hvit og rød.. Merkelig...... Hvorfor er det trykket opp to ulike sett....
Og hvorfor har de fortsatt gul logo på dem som vises på brann.no ?

K1980

Draktene i seg selv er fine...bra snitt, men det hjelper fint lite når klistremerkene på de er helt jævlige...
Som en annen å sa...ikke noe å sette ræva i taket for...
Royal League draktene blir derimot veldig stilige!:)

Jonasbrann1

3 drakt, vil vel i grunn ikke bli særlig mye brukt.
Blod e tjukkare enn vann

Jonasbrann1

Bare jeg som får gåsehud av dette bildet?
Blod e tjukkare enn vann

fettnok

er ingen unnskyldning for de blå draktene.
ette går aaaaaldri bra!

Forza

Quote from: "EvenSteven"Jeg gikk nettopp forbi Steve Perrymann Sport i sentrum... Der hadde de fått på plass drakten i vinduet....

MEN ... det som jeg ser nå er at BA-logoen fortsatt er gul på drakten.. det var den ikke på de som hang på utstilling der.... der var den hvit og rød.. Merkelig...... Hvorfor er det trykket opp to ulike sett....
Og hvorfor har de fortsatt gul logo på dem som vises på brann.no ?

De bildene fra brann.no er nok ikke tatt i dag. SÃ¥ det med BA logoen er nok noe de har funnet ut av etter at bildene ble tatt.

EvenSteven

Og det er fortsatt den samme STORE chess logoen på ryggen om noen skulle lure på det.....

Go Up