• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ståtribune på Stadion

Started by Bataljonen, May 21, 2006, 22:27:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Hansatribunen vil til neste år bli Bataljonens tribune og det vil bli en sittetribune med "ståplasser". Hva mener dere om dette ? Er det ønskelig å få en debatt rundt dette temaet om å få gjort om tribunen til en "rein" ståtribune ? Dvs. få fjernet setene ? Vet det var snakk om dette i 1999.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

GamleErik

ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

C@Bøe_79

Blir for mye arbeid,like greit å ha seter..
Påbudt med bølgebrytere på ståtribuner,og da er det like greit å la vær..
Det er forresten påbudt fra NFF å sitte på sitte-tribuner:p (haha lol)
Ellers kunne jeg tenkt meg stå-tribune..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Stoffi

For min del blir det nesten det samme.

Minuset med ståplasser blir vel at man ikke har noen fast plass å forholde seg til og at man ikke kan sitte i pausen. Men dette er ingen store saker.

Plusset blir at man får en mer "levende" tribune med ståplasser, man er rett og slett mer mobil og kan hoppe og bevege seg mer. Det blir mer plass og man får stått tettere noe som gir en tettere konsentrasjon av sangere.

StÃ¥ skal jeg uansett om det er seter eller ikke.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bruiser

Et veldig stort minus ved å fjerne seta blir jo det faktum at stadion mister enormt mange tilskodera og mykje av atmosfæren i europacupkamper iom at det er ikkje lov å stå.

Syns ikkje det er verdt å fjerne seta når man mister viktige plasser og atmosfære i kamper i Europa, sjølv om man kanskje får det "lille ekstra" ved å stå på norske ligakamper.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bataljonen

Quote from: "GamleErik"Verdt å lese fra NSA


Er akkurat pga dette jeg vil ha en diskusjon omkring temaet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Bruiser"Et veldig stort minus ved å fjerne seta blir jo det faktum at stadion mister enormt mange tilskodera og mykje av atmosfæren i europacupkamper iom at det er ikkje lov å stå.

Syns ikkje det er verdt å fjerne seta når man mister viktige plasser og atmosfære i kamper i Europa, sjølv om man kanskje får det "lille ekstra" ved å stå på norske ligakamper.


Vi må jo selvfølgelig ha seter vi kan sette inn til slike kamper hvis vi skal ha ståtribune.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bataljonen

Det er sikkert mange fordeler og ulemper å gjøre om nedre Hansa til ståtribune, kanskje vi skulle belyse disse for å gjøre debatten enklere ?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bruiser

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Bruiser"Et veldig stort minus ved å fjerne seta blir jo det faktum at stadion mister enormt mange tilskodera og mykje av atmosfæren i europacupkamper iom at det er ikkje lov å stå.

Syns ikkje det er verdt å fjerne seta når man mister viktige plasser og atmosfære i kamper i Europa, sjølv om man kanskje får det "lille ekstra" ved å stå på norske ligakamper.


Vi må jo selvfølgelig ha seter vi kan sette inn til slike kamper hvis vi skal ha ståtribune.

Om det er ei muligheit kan jo det sikkert være et alternativ å gjere Hansa om til ståtribune.

Men uavhengig om det er ståplasser eller ikkje, bør det jo vere mulig å få til synging uansett.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Ingo

Dette argumentet med Europa cup kamper virker litt søkt, nå har vi vel spilt ca 2 hjemmekamper de sesongene vi har vært med, da har det vært kvalifisering med lite attraktive lag der det har vært mye ledige plasser. Man kunne reservere plasser selv om det er ståplasser, ved at ett felt var for de med partourkort.
Plassene blir da billigere noe som gjør at man for folk som er ute etter billige plasser, fremfor å synge

abe78

Det er et spørsmål som må besvares før vi starter debatten.

Er det lov å stå på en sittetribune?

Jeg tror ikke dette er lov og dermed er diskusjonen unødvendig. Setene må fjernes. Du står på sittetribune i dag sier du? Det spiller ingen rolle, om dette er reglene vi Brann være de første til å få de presisert om Bataljonen står i hver kamp på Hansa.
.og husk!

Smitty

det fint lov og stå på en sittetribune.. behold setene, mer attraktivt da...

Stoffi

Quote from: "abe78"Det er et spørsmål som må besvares før vi starter debatten.

Er det lov å stå på en sittetribune?

Jeg tror ikke dette er lov og dermed er diskusjonen unødvendig. Setene må fjernes. Du står på sittetribune i dag sier du? Det spiller ingen rolle, om dette er reglene vi Brann være de første til å få de presisert om Bataljonen står i hver kamp på Hansa.


Hvem bryr seg? Ikke jeg, ikke sidemannen min, ikke de bak meg, ikke de bak der igjen, osv osv. Det blir akkurat som at det er forbudt å spytte, hvem skal håndheve?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bruiser

Quote from: "Ingo"Dette argumentet med Europa cup kamper virker litt søkt, nå har vi vel spilt ca 2 hjemmekamper de sesongene vi har vært med, da har det vært kvalifisering med lite attraktive lag der det har vært mye ledige plasser. Man kunne reservere plasser selv om det er ståplasser, ved at ett felt var for de med partourkort.
Plassene blir da billigere noe som gjør at man for folk som er ute etter billige plasser, fremfor å synge

Europa er jo et klart mål, so eg forstår ikkje heilt korleis du kan hevde Europa er søkt for en klubb som Brann. Før eller seinare får vi møte store klubber frå større ligaer og då skal eg love deg plassane blir selgde fort og gæli.

Syns det bør finnes en måte å bevare atmosfæra sjølv om en ikkje står. Man treng jo ikkje å bli en blyg liten faen kun pga man sitt på raua. Dessuten er det som sagt ikkje sikkert noken som stopper dykk frå å stå sjølv om det er seteplasser der.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

C@Bøe_79

Sponsoren tviler jeg på godtar at dere fjerner setene,ergo slag tapt!
Penger er makt..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ricky

Gjør vel ingenting å ha seter der.. Folk står på sittetribunene overalt, den 'regelen' brytes oftere enn fartsgrensen i Eidsvågstunnelen.
Store Stå-folket vil nok tidsnok finne ut det samme som vi på Hansa fant ut for flere år siden; det går fint an å kombinere stemning og komfort.

Problemet jeg ser for meg, er heller det at folk gjerne kommer til å plassere seg helt etter eget forgodtbefinnende, til stor frustrasjon for dem som kommer luntende med billetter til de aktuelle setene.

abe78

Quote from: "Smitty"det fint lov og stå på en sittetribune.. behold setene, mer attraktivt da...


Kilde?
.og husk!

abe78

.og husk!

atlascopo

Kanaris har ikke seter på sine plasser. Men klanen er rett. Men nå sto jo vi på øvre felt Z hele enga kampen. Så ser ikke helt problemet. Er mye bedre når alle har ett sete å sette seg på i pausen osv. Bedre plass får du også, når alle har sin plass.

Atlet Orvanger

Vi ser i dag hvor lite attraktive ståplassene på SS er, kan derfor aldri tenke meg at vi vil klare å fylle opp nedre Hansa om denne omgjøres til ståtribune. Behold setene på Hansa. Jeg står selv på SS, men kommer ikke til å flytte til en eventuell stråtribune på Hansa.

Bataljonen

Quote from: "abe78"Det er et spørsmål som må besvares før vi starter debatten.

Er det lov å stå på en sittetribune?

Jeg tror ikke dette er lov og dermed er diskusjonen unødvendig. Setene må fjernes. Du står på sittetribune i dag sier du? Det spiller ingen rolle, om dette er reglene vi Brann være de første til å få de presisert om Bataljonen står i hver kamp på Hansa.


Vi har gitt Brann klar beskjed om at vi ønsker å "stå" på sittetribunen i Hansa til neste år. Og dette er akseptert fra Brann sin side. En av hovegrunnene til dette er nettopp at tribunen er delt opp i en øvre og en nedre del med avsatsen i mellom. Da vil vi ikke være til sjenanse for de som ønsker sitte på øvre del.
Store deler av felt Z står på kamper idag og er ikke til sjenanse for andre på tribunen.

Jeg tror også at det har litt å si på stemningen om man sitter eller står på en kamp. For mitt vedkommende er det mye lettere å engasjere seg og ikke minst synge om man står kontra å sitte. Her tror jeg flere vil samtykke.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Så lenge man unngår numererte plasser vil dette fungere brillefint.

HansaZ

Den positive biten med nummererte plasser er at en da kan få fast plass sammen med sine venner/veninner, noe som i seg selv ofte gjør det letter for folk å blir med på en sang.

Xminator

Den negative er at folk ikke kommer før kampen starter. Trodde man lærte denne på Felt-å?

Smitty

Quote from: "abe78"
Quote from: "Smitty"det fint lov og stå på en sittetribune.. behold setene, mer attraktivt da...


Kilde?

Brann sa for en liten stund tilbake, når det var klart at bataljonen skulle flytte bort på hansa at om man ønsker og stå på en sittetribune så er det ingenting som skal stå i veien for det.


skal se om eg finner link

Bataljonen

Quote from: "Smitty"
Quote from: "abe78"
Quote from: "Smitty"det fint lov og stå på en sittetribune.. behold setene, mer attraktivt da...


Kilde?

Brann sa for en liten stund tilbake, når det var klart at bataljonen skulle flytte bort på hansa at om man ønsker og stå på en sittetribune så er det ingenting som skal stå i veien for det.


skal se om eg finner link


Dette kan jeg bekrefte, se svar over.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

krøvel vellevold

Positivt med unummerert: Man kan ta med seg nye folk. (Bra for rekrutteringen). Man slipper å stå med de samme hver jævla kamp. F.eks. veldig festlig hvis du får fast plass ved siden av noen du ikke tåler trynet på...

Negativt med unummerert: Er tribunen utsolgt, blir det jo et helvetes stress for de sist ankomne Ã¥ finne de siste ledige sitteplassene som gjerne er gjemt innimellom masse folk. Man risikerer at fjortiser (og i mai ogsÃ¥ russ)  kupper midten (eller forviller seg dit fordi de ikke vet bedre) ved Ã¥ komme halvannen time før kampstart. Og sÃ¥ mÃ¥ de som gjerne helst burde stÃ¥tt i midten (de som skal starte sangene) stÃ¥ langt ute pÃ¥ siden nÃ¥r de kommer dinglende.  Man kan ikke forlange at alle skal komme to timer før avspark heller! Syns det hadde vært greit om man hadde sin faste plass Ã¥ gÃ¥ til, jeg!

Ståplass med sete tror jeg er det som er mest fristende for folk. Tror tiden der folk syns det er OK å stå som sild i tønne, er på vei ut. Skal supportergjengen vokse, må folk ha det komfortabelt der de står. Det er greit med litt armslag og plass, samt et sete å sitte på i pausen. Dessuten tror jeg ikke det er marked for 4000 ståplasser,når det er 18000 sitteplasser ellers på Stadion. Men skulle det i fremtiden vise seg at 20000 blir for lite, så vil det jo være greit å kunne gjøre de 2000 sitteplassene på Nedre Hansa om til 4000 ståplasser, og dermed øke kapasiteten fra 20000 til 22000.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "Xminator"Den negative er at folk ikke kommer før kampen starter. Trodde man lærte denne på Felt-å?


Sant nok, men det er kanskje det eneste negative også. For jeg tror at litt av hemmeligheten til Hansa sitt oppsving de siste årene er at folk har faste plasser. Det blir på mange måter lettere å synge når man kjenner sidemannen og klarer å skape et miljø rundt der man sitter/står.

Og hvis man klarer å skape litt entusiasme rundt det å lage stemning før kampen kan det bli bra likevel. Slik som mot VIF.

Og apropos å komme før kampen. Leser i en annen tråd at mange vil ha ølservering under tribunen før kampen. Det kommer i alle fall til å gjøre at folk kommer sent inn på tribunen...
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Den negative er at folk ikke kommer før kampen starter. Trodde man lærte denne på Felt-å?


Sant nok, men det er kanskje det eneste negative også. For jeg tror at litt av hemmeligheten til Hansa sitt oppsving de siste årene er at folk har faste plasser. Det blir på mange måter lettere å synge når man kjenner sidemannen og klarer å skape et miljø rundt der man sitter/står.

Og hvis man klarer å skape litt entusiasme rundt det å lage stemning før kampen kan det bli bra likevel. Slik som mot VIF.

Og apropos å komme før kampen. Leser i en annen tråd at mange vil ha ølservering under tribunen før kampen. Det kommer i alle fall til å gjøre at folk kommer sent inn på tribunen...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

DJ_ADG

får meg é det bare stå tribunne som é noke. Nedre del av Hansa passer bra som en stå tribunne.

Det finnes jo også supportere som vil sitte, så é øvre del av Hansa en god plass.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Vet en del land bruker "stå plass seter", adg har vel noen eksempler på hva eg mener.
Det er altså seter du kan stå på, men, som er godkjent under europa kamper osv.

bryr meg egentlig ikke så mye om det er seter eller ikke, så lenge folk står kampen gjennom uansett resultat så er eg fornøyd.

Er ikke så veldig positiv til nummererte plasser, mener det ikke skal være det på en supporter tribune slik som nedre Hansa skal bli.

enavgutta


C@Bøe_79

Quote from: "NorthsideFCDH"Vet en del land bruker "stå plass seter", adg har vel noen eksempler på hva eg mener.
Det er altså seter du kan stå på, men, som er godkjent under europa kamper osv.

bryr meg egentlig ikke så mye om det er seter eller ikke, så lenge folk står kampen gjennom uansett resultat så er eg fornøyd.

Er ikke så veldig positiv til nummererte plasser, mener det ikke skal være det på en supporter tribune slik som nedre Hansa skal bli.


Disse "ståplass-setene" er ikke godkjent til bruk i Norge,noe med seteryggen....
Ellers kunne jeg godt tenkt meg å høre hvorfor vi skal ta vekk setene??????
Det funker fint slik det er no!!!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Quote from: "C@Bøe_79"
Disse "ståplass-setene" er ikke godkjent til bruk i Norge,noe med seteryggen....
Ellers kunne jeg godt tenkt meg å høre hvorfor vi skal ta vekk setene??????
Det funker fint slik det er no!!!


regner med det blir større kapasitet uten seter? setene tar jo en del plass.
men med tanke på tifo så bør vi beholde setene :wink:

C@Bøe_79

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "C@Bøe_79"
Disse "ståplass-setene" er ikke godkjent til bruk i Norge,noe med seteryggen....
Ellers kunne jeg godt tenkt meg å høre hvorfor vi skal ta vekk setene??????
Det funker fint slik det er no!!!


regner med det blir større kapasitet uten seter? setene tar jo en del plass.
men med tanke på tifo så bør vi beholde setene :wink:


Med Ståplasser faller prisen på partourkort drastisk,og argumentet med pris ovenfor "fjortissene" går til helvete.
Det blir også vanskelig å "styre" plasseringer på feltet,for da må man ha fysiske sperringer for "sang-gruppen". Det slipper du med faste plasser..

Og som Nixon(tror jeg) skrev,er mye av grunnen til at Hansa er som det er at de blir vant til plassen sin. Og du føler deg mer fortrolig med folkene rundt deg.. Det fins mange argumenter for å fjerne setene,men flere for å beholde de. Og at ute i europa er store stå-tribuner,er ikke et godt argument..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Romani3

De kan no ikkje tvinge oss te å sette oss ner hvis vi står. Då tenker eg på hvis hele Hansa står. Kem sku ha nåkke i mot det? Og hvis nåkken reiser seg opp, så gjør jo forhåpentligvis resten det òg.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

C@Bøe_79

Får vi hele nedre Hansa,så er det ikke noe problem..
Alle vil vel stå da uansett,vil jeg tro..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

paf


BrannFa(e)n

Jeg tror man bør se det an. Jeg har en idé, men den er vanskelig å gjennomføre da. Det kommer kanskje til å oppstå en del missforståelser.

Vi bør se an interessen. Jeg vet ikke om interessen er såpass stor at man kan selge ut 4000 sesongkort bare der. Derfor bør man ha en sånn fin stjerne etter prisen når man bestiller sesongkort på Bataljonsfeltet neste sesong. Det man oppgir er prisen for sesongkort med sitteplass. Er interessen såpass stor at fler enn 2000 vil bestille sesongkort, gjør man det om til ståplasser. Dette vil jo føre til at sesongkortet blir billigere enn antatt, og kanskje lettere å akseptere enn hvis prisen f.eks ble skrudd opp.

Quote from: "Info om Sesongkort 2006"Bataljonsfeltet: 1000 kroner*

* = Veil. pris for sesongkort m/sitteplass. V/stor interesse vil kapasitet øke og sitteplassene omgjort til ståplasser. Veil. pris for sesongkort m/ståplass vil evt. bli 800 kr.


Tror jeg skal la Brann få stå for skrivingen, bare et eksempel det der.

For å få meldingen ut til folket om interessen er stor nok kan Brann legge det som vedlegg når man får sesongkortet, man kan publisere nyhet på Brann.no og man kan kontakte BA/BT.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "paf"


Med seter bør Nedre Hansa selges som "Ståplass med sete". De som likevel kjøper her og insisterer på at de foran skal sitte, har dermed ingenting de skulle ha sagt.

Når det gjelder dette med ay det skal være forbudt å stå på sittetribune, så er vel dette for folk skal få mulighet til å kunne sekampen sittende, uten å måtte reise seg pga de foran. F.eks. er jo dette et problem for eldre, uføre, funksjonshemmede, osv. Det må vel være annerledes om man selger som "ståplass med sete". Da er man jo advart allerede ved billettkjøp om at her må man regne med å måtte ST� for å kunne se kampen.

Har NFF planer om at f.eks. Klanen må sitte i fremtiden? I så fall kjemper vel NFF mot overmakten...
Legg ned hele klubben!

paf

Quote from: "krøvel vellevold"
Har NFF planer om at f.eks. Klanen må sitte i fremtiden? I så fall kjemper vel NFF mot overmakten...

Den tidligere Vålerengen-treneren Dag Steinar Vestlund - nå arrangementsansvarlig i NFF - begrunner dette med sikkerhet i et intervju i den 12. mann. Jeg er vel uenig i argumentasjonen hans, og anbefaler at Bataljonen jobber gjennom NSA for å få snudd synspunktene og regelverket.

Stoffi

Quote from: "paf"
Quote from: "krøvel vellevold"
Har NFF planer om at f.eks. Klanen må sitte i fremtiden? I så fall kjemper vel NFF mot overmakten...

Den tidligere Vålerengen-treneren Dag Steinar Vestlund - nå arrangementsansvarlig i NFF - begrunner dette med sikkerhet i et intervju i den 12. mann. Jeg er vel uenig i argumentasjonen hans, og anbefaler at Bataljonen jobber gjennom NSA for å få snudd synspunktene og regelverket.


Hvordan skal man kontrollere at folk sitter? Hva hvis Brann scorer? Hva hvis Brann har en stor sjanse? Skal man da få lov til å stå i 20 sekunder? Hvem tar tiden?
Dette blir snikk-snakk og tull som ikke fungerer i praksis. Når 1000-4000 mennesker finner ut at de skal stå, så er det ingen som kan hindre dem i det.
FÃ¥ er vi svak, sammen er vi sterk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

I artikkelen som det blir referert til sier NFF at det kan bli aktuelt med bøter eller andre sanksjoner ovenfor arrangøren. I vårt tilfelle Brann. Og det spørs vel om vi vil gjøre slik at Brann får trøbbel og økonomiske utgifter hvis NFF virkelig setter makt bak kravet.

Men jeg klarer ikke helt å se for meg at dette skal være noe problem på en slik tribune som Hansa. At NFF skal lage mye oppstyr og få mye bråk for noe som ikke sjenerer en eneste person. Men så er jeg vel ganske naiv...
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Da kan vi kjøre saken videre og vinne,og NFF ender opp med saksomkostninger...
Der er som Krøvel sier: Hvis 2000 pÃ¥ nedre  Hansa reiser hva skal Brann gjøre da,kaste de ut?
Det er en regel som er så og si umulig å håndheve,utennom om bøter som NFF er ekspert på..
Jeg personlig mener at dette kan utprøves.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

SKBMiller

er umulig å gjennomføre et forbud mot at folk står. Klanen og Bastion står jo alltid.. aldri vært noen problemer med det vel?

Stoffi

Er vel bare til å sette opp partoutkortprisen med en hundrings for å betale bøtene da.
Lettere sagt enn gjort, men men.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bataljonen

Quote from: "Stoffi"Er vel bare til å sette opp partoutkortprisen med en hundrings for å betale bøtene da.
Lettere sagt enn gjort, men men.


Tror ikke dette er en løsning vi vil gå for ihvertfall.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe


abe78

Du er veldig naiv her.

Det er mye mer som skal til for å lage en godkjent ståtribune. Bølgebrytere er det første, egen inngang er en annen. Jeg synes også det er mer naturlig at en supportergruppe står bak det ene målet som er vanlig i 97,6 % av resten av Europa.

Nå har vel i hvert fall halvparten av de som har ytret seg her sagt at de kommer til å stå, men at de ønsker faste plasser i form av seter. Dette er også den enkleste løsningen å gjennomføre.
.og husk!

purolatino

Quote from: "abe78"Du er veldig naiv her.

Det er mye mer som skal til for å lage en godkjent ståtribune. Bølgebrytere er det første, egen inngang er en annen. Jeg synes også det er mer naturlig at en supportergruppe står bak det ene målet som er vanlig i 97,6 % av resten av Europa.

Nå har vel i hvert fall halvparten av de som har ytret seg her sagt at de kommer til å stå, men at de ønsker faste plasser i form av seter. Dette er også den enkleste løsningen å gjennomføre.


No snakker eg om en ståtribune med seter eller sittetribune hvor man har mulighet får å stå !

Go Up