• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Intressert i Skottland flagg?

Started by #7, June 23, 2006, 16:28:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

#7

Jeg lurte pA om folk her var intressert i Skottland flagg for A hedre Charlie og Robbie. Jeg er i London og har funnet en butikk der de selger ganske fin stQrelse Skottland flagg. Jeg kan kjQpe flere hvis interesse. Det koster rundt 100 kr. Hvis du er intressert sA kan jeg kjQpe med noen hjem til Bergen og selge til dere pA neste Brann kamp. Svar helst i kveld da jeg har tenkt A kjQpe de i morgen.

Morriss


Snublefot

100 kroner er helt greit for meg.  NÃ¥r er du i bergen?  jeg vet ikke om jeg kan komme neste hjemmekamp, ettersom jeg har fÃ¥tt meg en omreisende jobb:/...

men går vell ann å ordne noe? jeg kunne godt tenkt meg et slikt flagg, ihvertfall for den prisen..

om ikke annet overfører jeg penger inkl porto til deg, så kan du sende det.. så om du gidder, kjøp meg et slikt til meg og=)

Mr_Soma

Quote from: "#7"Svar helst i kveld da jeg har tenkt A kjQpe de i morgen.


Han var vel på shopping igår


#7

Jeg har kjøpt med meg en del flagg så det skal gå bra. Er på hver Brann kamp så vi kan sikkert bare bestemme møtested så ordner alt seg.

[/quote]

C@Bøe_79

Quote from: "#7"Jeg har kjøpt med meg en del flagg så det skal gå bra. Er på hver Brann kamp så vi kan sikkert bare bestemme møtested så ordner alt seg.

[/quote]

Syns jeg hører leke politiet på Flesland.
Hvorfor så mange flagg?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

#7

Kjøpte med meg noen flagg fordi at jeg visste det var interesse for andre å kjøpe det. Og siden det er ganske dyrt å bestille på nettet.

Morriss

Er det bare skottland du har, og hva er størrelsen på disse?

#7

Ja, jeg har bare Skottland. Størrelsen er 89cm * 155cm.
SÃ¥ det er et ganske stort flagg.

EvenSteven

Hva skal du ha for et flagg ?

smaalanda

Kunne tenkt med å kjøpe eit skotsk flagg, men det kommer litt ann på prisen.
KMO!!!

Candyman

Quote from: "smaalanda"Kunne tenkt med å kjøpe eit skotsk flagg, men det kommer litt ann på prisen.

Da foreslår jeg at du leser første innlegg en gang til.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

StautKar

Jeg har ett svensk flagg störrelse 90x150 meter til salgs til höystbydende. kjöpt i münchen forrige lördag:D

Helginho


Esskåbrann

Hvem i helvete vil ha ett flagg som er lengre enn en fotballbane?
Ã¥ skal det skje!

Falken

Quote from: "Esskåbrann"Hvem i helvete vil ha ett flagg som er lengre enn en fotballbane?


Hylle Henke Larsons nydelige straffe mot Tyskland vel !! Jeg kjøper gjerne flagget for en flaske Olden (kullsyre) med autografen til Mika Kottila på.

#7

Jeg gjentar. Jeg har 6 skotske flagg i 89cm * 155cm som er en perfekt størrelse. Jeg hadde tenkt å selge til 100 kr hvis det er mindre enn 6 som er intressert. Så skriv om du er intressert snarest mulig.

blahblah

jeg kjøper lett et slikt flagg, bare skriv meg opp!

Alexåsane

Nettop kommet hjem fra London, kjøpte med meg et Skotsk flagg.
http://cgi.ebay.com/3x5-Flag-COUNTRY-Nation-Scotland-ROYAL-Lion_W0QQitemZ7775774716QQihZ018QQcategoryZ75590QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Har sett for mange av de "vanlige" flaggene så tenkte denne funket bra!

Noen som kan fortelle meg forskjellen på disse de 2 flaggene?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Morriss

Quote from: "Alexåsane"Nettop kommet hjem fra London, kjøpte med meg et Skotsk flagg.
http://cgi.ebay.com/3x5-Flag-COUNTRY-Nation-Scotland-ROYAL-Lion_W0QQitemZ7775774716QQihZ018QQcategoryZ75590QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Har sett for mange av de "vanlige" flaggene så tenkte denne funket bra!

Noen som kan fortelle meg forskjellen på disse de 2 flaggene?


Her er litt info. Det er det skotske riksvåpenet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Coat_of_Arms_of_Scotland

Slik har jeg forstått det har dette vært skottland sitt flagg før det blå og hvite kom en gang i tiden, på 1600-tallet.

Alexåsane

Stilles det på lik linje med det andre skotske flagget? iforhold til scotsk tilhørighet, d skotske folk:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

DJ_ADG

Quote from: "Alexåsane"Stilles det på lik linje med det andre skotske flagget? iforhold til scotsk tilhørighet, d skotske folk:)

ja, det gjør det, se denne filmen fra Hampton PArk ser man at de har både riksvåpenet og det vanlige flagget;
http://www.youtube.com/watch?v=7GdTyZL48Rc&mode=related&search=#
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Alexåsane

okei, flott.. Da blir flagget med til oslo.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Stoffi

Quote from: "#7"Kjøpte med meg noen flagg fordi at jeg visste det var interesse for andre å kjøpe det. Og siden det er ganske dyrt å bestille på nettet.


Jeg betalte 90 kr for mitt skotske flagg pÃ¥ nettet.  :wink:  Men det er vel forskjell pÃ¥ kvaliteten, mitt er ganske tynt og syntetisk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DJ_ADG

Quote from: "Alexåsane"okei, flott.. Da blir flagget med til oslo.

då blir det to av de;) for mitt blir også med.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

kenta

da blir det tre skotske flagg i oslo i helgen, for eg skal ha med ett...
ANSA, aldri frydenbø...!

DJ_ADG

E bare å ta med flagg, skotske, albanske, islanske osv. og Brann flagg vi skal eie Ullevaal
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Stoffi

Hva med sameflagg? Hvis vi bruker alle mulige andre flagg utenom sameflagg, vil nok noen ganske snart skrike opp om "Same-Rasisme", Brann supporterne har alle flagg, utenom sameflagget!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alexåsane

hehe ja sant.. !

eg tror eg betalte 10pund for mitt..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Erlend

jeg tar gjerne ett hvis du har til overs

Go Up