• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang til Haugen

Started by splinter87, June 01, 2006, 21:01:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

splinter87

Helge haugen 3*klapp
Helge haugen 3*klapp
Helge haugen 3*klapp
hva synes dere?

moffy_

du må være den fødte komponist!! makan til nytenkning skal man jammen leite lenge etter
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Ferguson

Quote from: "splinter87"Helge haugen 3*klapp
Helge haugen 3*klapp
Helge haugen 3*klapp
hva synes dere?


Den eksisterer allerede du. Syns det er på tide at han får noe mer genialt men bør vel bli enige om hva vi skal bruke til de andre før vi tar for oss en ny spiller.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

klysa

Helge Haugen e et dyr sangen er jo brillefin, hvorfor tusen forskjellige sanger pr spiller?

C@Bøe_79

Det er vel mulig å innføre en gammel sang igjen?
Melodi: Tre små lopper/Gamle Roger Helland sangen..

Du skal få min gamle Brann-drakt når eg dør.
Helge Haugen elsker smerte,
dør for klubben i sitt hjerte.
Du skal få min gamle Brann-drakt når eg dør.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dex1974

Nå har vel Cato overtatt Helland-sangen?

Helge Haugen e et dyr er tøff,men jeg mener det var et annet forslag her for en tid tilbake med Madam Felle-melodien. Var ganske bra den og!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

C@Bøe_79

Quote from: "dex1974"Nå har vel Cato overtatt Helland-sangen?

Helge Haugen e et dyr er tøff,men jeg mener det var et annet forslag her for en tid tilbake med Madam Felle-melodien. Var ganske bra den og!!!


Det kan ikke jeg huske å noengang ha hørt!
Syns uansett den passer best til han..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "dex1974"Nå har vel Cato overtatt Helland-sangen?

Helge Haugen e et dyr er tøff,men jeg mener det var et annet forslag her for en tid tilbake med Madam Felle-melodien. Var ganske bra den og!!!


Det kan ikke jeg huske å noengang ha hørt!
Syns uansett den passer best til han..


Var ikke dette cato sangen?

Cato
du e jo kjempegod
du finter/dribler alle mann
og ofrer alt for brann

Kirk


Rasmus_brann

Heeeeerlig. Den over her.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Jokokk


28966mustang

Hvil i fred- 1963!

slang

Herlig! eneste minuset må være at den går litt fort og SS e ikkje kjent for å synge sanger saktere enn de skal synges...
ansa 08

Kirk

Quote from: "slang"Herlig! eneste minuset må være at den går litt fort og SS e ikkje kjent for å synge sanger saktere enn de skal synges...


Men det er jo helt perfekt! Kjapp avsynging bare understreker poenget med at HH løper rundt og jobber konstant.

Snublefot

Quote from: "Kirk"
Quote from: "slang"Herlig! eneste minuset må være at den går litt fort og SS e ikkje kjent for å synge sanger saktere enn de skal synges...


Men det er jo helt perfekt! Kjapp avsynging bare understreker poenget med at HH løper rundt og jobber konstant.


jeg forstod ikke helt hva du mente med de?

Dalen

d var ikke så vanskelig å forstå
Brann - Seriemester 2007

slang

Quote from: "Kirk"
Quote from: "slang"Herlig! eneste minuset må være at den går litt fort og SS e ikkje kjent for å synge sanger saktere enn de skal synges...


Men det er jo helt perfekt! Kjapp avsynging bare understreker poenget med at HH løper rundt og jobber konstant.


problemet e vel at SS kommer til å sette opp et tempo som tilsier at HH e verdensmester på 100 meter;)
ansa 08

Snublefot

Quote from: "Dalen"d var ikke så vanskelig å forstå



HH løper og jobber konstant ja, men så utrolig rask er han ikke=)  derfor ejg ikke helt forstod hvorfor det passet at den ble sunget så raskt.. ørn2 derimot hadde jeg forstått=)

Snublefot

jeg skulle likt å se Old Trafford synge:

Solskjær, du er min solskjær
du gjør meg glad, når skyene er grå
etc etc etc..  =)

tenker vi holder oss til norske sanger jeg, selv om jeg personlig ikke hadde hatt noe i mot å ha en engelsk sang.. det hadde bare vært artig=)

1 engelsk for skottene, hvor vi vrenger halsen mens vi synger så de skjønner det.
1 albansk for memelli, brevkurs i albansk er ikke så dyrt har jeg hørt
1 islandsk for ørnene..  er jo bare å legge til fyr , ur, jur, ar etc bak vært ord=)

Dalen

ikke rart du kaller deg snublefot, tror du har snublet inn på feil emne her, snakker ikke om engelske sanger her
Brann - Seriemester 2007

Snublefot

Quote from: "Dalen"ikke rart du kaller deg snublefot, tror du har snublet inn på feil emne her, snakker ikke om engelske sanger her


hehe..

jeg snubler litt nå og da=)  så navnet passer perfekt=)

Den skulle nok veldig gjerne ligget under winters tråden, tror det var der det var diskusjon om engelsk/norsk sangtekst...

men men, sånn kan det gå,  går litt i surr noen ganger, shit happends=)

Esskåbrann

Du er tilgitt!


Uansett er denne genial! Men klarer vi få den innført?

Quote from: "Kirk"


Eneste jeg er litt uenig med meg selv i, er hvorvidt det paser med disse "trykkene".
å skal det skje!

Dalen

Se på Helge, han ofrer alt for Brann,
Helge Haugen han e vår mann.

Gamle Svante sangen
Brann - Seriemester 2007

Snublefot

Quote from: "Dalen"Se på Helge, han ofrer alt for Brann,
Helge Haugen han e vår mann.

Gamle Svante sangen


den sangen kan vi gjerne bruke, men da må du skrive en tekst som passer til den..

linje nr 2 er jo langt i fra noe som helst i henhold til melodien.

Da kan du eventuelt ta:

Se på Helge, han ofrer alt for Brann.
Helge Haugen e vår supermann.

KillerMiller

var jo sjukt oppfinnsom sang :)
K Brann- Bergens stolthet!

Candyman

Quote from: "Jokokk"

Golåt!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Ikognoti


Toa

Løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper og løper. Helge Haugen!!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up