• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fotballturnering

Started by abe78, June 14, 2006, 13:48:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Hva med å starte en liten fotballturnering for Bataljonmedlemene?

Løkkefotball eller 7er-lag med finale inne på Brann stadion. Tror ikke det hadde vært umulig å få til. Hadde ført til en mye mer sammensveiset medlemsmasse. Ser for meg finalen i pausen på en av Brann sine kamper. Tror mange drømmer om noe slikt.

Jeg kan godt hjelpe til å arrangere noe slikt.
.og husk!

Snublefot

Der skriver jeg meg opp..

Hadde vært utrolig artig faktisk..



For å fortsette med en annen ide.

Hvorfor har ikke Bataljonen et fotball-lag i bedriftsserien?

Jeg vet at Exeter city supporterklubb i bergen spiller i bedriftserie..  Bataljonen klarer vell skrape sammen 11-15 fotball-glade karer som kan spille en gang i uken? kanskje til og med treffes 1 gang til i uken for å trene/leke med ball?

C@Bøe_79

Quote from: "Snublefot"Der skriver jeg meg opp..

Hadde vært utrolig artig faktisk..



For å fortsette med en annen ide.

Hvorfor har ikke Bataljonen et fotball-lag i bedriftsserien?

Jeg vet at Exeter city supporterklubb i bergen spiller i bedriftserie..  Bataljonen klarer vell skrape sammen 11-15 fotball-glade karer som kan spille en gang i uken? kanskje til og med treffes 1 gang til i uken for å trene/leke med ball?



Vi hadde det med BST, da spilte vi i Bakgårdsligaen..
Dette er et godt tiltak, også med tanke på supportercupen..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bataljonen

Vi skal ha styremøte i slutten av mnd og kan ta det opp. Om det er noen som ønsker å ta ansvar for å gjennomføre noe slikt kan man ta kontakt med styret på mail.

styret@bataljonen dot no
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Quote from: "Bataljonen"Vi skal ha styremøte i slutten av mnd og kan ta det opp. Om det er noen som ønsker å ta ansvar for å gjennomføre noe slikt kan man ta kontakt med styret på mail.

styret@bataljonen dot no


Er vel ikke noe å ta opp no, da alle serier er i gang.
Men det er noe å tenke på frem mot neste sesong, med tanke på treningstider og sånt.
Når det gjelder turnering, så er det mer aktuelt...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Klaus_Brann

Quote from: "abe78"Hva med å starte en liten fotballturnering for Bataljonmedlemene?

Løkkefotball eller 7er-lag med finale inne på Brann stadion. Tror ikke det hadde vært umulig å få til. Hadde ført til en mye mer sammensveiset medlemsmasse. Ser for meg finalen i pausen på en av Brann sine kamper. Tror mange drømmer om noe slikt.

Jeg kan godt hjelpe til å arrangere noe slikt.


Bra initiativ!!Jeg skriver meg opp!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

"Bedriftslag hadde vært artig! ingen tvil om det :)

Er også positiv til en cup for BBB medlemmer, men finale i pausen av en Brann kamp stusser eg litt på... Ville jo blitt en utrolig kort finale, i tillegg tviler eg på det vil la seg gjøre med tanke på at spillere varmer opp.

abe78

Da er det to forslag her:

1. Bedriftslag for Bataljonen
2. Turnering for Bataljonsmedlemmer

Begge deler bør la seg gjennomføre og det er registrert interesse og flere har sagt seg villig til å stille.

Det første punktet er enkelt å gjennomføre, men har en kostnad på noen tusenlapper det første året og litt mindre det neste. Dette er absolutt en grei investering.

Lage en turnering kan gjøres stort eller gjøres enkelt. Jeg heller mer mot det siste. Arbeidet går ut på å organisere påmelding, samt skaffe dommere og baner. Det er ikke realistisk å få til en slik turnering før tidligst til høsten - kanskje neste vår.
.og husk!

Klaus_Brann

Quote from: "abe78"Da er det to forslag her:

1. Bedriftslag for Bataljonen
2. Turnering for Bataljonsmedlemmer

Begge deler bør la seg gjennomføre og det er registrert interesse og flere har sagt seg villig til å stille.

Det første punktet er enkelt å gjennomføre, men har en kostnad på noen tusenlapper det første året og litt mindre det neste. Dette er absolutt en grei investering.

Lage en turnering kan gjøres stort eller gjøres enkelt. Jeg heller mer mot det siste. Arbeidet går ut på å organisere påmelding, samt skaffe dommere og baner. Det er ikke realistisk å få til en slik turnering før tidligst til høsten - kanskje neste vår.


Da er det bare å kjøre i gang med hardtrening før neste sesong:-)
et slikt lag hadde vært kjempeartig...du stiller som spillende trener??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

C@Bøe_79

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "abe78"Da er det to forslag her:

1. Bedriftslag for Bataljonen
2. Turnering for Bataljonsmedlemmer

Begge deler bør la seg gjennomføre og det er registrert interesse og flere har sagt seg villig til å stille.

Det første punktet er enkelt å gjennomføre, men har en kostnad på noen tusenlapper det første året og litt mindre det neste. Dette er absolutt en grei investering.

Lage en turnering kan gjøres stort eller gjøres enkelt. Jeg heller mer mot det siste. Arbeidet går ut på å organisere påmelding, samt skaffe dommere og baner. Det er ikke realistisk å få til en slik turnering før tidligst til høsten - kanskje neste vår.


Da er det bare å kjøre i gang med hardtrening før neste sesong:-)
et slikt lag hadde vært kjempeartig...du stiller som spillende trener??


Med en spillerstall på nærmere 2000, kan det bli syting for lite spilletid eller meget god dekning på plassene..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Esskåbrann

Jeg kan godt være med på laget... Om det trengs, selvsagt...
å skal det skje!

Klaus_Brann

Quote from: "Esskåbrann"Jeg kan godt være med på laget... Om det trengs, selvsagt...


Det kommer an på om du er ræva nok og stygg nok i taklingene...
det er det som gjelder i bedriftsfoppal:-)
Men synes dette ærlig talt burde bli noe av...virker i alle fall som vi klarer å stille med et lag..
hadde vært artig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Benny Gullfot

Eg e lett med på et bedriftslag under navnet bataljonen.
Taklingssterk som bare det, men et elendig tempo.

Glimrende forslag Abe78

Snublefot

jeg skulle gjerne vært med på bedriftslaget..  men flytter jo til oslo..

Regner med at MonsaMjelde har tid til en økt i uken selv, så han kan jo være spiss =)

Esskåbrann

Quote from: "Klaus_Brann"

Det kommer an på om du er ræva nok og stygg nok i taklingene...
det er det som gjelder i bedriftsfoppal:-)
Men synes dette ærlig talt burde bli noe av...virker i alle fall som vi klarer å stille med et lag..
hadde vært artig.


Det er jeg nok ikke... Er en liten gutt på 18l jeg, ikke noe bulldoser på 35 :D
å skal det skje!

Klaus_Brann

Quote from: "Esskåbrann"
Quote from: "Klaus_Brann"

Det kommer an på om du er ræva nok og stygg nok i taklingene...
det er det som gjelder i bedriftsfoppal:-)
Men synes dette ærlig talt burde bli noe av...virker i alle fall som vi klarer å stille med et lag..
hadde vært artig.


Det er jeg nok ikke... Er en liten gutt på 18l jeg, ikke noe bulldoser på 35 :D


Hehe..jeg er ikke eldre enn 21 skøl jeg men, ikke er jeg noen bulldoser heller...
Vi får satse på at noen av de andre tar seg av den biten.
Vi skulle hatt en som kunne organisert dette her litt...noen frivillige???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

eg e gjerne med hadde vært en ære å spille for bataljonen

Brannfrelst

Trenger vel litt kjøtt på kroppen om en skal vere med her,om en ikke har sinnsyk fart og teknikk. Men hadde jo vert lurt å trent seg opp i.o.m at folk vil hoppe og synge hele kampen. Hadde vel passet best for disse kanskje.
2.10.07-Gullet kom hem!

dudo

Ikke faen om jeg skal drite meg ut foran et fullsatt stadion...  :lol:
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Pondan

Jeg knyter gjerne fotballskoene på og blir med...

Klaus_Brann

Nå starter jo ikke bedriftsserien før rundt påsketider igjen, så vi har godtid på å planlegge:-)
Men det ser ut som vi er folk nok i massevis til å stille et 7`er lag + innbyttere, trenere, fysioterapeuter og cheerleadere...
Kan jo ta ting litt mer etter hvert, når det begynner å nærme seg påmeldingsfristen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Rasmus_brann

Eg kan godt være med hvis det trengs, er ikke verken bulldoser på 35 eller ballteknikker, men har spillt fotball i en del år. Litt ute av form, men den kommer nok på en måned med hard-trening.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

abe78

Ikke la denne tråden skli ut hvor god dere er som bedriftslagsspillere. Det er snakk om en turnering her også. Tror faktisk det er en bedre/viktigere idé da det vil involvere flere spillere.
.og husk!

Klaus_Brann

Quote from: "abe78"Ikke la denne tråden skli ut hvor god dere er som bedriftslagsspillere. Det er snakk om en turnering her også. Tror faktisk det er en bedre/viktigere idé da det vil involvere flere spillere.


Det er sant det, men nå har man i alle fall sett at det er interesse, det er  jo ingenting i veien for å klare å få til begge deler,men det mest aktuelle nå er jo en turnering. Som sagt så er det en god stund til det blir snakk om et bedriftslag!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BRANN gutten fra Os!

Hadde vert sykt digg å spille i pausen på ein fullsatt stadion..;)

Stille gjerne opp eg:)
RANN<3

Olve137

ergen & Brann.

Bataljonen

Abe78 er satt på saken til å sjekke litt rundt dette med bedriftlag og en eventuell turnering.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

smaalanda

Finne gjerne fram fotball skoene for en fotballturnering med Bataljonen.
KMO!!!

KennethS

tå på Brann

GamleErik

Hvorfor ikke forsøke å legge en fotballturnering (5'er eller 7'er lag) til høsten med selve finalen i forbindelse med avviklingen av Branncup?
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Northside

Quote from: "GamleErik"Hvorfor ikke forsøke å legge en fotballturnering (5'er eller 7'er lag) til høsten med selve finalen i forbindelse med avviklingen av Branncup?


Noe annet vi kunne gjort er jo en turnering som går over en helg, men en Søndagskamp helt til slutt... Dvs, vi spiller frem til kampen og lar finalen gå noen få timer før kampstart.

Hadde vært en artig opplading

DJ_ADG

Fotball turnering é en veldig flott ide. Den bør holdes en helg som det e landslag kamp, alla det NSA sinn turnering é.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Pilsen19

eg er lett med på bedriftslag, fantastisk god ide:)
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Go Up