• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skal de hive folk vekk fra Hansa?

Started by Stutt-tjukken, May 21, 2006, 16:49:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stutt-tjukken

Det snakkes om at SS skal plasseres på nedre del av Hansa-tribunen neste år. Jeg har partout-kort der, og lurer på hva som skal gjøres med oss på den delen av tribunen. Jeg vil gjerne forsette der, synes det er utrolig god stemning der nå. Rikelig med folk som synger.

Kommer de til å tvangsflytte oss? Noen som kan svare?

Mr_Soma

Det blir vel tatt en ganske stor evaluering etter sesongslutt - foreligger vel ingen svar pr dags dato på noen ting med priser,partourkort osv.

Xminator

Dere blir flyttet til Klokkesvingen vil jeg tro. SS flytter til de to feltene bak målet slik jeg har forstått det.

Det blir også røsket skikkelig opp på gamle sitte når 4000 flytter over til Nordre, så se muligheten og skaff deg en kjempeplass på Gamle Sitte istedenfor.

Bataljonen

Quote from: "Mr_Soma"Det blir vel tatt en ganske stor evaluering etter sesongslutt - foreligger vel ingen svar pr dags dato på noen ting med priser,partourkort osv.


Dette er delvis riktig. Vi vil i nær fremtid begynne arbeidet og konkret å planlegge og forhandle med Brann om nedre Hansa. Det som hele tiden har vært sagt og er klart er at familietribunen på Hansa blir flyttet over til BT svingen.
Nedre del av Hansa vil bli Bataljonens område hvor man får mulighet for å få et rabbattert sesongkort men det vil også mest sannsynligvis bli mulighet for å kjøpe sesongkort der uavhengig om man er Bataljonsmedlem eller ei.
Det vil bli mye omveltninger på stadion til neste år, vi vil ha 3 "nye" tribuner i Hansa, BT og Umbro(navnet blir vel solgt til ny sponsor gjerne).

Vi vil komme med mer info når dette foreligger men vi ønsker å være tidlig ute med en ferdig pakke og håper at etter sommerferien vil dette være på plass.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stutt-tjukken

Etter mitt syn er det helt skandaløst å ødelegge den sammensetningen som nå er på Hansa-tribunen. Det har tatt mange år å få det slik. Det formelig koker overalt på den tribunen på hver eneste kamp nå. Det vil vise seg å være en stor tabbe å flytte folk vekk fra nedre del.

Pondan

Jeg tror nok ikke stemmningen blir dårligere når SS flytter til Hansa neste år..

C@Bøe_79

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Mr_Soma"Det blir vel tatt en ganske stor evaluering etter sesongslutt - foreligger vel ingen svar pr dags dato på noen ting med priser,partourkort osv.


Dette er delvis riktig. Vi vil i nær fremtid begynne arbeidet og konkret å planlegge og forhandle med Brann om nedre Hansa. Det som hele tiden har vært sagt og er klart er at familietribunen på Hansa blir flyttet over til BT svingen.
Nedre del av Hansa vil bli Bataljonens område hvor man får mulighet for å få et rabbattert sesongkort men det vil også mest sannsynligvis bli mulighet for å kjøpe sesongkort der uavhengig om man er Bataljonsmedlem eller ei.
Det vil bli mye omveltninger på stadion til neste år, vi vil ha 3 "nye" tribuner i Hansa, BT og Umbro(navnet blir vel solgt til ny sponsor gjerne).

Vi vil komme med mer info når dette foreligger men vi ønsker å være tidlig ute med en ferdig pakke og håper at etter sommerferien vil dette være på plass.



Har hørt STORE rykter om at Umbro blir BKK-tribunen.......
Eller sett et utkast på et kontor i markedsavdelingen,ikke ta det for god fisk siden det hang på veggen som tegning...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BuG

Jeg er enig med deg stutttjukken
Det er en SKANDALE om dette skjer!!!
Hvorfor flytter ikke store stå bort i klokkesvingen selv?
jeg skjønner ikke vitsen med å flyttevekk folk MOT sin vilje!!! De og alle andre må få noe å si vel?
Hansa svingen har en egen kultur nå for tiden!! Ingen som har sett dette?
SKANDALE
ullet 2007! =)

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

Quote from: "BuG"Jeg er enig med deg stutttjukken
Det er en SKANDALE om dette skjer!!!
Hvorfor flytter ikke store stå bort i klokkesvingen selv?
jeg skjønner ikke vitsen med å flyttevekk folk MOT sin vilje!!! De og alle andre må få noe å si vel?
Hansa svingen har en egen kultur nå for tiden!! Ingen som har sett dette?
SKANDALE


Mye stemmer,men det er lavere snittalder på nedre Hansa enn på SS..
Eneste de gjør er å skifte ut familiene,de tar ikke vekk supporterne..
Og hvis du ikke vil sitte i Klokkesvingen,så kjøper man partourkort hos Bataljonen... Eller annet sted på Hansa..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BuG

Hva skal de som sitter der gjøre da? HERREGUD!!! Hva med.... =@ Hvorfor, si meg hvorfor ikke store stå flytter bort i klokkesvingen der det ikke er noen med partoukort???
ullet 2007! =)

Bataljonen

Før fjorårets sesong ble det enighet om at nedre del av Hansa skulle bli tribunen til Bataljonen for syngende supportere. Men pga forsinkelsen/endringer i byggearbeidet ble denne prosessen utsatt et år og dette ville bli en mellomsesong. Dette har vært klart lenge. Når det nå i mellomtiden har blitt veldig god stemning og trøkk på Hansa ønsker vi selvsagt å beholde og bygge videre på dette. Er ikke dermed sagt at vi skal "hive" vekk alle på tribunen og erstatte de med andre.

Det virker på enkelte at det er Hansa "mot" resten av stadion her på forumet. Sist eg sjekket støtter vi samme lag.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Quote from: "BuG"Jeg er enig med deg stutttjukken
Det er en SKANDALE om dette skjer!!!
Hvorfor flytter ikke store stå bort i klokkesvingen selv?
jeg skjønner ikke vitsen med å flyttevekk folk MOT sin vilje!!! De og alle andre må få noe å si vel?
Hansa svingen har en egen kultur nå for tiden!! Ingen som har sett dette?
SKANDALE


Dersom du er så livredd for å forlate nedre Hansa så meld deg inn i BBB då, koster deg 200kr!

BuG

Kjære Bataljonen. Dette kan dere ikke gjøre! Har ikke noe mot resten av stadion. Men akuratt nå er hansa like god supporter tribune som store stå? Hvis store stå blir flyttet bort der, hva om dere ødelegger alt det som har skjedd? uansett så ville det og blitt mye bedre trøkk på stadion om dere hadde blitt plassert på Bt tribunen!!!
Mvh BuG
ullet 2007! =)

C@Bøe_79

Quote from: "BuG"Kjære Bataljonen. Dette kan dere ikke gjøre! Har ikke noe mot resten av stadion. Men akuratt nå er hansa like god supporter tribune som store stå? Hvis store stå blir flyttet bort der, hva om dere ødelegger alt det som har skjedd? uansett så ville det og blitt mye bedre trøkk på stadion om dere hadde blitt plassert på Bt tribunen!!!
Mvh BuG


Hvor skal "Familie-tribunen" være?????
Brann vil skille hardbarkete supportere fra familier,skjønner de godt..
Ble nektet å stå på felt z rad 12 pga at det var en familie-tribune,men heldigvis har ikke jeg sett den purken på Stadion etter LSK-kampen..
Skjønner argumentene dine,men tror det vil bli enda mer trykk fra Hansa til neste sesong..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

grei

Ser at det prates om at fjortisene skal holdes vekke med høye priser, men kan ikke skjønne annet enn at dette er nødt til å bli stadions billigste felt. Man kan ikke prise 1600 ståplasser (hele nedre Hansa må vel være ståplasser) på et supporterfelt like høyt som gode sitteplasser på andre mer moderne tribuner.

BuG

Hvor skal "Familie-tribunen" være?????
Brann vil skille hardbarkete supportere fra familier,skjønner de godt..
Ble nektet å stå på felt z rad 12 pga at det var en familie-tribune,men heldigvis har ikke jeg sett den purken på Stadion etter LSK-kampen..
Skjønner argumentene dine,men tror det vil bli enda mer trykk fra Hansa til neste sesong..[/quote]

Takk for at du skjønner meg!!!
ullet 2007! =)

Bataljonen

Quote from: "BuG"Kjære Bataljonen. Dette kan dere ikke gjøre! Har ikke noe mot resten av stadion. Men akuratt nå er hansa like god supporter tribune som store stå? Hvis store stå blir flyttet bort der, hva om dere ødelegger alt det som har skjedd? uansett så ville det og blitt mye bedre trøkk på stadion om dere hadde blitt plassert på Bt tribunen!!!
Mvh BuG


For å ta "kampen" Hansa v SS først:

Akkurat nå så syntes jeg at Hansa er bedre å synge enn Store Stå. Dette av flere årsaker :

1. Flere fra SS har flyttet over til Hansa inneværende sesong.

2. SS er og blir i år en tribune hvor man står på om man ikke får billett en annen plass. Dette er ihvertfall mitt inntrykk. Og ser man på enkelte som stod der på 16 mai så får man bekreftelse på dette.

Dette er nok de 2 viktigste grunnene til at Hansa er "bedre" en SS. Vi har tatt noen grep for å prøve å bedre stemningen på SS slik at vi ihvertfall kan avslutte SS kapittelet på en noenlunde verdig måte.

Jeg tror ikke at hele Hansa vil bli "ødelagt" til neste år. Som jeg skrev i annet innlegg vil vi bygge videre på den allerede gode stemningen som er på Hansa. Vi er også opptatt av å ikke ta med oss alt "pikk og pakk" for å si det slik. Da vil vi heller prøve å få til en løsning der vi kan tilby billigere billetter en annen plass på stadion. Dette gjorde nettopp Kjernen med godt resultat. Det er jo også en mulighet for å "innføre" en aldersgrense på ett eller 2 felt på Hansa nettopp for å få samlet de "voksne, brautende som vil synge"

Det er mange løsninger og vi vil sammen med dere supportere jobbe sammen for å få en god løsning som alle kan leve med. Men hovedfokuset er vel samme for alle, hvordan skape en fryktet, stor syngetribune ?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

BuG

ullet 2007! =)

Stutt-tjukken

Spørsmålet er om man kommer til å tvangsflytte folk fra Hansa. Kan noen svare meg på det?

Northside

Quote from: "BuG"


Nettopp derfor så satser de på en billigere tribune et annet sted slik at dette pakket som kun er der pga billige billetter ikke vil henge seg på over til Hansa.

Og de som kommer bør få det trykt inn i skallen rimelig fort at de ikke er velkommen på denne tribunedelen dersom de ikke synger og støtter laget.

Tror flyttingen vil gå ganske bra, bare vent å se :wink:

Bataljonen

Quote from: "BuG"


Jeg deler din bekymring men vil ikke svartmale situasjonen helt. På Hansa vil det ikke være løssalg av billetter som på dagens SS hvor "alle og enhver" kan stå.

Vi vil først ha fokus på de 2 midtre feltene og fylle disse opp med syngende supportere. Det er sikkert mange løsninger på hvem, hva og hvor. Vi skal på onsdag ha styremøte og HANSA 2007 vil ha en egen plass på agendaen og her vil vi legge fremdriftsplaner for nettopp dette.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

grei

Tvangsflytting blir det vel neppe snakk om, med mindre man på død og liv må ha plass på de to midterste feltene nederst. Når familiefolk trekker bort på den nye tribunen minker pågangen, og det blir sikkert mulig for alle som ønsker det å skaffe seg partoutkort. Det kan vel kanskje bli snakk om tvangsreising på corner og ved sjanser, men i sånne situasjoner reiser jo de fleste på Hansa seg i dag uansett.

slang

Tror ikke det er så stor fare for dette. Nesten samtlige av de som ikkje e syngende supportere på SS går det utelukkende på grunn av den lave prisen! Håper ikke dere eldre kommer til å svartmale oss litt yngre som virkelig gir ALT hver eneste hjemmekamp og de bortekampene som er aktuelle å dra på med tanke på skole osv.! Har inntrykk av at noen syns alle under 30 bare kan ryke å reise! Flere av oss fra den yngre garde som gir alt hver kamp OG så for eksempel prøver å synge saktere, starte forskjellige sanger for å skape variasjon osv!

stian 17
ansa 08

Stutt-tjukken

I lys av kommende onsdags styremøte så ber jeg de involverte tenke meget klart igjennom hva de ønsker å jobbe for, og hva de ikke ønsker å jobbe for. Tore Larsen bør ta med seg de mange bekymringene som kommer frem, mtp om man skal flytte folk som i dag har plasser på de to midterste, nederste feltene på Hansa. Dette er pr. i dag en meget velfungerende tribuneseksjon mtp synging, stemning, spontane utbrudd m.m. Det finnes svært få gode argumenter for at man skal "bryte opp" dette mønsteret bare fordi SS trenger et sted å være.

Bataljonen

Quote from: "grei"Tvangsflytting blir det vel neppe snakk om, med mindre man på død og liv må ha plass på de to midterste feltene nederst. Når familiefolk trekker bort på den nye tribunen minker pågangen, og det blir sikkert mulig for alle som ønsker det å skaffe seg partoutkort. Det kan vel kanskje bli snakk om tvangsreising på corner og ved sjanser, men i sånne situasjoner reiser jo de fleste på Hansa seg i dag uansett.


Er riktig som du sier at det vil bli mye "ledig" når familiefolk flytter til BT, både på øvre og nedre del av Hansa.
Det er da viktig å få fyllt opp disse plassene med folk som ønsker å synge. Og det er da viktig, og som jeg har skrevet utallige ganger men ikke nok, at vi må få inn mentaliteten om at dette SKAL være en synge tribune.!
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

abe78

.og husk!


Stoffi

Quote from: "Lene"


Ser ikke noe?? 3599 mennesker som er uenig med deg der.  :wink:
Sitter selv på øvre delen av nedre felt Z og ser utmerket bak det skotske flagget vårt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

Quote from: "Lene"



Kor høy er du? 49 cm? Eller utrolig nærsynt?
Kan ikke seriøst mene dette?
Det er jo kanon utsikt til hele banen!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tormi

Er faktisk enig med Lene. Hadde partoukort 1 år på Hansa over midtveis oppe. Så jo hele banen seff, men utrolig vanskelig å se "offside" og dybdesynet blir jo holdt for narr gang på gang.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Roffarne

Man trenger ikke være 49 cm for å foretrekke langside for kortside.
Selv er jeg 4 ganger så høy og kan ikke fatte at folk vil betale for å sitte på en kortside.
Oversikten over "motsatt" banehalvdel er lik null og, som tidligere påpekt, er dybdeinntrykket elendig. Den eneste gleden er at det som skjer ved ditt nærmeste mål blir lett oversiktelig, men motsatt side er ditto umulig.
Det er vel en grunn til at kamper fremdeles blir filmet fra langsidene...

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: "Lene"


Synes ikke det er noenting i veien med utsikten fra Hansa jeg, selv om jeg til vanlig sitter på Gamle Sitte. Man ser ihvertfall bedre fra Hansa enn fra Store stå. Synes jeg.
Ballen skal fremover!

purolatino

Synes virklig at Bataljonen bør kjempe for at Brann lager den nye tribunen på Gamle Sitte (dagens hovedtribune) lik Hansa tribunen, det bør jo absolutt være en mulighet.

Tullpip

Avsporing! (det er helt greit, men tilbake til start: )

Dette dreide seg om hva som skal skje med folk som i dag sitter på nedre hansa, sansynligvis felt æ og ø.

Jeg kjøpte partoutkort der før forrige sesong, noe jeg ikke har angret ett sekund på. Rable-faktoren er høy når brann spiller som de gjør nå, den var til tider god i fjor også.

Det fine med hansatribunen, som den er nå, er at det ikke er en kjerne som starter sangene. Felt Z starter masse bra, og de fortjener helt klart en god del av æren for at hansa er blitt så bra som den er, men man må ikke glemme resten. Det finnes folk overalt på tribunen som starter sanger (mer eller mindre vellykket, men dog).

I fjor hadde jeg en fin gjeng bak meg, men de er der ikke i år. De går fremdeles på stadion, jeg har truffet dem flere ganger, de har flyttet seg. De hadde hørt at enten denne eller neste sesong skulle alle på nedre hansa tvangsflyttes til andre steder. Derfor hadde de valgt å flytte seg opp på øvre hansa nå når det fremdeles er mulighet å få kjøpt partoutkort der (før det blir utsolgt). Dette er folk som var med på synging, de startet avogtil sanger selv. De sitter fremdeles på hansa, men hva hvis de hadde blitt flyttet til en annen tribune? Man blir lei av at folk rundt en aldri kan sangene som synges, eller at de ikke gidder å være med.

Hva skjer med resten av oss? Hvilket tilbud får vi med partoutkort, til jul?
Får vi brev om at vi tvangsflyttes til klokkesvingen, samma faen? Får vi brev med tilbud om å kjøpe plassen vår enda ett år, og samtidig en oppfordring til småbarnsfamilier om å flytte til klokkesvingen? Er det ingen som vet noe som helst? Vi en vel mellom 1000 og 1500 som rammes av denne flyttingen, hva skjer med oss neste sesong?

Hvis jeg skal komme med et forslag, vil det være å oppfordre alle småbarnsfamilier om å flytte seg til klokkesvingen og la resten bli. Dette kan ordnes med at de sparer litt penger på å kjøpe billetter i klokkesvingen fremfor på hansa. Og med litt mener jeg mer enn 20 kroner tilsammen. På denne måten kan kanskje den gode stemningen som finnes i dag kanskje beholdes?

Og en liten ting helt til slutt.
Hvor mange er det egentlig snakk om som skal komme fra SS? Hele sulasmitten på 1500 mann? de 250 syngende? Hhvor mange er dere, egentlig?

Nixon

Quote from: "Tullpip"Hva skjer med resten av oss? Hvilket tilbud får vi med partoutkort, til jul?
Får vi brev om at vi tvangsflyttes til klokkesvingen, samma faen?


Selvfølgelig ikke. Dere vil jo ha like stor mulighet til å kjøpe partoutkort på det nye BBB-feltet som alle andre. De er jo på ingen måte reservert for folk som kommer fra SS slik jeg har forstått det.

Forhåpentligvis vil dette løse seg greit for de som vil kjøpe partoutkort på Nedre Hansa. Familiene vil dra over i Klokkesvingen, og mange av de som kommer over fra SS vil ikke ta seg råd til å kjøpe partoutkort i desember i år. Da vil forhåpentligvis alle dere som nå sitter på Nedre Hansa, og som vil fortsette å synge, lett kunne sikre seg en plass blant likesinnede.

Så sant dere er medlemmer da...
Rød makt på Hansa

BuG

Så de som sitter der nå blir ikke flyttet uten at e vil!??
ullet 2007! =)

Nixon

Quote from: "BuG"Så de som sitter der nå blir ikke flyttet uten at e vil!??


Ikke fra tribunen hvis du er medlem av BBB. Den er jo åpen for alle medlemmer som vil synge og lage stemning. Men du vil nok neppe kunne beholde plassen siden alt blir fristilt. Men du kan jo få en bedre...
Rød makt på Hansa

Northside

om du virkelig vil beholde den plassen du har på nedre hansa også nesten sesong, så bør ikke 200kr (medlemskap) være noe problem!

Tullpip

Quote from: "NorthsideFCDH"om du virkelig vil beholde den plassen du har på nedre hansa også nesten sesong, så bør ikke 200kr (medlemskap) være noe problem!


Nei, 200 kr er ikke noe problem. Problemet er at jeg ikke ønsker (snakker om å banne i kirken her...) å være med i bataljonen. Det har med å gjøre at jeg ikke identifiserer meg med dere. Rett og slett.  :(

Bataljonen

Det er mye frustrasjon ute og går her. Det er ingenting som er 100% klart til neste år. Vi skal i nær fremtid i dialog og forhandlinger med Brann om nettopp Hansa 2007. Nå på onsdag skal vi ha styremøte hvor Hansa 07 blir et eget punkt på agendaen.

For å gjenta meg sjøl, vi vil bygge videre på den gode stemningen som eksisterer på Hansa. Vi ønsker å lage en stor fryktet syngetribune på nedre del.
Hansa vil ikke bli "reservert" av SS på noen som helst måte. Men det jeg kan si er at vi ikke ønsker alt mulig "pikk og pakk" på tribunen slik det er på SS pr dags dato. Og dette vil vi prøve å legge litt føringer på.
Nedre del vil bestå av BBB medemmer og ikke medlemmer men mest sannsynlig en diffrensiert prissetting mellom disse kategoriene.
Det som er sikkert er at de to midterste feltene vil vi skal være et stående syngefelt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Quote from: "Bataljonen"Nedre del vil bestå av BBB medemmer og ikke medlemmer men mest sannsynlig en diffrensiert prissetting mellom disse kategoriene.


Jeg for min del ville kjørt hardt på en må være medlem på de to midterste feltene. Slik at BBB kan få et skikkelig løft. Men kanskje dere ser at dere ikke vil klare å fylle opp med kun medlemmer?
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bataljonen"Nedre del vil bestå av BBB medemmer og ikke medlemmer men mest sannsynlig en diffrensiert prissetting mellom disse kategoriene.


Jeg for min del ville kjørt hardt på en må være medlem på de to midterste feltene. Slik at BBB kan få et skikkelig løft. Men kanskje dere ser at dere ikke vil klare å fylle opp med kun medlemmer?


Dette kan være et alternativ og vi har tenkt tanken. Dette med mere vil bli diskutert på møtet onsdag.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bataljonen"Nedre del vil bestå av BBB medemmer og ikke medlemmer men mest sannsynlig en diffrensiert prissetting mellom disse kategoriene.


Jeg for min del ville kjørt hardt på en må være medlem på de to midterste feltene. Slik at BBB kan få et skikkelig løft. Men kanskje dere ser at dere ikke vil klare å fylle opp med kun medlemmer?


Bør ihvertfall fylle opp med medlemmer først, og så når alle medlemmene er "mettet" kan de selge de siste ledige plassene til andre folk.

og til Tullpip
Mener det et teit argument du kommer med for å ikke melde deg inn i Bataljonen. Hva er det du er redd for å indentifisere deg med? Det finnes så utrolig mange forskjellige grupper mennesker inne i den gruppen.

Stutt-tjukken

Hva med dem som sitter på de to midterste/nederste feltene nå, som ønsker å fortsatt sitter der, og som ikke er medlem av Bataljonen, og som heller ikke ønsker å bli medlem av Bataljonen?

Straffe!!!

Tullpip: Du er kanskje en av dem som drikker seg full på hver kamp og lager tull og fanteri du da? Skriker deg hes på dritt mot Brann-laget, straks de ikke gjør HELT sånn som du hadde tenkt?

Ta det helt med ro, Bataljonen ønsker ikke å identifisere seg med deg heller.

Bønder...

Bataljonen

Quote from: "Stutt-tjukken"I lys av kommende onsdags styremøte så ber jeg de involverte tenke meget klart igjennom hva de ønsker å jobbe for, og hva de ikke ønsker å jobbe for. Tore Larsen bør ta med seg de mange bekymringene som kommer frem, mtp om man skal flytte folk som i dag har plasser på de to midterste, nederste feltene på Hansa. Dette er pr. i dag en meget velfungerende tribuneseksjon mtp synging, stemning, spontane utbrudd m.m. Det finnes svært få gode argumenter for at man skal "bryte opp" dette mønsteret bare fordi SS trenger et sted å være.


Vi er lydhør for alle konstruktive innspill som kommer til oss. Men uansett hva som skjer så vil det alltid være noen som ikke er fornøyd med beslutninger som taes.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Tullpip

Quote from: "Straffe!!!"Tullpip: Du er kanskje en av dem som drikker seg full på hver kamp og lager tull og fanteri du da? Skriker deg hes på dritt mot Brann-laget, straks de ikke gjør HELT sånn som du hadde tenkt?

Ta det helt med ro, Bataljonen ønsker ikke å identifisere seg med deg heller.

Bønder...


Jada. Jeg tar meg en øl eller to på foten før hver kamp, jeg syter når brann spiller som fyllingen og lager stort sett tull og fanteri, hvis jeg skulle finne på å gjøre noe i det hele tatt! JADDA!

Du må skjønne at det finnes 'normale' folk som ikke ønsker å være medlem, av forskjellige grunner. Ellers hadde vel ba tal jonen hatt  15000 medlemmer?

Dere så hva som skjedde etter at midtfeltet på SS ble medlemsfelt. Hvorfor gjør dere det samme med hansa?

Straffe!!!

Mitt poeng eksakt.

Jeg synes klart at det er mest 'normale' folk som er medlem i Bataljonen. Ettersom du ikke identifiserer deg med den gjengse mann i Bataljonen er du vel en slubbert da?

Har forøvrig ikke problem å erkjenne at det er 'normale' folk som ikke ønsker å være medlem, av forskjellige grunner.

Go Up