• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Verden er totalt snudd på hodet...

Started by hocey, May 29, 2006, 18:20:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hocey

... kjernen frykter Brann. Hvis det skal være en aldri så liten trøst til trøndere så har vi kanon erfaring med hvordan det føles:

http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=112831&page=0&fpart=1&vc=1
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

hocey

Quote from: "Nixon"Og din verden er vel også snudd på hodet hocey?:)


Som jeg sa i vinter så ville ingen ting være bedre enn at folk kunne hoverere over Mjelde må gå tråden hvis Brann leverte varene. Når de har gjort det til gangs skal ikke jeg si noe på godt utført sarkasme.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Ricky

Gleder meg stort til å overvære RBK-Brann om en uke... Utrolig å reise opp dit hvor delt serieledelse med 7 poengs luke ned til tredje er vårt "worst case scenario".

Kan synge "rykker ned til Løv-Ham" til dem uansett hva stillingen blir ;)

Mobben


Atlet Orvanger

- Måten vi opptrådte på etter pause i den kampen, avslørte at spillerne var fulle av angst og redsel. Når man ser inn i øynene på spillerne, og du bare ser en stor vassenhet...det var som å se inn i øynene på en ku. Da var det bare å ta hatten og gå, mimrer Hansen.

Hansen kan få sagt det. Er nok langt mer intelligens å spore i øynene til en ku enn i øynene til Riseth og hans likemenn. Kua har også det fortrinnet på Riseth at en trolig ikke kan bestemme dens opphav når den åpner kjeften. Når jeg tenker meg om har kua bare fortrinn på Riseth...

Go Up