• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

tur til barteland

Started by kenta, May 21, 2006, 22:13:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kenta

lurer på om disse ryktene som går om at Vollvik sponser deler av buss-turen til trondheim er noe sannhet i?

er det noen, gjerne bataljonen, som kan bekrefte/avkrefte dette...

reiser uansett, bare best med billigst mulig...!
ANSA, aldri frydenbø...!

Bataljonen

Quote from: "kenta"lurer på om disse ryktene som går om at Vollvik sponser deler av buss-turen til trondheim er noe sannhet i?

er det noen, gjerne bataljonen, som kan bekrefte/avkrefte dette...

reiser uansett, bare best med billigst mulig...!


Vi vet at det har vært snakk om dette men at det er lagt på is av Vollvik. Vi vil kjøre på vår allerede oppsatte tur som du forøvrig kan lese mer om HER
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "kenta"lurer på om disse ryktene som går om at Vollvik sponser deler av buss-turen til trondheim er noe sannhet i?

er det noen, gjerne bataljonen, som kan bekrefte/avkrefte dette...

reiser uansett, bare best med billigst mulig...!


Vi vet at det har vært snakk om dette men at det er lagt på is av Vollvik. Vi vil kjøre på vår allerede oppsatte tur som du forøvrig kan lese mer om HER


Får håpe han snur og sponser litt, hadde vært greit med 20 busser oppover.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Snublefot

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "kenta"lurer på om disse ryktene som går om at Vollvik sponser deler av buss-turen til trondheim er noe sannhet i?

er det noen, gjerne bataljonen, som kan bekrefte/avkrefte dette...

reiser uansett, bare best med billigst mulig...!


Vi vet at det har vært snakk om dette men at det er lagt på is av Vollvik. Vi vil kjøre på vår allerede oppsatte tur som du forøvrig kan lese mer om HER


Får håpe han snur og sponser litt, hadde vært greit med 20 busser oppover.

Bataljonen

Quote from: "Snublefot"

Fikk svar som sakt på første mailen, hørte ikke noe mer siden..  personlig føler jeg vollvik ofte "talks the talk", men sjeldent "walks the walk"..


Vollvik har det i kjeften og er ekstrem impulsiv. Tror nok det er dette som satt en stopper for dette prosjektet. "pratet-litt-før-man-tenkte"
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Synd ikke media fikk fatt i det tidlig,husker en "Vollvik" som "måtte" sitte opp 10 busser til Sandefjord -02..
Pga at han kom med det i nærvær av media,og enda verre,han satt på puben og drakk til Rbk-kampen(siste seriekamp).
Han betalte ikke alle,men det gikk 10 busser uten BST som betaler..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Daffi

Jeg tenkte å ta fly opp til Trondheim noen dager før kampen, slik at jeg kan besøke noen kompiser i samme slengen. Det jeg lurte på om var hvordan jeg skaffer meg billetter til borteseksjonen der oppe? Er det bare å henvende seg på Lerkendal eller evt. ett utsalgssted i Trondheim?

Og noen som vet hva som blir sammlingsstedet før kampen for Brann supporterne?

Brann/Bergen

Har utrolig lyst å reise på denne bortekampen, aldri vært i trondheim før heller...Men problemet er att eg ikkje får noen med meg, vil ikkje reise aleine! Så får vel vente til etter sommerferien med å reise på boretur. Har faktisk ikkje vært på en eneste bortetur i år... Men må si att eg har veldig positive minner fra de gangene eg har vært med, veldig hyggelige folk som lager masse liv, er positive og blide. Eneste ulempen med borteturene eg har vært på, er att Brann aldri har vunnet mens eg har vært med...Begynner å lure på om eg bringer ulykke...
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Stoffi

Quote from: "Brann/Bergen"Har utrolig lyst å reise på denne bortekampen, aldri vært i trondheim før heller...Men problemet er att eg ikkje får noen med meg, vil ikkje reise aleine! Så får vel vente til etter sommerferien med å reise på boretur. Har faktisk ikkje vært på en eneste bortetur i år... Men må si att eg har veldig positive minner fra de gangene eg har vært med, veldig hyggelige folk som lager masse liv, er positive og blide. Eneste ulempen med borteturene eg har vært på, er att Brann aldri har vunnet mens eg har vært med...Begynner å lure på om eg bringer ulykke...


Brann har aldri tapt på borteturer jeg har vært på, kun uavgjort og seier.  :)  Vel, utenom cupfinalen i -99.
Men så har jeg ikke vært på mer enn 1-2 bortekamper per sesong.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brann/Bergen

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Brann/Bergen"Har utrolig lyst å reise på denne bortekampen, aldri vært i trondheim før heller...Men problemet er att eg ikkje får noen med meg, vil ikkje reise aleine! Så får vel vente til etter sommerferien med å reise på boretur. Har faktisk ikkje vært på en eneste bortetur i år... Men må si att eg har veldig positive minner fra de gangene eg har vært med, veldig hyggelige folk som lager masse liv, er positive og blide. Eneste ulempen med borteturene eg har vært på, er att Brann aldri har vunnet mens eg har vært med...Begynner å lure på om eg bringer ulykke...


Brann har aldri tapt på borteturer jeg har vært på, kun uavgjort og seier.  :)  Vel, utenom cupfinalen i -99.
Men så har jeg ikke vært på mer enn 1-2 bortekamper per sesong.


Vent...Når eg tenker meg om, så har de vunnet en bortekamp som eg var på, cupfinalen selvfølgelig...Kordan kunne eg glemme det?? Selvom vi var hjemmelag, så då var jo egentlig den saken klar... Eg bringer ikkje ulykke :)
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bataljonen

Quote from: "Brann/Bergen"Har utrolig lyst å reise på denne bortekampen, aldri vært i trondheim før heller...Men problemet er att eg ikkje får noen med meg, vil ikkje reise aleine! Så får vel vente til etter sommerferien med å reise på boretur. Har faktisk ikkje vært på en eneste bortetur i år... Men må si att eg har veldig positive minner fra de gangene eg har vært med, veldig hyggelige folk som lager masse liv, er positive og blide. Eneste ulempen med borteturene eg har vært på, er att Brann aldri har vunnet mens eg har vært med...Begynner å lure på om eg bringer ulykke...


Det er ingen problem å reise på tur aleine, er lett å bli kjent med de som er på bussen så det skal nok gå brillefint:) Eneste du risikerer er å få enda flere likesinnede Brannvenner :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brann/Bergen

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Brann/Bergen"Har utrolig lyst å reise på denne bortekampen, aldri vært i trondheim før heller...Men problemet er att eg ikkje får noen med meg, vil ikkje reise aleine! Så får vel vente til etter sommerferien med å reise på boretur. Har faktisk ikkje vært på en eneste bortetur i år... Men må si att eg har veldig positive minner fra de gangene eg har vært med, veldig hyggelige folk som lager masse liv, er positive og blide. Eneste ulempen med borteturene eg har vært på, er att Brann aldri har vunnet mens eg har vært med...Begynner å lure på om eg bringer ulykke...


Det er ingen problem å reise på tur aleine, er lett å bli kjent med de som er på bussen så det skal nok gå brillefint:) Eneste du risikerer er å få enda flere likesinnede Brannvenner :)


Ja, du har ett poeng! Reiste en del på tur i fjor, blant annet til molde, kristiansand og tromsø, den siste riktig nok uorganisert. Men har veldige fine minner, snakket en del med de andre supporterene, så tror neppe det hadde blitt noe problem denne gangen. Får se ka eg gjør, men uansett synes eg det virker litt skummelt å reise aleine, i alle fall som jente :) Kanskje eg klarer å få med meg noen venner som ikkje er medlem?
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bataljonen

Quote from: "Brann/Bergen"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Brann/Bergen"Har utrolig lyst å reise på denne bortekampen, aldri vært i trondheim før heller...Men problemet er att eg ikkje får noen med meg, vil ikkje reise aleine! Så får vel vente til etter sommerferien med å reise på boretur. Har faktisk ikkje vært på en eneste bortetur i år... Men må si att eg har veldig positive minner fra de gangene eg har vært med, veldig hyggelige folk som lager masse liv, er positive og blide. Eneste ulempen med borteturene eg har vært på, er att Brann aldri har vunnet mens eg har vært med...Begynner å lure på om eg bringer ulykke...


Det er ingen problem å reise på tur aleine, er lett å bli kjent med de som er på bussen så det skal nok gå brillefint:) Eneste du risikerer er å få enda flere likesinnede Brannvenner :)


Ja, du har ett poeng! Reiste en del på tur i fjor, blant annet til molde, kristiansand og tromsø, den siste riktig nok uorganisert. Men har veldige fine minner, snakket en del med de andre supporterene, så tror neppe det hadde blitt noe problem denne gangen. Får se ka eg gjør, men uansett synes eg det virker litt skummelt å reise aleine, i alle fall som jente :) Kanskje eg klarer å få med meg noen venner som ikkje er medlem?


Denne turen kommer ikke til å være åpen for ikke medlemmer så da må de nok melde seg inn skal de være med deg på tur:)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up