• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder

Started by Dalen, May 24, 2006, 17:34:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Dalen

E d bare blitt slutt på å legge ut bilder fra kampene eller?
Brann - Seriemester 2007

Mr_Soma

Fotografen fra i fjor har lagt kamera på hyllen, å Bataljonen har etterlyst en ny en. Så om det bor en liten fotograf i deg Dalen så er det jo bare å kontakte Bjarte&co.

Dalen

sponer de sete og borteturer på meg så skal eg no altids knipse noen bilder;)
Brann - Seriemester 2007

Pondan

Tror ikke bildene blir så bra om du skal sitte på et sete..

Romani3

Hadde det ikkje vært for at eg helst vil følge kampen fra tribunen, så sku eg gjerne tatt mange bilder... Men måtte vel kanskje hatt et litt bedre kamera enn det eg har òg.

E det no virkelig så vanskelig å få en te å ta bilder då?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Northside

Jeg har noen få bilder fra hver eneste hjemmekamp + de bortekampene eg er på, så dersom Bataljonen vil ha de bildene og legge de ut på siden sin her så er det bare til å gjøre det....

send en pm

yvonne_89

ja, hvorfor skulle jeg ikke være det?

hvis dere trenger en fortograf, så kan jeg sikkert ta noen bilder de gangene jeg er på stadion og sende de inn til dere. Det gjør meg ingen ting.  Men kan ikke love at det blir hver kamp eller noe slikt ;).  Hvis det ikke er noen andre som vil være det da.. Synes bare at det er gøyt å ta bilder =)

Brann/Bergen

Quote from: yvonne_89Heisann, fikk beskjed av mr_soma til å poste noen bilder som jeg har tatt, slik at dere her inne kan bedømme meg. Har tilbudt meg til å ta bilder for bataljonen de gangene jeg er på Brann stadion.

her er noen av bildene:
Men det er av dyr da, siden det ikke er noe annet å ta bilder utav rundt her..


Kofor i alle dager legge de ut her?? Synes heller det hadde vært på sin plass å sende de til bataljonen sin email adresse!!!!!
Hadde det no vært bilder av Brann hadde det vært en ting, men dette har jo ikkje noe å gjøre med tema i det hele tatt! Då er det heller mye bedre å ta bilder på stadion, for så å sende bildene til bataljonen, så kan de vurdere det utfra bilder du har tatt fra kampen,ikkje bilder av husdyrene dine.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bataljonen

For å ta det første vedrørende bilder så har vi ny fotograf og vi har hatt litt innkjøringsproblemer. GamleErik som er med å styrer sidene har vært bortreist. Vi håper på å ha oppdatert bilde siden snart.

Når det gjelder sistnevnte bilder av hester og andre dyr hører dette ikke hjemme på forumet, denne tråden har sporet bokstavlig av så derfor stenger vi også denne.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up