• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Voss-Brann

Started by Rasmus_brann, May 29, 2006, 19:01:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rasmus_brann

Vi spiller mot Voss i neste runde i cupen, altså 2. runde. Kampen spilles torsdag 8. juni klokken 18.00. Noen som har tenkt seg oppover? Vi har no tenkt oss oppover. Ser at bataljonen mekker tur for en hundrelapp, eg reiser ikke med bataljonen, eg tar toget.

Men e' det nokken som e kjent der oppe og vet kor kampen spilles?
Evt. veiforklaring hadde vært koselig.

Så banker vi "lillebror" nummer langt nede i rekken, dette blir gøy!
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Northside

Voss er så lite at det å finne en fotballbane (regner med de ikke har så mangen) ikke burde vært noe problem :wink:

Satser på en tur med Bataljonen, selvom tog er gratis med ungdomskort.

Rasmus_brann

De som reiser med bataljonen blir vel kjørt til banen regner eg med. Men Voss er ikke såååå lite, man kan lett komme på avveie der. Men det er ikke så langt du kan komme på avveie. hehe.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

SKB e BEST!!!

Er jo en del baner på Voss(Les:Vossacup) Men dette er vel 7`er baner da:)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BigDipper

Quote from: "Rasmus_brann"Vi spiller mot Voss i neste runde i cupen, altså 2. runde. Kampen spilles torsdag 8. juni klokken 18.00. Noen som har tenkt seg oppover? Vi har no tenkt oss oppover. Ser at bataljonen mekker tur for en hundrelapp, eg reiser ikke med bataljonen, eg tar toget.

Men e' det nokken som e kjent der oppe og vet kor kampen spilles?
Evt. veiforklaring hadde vært koselig.

Så banker vi "lillebror" nummer langt nede i rekken, dette blir gøy!


Hvis du går av toget, ned mot hovedveien. Over veien, og bort til et hotell som heter Park tror jeg. Altså, det ligger på høyre side av hovedveien, motsatt side av togstasjonen, hvis du kommer med bil fra bergen. Litt lenger mot sentrum går det en grusvei til høyre.. Følger du den kommer du til banen etterhvert.

Håper du skjønte det, ble litt knotete..
ar du sett min fetter styggen?

Rasmus_brann

Var litt krunglete ja, men no e ihvertfall retningen i orden, så kan vi vel spørre oss fram, ellers så e det sikkert nokken andre enn oss på toget med Brann-effekter så kan vi følge etter dem. Takk for forklaring.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Romani3

Eg tar turen og får sikkert med meg flere. Reiser kanskje med Bataljonen.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

BrannSupporter

Med banens beliggenhet er det store sjanser for at Sæternes kommer til å skyte ballen langt ut på sjøen.

Esskåbrann

Sjøen på Voss ja. Den er  beryktet du!
å skal det skje!

BrannSupporter

Et "vann" er vel kanskje mer riktig å si ja :D

Mr_Soma

Nå er ikke Voss mer enn ett par og 50 MOH da... så hadde Sæternes klemt til så kunne den fort satt en flyndre ut av spill.

KennethS

Quote from: "SKB e BEST!!!"Er jo en del baner på Voss(Les:Vossacup) Men dette er vel 7`er baner da:)


vossacup spilles på den store plenen med vannet
tå på Brann

brann02

Voss cup er ikkje bare denne store plenen. Den har totalt 21 baner i sving. Plenen er det 4-6 baner :)

Candyman

Quote from: "BigDipper"
Quote from: "Rasmus_brann"Vi spiller mot Voss i neste runde i cupen, altså 2. runde. Kampen spilles torsdag 8. juni klokken 18.00. Noen som har tenkt seg oppover? Vi har no tenkt oss oppover. Ser at bataljonen mekker tur for en hundrelapp, eg reiser ikke med bataljonen, eg tar toget.

Men e' det nokken som e kjent der oppe og vet kor kampen spilles?
Evt. veiforklaring hadde vært koselig.

Så banker vi "lillebror" nummer langt nede i rekken, dette blir gøy!


Hvis du går av toget, ned mot hovedveien. Over veien, og bort til et hotell som heter Park tror jeg. Altså, det ligger på høyre side av hovedveien, motsatt side av togstasjonen, hvis du kommer med bil fra bergen. Litt lenger mot sentrum går det en grusvei til høyre.. Følger du den kommer du til banen etterhvert.

Håper du skjønte det, ble litt knotete..


Er nok her det skal spilles ja. Ikke vanskelig å finne, bare å spørre seg frem. Eventuellt kan man ta en tur med dinglo eller danglo så ser dere banen med en gang. Er litt til venstre for Park.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nixon

Tipper Voss sin trener har notert flittig i kveld. De satser nok på å kopiere trønderne sin første omgang når vi møter de på torsdag...:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Det ligger en klassisk undervurdering i luften nå. Flere av spillerene tenker nok mer på ferien enn kampen akkurat nå..

Håper man pisker Andresen gjennom denne kampen også, Brann trenger toppet lag her.

Gud

Andresen står over denne. Sto det i BT ihvertfall, Zavrl derimot spiller fra start.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Snublefot

Quote from: "krøvel vellevold"


klarer vi å vinne 1-0 over voss i år så er jeg fornøyd.. mer trenger vi ikke.

Hansakongen

Quote from: "SKB e BEST!!!"Er jo en del baner på Voss(Les:Vossacup) Men dette er vel 7`er baner da:)


Trenger vi forsten flere spillere enn 7 på banen når vi spiller mot miniputt laget voss da, kunne sikkert stilt med juniorene å vært 7 på banen for å slå voss da :lol:  :lol:  :lol: men kan si det sånn har du rettningsansen i små bydene som VOSS finner du lett frem i vertfall vist du er lokalkjent fra bergen by:D

Oppreist

Nå må vi ikke bli for kjepphøye her. Se linken under:
http://fotball.bt.no/nm/article58057.ece

De som spiller i morgen bør absolutt være skjerpet! Ingen grunn til å la uskadde spillere hvile.
Stein på stein blir Steinar.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4811

Tviler sterkt på at de skal kunne gå tom for billetter, men i hvert fall mulig å kjøpe på forhånd. Greit om det skulle være lange køer osv før kampstart.

AtroZ

-------------------Thorbjørnsen
Knudsen - Bjarnason - Sigurdsson - Hanstveit

Huseklepp - Monkam -    Haugen -  Kalvenes

----------------Memelli - Ludvigsen


Bør kunne banke voss, men samtidig spare de viktigste/ de som har spilt mest til nå. Kanskje sæternes bør få spille en del for å komme i bedre form.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

bulldog

vi har jo ingen sentrale midtbanespillere med til voss. dette blir mye å gjøre for forsvaret og hvem skal spille frem spissene? monkam er vel ikke helt der enda og han skal jo være mer av en haugentype. haugen og monkam på midten? grøss...
bulldog

Lennono8


C@Bøe_79

Og Monkaum er er høyre vingkeeper.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

bulldog

Quote from: "Lennono8"


helge haugen er løper. han er ikke sentral midtbanespiller. han er over hele banen. poenget er andresen sin rolle. spilleren som ligger sentralt og strør passninger til de offensive spillerne på kantene og spissene.
bulldog

Snublefot

EDIT:  jeg tar bussen..hehe

Rasmus_brann

Blir nok buss på meg og... Hadde tenkt å reise gratis med ungdomskort med toget, men det viser seg, at det siste toget eg kan ta gratis ned igjen går 19.30, og billett koster 110,- ned....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Snublefot

ble ingen buss på meg allikevell.. misset bussen min, og rekker ikke bussen.. bestemte meg desverre altfor sent.. huff, men jeg SKAL bli med i runde 3=)

Dalen

Brann - Seriemester 2007

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

JohnSheridan

Kan noen som har vært på kampen gi en oppdatering på hvilke spillere som var bra og hvem som ikke var like bra ?

Oppreist

Bra blåst dette - 4-0 er akkurat passe i en slik kamp. Kontrollert seier uten skader (Kalvenes?) og gule kort?
Stein på stein blir Steinar.

erik1

Vi e på mot Ullevaal...
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Nixon

Quote from: "JohnSheridan"Kan noen som har vært på kampen gi en oppdatering på hvilke spillere som var bra og hvem som ikke var like bra ?


Ganske lett:
Ingen av utespillerne var bra.
Absolutt ingen!

Men det var fint vær.
Speakeren var ufrivillig morsom.
Og det var Guttene også...
Rød makt på Hansa

BuG

Var enormt masse bråk etter kampen.. En gjeng som køddet med purken og gjorde hærverk i sentrum. Knuste blomster potter og køddet seg med noen fra asylmotaket. Jeg ble flau som brann supporter!!!
Også under kampen hoppet folk over gjerdet og kastet ølbokser ut på banen. Spyttet på folk osv... Utrolig hvordan folk kan oppføre seg sånn!!
ullet 2007! =)

Snublefot

Quote from: "BuG"Var enormt masse bråk etter kampen.. En gjeng som køddet med purken og gjorde hærverk i sentrum. Knuste blomster potter og køddet seg med noen fra asylmotaket. Jeg ble flau som brann supporter!!!
Også under kampen hoppet folk over gjerdet og kastet ølbokser ut på banen. Spyttet på folk osv... Utrolig hvordan folk kan oppføre seg sånn!!


de som har gjort dette burde faktisk fått det man kaller god gammel ris.. noe ingen har vondt av, men som er ufattelig pinelig..

de skulle blitt holdt fast, over fanget til en dame, som dro av dem buksa og klaska dem hardt på rompa..    da hadde de nok tenkt seg om ganger neste gang=)

SupR-DonkeY

Quote from: "BuG"Var enormt masse bråk etter kampen.. En gjeng som køddet med purken og gjorde hærverk i sentrum. Knuste blomster potter og køddet seg med noen fra asylmotaket. Jeg ble flau som brann supporter!!!
Også under kampen hoppet folk over gjerdet og kastet ølbokser ut på banen. Spyttet på folk osv... Utrolig hvordan folk kan oppføre seg sånn!!


Enig, disse folkene hører ikke hjemme på fotballkamper!
2 av disse slo faktisk til meg i trynet etter kampen, men politiet kom og tok de med en gang. Ikke mye til Brannsupporter når du slår til andre Brannfans!

De burde skamme seg!

Mr_Soma

Hva var forannledningen til det da?

enavgutta

Er en egen tråd hvor man kan diskutere de feite slossgrisene.

Ellers vil jeg legge til at vi i det minte fikk sett Migen fra start og et par mål . God stemning.

Merket meg  at det ikke var noe stort annet å glede seg over.

Synd at Ludde virker helt ute av form. Og konstaterer at Monkam igjen gjorde en ubrukelig figur.

vardgutt20

når trekkes 3 runde ?
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

C@Bøe_79

gutta på www.skbrann.org var vel ikke tilstedet på 2.runde kampen..
Var vel vitterlig Brann som vant:p
Merkelig for så seriøse gutter og skrive feil, men det var vel på tide med en trykkleif..
http://www.skbrann.org/
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Mr_Soma

Disse "Guttene" verver stadig nye medlemmer...

http://imageshack.us][/URL]

Bildet ble tatt etter at disse lokale rånerne på Voss fikk kjørt seg.

SKB e BEST!!!

Hehe, *pimpstyle*
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Go Up