• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article667792.ece

Dette har vært en våt drøm for mange Brannsupportere.
Så er vel bare håpet at de klarer å få over mer enn noen hundre til julesalget...
Rød makt på Hansa

Memelli

Quote from: "Nixon"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article667792.ece

Dette har vært en våt drøm for mange Brannsupportere.
Så er vel bare håpet at de klarer å få over mer enn noen hundre til julesalget...


Det hadde vært kanon!

xTaTic

Kult!

Satser på at vi får nye drakter med hvit som farge nummer 2.
Er fremdeles ikke mye førnøyd med de rød-svarte draktene vi har i år!

De endrer jo sikkert på modellene før neste år, men se for dere denne drakten i rødt og hvitt!:

http://www.kappastore.com/uk/taglie.asp?cambiaImmagine=true&IDMagazzino=&IDReparto=57&IDCategoria=0026&IDSquadra57=885&IDsd0465=885&Brand=3&Style=01JIG&Version=0&Team=NAP&colore=901&colore_desc=Red%2DAzure+Blue

Nixon

http://www.kappa.no/Collection.aspx?roomid={5F22F62A-2B95-45B3-8081-F1140C205EBD}

Her er litt av det supportere fra FC København kan kjøpe...













Mye kroppsnært. Så her gjelder det å bruke høst og vinter godt og få vekk kulemagen...
Rød makt på Hansa

xTaTic

Mener å ha lest et sted at Kappa bare tillater en draktsponsor midt på drakten, og at de kjøper ut avtaler klubbene som bruker dem har med andre sponsorer.

Stemmer dette kan det jo bli ekstremt flotte drakter til neste år.
Bare synd vi ikke kan ha Hansa logoen i stortformat midt på drakten. :D

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article667792.ece

Dette har vært en våt drøm for mange Brannsupportere.
Så er vel bare håpet at de klarer å få over mer enn noen hundre til julesalget...


Tror Brann merker kraftig nedgang i salget av drakter nå.
Kappa er ikke skapt for supportere:p
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Yngve

Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse.

Tidleg i artikkelen står det:
Quote- De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no.


Mens lenger nede i artikkelen står det:
QuoteEtter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering.


Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak.

Mr_Soma

Oi oi oi sier jeg bare.... Miller i trikot!

Blir 1 stk pen drakt! Endelig!

abe78

Enig med C@Bøe_79. Dette egner seg dårlig på supportere av det store kaliberet, ikke det at jeg gjør meg godt i den gamle drakten heller.

Virker som en god økonomisk avtale.
.og husk!

tormi

Dette høres jæli bra ut. Grunnen til at ingen vil snakke om dette er fordi Brann har avtale med Umbro om at de ikke skal snakke om evt. ny leverandør før etter 30. november - noe som er fullt forståelig.

Jeg skal lett svi av noen kroner på nye supportereffekter etter overgangen til tross for at magen ikke er av ypperste Kappa kvalitet.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Northside

kjøp liten drakt så slipper du å dra drakten over magen, vips så er problemet løst...

Alexåsane

Jeg håpet egentlig på Puma, men veldig fornøyd om d blir Kappa!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Candyman

Så jævla kult! Nå blir det sit-ups til vinteren og ny drakt til sommeren! Konge!

Stilige gensre har de jo og ut fra bildene til Nixon....gudd shit!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Esskåbrann

Kappa er digg. Dette blir gode greier. Jeg skal ihvertfall kjøpe den nye drakten!!!

Det som hadde vært tingen er at vi hadde fått lov å være med å bestemme den nye drakten, i en slags avstemning eller noe slikt. Men det skjer vel aldri...
Ã¥ skal det skje!

xTaTic


Xminator

Bare vi ikke får en utvasket rødfarge er jeg fornøyd :p Er særdeles fornøyd med rødfargen på den drakten vi har nå. Det var en del drakter på 90-tallet som var mer rosa enn røde :p

positiv

KANON!! endelig noen skikkelige drakter!!!
ødt blod på HANSA

Kruxleiven

Fra asken til ilden. Kappa kan brenne. Håper de går konk snart.

Esskåbrann

Fordiiiii???

De er jo de første som gir en så god avtale til en klubb, med tanke på skoene! Detter er noe Brann KUN tjener på.

Tipper du jobber for UMBRO eller noe slikt...
Ã¥ skal det skje!

tormi

Quote from: "Esskåbrann"Fordiiiii???

De er jo de første som gir en så god avtale til en klubb, med tanke på skoene! Detter er noe Brann KUN tjener på.

Tipper du jobber for UMBRO eller noe slikt...


E du ute på stoff eller??? Dette er jo konge!!!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Esskåbrann

Vet ikke hvem av oss som virker mest ute jeg, men jeg ville satt mine penger på deg! Hva faen fabler du om!?
Ã¥ skal det skje!

tormi

Quote from: "Esskåbrann"Vet ikke hvem av oss som virker mest ute jeg, men jeg ville satt mine penger på deg! Hva faen fabler du om!?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Brems

Trist for oss supportere!

Disse draktene er TETTSITTENDE folkens! De er skikkelig avslørende for kulemager etc...


Brems

slang

Quote from: "Yngve"Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse.

Tidleg i artikkelen står det:
Quote- De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no.


Mens lenger nede i artikkelen står det:
QuoteEtter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering.


Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak.


Snakket med Dan Riisnes i dag. Kappa e sikkert!
ansa 08

slang

Quote from: "Yngve"Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse.

Tidleg i artikkelen står det:
Quote- De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no.


Mens lenger nede i artikkelen står det:
QuoteEtter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering.


Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak.


Snakket med Dan Riisnes i dag. Kappa e sikkert!
ansa 08

C@Bøe_79

Quote from: "slang"
Quote from: "Yngve"Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse.

Tidleg i artikkelen står det:
Quote- De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no.


Mens lenger nede i artikkelen står det:
QuoteEtter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering.


Sagt det før sier det igjen: Det er ikke mulig å få meg inn i en Kappa-drakt, men skal faen prøve om Charlie Miller prøver...:P

Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak.


Snakket med Dan Riisnes i dag. Kappa e sikkert!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bassew

Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Xminator

Vi burde kanskje sette i gang en egen liten Vektklubben på bataljonen siden så mange bekymrer seg for kulemagen i de nye draktene? :)

Så sett i gang! Start dagen med en liten times tusletur (gjerne rundt tveitavatnet av sentimentale grunner), 6 måltider med proteiner, fibre og grønnsaker med 3 timers mellomrom, og avslutt dagen med en tur på Fløyen og ett valgfritt glass drikke på fotballpuben ;)

Eller vær stolt av den kroppen du har :p

AtroZ

Tar ikke mer enn 15-20 min å rusle rundt tveitevannet.. blir kjedelig om vi skal slå ihjel en hel time på det. Eller.. hvis vi stopper på ostello kan det ta en stund..
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

BRANN gutten fra Os!

Noen jenter er vel fornøyd med dette :P
RANN<3

Stoffi

Quote from: "xTaTic"Mener å ha lest et sted at Kappa bare tillater en draktsponsor midt på drakten, og at de kjøper ut avtaler klubbene som bruker dem har med andre sponsorer.

Stemmer dette kan det jo bli ekstremt flotte drakter til neste år.
Bare synd vi ikke kan ha Hansa logoen i stortformat midt på drakten. :D


Godt aa hoere. Hater at drakten ser ut som en reklameplakat, det gjoer den mye styggere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

En sponsor? Se på drakten til Hammarby. Der er det flust med sponsorer. Se bare på PFO her...



Her kan man telle seks sponsorer bare på fremsiden. Så er det en på shortsen. Og helt sikkert en bak på ryggen også.
Rød makt på Hansa

Esskåbrann

Det styggeste på det bildet var no ikkje drakten...
Ã¥ skal det skje!

Bygdetulling

Dette med supporterfigurer driter jeg i. Kjøpe Branndrakt blir ikke aktuelt før reklamen forsvinner uansett. Det som er faenskapet er jo at vi må se spillerene tusle rundt i dette jævelskapet. Styggere drakter enn det Kappa stiller opp med, skal man leite lenge etter. Greit med fritt sko-valg, men de draktene er til å bli kvalme av.
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Gud

Du lever opp til navnet ditt. Samtidig trenger du ikke å ha reklame på drakten du kjøper. Det står du fritt til og velge selv. Eller har du ikke fått det med deg?


anita

jeg skjønner ikke helt denne fasinasjonen av disse tettsittende draktene det må innrømmes. De fleste ønsker at draktene skal se bra ut, min mening er at spillerne bør ha samme type (med tanke på om de skal være tettsittende eller ikke) som de har i dag og ikke slike som ser ut som om de er 2 nummer for små. Da kan man sammenlikne med de gamle lyseblå trøyene til Italia. Det så ikke så veldig bra ut for å si det sånn...

Mr_Soma

Italia sine drakter er jo klassiske!
Ikke kom å si at de ikke ser bra ut, for det finnes virkelig mange andre som er helt grusomme i forhold.

Istedet for å løpe rundt i noen poser av noen drakter.

Trodde det var alle ungpikers drøm å se Bengt i en tettsittende drakt?


Snublefot

dessuten, tettsittende drakter gjør det værre for motstanderen å ta tak i den.. trøyeholding vil med andre ord bli et litt mindre problem.. vil jeg ihvertfall tro.

anita

Har ikke noe imot å se Bengt i tettsittende klesplagg, MEN går ikke på fotballkamp for å studere spillernes kroppslige attributter ;p Hehe. Alt til sin tid.

Det er klart at jeg kan si at Italias drakter ikke er pene, det er mitt syn. At du mener noe annet er helt greit. Smaken er som baken, delt i to...

Esskåbrann

Jeg syntes iallefall denne drakten er blandt de tøffeste som er§!


Ã¥ skal det skje!

Mr_Soma

Quote from: "Snublefot"dessuten, tettsittende drakter gjør det værre for motstanderen å ta tak i den.. trøyeholding vil med andre ord bli et litt mindre problem.. vil jeg ihvertfall tro.


Blir ikke så mye vanskeligere... men desto lettere å oppfatte for dommeren at man sliter i en Kappa-drakt.

Ikognoti

Hadde vært stilig med hvit krage, hvit Kappa-logo, hvit hovedsponsor og resten rødt. Bare ikke for mye reklame, holder med hovedsponsor.

Stalin

Kappadrakter var kult for 3-4 år siden.

Nixon

Quote from: "Stalin"Kappadrakter var kult for 3-4 år siden.


Stemmer det.
Og Umbro ser ut til å bli kult i 2007.
Styret må gå!
Rød makt på Hansa

Rasmus_brann

Ja faen det e viktisg å være "inn", nei vi kan ikke bytte til kappa fordi de ikke er "inn", men var det for 3-4 år siden????

Eg synts kappa høres drit fett ut, italia og roma sine drakter er dri fete. Føler med de som ikke er så stolt over sitt lille ekstra på kroppen, men det synes ikke mye mindre i umbrodraktene når du tenker over det.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

krøvel vellevold

Jeg er fortsatt litt urolig over at det er såpass stor interesse for klesdesign og festlige farger her inne!
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

Jeg er litt urolig over all sytingen, at folket har pondus er en ting, men dere blir vel ikke tvunget til å kjøpe drakten?

Om dere er redde for å se ut som en kalkun på salg så bruk den drakten dere har fra før :)

Lennono8

Noe av det mest positive er jo de fritidsklærene som det ble vist over at FCK har. Håper inderlig at vi får noe sånt vi også. Man kan si hva man vil, men det er ikke mange av de Umbro-plaggene som finnes i dag som er særlig pene å se på. Tror det vil åpne seg et helt nytt marked når man får litt bedre design på supporterklærene... Frem til nå er det ihvertfall tydelig at det ikke er en bergensk Roberto Cavalli som har designet klærene i Brann-butikken.

Jeg hilser den italienske inntredenen velkommen!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Jeg er fortsatt litt urolig over at det er såpass stor interesse for klesdesign og festlige farger her inne!


Vel, når det Brann har å tilby oss supportere ligger på dette nivået, er det ikke rart at mange av oss drømmer om bedre dager...

Rød makt på Hansa

Go Up