• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste kamp; Viking - Brann.... La oss kjøpe opp hele driten.

Started by EvenSteven, May 23, 2006, 19:43:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

EvenSteven

La oss drømme om at tabellen holder seg, og Brann spiller om seriegull i siste serieomgang mot Viking.... Hvor morsomt hadde det ikke vært om vi allerede nå, (eller så tidlig så mulig) kjøpte tusenvis av billetter til den kampen??....
Usannsynlig, men TENK... seriefinale i Stavanger med 10 000 bergensere på tribunen... Hadde vært legendarisk, historisk, fantastisk.....

Uansett ... det er noe å tenke på når november nærmer seg...
Btw: kan de nekte osss å kjøpe andre billetter enn på bortetribunen? Hva om vi kjøper på nettet? Kan de nekte oss om vi hadde kjøpt hele felt ??

dudo

Vollviks PR-drøm, noen må tipse han! :-p

Nå vet jeg ikke hva billettene koster, men mer enn 2,5 mill kommer neppe 10 000 billetter på! ;-D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Quote from: "EvenSteven"

Uansett ... det er noe å tenke på når november nærmer seg...
Btw: kan de nekte osss å kjøpe andre billetter enn på bortetribunen? Hva om vi kjøper på nettet? Kan de nekte oss om vi hadde kjøpt hele felt ??


De kan nekte deg adgang andre steder enn bortefeltet dersom du går i Brann klær, men det er jo ikke verre enn å ta en jakke utenpå drakten når du går inn :wink:

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

paf

Quote from: "EvenSteven"La oss drømme om at tabellen holder seg, og Brann spiller om seriegull i siste serieomgang mot Viking.... Hvor morsomt hadde det ikke vært om vi allerede nå, (eller så tidlig så mulig) kjøpte tusenvis av billetter til den kampen??....

Nå er vel det aller meste (10.000) av Stadion solgt som partoutkort der nede og bare 6.000 eller noe sånt igjen. Men det er klart at de 800 plassene vi i utgangspunktet har krav på blir i minste laget dersom ting holder seg...

krøvel vellevold

Quote from: "paf"
Quote from: "EvenSteven"La oss drømme om at tabellen holder seg, og Brann spiller om seriegull i siste serieomgang mot Viking.... Hvor morsomt hadde det ikke vært om vi allerede nå, (eller så tidlig så mulig) kjøpte tusenvis av billetter til den kampen??....

Nå er vel det aller meste (10.000) av Stadion solgt som partoutkort der nede og bare 6.000 eller noe sånt igjen. Men det er klart at de 800 plassene vi i utgangspunktet har krav på blir i minste laget dersom ting holder seg...
Legg ned hele klubben!

Lurkin

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "EvenSteven"

Uansett ... det er noe å tenke på når november nærmer seg...
Btw: kan de nekte osss å kjøpe andre billetter enn på bortetribunen? Hva om vi kjøper på nettet? Kan de nekte oss om vi hadde kjøpt hele felt ??


De kan nekte deg adgang andre steder enn bortefeltet dersom du går i Brann klær, men det er jo ikke verre enn å ta en jakke utenpå drakten når du går inn :wink:


Sleng på noen bløte konsonanter.

Når er det mulig å kjøpe billetter til den kampen?
Berømte Brann fra Bergen

paf

Quote from: "Lurkin"
Når er det mulig å kjøpe billetter til den kampen?

NÃ¥. Det er vel en 3-4.000 billetter ledig pr i dag. www.billettluka.no/viking/

Smitty

kjøp opp alle billetter det er på felt Q og P, rett for siden av bortefeltet(rett meg om jeg tar feil), mange Brann supportere som satt der i fjor så man bli ikke aleine!

Snublefot

Blås nå i denne kampen da..

Kan vi ikke heller si at vi har vunnet serien etter seier over Ham-kam hjemme i nest siste kamp? og dermed kan ta feiringen da?

så kan vi bare hoppe og drite i viking stadion, for da er vi allerede seriemestere =)

hvorfor vente til siste serierunde, nÃ¥r vi heller kan feire med seier pÃ¥ staddaen runden før=)   hvor vi da med seier i den kampen vil ha 4 poeng ned til Lyn pÃ¥ 2. plass. (lillestrøm har sÃ¥klart dabbet av og ligger pÃ¥ 3 plass bak lyn igjen)

Så NFF har ordnet pokal og medaljer og alt til brann sin kamp mot ham-kam ettersom de og er sikre på at vi knuser kamma og blir seriemestere i 2006=)

Smitty

Så du Snublefot kommer ikke til og dra til Stavanger for og se Brann siste kamp, visst vi vinner serien hjemme mot Ham-kam? jaja jeg kommer nok til og bli med på siste og årets tur til Stavanger om det blir gull eller ei..

for å si det sånn. eg driter 10-0 om du drar til stavanger eller ikke, men at du oppfordrer folk til og blåse i denne kampen og heller bare ta det på siste hjemme kamp, skjønner eg ikke?

Snublefot

Quote from: "Smitty"Så du Snublefot kommer ikke til og dra til Stavanger for og se Brann siste kamp, visst vi vinner serien hjemme mot Ham-kam? jaja jeg kommer nok til og bli med på siste og årets tur til Stavanger om det blir gull eller ei..

for å si det sånn. eg driter 10-0 om du drar til stavanger eller ikke, men at du oppfordrer folk til og blåse i denne kampen og heller bare ta det på siste hjemme kamp, skjønner eg ikke?


hehe=)

Oppfordrer ingen.. og var ikke ikke sÃ¥ seriøst ment vennen min..  ta det helt med ro.. om vi vinner serien etter seier over ham-kam i nest siste runde skal jeg love deg at jeg uansett reiser til stavanger.. med billett eller uten=)

Er bare lov å håpe at vi kan ta festen i bergen etter ham-kam kampen istedetfor å måtte spille om den borte mot viking. (tror ikke mine nerver hadde tålt det du=)

Oppfordrer sÃ¥klart ingen til Ã¥ droppe stavanger turen..  som sagt, var ikke sÃ¥ seriøst ment.. men siden alle snakket om kampen om gullet i siste runde, sÃ¥ vil jeg heller at vi vinner den i nest siste=)  

alt greit? still friends? hehe

Lurkin

Vinner vi serien hjemme mot Kamma så glir jeg inn i en to-ukers Hansarus.
Berømte Brann fra Bergen

Brannfrelst

Har vert inne på tanken før. Men det er rimelig umulig å få så mange der nede. Men er det ikke felt E som er bortesupporterfelt?
Felt O er jo utsolgt,Q og P er nesten utsolgt. Men bare til å kjøpe billetter i anmass her!
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"Har vert inne på tanken før. Men det er rimelig umulig å få så mange der nede. Men er det ikke felt E som er bortesupporterfelt?
Felt O er jo utsolgt,Q og P er nesten utsolgt. Men bare til å kjøpe billetter i anmass her!


"Utsolgt" betyr bare at det ikke går an å kjøpe der gjennom billettluka.no.
Legg ned hele klubben!

akristin

Kjøp opp hele dritten ja! VikingHordene er ingenting, så dere kommer uansett til å vinne kampen på tribunen, men jo flere som er med, jo gøyere blir det å vinne både selve kampen og mot supporterne:D:D:D
t liv, En klubb, Bryne FK.

Romani3

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "EvenSteven"

Uansett ... det er noe å tenke på når november nærmer seg...
Btw: kan de nekte osss å kjøpe andre billetter enn på bortetribunen? Hva om vi kjøper på nettet? Kan de nekte oss om vi hadde kjøpt hele felt ??


De kan nekte deg adgang andre steder enn bortefeltet dersom du går i Brann klær, men det er jo ikke verre enn å ta en jakke utenpå drakten når du går inn :wink:


Og så under innmarsjen tok alle av seg jakkene, så ble hele tribunen rød! =D
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Candyman

Bare i tilfelle, dersom de ber om å se inni jakken din i døren, som de har lov til, så ser de Branndrakten. Kan de utestenge oss da??

Husker jeg hadde en mobil i jakken en gang jeg skulle inn på bortefeltet på viking stadion. Like før jeg ble lagt i bakken. Trodde det var fyrverkeri! Syge folk!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Northside

Quote from: "Candyman"Bare i tilfelle, dersom de ber om å se inni jakken din i døren, som de har lov til, så ser de Branndrakten. Kan de utestenge oss da??

Husker jeg hadde en mobil i jakken en gang jeg skulle inn på bortefeltet på viking stadion. Like før jeg ble lagt i bakken. Trodde det var fyrverkeri! Syge folk!!


hehe, snuten i Stavanger på stadion der e en smule drastiske ja, de tok jo ene flagget mitt i fjor pga de bak så ikke noe (satt viking folk bak feltet vårt).

artige var jo at det stod "de bak ser ikkje en dritt" på flagget :)

Stalin

Er ikke så rart at de ber deg ta ned et tostangsflagg på en vanlig sittetribune, er det vel?

Northside

Quote from: "Stalin"Er ikke så rart at de ber deg ta ned et tostangsflagg på en vanlig sittetribune, er det vel?


nei... Men dette var bortefeltet, og det hele begynte med at noen Viking fans som satt rett bak oss (tribunen er delt i to, vi var på nedre del de på øverste) begynte å kuke seg.

Men eg driter i det, var no artig :lol:

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

JhonnyBeGood

Uansett hvis brann ligger ann til gull i siste runde kommer hele stavanger til og bli snudd pÃ¥ hodet, skal ikke se bort fra at det kan bli litt opptøyer nÃ¥r 8-15 000 bergensere prøver og komme seg inn pÃ¥ viking stadion, og det bare er 800 plasser til oss  :evil:
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Smitty

Hvis dette går veien i år, (noe eg tviler på det gjør) så hadde det vært smart av NFF og bytte om kamper, slik at Brann får hjemme kamp i serieavslutningen, vet det ikke skjer, men hadde ært det beste for alle.

BrannSupporter

Quote from: "Smitty"Hvis dette går veien i år, (noe eg tviler på det gjør) så hadde det vært smart av NFF og bytte om kamper, slik at Brann får hjemme kamp i serieavslutningen, vet det ikke skjer, men hadde ært det beste for alle.

Dette kommer aldri til å skje. VIF hadde jo sin siste kamp på Odd stadion i fjor, og den har en kapasitet som bare er halvparten av Viking stadion. De hadde i prinsippet bare krav på ca 400 billetter, men fikk noe sånt som 4000 tror jeg.

Candyman

Hva betyr det da? At Viking kommer til å legge ut ett felt eller to til for oss til siste kampen om vi ligger an til gull? Syns det høres rart ut.

Og hvis vi kjøper opp nabofeltene til bortefeltet? Kommer folk til å gå med effekter? Må vi legge om dialekten for å komme inn døren. Vet iallefall at det rabler for meg om eg må stå utenfor på siste kampen for jeg er fra Bergen og har kjøpt plass blandt siddiser, for bortefeltet var fullt!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

anders_flanderz

Er i dag 2 juni 4491 billetter igjen på viking stadion.....men G feltet er det som er mest igjen på...400 billetter...ka med at alle brann fan(utenom de som for på bortetribunen) kjøper billetter der???

eg er veldig for det!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

elblottto

:D
det hadde vert en kjempe ide, men viking er firkantet og sta. det slipper ikke oss inn noen andre plasser enn på bortefelte. du kan bare glemme å møtte opp i brann utstyr der, hvis du skal inn annet sted enn borte feltet.

men det hadde vert gøy og tøft... :wink:
ergen til eg dør...

Candyman

Quote from: "elblottto":D
det hadde vert en kjempe ide, men viking er firkantet og sta. det slipper ikke oss inn noen andre plasser enn på bortefelte. du kan bare glemme å møtte opp i brann utstyr der, hvis du skal inn annet sted enn borte feltet.

men det hadde vert gøy og tøft... :wink:

Hva gjør vi da? Kjøper opp plasser på andre felt og bare synger med...og driter i effekter?
Er det ikke noen som har tenkt på dette?
Syns vi må klare og bestemme oss om ett felt vi kan kjøpe opp, eller er dette noen som gjøres i det "stille"...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BL

Start fikk vel mer enn bare bortefeltet...? Så ingenting er umulig. Og hvis det skulle skje at Brann spiller om gull så kan ikkje Viking sette seg på ræv, då havner halve stadion på svartebørsen og alt blir kaos.
Hansa-
Felt Z

BRANNFL

en billig blå trenings drakt med fullt Brann utstyr under og når Brann skårer første måle så river vi av oss trenings drakten HEHEHE

Heia Brann
Brann e' Best

Brannfrelst

Er det noen som kan sende en seriøs henvendelse til Brann med spørsmål om hvor mange billetter vi får til denne kampen? Bør få mer enn de 5 nederste seteradene i ene svingen.
2.10.07-Gullet kom hem!

Snublefot

hvis brann kan ta gull på den kampen, så skal jeg på stadion, uansett om det er hjemme eller bortetribune..

jeg stiller opp i brann-utstyr, og må jeg hjemme det for å komme inn, så gjør jeg det, men når jeg er på min plass må det gjerne stå mange vikingsupportere rundt meg.. jeg skal se brann vinne kampen, og jeg skal juble for gull.. på viking stadion, om dette er en realitet..


MEN.. hadde vi fått en ordning så hadde det vært veldig veldig mye bedre!

Kristoffer M

Felt G ville jeg ikke sittet på, da dette er Viking-hordenes side... Jeg sikret meg nettopp billett på felt R, som er bortesupporternes side. Kjøpte barnebillett til 80 kr, og anbefaler alle å gjøre det samme på felt P, Q og R. Bataljonen vil nok få sin kvote når det nærmer seg kampstart, men det er jo viktigere at vi sikrer oss øvrige billetter på Viking stadion, da vi er sikret vårt faste antall billetter uansett. Dessuten er det billigere å kjøpe på eget initiativ nå enn gjennom Bataljonen ved en senere anledning. Nå har vi en stor mulighet til å sikre oss at Viking-stadion blir dominert av rødt og hvitt den 5. november. Om det ikke blir gullkamp, blir det sannsynligvis medaljekamp, så bare å sikre seg plass først som sist!

steinbygger

da er 3 biletter sikret på P feltet. Ingen tvil om at her blir mye rødt. Er 300 billetter igjen på felt p og q på denne kampen, men alle andre kamper er det 800 billetter igjen på disse feltene

Nixon

Det kan bli mange tomme seter hvis Brann ikke spiller om gull i siste kamp...
Rød makt på Hansa

EvenSteven

Det virker som om felt N og O er bortesupporternes felt, da det ikke går an å kjøpe til disse via billettluka...
Derfor må vi kjøpe på felt P, Q og R, siden N og O er reservert til oss uansett...
Det er ledige billetter på alle disse tre feltene, men vi kommer til å stå blant masse lokale folk, så det kan jo bli morsomt å se hva som skjer da...

Det er ca. 650 ledige billetter i denne svingen.... vi bør ha dem alle.....
Den skal være dekket i rødt....

Men det kan jo faktisk tenkes at noen vikingfolk leser denne tråden og advarer klubben... Ikke at de vil forvente noe annet enn en invasjon om Brann spiller om gull der nede... Tror de tar sine forhåndsregler.....

EvenSteven

Quote from: "Nixon"Det kan bli mange tomme seter hvis Brann ikke spiller om gull i siste kamp...


Den sjansen er jeg villig til å ta.... Satser lett 270 spenn på å være sikret en plass når/hvis Brann skaper historie i Stavanger...

Og uansett kan det ikke gå så gale i høst at kampen ikke er verdt å se....
De kommer nok til å spille om én av medaljene.....

Kristoffer M

Helt enig med deg der Even... Garantert en kamp enhver Brann-supporter vil ha med seg. Mulig det er N og O som er reservert til bortesupportere, men tidligere år har vi fått tildelt de 5 nederste radene på felt P og Q. Uansett; Løp og kjøp!

dudo

Vi får ikke kjøpt på de 5 nederste på hverken P eller Q på billettluka. Er disse i det hele tatt lagt ut for salg?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

EvenSteven

En ting som er litt merkelig er at det er over 500 ledige billetter på felt P, mellom Viking- Rosenborg....som er Vikings neste hjemmekamp...

PÃ¥ samme felt er det bare 135 ledige til Viking- Brann......som er i november.?

Hvorfor?? Har mange av oss allerede sikret seg billett i hemmelighet?
Eller er det andre som har kjøpt til denne kampen? Lokale kanskje?

chris_henrik

Verdamten.... Siddisene har fjernet kampen fra Billettluka.no... Skulle vært raskere i vendingen. http://billettluka.no/viking
<BRANN> ..... DKFM

Gud

Jeg har et spørsmål: Hvis vi nå skulle ta gullet hjemme mot RBK eller Ham-Kam kan vi ikke motta gullet da, eller blir det ikke utdelt før i siste serierunde?

C@Bøe_79

Quote from: "Gud"Jeg har et spørsmål: Hvis vi nå skulle ta gullet hjemme mot RBK eller Ham-Kam kan vi ikke motta gullet da, eller blir det ikke utdelt før i siste serierunde?


DEt som jeg ser som et "skrekkscenario",er om vi kommer til cupfinalen og kjemper om gullet i siste serierunde. Hvor skal man hente penger og krefter til å takle den gaven fra Brann?
Båt-tur,gullfest,fest,Ullevål,fest og FEST. DEt blir mye det:p
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Dalen

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Gud"Jeg har et spørsmål: Hvis vi nå skulle ta gullet hjemme mot RBK eller Ham-Kam kan vi ikke motta gullet da, eller blir det ikke utdelt før i siste serierunde?


DEt som jeg ser som et "skrekkscenario",er om vi kommer til cupfinalen og kjemper om gullet i siste serierunde. Hvor skal man hente penger og krefter til å takle den gaven fra Brann?
Båt-tur,gullfest,fest,Ullevål,fest og FEST. DEt blir mye det:p


Bare til å holde deg hjemme det :twisted:
Brann - Seriemester 2007

Lennono8

Er det mulig at noen i Bataljonen kan ta kontakt med Viking og forhøre seg om billettsalgt til denne kampen, så vi vet hva vi skal forholde oss til.

I fjor var det jo et voldsomt strev. Salg kun ved personlig oppmøte utenfor Viking Stadion på kampdagen (for de som ikke reiste med Bataljonen). Selv kjøpte jeg på et annet felt på billettluka og ble "tvangsflyttet" bort til Bataljonen sitt felt (akkurat som jeg hadde håpet).

Hadde vært fint å avklare dette nå, så slipper vi panikk i november. Er garantert en del gloryhunters som vil være med da, og da er det bedre at vi som er tidlig ute får sikre oss. Frykter cupfinaletilstander, men med mange færre billetter tilgjengelig...

Oppfordringen er derfor: Send en offisiell henvendelse og gi oss et raskt svar!

Nixon

Quote from: "Lennono8"Er det mulig at noen i Bataljonen kan ta kontakt med Viking og forhøre seg om billettsalgt til denne kampen, så vi vet hva vi skal forholde oss til.

Hadde vært fint å avklare dette nå, så slipper vi panikk i november. Er garantert en del gloryhunters som vil være med da, og da er det bedre at vi som er tidlig ute får sikre oss. Frykter cupfinaletilstander, men med mange færre billetter tilgjengelig...


Det store spørsmålet er vel om det er Bataljonen eller Brann som får bortebillettene.

Hvis det er Brann kan man frykte at de gir sponsorer og ansatte såpass mange at BBB bare blir avspist med smuler.
Rød makt på Hansa

EvenSteven

Quote from: "chris_henrik"Verdamten.... Siddisene har fjernet kampen fra Billettluka.no... Skulle vært raskere i vendingen. http://billettluka.no/viking



Hmmm den var der i går... kanskje noen faktisk HAR lest denne tråden, og sladret til Viking-ledelsen.....

Candyman

Ja, nå er den søkk vekk! Fy faen for en gjeng pinglete siddiser! Er dere redd for at vi skal ta over den lille byen deres?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

anders_flanderz

Skriv mail til vikings adm. som har det med billettene. bruk denne mailen:
merete@viking-fk.no

om MAAANGEN brann supportere gjør det, så vil de jo til slutt måtte gi etter å åpne for salg igjen!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Go Up