• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tre kandidater til månedens spiller

Started by Brannmus, May 31, 2006, 13:47:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Brann har ikke mindre enn 3 av de 5 kandidatene som er nominert til mÃ¥nendes spiller av TV2.  Kanskje noe man skal forvente av en serieleder, men syntes uansett det var hyggelig jeg.

http://www.fxt.no/tippeligaen/article650051.ece

abe78

Jeg stemte på Andresen, men det var før jeg så at man kunne stemme på Miller og Winters også. Føler at Winters fortjener det. Andresen får så mye oppmerksomhet om dagen. Tenker blant annet på landslaget.

Stem på Winters!
.og husk!

Endre

Stemte på Martin, synes han fortjener det mest. Han har virkelig stått på for laget i det siste.

Brannmus

Status akkurat nå:
Martin Andresen 19%    
Anthony Basso 18%    
Frode Kippe 10%    
Charlie Miller 17%    
Robbie Winters 33%    
 
Totalt antall stemmer: 5762

Syntes det er vanskelig å skille mellom Brannspillerne. Miller har vist seg som et kreativt angrepsvåpen, men ikke uunværlig. Martin Andresen styrer midtbanen som en leder skal, men vi har sett at uten en Helge Haugen som gjør grovarbeidet er han ikke like god. Robbie Winters scorer jevnt og trutt, men kanskje enda mer vikitg, han skaper mye sjanser og legger opp til mange mål med godt arbeid.

Jeg heller derfor over mot Robbie som månedens spiller. Begrunnelsen blir at jeg tror at Brann er mer svekket uten han, enn Andresen og Miller. Likevel, er ikke et lett valg å ta. Er faktisk veldig hyggelig at det er nesten umulig å velge. Slik skal det være. Kvalitet på alle plasser.

Mener også at Brann kanskje skulle hatt en fjerde kandidat i denne avstemningen. Kristjan Sigurdsson har vært stor og om jeg skulle kåret Brann sin beste spiller denne måneden hadde han fått prisen av meg.

dudo

Sigurdsson har vært bedre enn Kippe, og Opdal bedre enn Basso. Vi skulle hatt 5 Brannspillere å velge mellom! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Ikke noen fordel for oss å ha 3 med :p Jeg stemte på Miller selv ...

janjan

Kippe drar i fra!!!!!!! Stopp denne galskapen folkens.

Ferguson

Quote from: "janjan"Kippe drar i fra!!!!!!! Stopp denne galskapen folkens.


Intet mindre enn en STOOOOOR skandale. Vi må greie å vinne den. Robbie har 26% men Kippe har 28%

Stem Robbie han fortjener det.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

AtroZ

Kippe har unektelig en fordel.. Han er eneste lsk spiller, altså får han mesteparten av lsk stemmene, våre stemmer blir fordelt over 3 spillere som har vært jævlig god alle sammen. Er ikke like lett da..
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Brannmus

Er nok mange som også mener han skiller seg ut og gir han stemmen blant den vanlige supporter. For Basso ser ikke ut til å kunne kjempe helt i toppen. Uansett. Robbie leder igjen nå med 2% på Kippe..

EvenSteven

Tror den der voten der er helt på jordet. Prøvde å stemme flere ganger.. Uavhengig om min stemme ble talt med hver gang, økte antall stemmer med 10-15 hver gang.. Flere hundre var altså inne og stemte i løpet av 30 sek. ?

Har sett de votene før, på rundens mål, osv og det pleier aldri å være særlig mange som stemmer der inne ...
Nå er det over 12 000 som har stemt på månedens spiller.. det er 10 ganger så mange som vanligvis stemmer der inne....

edit: var inne og sjekket igjen nå, og det stod at min stemme allerede var talt... hvis de skiller på ip-adresse eller noe, så har denne siden hatt en utrolig fremgang....for antall stemmer øker veldig fort.....
Så at kanarifansen prøvde å mobilisere til å stemme på Kippe, men mange mente han ikke var verdig tittelen, og at Winters var en bedre kandidat...

dudo

Robbie leder nå med ca 1700 stemmer på Kippe, meget mulig han har fått en del av VIF-supporterenes stemmer all den tid de overhodet ikke vil at en LSK-spiller skal få æren... ;-p

Tror Miller tapte denne på skaden, før Lyn-kampen ville han nok ha vært det flestes favoritt, nå har han gått litt i glemmeboken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Superjack

Stemte Miller, tidlig i dag, fordi jeg mener han er den beste i Mai. Er trass alt bare en kamp han har vært skadet.
Brannsupporter.

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

EvenSteven

Noen må jo ha hacket denne siden !?!

NÃ¥ har liksom over 42 000 folk stemt og Robbie har 79 %..

Det er  30 000 flere enn for fÃ¥ 3 timer siden ?

Jrgn

Ja dette var litt voldsomt! (Stemte selv Martin Andresen)

Martin Andresen     3%          
Anthony Basso    6%        
Frode Kippe    8%        
Charlie Miller    4%        
Robbie Winters    77%        
    

Totalt antall stemmer: 43035

Mr_Soma

Quote from: "EvenSteven"Noen må jo ha hacket denne siden !?!

NÃ¥ har liksom over 42 000 folk stemt og Robbie har 79 %..

Det er  30 000 flere enn for fÃ¥ 3 timer siden ?


Det kalles å leke litt ;)

Bruiser

Men det her var trist. No kjem NTF folka garantert ikkje til å bruke stemmene iom at det er heilt klart misbrukt heile opplegget. Veit ikkje kor mykje dei i utgangspunktet ville legge vekt på avstemninga i forhold til kven dei skal gi prisen til, men det var jo ikkje nødvendig å kjøre heile avstemninga på trynet.

Håper uansett at Winters får prisen, men den som trur at hackinga i so måte hjelp Winters til å vinne er bak mål og litt til.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

abe78

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "EvenSteven"Noen må jo ha hacket denne siden !?!

NÃ¥ har liksom over 42 000 folk stemt og Robbie har 79 %..

Det er  30 000 flere enn for fÃ¥ 3 timer siden ?


Det kalles å leke litt ;)


Flere som kan leke. Andresen har fått noen stemmer...
.og husk!

Snublefot

mangler bare at noen leker litt med miller og. så får vi alle 3 på topp=)

abe78

Ja Miller må få litt stemmer nå!
.og husk!

Ferguson

Andresen i ledelsen med 33%. Robbie med 31% og Charlie med 27&.

Kippe har 3% mens Basso har 4%
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Ferguson

Oi kordan ble det 10.000 stemmer til på 3 min? Noen har det visst veldig gøyt.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

bernu

Med dette tempoet runder vi en million stemmer før helga ;)
he he... lurer på om dette blir tellende.
HANSA - Z

Snublefot

hva skal de gjøre da? avbryte hele voten? hehe..

regner med at 3 brannspillere står på toppen.. kanskje med nøyaktig like mange stemmer? hadde vært snask det=)

Superjack

Latterlig å ødelegge avstemmingen slik.
Brannsupporter.

Mr_Soma

Hadde den vært hacket så hadde nok fxt tatt affere med hele greiene for lengst.

The Boss

Klart avstemningen er hacket, vet om 2 stk som har laget noe javascript hackegreier som stemmer av seg selv på de 3 brann spillerne hele tiden..

Alastor

et stk program som bytter proxyservere samt stemmer paa ulike valg.

Null problem aa hacke en avstemming.

C@Bøe_79

Winters vant uansett, og Mjelde ble månedens trener..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dudo

Trøsten er at det vel var en komité som var med å kåre her, så utmerkelsen kan ingen ta fra han!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

C@Bøe_79

Quote from: "dudo"Trøsten er at det vel var en komité som var med å kåre her, så utmerkelsen kan ingen ta fra han!


Jo, den går til moren hans.
Han skal ta vare på den til moren kommer på besøk, så skal hun få den..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Dalen

Quote from: "The Boss"Klart avstemningen er hacket, vet om 2 stk som har laget noe javascript hackegreier som stemmer av seg selv på de 3 brann spillerne hele tiden..


du kan stemme kor mange ganger du vil, men kun en stemme blir regestrert per maskin, beklager
Brann - Seriemester 2007

t0bben

Quote from: "Dalen"
Quote from: "The Boss"Klart avstemningen er hacket, vet om 2 stk som har laget noe javascript hackegreier som stemmer av seg selv på de 3 brann spillerne hele tiden..


du kan stemme kor mange ganger du vil, men kun en stemme blir regestrert per maskin, beklager


Like greit å ikke utale seg om noe man ikke vet noe om. Vet om en kar som står for 35 000 av stemmene, og eg jeg kan bekrefte at han ikke har vært på 35 000 forskjellige maskiner. Men nok om det, en spiller som fortjente prisen fikk den så da er jo alt bra =)

Dalen

går nok ikke d du, prøv selv neste gang
Brann - Seriemester 2007

dudo

Quote from: "Dalen"går nok ikke d du, prøv selv neste gang

Som nevnt over her; forskjellige proxyservere. Bare fordi du ikke greier å stemme flere ganger så greier ikke andre det heller..?

Dessuten, tror du virkelig en slik avstemming hadde fått nærmere 150 000 stemmer? Virkelig?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Dalen

fordi eg ikke klarer d? jobber i tv2, og d var en jury som stemte kem de syntes skulle vinne, og de sto for 30000 av stemmene, har drevet it hele livet så slapp av
Brann - Seriemester 2007

dudo

Vel, min kjære far var med og programerte hullkortmaskiner for mange herrens år siden, og er fremdeles IT-konsulent, men akkurat dette har han ikke greie på. Det betyr selvsagt ikke at det ikke går an. Uansett da, tror du virkelig en sånn avstemming hadde kommet i nærheten av 50 000 stemmere? For ikke å si 30 eller 20? Og se litt på når stemmene kom, om jeg ikke husker feil kom det roughly 50 000 fra kl 23 og utover natten...

Ingen tvil om at denne avstemmingen bare var humbug, men som sagt, det var en jury med i tillegg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bernu

Quote from: "Dalen"fordi eg ikke klarer d? jobber i tv2, og d var en jury som stemte kem de syntes skulle vinne, og de sto for 30000 av stemmene, har drevet it hele livet så slapp av


Har drevet med It hele livet.... hvor lenge er det da ? 14 år ?
Denne stemmingen var fikset helt klart.
De forrige avstemmingene har ligget på 5000-6000 stemmer. Nå var det 150 000.
Neeeida, ikke no muffins her ;)
HANSA - Z

Go Up