• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kasting av ølboks

Started by brann02, June 08, 2006, 20:17:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann02

Det ar en gjeng Brann fans som lagde kvalme på Voss. Noen ble tauet av politiet. Disse Casuelsene var på ferde igjen...PAKK Det ble kastet en halvfull ælboks langt inn på banen. Di yppet å sang etter vaktene....

Memelli


Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

Brannmann rob

De tok litt av ja... Unødvendig å gjøre så mye drit når det var unger der... folk måtte ta vekk barna sine tilslutt.
de sitter ikke akkuratt brannsupportere i godt lys på voss for å si det sånn:P

onkel Nils

Reiste en gjeng til Voss etter jobb i dag,god stemning i bilen oppover.Herlig vær på Voss,passelig brisen:) Stillte oss selfølgelig opp der det var rødest(som alltid) Fotballen som ble spillt var ikke så mye å skryte av kanskje,men Superlaget kontrollerte nå inn en trygg 4-0 seier i mine øyne. Ingen spillere imponerte og Huseklepp og Monkam beviste att de er langt unna formen. MEN OVER TIL SAKEN:

Hvem i svartsvidde h....... er den gjengen som drita grøfte full stÃ¥r Ã¥ ypper seg,snøvle synger noe jæv...  driter seg loddrett ut. slenger drit til vaktene,kaster ølbokser pÃ¥ banen.Ser helt for jævlig ut. For noen wannabe sossetryner. eg ble sÃ¥ jævli flau att eg vurderte Ã¥ gÃ¥ over til andre siden av stadion.  Flau av Ã¥ ha pÃ¥ drakten,flau av Bergen. Er pÃ¥ tide med en liten indrejustis opprydning spør du meg. Stygge unger som kan holde seg hjemme.

Over og ut
i er Vestlandets konger vi e Brann!

BuG

enig.  Jeg er fra voss og heiet seff med brann.. Stod rett vedsiden av disse casualsene.. Trodde ikke mine øyne da de spyttet mot vaktene og slenger drit etter de!! Ikke bra!!!
ullet 2007! =)

Hansakongen

Quote from: "brann02"Det ar en gjeng Brann fans som lagde kvalme på Voss. Noen ble tauet av politiet. Disse Casuelsene var på ferde igjen...PAKK Det ble kastet en halvfull ælboks langt inn på banen. Di yppet å sang etter vaktene....


Det var da ikke snakk om bare ølbokser, det haglet med spyttklyser, storming av banen etter 3-0 mÃ¥let, kasting av kr stykker inn pÃ¥ pÃ¥ banen, de blusset en gang ja hva mer kan jeg si.... skjedde mye mer men tror jeg stopper her. men andre ord denne gjengen slÃ¥tt til pÃ¥ en tippeligakamp her pÃ¥ staddaen, tror jeg brann hadde fÃ¥tt en klekkelig bot ja..  var da temmelig slett vakthold i tillegg de fikk nÃ¥ dure pÃ¥ som de ville.. endte med basketak og slagsmÃ¥l uten for portene etter kampslutt :shock:

C@Bøe_79

Jeg kunne sett på det som fylleidioti, men når Mjelde tar det som et "personlig angrep".
Det er "greit" å kaste en ølboks på banen, men å kalle seg Brannsupporter og kaste den mot Mjelde???
Dette er lavmål av rekordnivå!
http://fotball.bt.no/incoming/article58187.ece
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Lurkin

Hvis det er det at casuals ypper til bråk i Voss så må jeg bare le. Du ser ikke studenter fra universitetet banker opp småjenter på barneskolen. Og det sier jeg da med all mulig respekt til vossingene, god fårepølse har de og alt.
Berømte Brann fra Bergen

brann02

Quote from: "Hansakongen"
Quote from: "brann02"Det ar en gjeng Brann fans som lagde kvalme på Voss. Noen ble tauet av politiet. Disse Casuelsene var på ferde igjen...PAKK Det ble kastet en halvfull ælboks langt inn på banen. Di yppet å sang etter vaktene....


Det var da ikke snakk om bare ølbokser, det haglet med spyttklyser, storming av banen etter 3-0 mÃ¥let, kasting av kr stykker inn pÃ¥ pÃ¥ banen, de blusset en gang ja hva mer kan jeg si.... skjedde mye mer men tror jeg stopper her. men andre ord denne gjengen slÃ¥tt til pÃ¥ en tippeligakamp her pÃ¥ staddaen, tror jeg brann hadde fÃ¥tt en klekkelig bot ja..  var da temmelig slett vakthold i tillegg de fikk nÃ¥ dure pÃ¥ som de ville.. endte med basketak og slagsmÃ¥l uten for portene etter kampslutt :shock:



Kem kan forvente bråk på en andre runde kamp mot et 3 divisonslag. Trur neppe vaktene var forbredt på slikt pakk

Northside

Det som overrasket meg var kor lite Politiet faktisk brydde seg om dette! De visse casuals kom, de visste de stod der, og de andre vaktene gav tydelig klar beskjed til snuten om å hjelpe. Måtte "vente" helt til andre omgang før snuten kom bort og gjorde noe :?

monzilla

Quote from: "Lurkin"Hvis det er det at casuals ypper til bråk i Voss så må jeg bare le. Du ser ikke studenter fra universitetet banker opp småjenter på barneskolen. Og det sier jeg da med all mulig respekt til vossingene, god fårepølse har de og alt.


Hvor har du fra at de yppet til bråk? Skjønner ikke helt argumentasjonen her.

Brann vant 4-0, la oss fokusere på det, dere på SS har nok med å feie for egen dør, skjønner ikke cluet med å alltid gå etter casualsene.

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Jeg kunne sett på det som fylleidioti, men når Mjelde tar det som et "personlig angrep".
Det er "greit" å kaste en ølboks på banen, men å kalle seg Brannsupporter og kaste den mot Mjelde???
Dette er lavmål av rekordnivå!
http://fotball.bt.no/incoming/article58187.ece


BT tar nok her en spansk en. At han nesten ble truffet er en grov overdrivelse. Jeg hadde ganske god oversikt over Guttene sin noe utagerende oppførsel, og ingen ølboks var i nærheten av Mjelde. De ble kastet i temmelig rett vinkel ut på banen, og ikke mot Mjelde.

At han står noen meter bortenfor og får med seg det som skjer er noe helt annet.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "monzilla"Hvor har du fra at de yppet til bråk? Skjønner ikke helt argumentasjonen her.


He he, de yppet til bråk. Ingen tvil om det. Hva vil du kalle det da?
Rød makt på Hansa

KjellMo

Quote from: "monzilla"
Quote from: "Lurkin"Hvis det er det at casuals ypper til bråk i Voss så må jeg bare le. Du ser ikke studenter fra universitetet banker opp småjenter på barneskolen. Og det sier jeg da med all mulig respekt til vossingene, god fårepølse har de og alt.


Hvor har du fra at de yppet til bråk? Skjønner ikke helt argumentasjonen her.

Brann vant 4-0, la oss fokusere på det, dere på SS har nok med å feie for egen dør, skjønner ikke cluet med å alltid gå etter casualsene.


Casual oppførte seg som en gjeng med idioter på Voss og jeg og de fleste andre var flau over at disse folkene skal representere SK Brann.
Casual yppet også til bråk. De aller fleste fra Voss holder også med Brann, så hva Casual forsøkte å oppnå vet ikke jeg.
GGG Travel

Snublefot

pass på hva dere sier her nå.. ellers så kommer disse guttene og klager over at dere leker lekepoliti, at dere ikke har noe med det og gjøre etc...

De tÃ¥ler jo ikke høre at de gjør noe galt.. eller som de selv sikkert sier: vi  vet at det vi gjorde var dumt, sÃ¥ da trenger jo ikke dere si det til oss..

brann02

Quote from: "KjellMo"
Quote from: "monzilla"
Quote from: "Lurkin"Hvis det er det at casuals ypper til bråk i Voss så må jeg bare le. Du ser ikke studenter fra universitetet banker opp småjenter på barneskolen. Og det sier jeg da med all mulig respekt til vossingene, god fårepølse har de og alt.


Hvor har du fra at de yppet til bråk? Skjønner ikke helt argumentasjonen her.

Brann vant 4-0, la oss fokusere på det, dere på SS har nok med å feie for egen dør, skjønner ikke cluet med å alltid gå etter casualsene.


Casual oppførte seg som en gjeng med idioter på Voss og jeg og de fleste andre var flau over at disse folkene skal representere SK Brann.
Casual yppet også til bråk. De aller fleste fra Voss holder også med Brann, så hva Casual forsøkte å oppnå vet ikke jeg.


Enig. Det var sikkert 50/50 voss- Brann.
Tror aldri eg har vært så flau over en episode som denne noen gang.

Mr_Soma

Hva skjedde når de "stormet banen" da?
Stakkars Voss...

Texas

lurer litt på hva som faktisk foregår oppe i hodene på disse menneskene. greit, hvis de vil slåss mot andre casuals fra andre klubber et sted der ingen andre blir skadet, så greit for meg, selv om det er aldri så dumt. Men å begynne å lage kvalme på voss er jo lavmål så det holder. Forstår de selv at de bare skader brann med det de gjør?

Northside

Quote from: "Mr_Soma"Hva skjedde når de "stormet banen" da?
Stakkars Voss...


de stoppet på løpebanen, klødde seg i hodet og lurte på ka de skulle finne på, og så beinet de over gjerdet igjen, sistemann med litt problemer.... Men han kom seg over til slutt :lol:

Pondan

Får håpe disse amøbene tar seg en tur på SS da, skal jeg selv ordne opp i sakene.. helvetes idioter..


Smitty

Quote from: "klysa"

så det var det eneste de sang? :roll:

klysa

var ikke langt i fra det nei. når de få fra bataljonen startet en sang, startet guttene en annen sang like etterpå noe som er helt idiotisk da en sang allerede pågår. forøvrig så var stemingen på voss tragisk

onkel Nils

"morsomt at alle er hissig på at "casualsene" bare ødelegger stemmningen, var jo bare de som sang??? "



De sang ikke, de gryntet,snøvlet,og hylte en masse av oppgulp.

Noen som vet hvem disse nullene er? (tenker seff ikke pÃ¥ navn) Lurer mer pÃ¥ om de har jobb? studerer de? er de pÃ¥ narkokjøret? har de det vondt hjemme?  mobbeofre?   Kanskje de trenger hjelp?   Det som slo meg utenom oppførselen deres, promillen,de flotte skjortene og de søte capsene deres var att det var utseendemessig stygge.Men det var kanskje solen......
i er Vestlandets konger vi e Brann!

enavgutta

Var jo vittig at det plutselig ble livlig når de feite kjøttmeisene av noen pøbler satte i gang under kampen.

Det som derimot ikke var vittig, var at at kjøttmeisene begynte å sloss med lokale rånere senere på kvelden.

Smitty

Quote from: "enavgutta"
Det som derimot ikke var vittig, var at at kjøttmeisene begynte å sloss med lokale rånere senere på kvelden.

Quote from: "SupR-DonkeY"
Enig, disse folkene hører ikke hjemme på fotballkamper!
2 av disse slo faktisk til meg i trynet etter kampen, men politiet kom og tok de med en gang. Ikke mye til Brannsupporter når du slår til andre Brannfans!

De burde skamme seg!

sto 5 meter ved siden av de på kampen, og såg ingen som helst slagsmål, mot noen som helst.

og satt med noen av de på toget, ingen av de hadde vært i slagsmål, så både det du(superdonkey) og enavgutta skriver er bullshit!

dudo

SupR-Donkey skriver da vitterlig at han selv fikk to på trynet, burde ikke han vite akkurat det best?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Texas

Quote from: "Smitty"
Quote from: "enavgutta"
Det som derimot ikke var vittig, var at at kjøttmeisene begynte å sloss med lokale rånere senere på kvelden.

Quote from: "SupR-DonkeY"
Enig, disse folkene hører ikke hjemme på fotballkamper!
2 av disse slo faktisk til meg i trynet etter kampen, men politiet kom og tok de med en gang. Ikke mye til Brannsupporter når du slår til andre Brannfans!

De burde skamme seg!

sto 5 meter ved siden av de på kampen, og såg ingen som helst slagsmål, mot noen som helst.

og satt med de på toget, ingen av de hadde vært i slagsmål, så både det du(superdonkey) og enavgutta skriver er bullshit!


hmm, det lyser vel ikke akkurat ærlighet ut av de derre guttene der...

edit: altså casuals...jeg trekker ikke supr donkey eller enavgutta sine uttalelser i tvil.

dudo

Heh, sånn går det når man stolre på siteringer... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Snublefot

Quote from: "Smitty"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Mr_Soma"Hva skjedde når de "stormet banen" da?
Stakkars Voss...


de stoppet på løpebanen, klødde seg i hodet og lurte på ka de skulle finne på, og så beinet de over gjerdet igjen, sistemann med litt problemer.... Men han kom seg over til slutt :lol:

ja, banestomring var vel mer på gøly, ingen som tar skade av det. og han siste har jeg hørt hadde problemer med beinet, men han fikk no hjelp av vakten til slutt...

ellers så herlig dere bare tenker bråk når det gjelder denne "gjengen" var ingen slagsmål i voss i det hele tatt, at kansje noen blir provoserte av en fitte frekk reke vakt er nesten forståelig, men spytting er unødvendig.

og hvorfor blande inn blusset? varte jo 3 sek, og 3 cm høyt. nesten ingen som så det..

ølboksene var det flere rødkledde som kastet ut, så den får alle ta skylden på.

morsomt at alle er hissig på at "casualsene" bare ødelegger stemmningen, var jo bare de som sang???

men men, mulig helt uforståelig innlegg og mye skrive feil, det pga en eller to øl for mye på bvei hjem..

skål!


Du har vell aldri tatt til deg noe som helst som har med "casuals" Ã¥ gjøre.. du mener jo at alt er rett og rimelig nÃ¥r det gjelder det tullet de finner pÃ¥.. skaff deg oppdragelse og normale holdninger..  du har jo gjentatte ganger (alle nÃ¥r det er snakk om hvor vanvittig idioter denne gjengen er), at du synes dette er greit, eller at du ihvertfall mener andre ikke skal bry seg..

denne gjengen er ut ifra det jeg har hørt i dag en skam for brann som fotballklubb, og en skam for oss andre supportere..  null respekt for slike folk..

Smitty

Quote from: "dudo"SupR-Donkey skriver da vitterlig at han selv fikk to på trynet, burde ikke han vite akkurat det best?

Så du det? kanskje noen andre såg det? jeg er ganske sikker på at det ikke ble noe slagsmål i voss, dessuten har han 2 innlegg på forumet. høres ut som En som vil ha oppmerksomhet eller bare sette guttene i dårlig lys.

Quote from: "Snublefot"
Du har vell aldri tatt til deg noe som helst som har med "casuals" Ã¥ gjøre.. du mener jo at alt er rett og rimelig nÃ¥r det gjelder det tullet de finner pÃ¥.. skaff deg oppdragelse og normale holdninger..  du har jo gjentatte ganger (alle nÃ¥r det er snakk om hvor vanvittig idioter denne gjengen er), at du synes dette er greit, eller at du ihvertfall mener andre ikke skal bry seg..

denne gjengen er ut ifra det jeg har hørt i dag en skam for brann som fotballklubb, og en skam for oss andre supportere..  null respekt for slike folk..

jadda jeg er casual eg knuse skallen av deg blah blah blah...



ironi visst ikke snuble skjønte den?


morsomt at du antyder ditt og datt bare fordi noen er uenig, begynner og skrive at jeg ikke har fått oppdragelse? hva faen vet du om det? skulle likt og høre hva du mener om "normale" holdninger er, for alltid når noen er uenig med deg har de ikke normale holdninger. og synes ikke at og kaste øl bokser eller spytte på vakter er greit i det hele tatt.

og forøverig, jeg er ingen casual eller hooligan
så slutt og skriv det. jeg tar stor avstand fra vold, men driter i hva guttene gjør bak et smug i byn..

Snublefot

hehe..  altsÃ¥, nÃ¥ mÃ¥ du ikke komme med usannheter..

jeg sier da vitterlig ikke at alle som ikke har samme meninger som meg har feil holdninger..

de holdningene jeg snakker om her har da du sÃ¥ vist vist at dine meninger strider i mot bÃ¥de mine og den større andelen av dette forumets sine holdninger, og dette har med seteknusing, kasting av ting, slossing etc..  

du har i både denne og tidligere tråd(er) vist at du har få om noen sunne holdninger til disse problem-makerne..

greit nok, nÃ¥ sier du selv at du tar avstand fra vold, fra kasting av ølbokser pÃ¥ banen etc, men du er jo jaggu meg en av de eneste som faktisk forsvarer denne gjengen her inne, og som langer ut mot de som faktisk vil bli kvitt dem, vil bli kvitt problemene de skaper for klubben og supporterne..   Det er der du viser dine virkelige holdninger..

Det blir det samme som Ã¥ si at jeg hater at damer blir slÃ¥tt av menn, for sÃ¥ og si nÃ¥r jeg først ser en mann slÃ¥ til ei dame: Han slo ikke hardt da, litt mÃ¥ hun tÃ¥le.. eller.. hun ba jo egentlig om det.. etc..  Jeg snakker om holdninger til det denne gjengen gjør, og helt greit du ikke bidrar selv, det er jeg ihvertfall glad for.. men da skjønner jeg absolut ikke hvorfor du skal forsvare alle... og please, kom med noen gode argumenter nÃ¥ da, ikke bare si du har dem, men velger Ã¥ avstÃ¥ fra Ã¥ fortelle oss om dem.

Brann-Peter!

QuoteDet som slo meg utenom oppførselen deres, promillen,de flotte skjortene og de søte capsene deres var att det var utseendemessig stygge.Men det var kanskje solen......


Det der er bare for dumt å skrive. Hold deg heller til saken, det er det som er interessant her.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Trevor Morley

Hahaha vær så snill forstsett med disse vittige innleggene deres,trenger litt moro i helgen.
Kanskje pÃ¥ tide og rulle inn om man ikke vet hva man prater om :oops:  att:snublefot
 G B

Snublefot

Quote from: "Trevor Morley"Hahaha vær så snill forstsett med disse vittige innleggene deres,trenger litt moro i helgen.
Kanskje pÃ¥ tide og rulle inn om man ikke vet hva man prater om :oops:  att:snublefot


Det holder foresten med 1 innlegg=)  selv om det iblant kan forekomme 2 pÃ¥ rad, er det sjeldent jeg ser hele 3..hehe..

Du har jo rett i en ting.. jeg var ikke der, så det ikke, og er vell glad for det.. og det har jeg sakt litt tidligere i denne tråden også.. Da jeg skrev:

"er ut ifra det jeg har hørt"...

Selv om ikke jeg var der, så regner jeg ikke med at det er 10-15 personer her inne som er forbanna over akkurat det samme, og så kommer det 2 idioter og sier at neida, dette har ikke skjedd, pøh, var da ingen ting.. slikt skjer, det skjedde ikke, sånn var det etc..

Jeg stoler mye heller på flertallet som faktisk er imot slik oppførsel.. at det kommer et par karer som forsvarer, og kommer med motkommentarer er jo helt naturlig.. det er jo slike folk som ikke skjønner at det de gjør (eller det de andre gjorde) var galt.. og desverre ikke har fornuft nok til å si at sorry.. ufattelig dumt at det ble sånn.. (selv om det kanskje ikke hadde hjulpet så mye)

Jeg har "kranglet" med dere før og pÃ¥ dette forumet.. spesielt smitty under en tidligere trÃ¥d..  muligens jeg tar fryktelig feil, at det er helt greit at folk gjør som de gjør, eller at alle de som sier at de gjør slikt faenskap faktisk bare lyver..  men jeg tror faktisk at flertallet her inne støtter mine moralske holdninger til seteknusing, slossing, spytting og ølboksekasting.. sÃ¥ at det kommer et par gutter som er litt forsent inne i puberteten og sier at jeg ikke skal uttale meg bryr jeg meg heller lite om..

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Trevor Morley

att snuble. hva vet du om andres holdninger til disse sakene,tydeligvis ingenting.
Skal ikke tro på allt som står i avisene.
Og i tillegg er det jo artig og nevne at de mange av de personene du omtaler har reist mange år lengre enn deg som brann supp,og juletre så det er ingenting i veien med følelsen for klubben.

Men for all del bare forstsett og sleng ut du.
Vi sees.
 G B

brann02

Quote from: "Trevor Morley"att snuble. hva vet du om andres holdninger til disse sakene,tydeligvis ingenting.
Skal ikke tro på allt som står i avisene.
Og i tillegg er det jo artig og nevne at de mange av de personene du omtaler har reist mange år lengre enn deg som brann supp,og juletre så det er ingenting i veien med følelsen for klubben.

Men for all del bare forstsett og sleng ut du.
Vi sees.


Min far er sterkere enn din far...
Du er patetisk du

monzilla


Snublefot

Quote from: "Trevor Morley"att snuble. hva vet du om andres holdninger til disse sakene,tydeligvis ingenting.
Skal ikke tro på allt som står i avisene.
Og i tillegg er det jo artig og nevne at de mange av de personene du omtaler har reist mange år lengre enn deg som brann supp,og juletre så det er ingenting i veien med følelsen for klubben.

Men for all del bare forstsett og sleng ut du.
Vi sees.


vi sees?? hehe, joda, det gjør vi da helt sikkert på brann kampene.. der møtes mange.

Du stiller spørsmål om hva jeg vet om andres holdninger til disse sakene.. og sier at det er ingen ting.. en ting kan jeg, og det er å si at 2+2 = 4.. med andre ord, det skal ikke mye logisk tenkning til for å se hva slags holdninger personer som deg og noen få andre her inne har til slikt, når dere benytter enhver anledning til å benekte for at noe galt skjer, eller klage på de(meg) som faktisk sier noe mot slikt faenskap som skjer.. Ingen som gjør noe galt liker at andre stikker nesa si opp i det, men jeg gidder ikke lese om den dritten som skjer uten å gi mine egne meninger på det..

du snakker om at de personene jeg snakker om har reist mange Ã¥r lengere som brann supportere, og som juletre sier du..  for min del mÃ¥ de gjerne ha vært brannsupportere i 50 Ã¥r.. det blÃ¥ser jeg lang mars i sÃ¥ lenge de bruker enhver situasjon til Ã¥ lage faenskap og tull, eller som synes det er helt greit Ã¥ ødelegge ting, plage andre eller sette brann som klubb og supporterne i et stygt lys.. da spiller det liten rolle for meg hvor lenge man har vært supporter, siden man tydelig viser at det ikke er klubben som er viktigs..

at jeg bare har vært brann supporter siden 1998 skyldes nok mer at jeg er fra østlandet, og ikke fikk opp øynene for brann før en kamerat dro meg med på kamp.. og jeg ble helfrelst i supporterne.. så i klubben.. JA, i supporterne.. de supporterne som de fleste av oss forbinder med brann, og uansett om jeg hadde vært supporter i 1 år eller 20, så har jeg rett til å si at oppførselen til de omtalte er horibel, og at det tyder på elendig folkeskikk og tydeligvis dårlig oppdragelse.. og de som forsvarer dem er jo jaggu ikke mye bedre..

pimbolinn

ikke sÃ¥ gale som folk skal ha det til??? HAHA, det e det dummeste eg har lest pÃ¥ leeeenge! Eg sto rett ved siden av pakket, og e rett og slett flau over at det overhodet e mulig Ã¥ oppføre seg sÃ¥ jævlig dumt. Kaste øl pÃ¥ banen nÃ¥r det evt e feilaktig gult kort e latterlig. MEN nÃ¥r de kaster øl pÃ¥ banen midt i kampen der det ikke har skjedd en dritt? Spytte pÃ¥ vaktene? Sinnsykt voksent!! Tror helt ærlig at de er en gjeng med mobbeofre som skal ta hevn pÃ¥ alle andre. Og hvilken herlig "uniform" de har::: sjakkbrett!!!   Eg hÃ¥per for alt i verden at de blir utestengt fra kamper for evig og alltid, de er ihvertfall ikke pÃ¥ kampen for Ã¥ se fotball. Ka de gjør utenfor banen driter eg 10-0 i!! MÃ¥tte de brenne i helvette!!!
Brann - Bergen - Hansa

brann02

http://home.online.no/~sulvund/Voss_Now/

Her kan du se bilder fra kampen. Et par av bildene viser guttene med sin tøffe hvite capser.  PAKK

Brannfrelst

http://home.online.no/~sulvund/Voss_Now/foto30267.htm
Har lokalisert de nå. Er bare for politiet å plukke de ut på gaten. Ser en ca midt på,litt oppe på bildet i rød jakke,og en klappende i grønn veske.
Men la no disse casualsene drive på som de vil. Mye av stemningen på stadion kommer også fra disse :!:
2.10.07-Gullet kom hem!

Bergen Sin Gutt

Nå må visse personer se seg i speilet, feie for egen dør, og til helvete roe seg ned. Hvem har stått for utdritingen og spetakkelet mht til Brann de siste 20 årene? 95% juletrær. Så rull inn tungene klovner. Både i Sandefjord og på Voss var det mange pære fulle juletrær som stod for både bråk, vold, hærverk og "utdriting" av klubben. Ingen har nevnt arrestasjoner begge plasser av denne gruppen. Fei for egen dør.

Selv om noen ungsauer på torsdagsfyll med cap tråkker i hælene på Guttene og klovner seg trenger man ikke dra alle ned i driten. Miljøet rundt Guttene vet dere lite om egentlig, og 9 av 10 av debattantene i denne tråden kunne kanskje lært noe av å gå om igjen barnehagen.

Herregud klovner, få et litt mer nyansert syn på saker og ting i verden...

krøvel vellevold

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Nå må visse personer se seg i speilet, feie for egen dør, og til helvete roe seg ned. Hvem har stått for utdritingen og spetakkelet mht til Brann de siste 20 årene? 95% juletrær. Så rull inn tungene klovner. Både i Sandefjord og på Voss var det mange pære fulle juletrær som stod for både bråk, vold, hærverk og "utdriting" av klubben. Ingen har nevnt arrestasjoner begge plasser av denne gruppen. Fei for egen dør.

Selv om noen ungsauer på torsdagsfyll med cap tråkker i hælene på Guttene og klovner seg trenger man ikke dra alle ned i driten. Miljøet rundt Guttene vet dere lite om egentlig, og 9 av 10 av debattantene i denne tråden kunne kanskje lært noe av å gå om igjen barnehagen.

Herregud klovner, få et litt mer nyansert syn på saker og ting i verden...
Legg ned hele klubben!

Snublefot

Jeg er helt enig i at stemningen denne gjengen til tider skaper pÃ¥ stadion er upÃ¥klagelig.. og at jeg blir imponert over det de fÃ¥r til der..  (hvis dette er som du sier krøvel, felt Z gjengen.. og hvis jeg ikke tar helt feil av hvor dette er..=)

Desverre så går det ofte i glemmeboken når man stadig vekk hører om slikt som f.eks voss-kampen..

hadde denne gjengen gjort det de kan for å skape en skikkelig fantastisk god stemning ved enhver anledning, så hadde de helt sikkert vært en skikkelig stor bidragsyter til brann og bataljonen.. desverre så virker det som at dette ikke er prioritert, og at andre ting virker mer interesant, som tidligere nevnt i denne tråden.. kjempesynd..

DeeDee

Ikke bland alle Guttene sammen med disse 18 år gamle fylikksnobbene fra Voss- kampen takk. De fleste av de er vel bare Guttene rævediltere tenker jeg.

abe78

Quote from: "DeeDee"Ikke bland alle Guttene sammen med disse 18 år gamle fylikksnobbene fra Voss- kampen takk. De fleste av de er vel bare Guttene rævediltere tenker jeg.


SÃ¥ vi skal ikke angripe forbildene deres?

Begeret er i ferd med å fylles og reaksjoner er snart på sin plass. Da tenker jeg ikke i form av slossing. Utestengelse fra stadion de neste 10 årene smaker ikke så godt? Systemer som sjekker adgangstegn og ID kan bli aktuelle forran neste sesong på stadion. Da kan slike reaksjoner være en realitet.
.og husk!

KjellMo

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Nå må visse personer se seg i speilet, feie for egen dør, og til helvete roe seg ned. Hvem har stått for utdritingen og spetakkelet mht til Brann de siste 20 årene? 95% juletrær. Så rull inn tungene klovner. Både i Sandefjord og på Voss var det mange pære fulle juletrær som stod for både bråk, vold, hærverk og "utdriting" av klubben. Ingen har nevnt arrestasjoner begge plasser av denne gruppen. Fei for egen dør.

Selv om noen ungsauer på torsdagsfyll med cap tråkker i hælene på Guttene og klovner seg trenger man ikke dra alle ned i driten. Miljøet rundt Guttene vet dere lite om egentlig, og 9 av 10 av debattantene i denne tråden kunne kanskje lært noe av å gå om igjen barnehagen.

Herregud klovner, få et litt mer nyansert syn på saker og ting i verden...



Dette var ingen ungsauer på torsdagsfyll. De aller fleste var kjente personer fra Casual miljøet. Kall en spade for en spade og ikke bortforklar alt. Hva annet som skjedde på Voss eller andre steder vet ikke jeg, men det jeg så av Casual på Voss var idiot oppførsel. Skremme vannet av barn og gamle damer er akkurat så tøff som Casual er.

Har foresten aldri gått i barnehage.
GGG Travel

Go Up