• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Dorinda

Jeg ser på det nye lagbildet at keeperdraktene er besjgrå (?) og ikke rosa.
Er ikke rosa den offisielle keeperdrakten siden det er den de selger i Brann-butikkene?

xTaTic

Quote from: "Dorinda"Jeg ser på det nye lagbildet at keeperdraktene er besjgrå (?) og ikke rosa.
Er ikke rosa den offisielle keeperdrakten siden det er den de selger i Brann-butikkene?

Den rosa er borte-keeperdrakten!

Dorinda

Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Dorinda"Jeg ser på det nye lagbildet at keeperdraktene er besjgrå (?) og ikke rosa.
Er ikke rosa den offisielle keeperdrakten siden det er den de selger i Brann-butikkene?

Den rosa er borte-keeperdrakten!


Ahaaa... Da var den saken oppklart. Takk. :)

jorgent

Quote from: "Dr. Nansen"Noen som har "sett/prøvd" den nye/dyre drakten? Er den så fantastisk som kappa eilert vil ha det til?


Jeg har nettopp kjøpt den.. Den koster 950,- og er helt uten reklame. Jeg vil ikke akkurat si at den var grensesprengende, men den var meget bra.

Klaus_Brann

Quote from: "jorgent"
Quote from: "Dr. Nansen"Noen som har "sett/prøvd" den nye/dyre drakten? Er den så fantastisk som kappa eilert vil ha det til?


Jeg har nettopp kjøpt den.. Den koster 950,- og er helt uten reklame. Jeg vil ikke akkurat si at den var grensesprengende, men den var meget bra.


Helt uten?Ikke engang SPV midt på foran??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

445

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "jorgent"
Quote from: "Dr. Nansen"Noen som har "sett/prøvd" den nye/dyre drakten? Er den så fantastisk som kappa eilert vil ha det til?


Jeg har nettopp kjøpt den.. Den koster 950,- og er helt uten reklame. Jeg vil ikke akkurat si at den var grensesprengende, men den var meget bra.


Helt uten?Ikke engang SPV midt på foran??


Det stemmer... hos Steve Perryman ihvertfall..
Der er drakten helt uten reklame, bare Brann- og Kappalogo.
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

jorgent

Quote from: "Klaus_Brann"Helt uten?Ikke engang SPV midt på foran??


Det stemmer. Jeg spurte om de kunne trykke det, men det hadde de ikke mulighet til ifølge hun jeg snakket med.

Pondan

Drakter uten noe reklame på er kjedelig, to logoer liksom, ser jo mer ut som en genser eller noe.. Blir ikke en "drakt" før det er reklame på.

skip

Kan du da si meg hva i all verden Barcelona har spilt med frem til i år?

Nixon

Poenget er at hovedsponsoren er en såpass stor del av de visuelle uttrykket til drakten at det ikke føles som en drakt uten.
Hvis drakten i utgangspunktet ikke har en hovedsponsor blir det selvsagt noe helt annet.
Rød makt på Hansa

Tore Larsen

Quote from: "skip"Kan du da si meg hva i all verden Barcelona har spilt med frem til i år?


En fotballdrakt med Unicef "reklame" på :)
Mvh

Tore

Klaus_Brann

Quote from: "jorgent"
Quote from: "Klaus_Brann"Helt uten?Ikke engang SPV midt på foran??


Det stemmer. Jeg spurte om de kunne trykke det, men det hadde de ikke mulighet til ifølge hun jeg snakket med.


Off, da blir det ikke kjøp av denne i alle fall..Som Pondan og Nixon er inne på, det blir ikke Brann drakten uten i alle fall SPV logoen foran. Hadde vi hatt helt rene drakter så kunne det vel vært greit, men det er det vel ingen lag som har. Barcelona er vel de som kommer nærmest...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

esskåbrann1

Ringte brann butikken idag for å høre om de nye draktene hadde kommet! Fikk til svar at de ikke var kommet og hun visste ikke når de ville komme heller! Ikke ante hun hvor de var... En ting er nå sikkert at de kommer ikke før seriestart da butikkene stenger idag og holder stengt til og med neste mandag.....

Nixon

Quote from: "esskåbrann1"Ringte brann butikken idag for å høre om de nye draktene hadde kommet! Fikk til svar at de ikke var kommet og hun visste ikke når de ville komme heller! Ikke ante hun hvor de var... En ting er nå sikkert at de kommer ikke før seriestart da butikkene stenger idag og holder stengt til og med neste mandag.....


Litt merkelig at Brannbutikken ikke stod først på listen til Kappa. Både Steve Perryman og G-sport har fått drakten.
Rød makt på Hansa

Brannmus

Merkelig prioritering fra Kappa ja. Snakket med en av dem i Brannbutikken på Stadion når jeg var innom der. Da sa hun at de hadde mottatt pakksedelen(?). En bekreftelse på at varen var levert, men når de reiste opp på det eksterne lageret, så var draktene ikke noe sted å finne.

Så de drev å ringte til de som hadde tatt seg av forsendelsen og prøvde å spore opp hvor varene var blitt av. Høres jo helt utrolig merkelig ut. Men er jo bare Brann selv som lider under denne dårlige organsieringen. Må ha tapt millioner i inntekter på at Kappa har vært treige med levering og at de selv ikke helt vet når noe kommer inn.

Er vel kanskje på tide noen på Stadion setter hardt mot hardt. Ikke bare spør om når tid ting skal komme, men faktisk krever å få varene til en bestemt tid og ikke minst på et bestemt sted. Virker nesten som det er dem som skriker høyest som får varene først.

Pondan

Ser Brann enda trener med Umbro.. helt utrolig bra...

Tore Larsen

Quote from: "Pondan"Ser Brann enda trener med Umbro.. helt utrolig bra...


Det nye treningstøyet skal vissnok være kommet så det er vel ikke så lenge til de kler seg opp i pentøyet !
Mvh

Tore

Pondan

At ting skal vere kommet har de no sakt noen ganger før ;)

Forza

Jeg kan bekrefte at det nye treningstøyet har kommet.

Xminator

Er det blonder på undertøyet også? Slik enkelte oppfører seg i denne tråden virker det jo som Kappa virker ... stimulerende ;)

lurkie

Quote from: "Nixon"
Quote from: "esskåbrann1"Ringte brann butikken idag for å høre om de nye draktene hadde kommet! Fikk til svar at de ikke var kommet og hun visste ikke når de ville komme heller! Ikke ante hun hvor de var... En ting er nå sikkert at de kommer ikke før seriestart da butikkene stenger idag og holder stengt til og med neste mandag.....


Litt merkelig at Brannbutikken ikke stod først på listen til Kappa. Både Steve Perryman og G-sport har fått drakten.

Tore Larsen

Quote from: "Xminator"Er det blonder på undertøyet også? Slik enkelte oppfører seg i denne tråden virker det jo som Kappa virker ... stimulerende ;)


hehe jeg vil nå si at Kappa sine klær er mye bedre design og bedre å se til enn Umbro sitt tøy:)

blonder eller ikke blonder fru blom :)
Mvh

Tore


Tore Larsen

Fan e det for et fargevalg da ? Blåe felt? Boblejakken til Mons og de ser jo ut som rosenborg tøy. Fan kunne bruke lagets farger i det minste..
Mvh

Tore

Dorinda

Det nye treningstøyet så virkelig smekkert ut.

vebo

I og med at eg såg kampen på web-tv var Opdals farger arti, det såg rett og slett ut som han var filma i sort hvitt. Gørrgrå!!
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Hvite shortser funker ikke. Draktene virket jo nesten oransje. Og blått i treningstøyet? For meg virker det like håpløst som moten rundt sorte hettegensere for noen år siden. Slipp rødfargen fri, det er vår!

dudo

Enig, helrødt ville vært vesentlig finere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Pondan


tovatle

Enig med deg, Pondan. Tror dette bare er en vanesak. Jeg blir bare gladere og gladere i disse draktene!

smaalanda

Ja helt enig med sistnevnte. Eneste som noen sinne har plaget meg med denne drakten er toro logoen, men har kommet over den for en tid tilbake siden. Om det er en anelse blått i treningstøyet kan eg heller leve med.
KMO!!!

Corran

Quote from: "Xminator"Hvite shortser funker ikke. Draktene virket jo nesten oransje. Og blått i treningstøyet? For meg virker det like håpløst som moten rundt sorte hettegensere for noen år siden. Slipp rødfargen fri, det er vår!
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

benny

Draktene er greie de, men den toro reklamen må de gjøre noe med, ser jo ut som et klistremerke de bare har klistret midt på brystkassen.

Ridderen

Da Kappa ingikk avtalen med Brann, synes jeg Ã¥ huske en lovnad om en bred og flott supporterkolleksjon??!!  Noen som vet om denne kommer til sommer'n eller kanskje til neste sesong.....*IRONI* men den bør vel snart være pÃ¥ plass??!

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"
Quote from: "Xminator"Hvite shortser funker ikke. Draktene virket jo nesten oransje. Og blått i treningstøyet? For meg virker det like håpløst som moten rundt sorte hettegensere for noen år siden. Slipp rødfargen fri, det er vår!


Det må han...Treningstøyet var ganske nærme greått, i alle fall fra tribunen.
Synes vi skiller oss veldig positivt ut fra de fleste andre i tl, både med drakter og treningstøy.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jay Tee

nå e den nye drakten på plass.. deilig..
eia brann

Brannfrelst

Ser til min store forundring at det er mange som fortsatt bruker gamle treningsklær fra umbro. Spesielt Håkon Opdal. Gikk jo bedre med han i Umbro riktignok..
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tore Larsen

Går visst stygge rykter om at vi får se Opdal i sin femi-rosa keeperdrakt i nær fremtid:)
Mvh

Tore

Dorinda

Quote from: "Tore Larsen"Går visst stygge rykter om at vi får se Opdal i sin femi-rosa keeperdrakt i nær fremtid:)


Jepp. Lørdag er det frem med bortedraktene mot Sandefjord. Kan ikke påstå at jeg gleder meg for mye til å se ham i noe trangt og rosa.

Tore Larsen

Quote from: "Dorinda"
Quote from: "Tore Larsen"Går visst stygge rykter om at vi får se Opdal i sin femi-rosa keeperdrakt i nær fremtid:)


Jepp. Lørdag er det frem med bortedraktene mot Sandefjord. Kan ikke påstå at jeg gleder meg for mye til å se ham i noe trangt og rosa.


For jentene er vel dette et herlig syn:) Var snakk om at han sku ikle seg drakten i en av cupkampene:)
Mvh

Tore

Dorinda

Kan ikke påstå at jeg gleder meg for mye til å se ham i noe trangt og rosa.[/quote]

For jentene er vel dette et herlig syn:)[/quote]

Hm, jeg er jente og HÃ¥kon Opdal er min favorittspiller.
Ja ja, det ble ikke noe rosa i dag, i hvert fall.

Ã?ge

Er når de bruker de svarte bortedraktene Håkon skal bruke den rosa

Nixon

Quote from: Er når de bruker de svarte bortedraktene Håkon skal bruke den rosa


Jeg tror Håkon kjenner det på dagsformen om han kler rosa eller ikke...:)
Rød makt på Hansa

olebrann3


Dr. Nansen

han har lovt damen i brann butikken å bruke den.. muligens i en cup kamp vist ikkje det e johan som spiller då.. kan jo bli en hit blant småjentene den..

Brannmus


Brann i blå drakter i dag og Thorbjørnsen i rosa. Hva er dommen til folket?

monzilla

Synd Andresen ikke spilte, da kunne vi få en forsmak i hvordan han ser ut i VIF-trøye.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"
Brann i blå drakter i dag og Thorbjørnsen i rosa. Hva er dommen til folket?


Dommen er at de draktene virkelig er stygge!
Hvorfor ikke svarte drakter?Eller rosa på hele laget!Dette her var et stygt syn...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin


Go Up