• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

Skal mye til for å komme i svensk klasse i reklame;
Malmö borte drakt med fin reklame på shortsen;
http://www.mff.se/images/StoraBilden/MainBigPic_right_14.jpg
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

monzilla

Jeg tror ikke du skjønte poenget AtroZ. En som har drakten alene vil betale minst like mye som flere småaktører tilsammen. Se på de store klubbene i Europa. Er bare et spørsmål før Brann hiver seg på denne trenden. Som sagt, VIF har gjort det, og reklamemessig har vel de en av de bedre draktene i norge

stiasoer

Jeg trente på Stadioen på mandag og så at Kappa viste frem produkter til Hans Lokøy. Så også hvordan Branndrakte 2007 ville se ut.
tian

EvenSteven


Vi e di beste

Quote from: "EvenSteven"Og ......... ??


Haha, godt sagt!
Kom igjen da stiaoser, enlighten us.

stiasoer

Den drakten jeg så, var en deilig rød farge, hvite kappa merker på vær arm og Brannlogoen innbrodert med hjertet ;) fantastisk syn. Den så deilig ut! Men er vel i tvil om Bengten kan bruke Kappa :)
tian

stiasoer

Den ligner veeldig på den drakten so mer vist øverst på siden..Bare rødfargen er mer lysere og finere.
tian

Xminator

Lysere? Lysere eller mørkere enn årets drakt? Det har vært noen skikkelig grelle rødfarger opp gjennom tidene, umbrodrakten har helt klart vært den beste til nå.

stiasoer

rødfargen vil bli mer lysere, årets utgave har vært veldig mørk. Mens Kappa drakten vil bli mer lysere i rødfargen.. Littegrann lysere enn den utvgaven som er vist på siden her..
tian

Bataljonen

Neste års Branndrakter vil nok gå inn i historiebøkene. Om Kappa klarer å levere nok drakter kommer det til å bli satt omsetningsrekord i Norge på draktsalg.
Har sett samtlige drakter i dag og det er noe av det tøffeste som er av drakter på markedet !
En helrød, en helsvart samt en 3dje drakt som er blå. Uten striper på draktene og designet er knalltøft!

Her er det bare å legge seg i sovepose utenfor Brannbutikken i god tid før de åpner 1 Desember for å sikre seg.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

t0bben

Quote from: "Bataljonen"Neste års Branndrakter vil nok gå inn i historiebøkene. Om Kappa klarer å levere nok drakter kommer det til å bli satt omsetningsrekord i Norge på draktsalg.
Har sett samtlige drakter i dag og det er noe av det tøffeste som er av drakter på markedet !
En helrød, en helsvart samt en 3dje drakt som er blå. Uten striper på draktene og designet er knalltøft!
.


Høres utrolig bra ut, men drakten ble vel vist uten reklame? Vet du noe om hvor mye reklame som kommer på?

dudo

Bilde, bilde, bilde!

Blå drakter når vi spiller CL på San Siro neste år altså... Jaja, det får stå sin prøve... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Speedy

Er det mulig å få se branndraktene i ekte bilder før de kommer i salg?? Gleder meg sinnsykt til å kle meg i en fresh branndrakt.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

chris_henrik

Om vi er heldige så har ikke Brann fått orden på sponsorkabalen innen 1.desember. Det betyr at draktene den første perioden kommer til å bli solgt uten mange av de kjipe reklamene. Lik situasjonen når dagens Umbro drakter kom. Har lenge ergret meg over at jeg ikke fikk tak i en slik.
<BRANN> ..... DKFM

Nixon

Det var ikke noe problem å få tak i drakter uten reklame hvis man var kjapt ute sist. Men personlig vil jeg gjerne ha hovedsponsor på brystet. Ellers blir det bare en genser...

Men tre drakter? Er ikke det litt spekulativt for å skvise mest mulig penger ut av supporterne? Synes å huske at flere klubber i f.eks. England har fått kritikk for å komme med for mange utgaver av drakten sin. Det blir veldig dyrt for de som ikke klarer å styre seg.
Rød makt på Hansa

stiasoer

Jeg så drakten uten reklame, og den var stiilig. Håper det blir med Sparebanken Vest og Navn på ryggen!!!!! Få litt engelsk stil!!!!
tian

Bataljonen

Bilde fikk jeg ikke lov å ta, men kan love at draktene var vanvittig stilfulle. Ingen andre tippeligalag vil være i nærheten!
Draktene som ble vist frem hadde reklame på. Brann logo og kappa logoen på hver sin side på øvre del med Sparebanken Vest sin logo på midten. Eneste å utsette på var BA logoen som var gul men det vet vi fra Ba at de ønsker å tilpasse denne til resten av drakten og det bekreftet også Brann og logoen blir mest sannsynlig hvit.

Den røde og svarte drakten var helfarget mens 3dje drakten var blå men skulder/kortermen var lyseblå. Samtlige drakter bærer preg av minimalisme med ingen striper eller annet krimkrams.

Håper virkelig Kappa har en effektiv "draktpresse" for disse draktene kommer til å gå unna, det er sikkert!
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

dudo

Fikk du noe tips om når vi vanlig dødelige får se dette kunstverket?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bataljonen

Quote from: "dudo"Fikk du noe tips om når vi vanlig dødelige får se dette kunstverket?


Nei, lanseringstidspunktet vites ikke enda, bare at Kappa jobber iherdig med å få på plass drakter til 1 Desember.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Vet BBB om Kappa kommer med en egen Brannkolleksjon med fritidstøy?
Rød makt på Hansa

Xminator

Om vi gjør det helt bra så kan de sikkert lage flere tusen drakter før jul uten å bli sittende med lager.

Høres bra ut, gleder meg til å se draktene. Håper virkelig ikke vi får en rødfarge som minner mer om 20 år gammel rød bil, slik som en del drakter fra 90-tallet :p

Bataljonen

Quote from: "Nixon"Vet BBB om Kappa kommer med en egen Brannkolleksjon med fritidstøy?


Det eneste vi så var en slags boblejakke som var svart med avtagbare armer, kun med Kappalogo og Brannlogo, ganske stilig. Det vil nok komme noen lignende klær som Umbro har/hadde men MYE mer stilfulle.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Candyman

Quote from: "Bataljonen"Håper virkelig Kappa har en effektiv "draktpresse" for disse draktene kommer til å gå unna, det er sikkert!

Det e' sikkert, det e' sikkert.....

Jeg vil ha Hansalogo på...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Remi

du er ikke den eneste som vil ha Hansa på drakten. Liker ikke den schwære Toro logoen midt på drakten over Sparebanken Vest. Håper den går vekk og at Hansa får være på drakten istedet.

Chrisstah

når kan vi for se bilder av den nye drakten? Har vi lov å å ha hansa sponsor på drakten?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: "Chrisstah"Har vi lov å å ha hansa sponsor på drakten?


Ingen kan nekte deg. Men du får det selvsagt ikke på den du kjøper fra Brann.

Men du kan jo gå til en slik butikk som trykker tekst og bilder på T-skjorter med en bra utskrift av logoen. De kan sikkert hjelpe.
Rød makt på Hansa

Pondan

Er vell ingen som kan stoppe deg i og trykke hansa på logoen..

moffy_

Hansa er det siste jeg vil ha på min branndrakt! Det minner om Rosenborg, Lillestrøm og VIF og det er ikke noe jeg ønsker å assosieres med...
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Remi

Quote from: "moffy_"Hansa er det siste jeg vil ha på min branndrakt! Det minner om Rosenborg, Lillestrøm og VIF og det er ikke noe jeg ønsker å assosieres med...


hvordan kan det minne deg om VIF, LSK og RBK?

moffy_

Fordi dette er lag hansa støtter, i liket med støtten til brann.. ikke mye patriotisme der nei..
http://www.hansa.no/Pages/Article.aspx?id=2317
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Remi

nå ble jeg plutseling veldig skuffet og lei meg...

Alexåsane

Quote from: "Remi"nå ble jeg plutseling veldig skuffet og lei meg...


Det er jo en kjent sak!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Gud

At Hansa har støttet andre lag har jo vært kjent i en evighet. Hansa har ikke bare prydet Brann sin drakt...

Candyman

Hvis noen ikke visste dette, så må de åpne øynene sine og følge bedre med i timen. Skulle selvfølgelig ikke skjedd, men vi må bare innse at de er en bedrift som sliter i ett hardt marked. Det positive er jo at de prøver å utkonkurrere Ringnes på alle marked i landet. Og lykkes forhåpentligvis med det, siden Ringnes har laget sport i å pisse på tradisjoner og legge ned det som kan legges ned av lokale bryggerier. Siste var vel Frydelund, som de gjorde mot sine "egne" kunder...

En annen positiv ting er jo da at vi kan få servert Hansa overalt i landet.

Og vi får til slutt skylde på oss selv. Hadde vi drukket mer øl, så hadde kanskje aldri Hansa vært nødt til å satse på andre marked! I morgen er det igjen fredag, så jeg oppfordrer alle til å ta i ett tak og helle innpå. Jeg skal på lønningspils med jobben, så jeg skal gjøre mitt! :-)

Og kjipinger som drikker Tuborg for å spare en krone trenger ikke svare meg. Takk.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Marek

Quote from: "Candyman"Det positive er jo at de prøver å utkonkurrere Ringnes på alle marked i landet. Og lykkes forhåpentligvis med det, siden Ringnes har laget sport i å pisse på tradisjoner og legge ned det som kan legges ned av lokale bryggerier. Siste var vel Frydelund, som de gjorde mot sine "egne" kunder...



Nå har jo Hansa MANGE svin på skogen slik de holdt på mot andre lokale bryggerier med ufine konkurransemetoder.
ons Ivar skal hem...

Vi e di beste

Quote from: "TerjeLima"
Håkon kan komme til å stå i Rosa keeperdrakt.

Noen som vet om dette stemmer? Isåfall er det bombesikkert at homsepatruljen kommer til å rangere neste års brann-kolleksjon som best i Norge.

ROSA keeperdrakt......skeptisk.

moffy_

Den drakten til han fjotten av en Lillestrømkeeper er det verste jeg noen gang har sett!! Håper inderlig ikke at Håkon blir nødt å stå i en slik rosa keeperdrakt!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

fettnok

rosa tettsittende drakt Ã¥p hÃ¥kon kommer til Ã¥ bli frekt. merker allerede at det sitrer litt i underlivet bare ved tanken  :lol:
ette går aaaaaldri bra!

Dionysos

Quote from: "Nixon"Det var ikke noe problem å få tak i drakter uten reklame hvis man var kjapt ute sist. Men personlig vil jeg gjerne ha hovedsponsor på brystet. Ellers blir det bare en genser...


Selvsagt en personlig greie, men Ã¥ hevde at Barcelona har spilt i genser i alle Ã¥r er vel kanskje litt... tja... drøyt...  :wink:

Marek

Quote from: "Dionysos"Selvsagt en personlig greie, men Ã¥ hevde at Barcelona har spilt i genser i alle Ã¥r er vel kanskje litt... tja... drøyt...  :wink:


Har alltid ment at dette Barcelona greiene var en ganske fjollete affære.
Vil også gjerne ha sponsor på.
ons Ivar skal hem...

bernu

Quote from: "Marek"
Quote from: "Dionysos"Selvsagt en personlig greie, men Ã¥ hevde at Barcelona har spilt i genser i alle Ã¥r er vel kanskje litt... tja... drøyt...  :wink:


Har alltid ment at dette Barcelona greiene var en ganske fjollete affære.
Vil også gjerne ha sponsor på.


Fjollete er det vel ikke..... er få drakter som er like evigvarende og fine som Barcelona sine.
Jeg mener det finnes nok av "hovedsponsorer" der ute som ødelegger mange flotte drakter med stygge logoer.
HANSA - Z

Remi

Blant annet årets Man U drakt! GUD DEN ER STYGG!

Nixon

Quote from: "Dionysos"Selvsagt en personlig greie, men Ã¥ hevde at Barcelona har spilt i genser i alle Ã¥r er vel kanskje litt... tja... drøyt...  :wink:


For min del har det å gjøre med gjenkjennelseseffekten.
Rød makt på Hansa

Xminator

Quote from: "Remi"Blant annet årets Man U drakt! GUD DEN ER STYGG!


Eller for den del årets Liverpooldrakt.

AndreasNV

September 24, 2006, 20:00:03 PM #194 Last Edit: August 06, 2009, 21:08:59 PM by AndreasNV
Jeg er lei av at Brann har svart som annenfarge, hvor ble det av hvitfargen? Vi har da alltid vært røde og hvite, har vi ikke?
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Remi

Quote from: "AndreasNV"eg e lei av at Brann har svart som annenfarge, kor ble d av hvitfargen? vi har da alltid vært røde og hvite, har vi ikkje?


synes den svartfargen er tøff jeg. har ikke noe imot at vi har svart på bortedrakten neste år og.

paf

Quote from: "AndreasNV"eg e lei av at Brann har svart som annenfarge, kor ble d av hvitfargen? vi har da alltid vært røde og hvite, har vi ikkje?

Hva mener du vi skulle spilt med mot lag som Tromsø og Lyn da?

monzilla


paf

Quote from: "monzilla"den grønne :D

Ja, den var jo lekker.
Eller hva med bortedrakten fra 95? Gule og svarte striper... Eller kanskje den blå drakten vi hadde i 96 og 97 (og 98?)?

AndreasNV

Quote from: "Bataljonen"
Den røde og svarte drakten var helfarget mens 3dje drakten var blå men skulder/kortermen var lyseblå. Samtlige drakter bærer preg av minimalisme med ingen striper eller annet krimkrams.


hun sa jo at vi får blå tredjedrakt!
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Go Up