• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Ikke kødd med de svarte draktene :-)
Brann SKAL etter min mening ha sorte reserve drakter Ikke ofte de trenger å bruke tredjedrakten sin da.
Dessuten e eg svak for kombinasjonen sort og rødt.

Og til dere som sitter å tenker på at nå skal dere svare at Brann er rød og hvit tradisjonelt sett så tror jeg at hvis dere går langt nok tilbake finner ut at original drakten til Brann ser ut som Tromsø sin (eller var det senere den kom???)

Sort er litt mer spesielt i norge en hvitt så eg har forlesket meg i sorte bortedrakter.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

bernu

Quote from: "Corran"Ikke kødd med de svarte draktene :-)
Brann SKAL etter min mening ha sorte reserve drakter Ikke ofte de trenger å bruke tredjedrakten sin da.
Dessuten e eg svak for kombinasjonen sort og rødt.

Og til dere som sitter å tenker på at nå skal dere svare at Brann er rød og hvit tradisjonelt sett så tror jeg at hvis dere går langt nok tilbake finner ut at original drakten til Brann ser ut som Tromsø sin (eller var det senere den kom???)

Sort er litt mer spesielt i norge en hvitt så eg har forlesket meg i sorte bortedrakter.

Spørsmålet er ikke hva som er fargene tradisjonelt sett, eller laaaangt tilbake i tid.
I klubblovene står det :
§ 1: Navn m.v.

Klubbens navn er Sportsklubben Brann. Klubbens farger er rødt og hvitt. Klubbmerket er i oval utforming med Brann i rødt på hvit bunn.

Jeg mener personlig at 1.drakten skal/bør være rød med hvitt på.
Ergo håper jeg neste års drakt blir helrød, med bare hvite reklamer.
Det hadde vært flott.

Som bortedrakt syns jeg det er helt ok med svart, liker faktisk årets bortedrakt MYE bedre enn hjemmedrakten.
Og blir det en helsort bortedrakt neste år, er i alle fall jeg førnøyd med utfallet av høstens draktbytte.
HANSA - Z

Remi

Svarte bortedrakter er bra. Og hvis du ser på Viking sin logo, som er Gul og Rød, ser du med en gang at draktene ikke matcher Logoen. Men så ville ikke akkurat gule og røde drakter bli så veldig delikat å gå i...

Chrisstah

men brann e liksom rød og hvitt!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

AndreasNV

Quote from: "bernu"Jeg mener personlig at 1.drakten skal/bør være rød med hvitt på.
Ergo håper jeg neste års drakt blir helrød, med bare hvite reklamer.
Det hadde vært flott.

Som bortedrakt syns jeg det er helt ok med svart, liker faktisk årets bortedrakt MYE bedre enn hjemmedrakten.
Og blir det en helsort bortedrakt neste år, er i alle fall jeg førnøyd med utfallet av høstens draktbytte.


Ja, det hadde vært kult..! Gjerne HELT røde hjemmedrakter og HELT svarte bortedrakter med hvit reklame på begge! =D
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Bataljonen

Quote from: "AndreasNV"
Quote from: "bernu"Jeg mener personlig at 1.drakten skal/bør være rød med hvitt på.
Ergo håper jeg neste års drakt blir helrød, med bare hvite reklamer.
Det hadde vært flott.

Som bortedrakt syns jeg det er helt ok med svart, liker faktisk årets bortedrakt MYE bedre enn hjemmedrakten.
Og blir det en helsort bortedrakt neste år, er i alle fall jeg førnøyd med utfallet av høstens draktbytte.


Ja, det hadde vært kult..! Gjerne HELT røde hjemmedrakter og HELT svarte bortedrakter med hvit reklame på begge! =D



hjemmedrakter blir helrød mens bortedrakten blir helsvart.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Straffe!!!

Nå har nok jeg avslørt min antipati for FuCK'erne i Danmark i flere tidligere innlegg på forumet, så det er mulig jeg er en smule farget i mitt syn.

Men den drakten Brede Hangeland har på seg på bildet i linken under synes jeg IKKE er fin!

http://fotball.bt.no/mesterligaen/article65600.ece#

HÃ¥per drakten blir bedre enn dette.

DangerousDan

Ser ut som Brede her kjører steinhardt på en trøye i god XXXL-stil.
Ikke fint.
De stoore Kappa-logoene på skuldrene er vel også svært uvanlig, og neppe noe vi trenger å bekymre oss for.

Remi

er ikke vi de eneste som kommer til å ha Kappa i Tippeligaen???

Candyman

Quote from: "Straffe!!!"Nå har nok jeg avslørt min antipati for FuCK'erne i Danmark i flere tidligere innlegg på forumet, så det er mulig jeg er en smule farget i mitt syn.

Men den drakten Brede Hangeland har på seg på bildet i linken under synes jeg IKKE er fin!

http://fotball.bt.no/mesterligaen/article65600.ece#

HÃ¥per drakten blir bedre enn dette.

Altså, Brede Hangeland kan vel best minne om Peter Crouch. Og jeg synes den Engelske landslagsdrakten er pen, men ikke på han.

http://tinyurl.com/g7kdn

Så tror du bør titte på andre lag/spillere med kappadrakt. Men enig i at kappa merkene på skuldrene var for store, men kan jo være han har for små skuldre?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Straffe!!!

Så gleder jeg meg til å se den på skuldrene til Huseklepp...

C@Bøe_79

Quote from: "Straffe!!!"Så gleder jeg meg til å se den på skuldrene til Huseklepp...


Haha!
Den passer nok bedre der enn på meg skal du se,Straffe!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631


jako

Quote from: "AndreasNV"eg e lei av at Brann har svart som annenfarge, kor ble d av hvitfargen? vi har da alltid vært røde og hvite, har vi ikkje?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "paf"
Quote from: "AndreasNV"eg e lei av at Brann har svart som annenfarge, kor ble d av hvitfargen? vi har da alltid vært røde og hvite, har vi ikkje?

Hva mener du vi skulle spilt med mot lag som Tromsø og Lyn da?


Da kunne vi brukt tredjedrakten og den kunne vært sort eller blå elle gul for den del.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Straffe!!!"Nå har nok jeg avslørt min antipati for FuCK'erne i Danmark i flere tidligere innlegg på forumet, så det er mulig jeg er en smule farget i mitt syn.

Men den drakten Brede Hangeland har på seg på bildet i linken under synes jeg IKKE er fin!

http://fotball.bt.no/mesterligaen/article65600.ece#

HÃ¥per drakten blir bedre enn dette.


Ser ut som en som har kjøpt seg Liverpool-drakt.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article754564.ece

Et minutt senere er det bare å fastlå at Brann-fansen må belage seg på å gå opp en størrelse eller to når de skal kjøpe neste års røde trøye. Den blå trøyen ser ut som om den er malt på Ekerhovd, og supportersjefen er tydelig ukomfortabel.

He he...:)

Men jeg lurer på om Bataljonen kan svare på følgende: I saken står det at drakten kommer i to snitt, en tettsittende til spillerne og en litt løsere til supporterne. Kommer Brannbutikken til å selge begge? Slik at vi som innbiller oss at vi kan komme fra det med verdighet kan kjøpe den som spillerne bruker?
Rød makt på Hansa

Xminator

Om det er interesse for det kan jeg sette opp en "kom i form til 2007" tråd :p

Kjell249

Enig med presidenten her om at det er kjedelig å kjøpe teltversjonen av drakten, bare fordi endel supportere liker å kose seg med litt øl innimellom. Det som er fett med Kappa drakt, er jo at den er ettersittende.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

jako

Quote from: "Kjell249"Enig med presidenten her om at det er kjedelig å kjøpe teltversjonen av drakten, bare fordi endel supportere liker å kose seg med litt øl innimellom. Det som er fett med Kappa drakt, er jo at den er ettersittende.



Får håpe de er fleksible nok til å ha begge modellene. Hadde jo vært for jævlig om vi gå med en teltduk. Det har vi jo allerede med umbro.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

dudo

Er det ingen som har noen uoffisielle bilder av de nye draktene?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

magnusnh

Noen som har peiling på når vi kan få se de nye draktene?

Ricky

Sikkert ikke før serien er ferdigspilt.

jako

Quote from: "magnusnh"Noen som har peiling på når vi kan få se de nye draktene?


Ikke før 1 desember i all fall. Det er da avtalen med Umbro går ut.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Corran

er det ikke 2 desember nye Brann butikken åpner?
Mener å ha hørt fra ok sikkre kilder (i brann butikken) at draktene skal være i butikken da.
Kommer vist nok noen stilige jakker fra kappa også. var noen som hadde sett en oppe på stadda.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Har også hørt fra sikre kilder (!) i Brannbutikken at de nye draktene blir lagt ut for salg 2. desember når Brannbutikken åpner.

2. desember er også potensiell dato for RL-kamp på Stadion. Det kan med andre ord bli en bra start for en nye butikken!
Rød makt på Hansa

Felt-H kongen

Var det ingen som kunne svare på Nixon sitt spørsmål om brannbutikken også kommer til å selge drakten i spillerformen? Vi som faktisk har en kropp bygget for fotball, er jo litt interessert i få vite dette.

Brannmus

Draktene kommer helt sikkert i vanlige størrelser, fra barne til vanlige voksenstørrelser og XXXXL for dem som skulle trenge det.

De fleste spillerne bruker vel L eller XL, så kommer nok på markedet disse også for den veltrente supporter.

Felt-H kongen

Ikke helt riktig. Som du vil se tidligere i tråden har Kappa beroliget bekymrede supportere med at drakten vil komme i to utgaver. En for spillere (tettsittende) og en for supportere (løs). Men så er det nå slik en gang at noen av oss innbiller oss at vi faktisk kler en tettsittende spillerdrakt bedre enn en løshengende supporterdrakt. Derfor mitt spørsmål...

Brannmus

Ja, og jeg tror fortsatt at normale størrelser vil være tilgjengelig i den tettsittende utgaven. Tviler derimot at XXXL utgaven kommer i denne formen, men hvem vet.

Vil tro at du kan få tettsittende drakter om du øsnker det, garantert opp i en viss størrelse. Om Brann kan selge dem, så kjører de nok mer enn gjerne to utgaver av drakten.

Mulig de gjør som mange andre gjør, f.eks når man selger baseball trøyer. Der kan du kjøpe 100% autentisk drakt og en supporterkopi som er billgere. Kanskje noe å tenke på for Brann.

Vet at andre lag med Kappa, gir ut tettsittende drakter. Har selv prøvd en av disse tettsittende Kappadraktene. Den da i Large og litt i minste laget for meg, men kunne gått med den i nøden. XL så kan man i tillegg ha litt mage uten at det ser fryktelig ut.

Jay Tee

fins det noen bilder av kordan denne drakten kan komme til og se ut?
eia brann

Chrisstah

noen som vet når vi får vite hvordan draktene til brann ser ut? får vi sett de før de kommer ut i salg?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

C@Bøe_79

Quote from: "Chrisstah"noen som vet når vi får vite hvordan draktene til brann ser ut? får vi sett de før de kommer ut i salg?


Kan høre med Brann om det er mulig å få et bilde av drakten, men tviler.
De har vel ikke lov å publisere noe fra drakten før Umbro er finito..
Men kan si det slik: Det er den råeste drakten jeg har sett fra Brann sin side.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

monzilla

Hvordan er det med sponsorer på drakten?

Har de kun SPV på brystet?

Red Rabitt

Ja blir det de vanlige "håndballdraktene" eller blir det mindre reklame, kan du beskrive drakten litt mer nøye?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

EvenSteven

Det står i dagens papirutgave av BA at draktene vil være Røde med Hvite skjorts....... Bortedrakten vil bli svart og 3. drakten blå.....

Oppfordrer forøvrig alle til å kikke på baksiden av BA...
Har rett og slett glemt noen av de gremme bortedraktene vi en gang hadde ...

1996 : svart og gul-stripet....!??
2000: en lite flatterende grønnfarge......!??

Xminator

For helvete, hvite shorts?! Om ikke annet blir det lett å se hvem som skitner seg til...

Nei, helrøde drakter om jeg må be!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

Det var jo akkurat det samme han sa da han fikk røde og sorte drakter.

bernu

Quote from: "Xminator"For helvete, hvite shorts?! Om ikke annet blir det lett å se hvem som skitner seg til...

Nei, helrøde drakter om jeg må be!


Helt enig !! Jeg vil se Brann i helrødt !!
HANSA - Z

Henki

Quote from: "Xminator"For helvete, hvite shorts?! Om ikke annet blir det lett å se hvem som skitner seg til...

Nei, helrøde drakter om jeg må be!


Tja, det er rimelig lang tradisjon for røde trøyer og hvite shortser da. Det der med helrødt er noe som har kommet til de siste 10-15 årene.
Ballen skal fremover!

kabelmann

Kan bli bra med rød overdel og hvit shorts. Er spent på resultatet. Sokkene da? Røde? Mangler vel bare at de blir sorte. Hadde sett bra ut, men noen vil vel muligens påstå at vi hadde sett ut som noen Man United wannabe's.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Henki

Sokkene bør være røde! Har ingenting i mot United, men nå er det Brann det er snakk om :)
Ballen skal fremover!

Erlend

enig, røde sokker og få vekk den stygge gaia logoen

slang

Quote from: "Erlend"enig, røde sokker og få vekk den stygge gaia logoen


Nå er ikke det noe fare for lenger da gaia og hsd har fusjonert og nå
kaller seg Tide. Etter det jeg har hørt kommer all reklame på drakten til å være hvit, så tror det blir bra!
ansa 08

Erlend

bra jeg likte den gule reklamen til BA og gaia enda mindre enn resten.
forresten.... noen som har peiling på hvorfor de har den x-en på høyrearmen?

slang

Tror det er symbolet på draktserien til umbro
ansa 08

gunkar

"...noen som har peiling på hvorfor de har den x-en på høyrearmen?"

Er ikke det symbolet for Tippeligaen?  Nei det er det ikke. "Slang" har rett. Det er Umbro. MÃ¥tte finne fram drakten for Ã¥ sjekke. Sorry
rann, Brann og bare Brann

Rasmus_brann

Quote from: "gunkar""...noen som har peiling på hvorfor de har den x-en på høyrearmen?"

Er ikke det symbolet for Tippeligaen?  Nei det er det ikke. "Slang" har rett. Det er Umbro. MÃ¥tte finne fram drakten for Ã¥ sjekke. Sorry

Nei, det er bare en del av den "kolleksjonen" til Umbro. Er sånn på mange shortser og treningstøy.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Erlend

takk for hjelpen har lurt på det i en evighet, og fant endelig muligheten til å finne det ut nå når vi snakket om drakter

Go Up