• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Felt Z --- Ka e det med dokker

Started by Brodtkorb, May 17, 2006, 13:03:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannFa(e)n

Jeg kan ikke ta deg seriøst heller fordi jeg forstår ikke hva du skriver. Kan du skrive innleggene dine på nytt (da spesielt det siste)..?
rannfasiten

Brannfrelst

Tror at Hansa KAN bli mye bedre til neste år,men frykter det verste. Når mange hundre fjortiser kommer valsende opp på tribunene,tror eg den eldre garde i Hansa blir skammelig flau,og flytter en annen plass,og kanskje holder de kjeft?
Satser på at samtlige på Hansa blir,okkuperer de beste plassene,og skyver ungdomen ut på sidene så de får seg en leksjon i ekte supporter kultur.
2.10.07-Gullet kom hem!

Blautibaken

Hvor er Hansa som alle snakker om? :)

Brannfrelst

Beklager,eg mente selvsagt den fryktede Frydenbø tribunen :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

BuG

jeg hadde håpt at store stå ble flyttet til Bt mnmn
ullet 2007! =)

Brodtkorb

Quote from: "BrannFa(e)n"Jeg kan ikke ta deg seriøst heller fordi jeg forstår ikke hva du skriver. Kan du skrive innleggene dine på nytt (da spesielt det siste)..?

Brodtkorb

Quote from: "Brannfrelst"Tror at Hansa KAN bli mye bedre til neste år,men frykter det verste. Når mange hundre fjortiser kommer valsende opp på tribunene,tror eg den eldre garde i Hansa blir skammelig flau,og flytter en annen plass,og kanskje holder de kjeft?
Satser på at samtlige på Hansa blir,okkuperer de beste plassene,og skyver ungdomen ut på sidene så de får seg en leksjon i ekte supporter kultur.


Supporter kultur er å lære opp ungdommen, ikke skyve de vekk,ta deg sammen

Brannfrelst

Men ungdommen er ikke villig til å lære har eg lagt merke til. De vil gjøre ting på sin egen måte. Dessverre.
2.10.07-Gullet kom hem!

slang

bare å lære oss opp! Vi e klar!
ansa 08

Snublefot

edit..  ble for dumt alt jeg skrev.. huff..

Northside

Quote from: "Brodtkorb"
Quote from: "Brannfrelst"Tror at Hansa KAN bli mye bedre til neste år,men frykter det verste. Når mange hundre fjortiser kommer valsende opp på tribunene,tror eg den eldre garde i Hansa blir skammelig flau,og flytter en annen plass,og kanskje holder de kjeft?
Satser på at samtlige på Hansa blir,okkuperer de beste plassene,og skyver ungdomen ut på sidene så de får seg en leksjon i ekte supporter kultur.


Supporter kultur er å lære opp ungdommen, ikke skyve de vekk,ta deg sammen


nei, men du skal ikke starte å lære midt i den harde kjernen heller!

Det skal fungere slik som i gamle dager. Du starter i klokkesvingen eller en annen plass på stadion, begynner å trekke mot ss etterhvert men starter ute på hjørnene.

Slik det er no så hender det folk har sin første Brann kamp midt i den harde kjernen, og då er det noe som overhodet ikke stemmer!

C@Bøe_79

Quote from: "Brodtkorb"
Quote from: "C@Bøe_79"


Det er jo godt å se att det er noen som forsøker være morsom (min planet er Bergen)

Jeg vill jo bare si att dine synspunkter ang. Nystemten er trist å høre,det er en skam å sammenligne den med "seieren er vår"

Når du sier att ungdommen neste år kommer opp til Hansa ....bør du lese "tråden" der jeg sier att det var dårlig stemmning mot lsk og BBB gikk ut og sa att det måtte mobiliseres .....   Les og tenk

Ha en fin dag
3p i dag :P


Der andre synger seieren er vår,synger vi Nystemten for å vise suverenitet..
Derfor Nystemten i samme setning som "Seieren er vår",har ikke sammenlignet de på noen som helst måte..

QuoteNår du sier att ungdommen neste år kommer opp til Hansa ....bør du lese "tråden" der jeg sier att det var dårlig stemmning mot lsk og BBB gikk ut og sa att det måtte mobiliseres ..... Les og tenk


Har lest og tenkt og ikke helt skjønt hva du mener enda? Har faktisk gitt helt opp å skjønne hvor du vil med innlegget ditt,og det er GANSKE mange andre som sier også..
Og det du skriver angående styret,så sitter kun 2 av 7 andre steder enn SS.

Hvis du skriver slik:

Nystemten:blabla bla bla labla...
Stemningen:blabla blabla bla bla...
SS:Blabla bla blabla bla....
Styret BB:blabla bla bla bla...
Felt Z:bla bla bla...
Ungdom:blabla blabla..

Så kanskje vi skjønner det..

Beklager hvis du føler deg støtt..

Christian....
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"
nei, men du skal ikke starte å lære midt i den harde kjernen heller!

Det skal fungere slik som i gamle dager. Du starter i klokkesvingen eller en annen plass på stadion, begynner å trekke mot ss etterhvert men starter ute på hjørnene.

Slik det er no så hender det folk har sin første Brann kamp midt i den harde kjernen, og då er det noe som overhodet ikke stemmer!


Vi ønsker å ha en slags "rekkruteringstribune" slik det var litt i gamle dager. Her kommer Bataljonen Ung inn i bildet bla. Her vil vi prøve å samle den yngre garde som vi kan være med på å skape et miljø til. Ikke bare på tribunen men også utenfor banen.

Jeg "ser" poenget ditt men har da følgende spørsmål : Hvem er best skikket til å stå på Hansa til neste år : En "ny" supporter som synger kampen igjennom, eller en som har trasket på stadion i 10 år og synger kampen igjennom ?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Quote from: "Bataljonen"
Jeg "ser" poenget ditt men har da følgende spørsmål : Hvem er best skikket til å stå på Hansa til neste år : En "ny" supporter som synger kampen igjennom, eller en som har trasket på stadion i 10 år og synger kampen igjennom ?


Er ikke helt sikker på om dette spørsmålet var rettet til meg, heller ikke sikker på hva du vil frem til, men skal svare :wink:

Så lenge denne nye supporteren kan sanger og vet litt hva det går i så mener eg det har lite å si om det er han "nye" eller han "eldre" som havner på Hansa til neste år. Etter min mening så vil vi ha like mye nytte av de begge selvom den eldre supporteren muligens har litt erfaring.

C@Bøe_79

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Bataljonen"
Jeg "ser" poenget ditt men har da følgende spørsmål : Hvem er best skikket til å stå på Hansa til neste år : En "ny" supporter som synger kampen igjennom, eller en som har trasket på stadion i 10 år og synger kampen igjennom ?


Er ikke helt sikker på om dette spørsmålet var rettet til meg, heller ikke sikker på hva du vil frem til, men skal svare :wink:

Så lenge denne nye supporteren kan sanger og vet litt hva det går i så mener eg det har lite å si om det er han "nye" eller han "eldre" som havner på Hansa til neste år. Etter min mening så vil vi ha like mye nytte av de begge selvom den eldre supporteren muligens har litt erfaring.


Er ikke det bedre at han unge for med seg "BBB-ung feltet" og lærer de opp?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Quote from: "C@Bøe_79"
Er ikke det bedre at han unge for med seg "BBB-ung feltet" og lærer de opp?



Kommer helt an på alderen på personen det. En "ny" supporter kan like godt være 20år som 14år. Og er du 20år gidder du neppe å stå med en haug med 14-åringer :wink:

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Bataljonen"
Jeg "ser" poenget ditt men har da følgende spørsmål : Hvem er best skikket til å stå på Hansa til neste år : En "ny" supporter som synger kampen igjennom, eller en som har trasket på stadion i 10 år og synger kampen igjennom ?


Er ikke helt sikker på om dette spørsmålet var rettet til meg, heller ikke sikker på hva du vil frem til, men skal svare :wink:

Så lenge denne nye supporteren kan sanger og vet litt hva det går i så mener eg det har lite å si om det er han "nye" eller han "eldre" som havner på Hansa til neste år. Etter min mening så vil vi ha like mye nytte av de begge selvom den eldre supporteren muligens har litt erfaring.


Vi har alle sammen vært "førstegangssyngende" på SS. Riktignok for de det gjelder.
Men i mine gamle dager da man begynte å gå på SS ble man sett ned på om man ikke sang. I dag blir man sett ned på om man synger.

Poenget er at vi må få printet inn den gode gamle mentaliteten som rådet før. Omtrent som : syng eller stikk, for å sitte det litt på spissen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Terje Bø

I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

Charmless Man

Uenig. Hansa kan bli en fantastisk tribune med Bataljonen på nedre del, og diverse eldre sytepaver på Hansas øvre del.
Ladish on the Foot

krøvel vellevold

Quote from: "Terje Bø"Om SS flytter til Hansa til neste år garanterer jeg at Felt Z kulturen vil forsvinne, da vi alle er lei dagens SS.

Flytt SS til alle andre steder enn Hansa, og la felt Z kulturen overleve!
Legg ned hele klubben!

Terje Bø

I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

C@Bøe_79

Quote from: "Terje Bø"Nei, jeg kan bare prate for meg selv.
Store stå har de to-tre siste årene vært tam som aldri før. Som nevnt av flere tidligere i tråden: FOR høy fjortiss kultur og det ødelgger igjen det trykket som en gang var der, men som nå guttene tar seg av.

Det vil rett og slett høres teit ut når guttene stemmer i og overdøver bataljonen om vi står på samme tribune.
Slik det er i dag tror jeg stadion trenger felt z når Store stå skuffer...og da vil jeg gjerne ha plassert bataljonen et annet sted enn hansa.

Det er ikke værre enn at meg og mine flytter oss om vi må menge oss med småjentene i bataljonen. Og selv med de tilltak bataljonen nå foretar seg tviler jeg sterkt på at vi vil høre annet enn den helium syngingen Store Stå bidrar med i dag om dere flytter over til Hansa neste sesong.



Kan du garantere at småjentene på SS er medlem i Bataljonen?
Det er ikke Store stå som flytter,det er Bataljonen..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

KennethS

Nå skal folk få kritikk for at de synger! utrolig.. ka blir det neste?
tå på Brann

Terje Bø

I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

Yngve

Trudde bat al jonen var "alle" på stadion eg, mens SS var den "harde" kjerna. Kanskje eg har misforstått?

Pondan

Som jeg har skreve før, BBB er en vennegjeng. Utrolig hvor lite åpen de er for alle på stadion.. Her er vi serieleder, 15000 på stadion osv og BBB har rett over 2000 medlemmer (utrolig nok)

C@Bøe_79

Quote from: "Pondan"Som jeg har skreve før, BBB er en vennegjeng. Utrolig hvor lite åpen de er for alle på stadion.. Her er vi serieleder, 15000 på stadion osv og BBB har rett over 2000 medlemmer (utrolig nok)


Jeg kan garantere at det er ord du må svelge igjen!
Dette viser hvorfor folk ikke er medlemmer,de vet ikke nok om BBB..
Kanskje BBB må ta et oppgjør med seg selv,og se om de virkelig når frem..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Terje_Klegg

Hva skjer med folk som evt. har plasser på hansa nedre midtfelt?

Hansa har en egen sjarm og egen kultur, det ville være fryktlig synd og drepe den..

Flytt til Bt! Skap stemmning begge veier!
ansa te eg dør....

Snublefot

Jeg synes det blir fryktelig trist jeg da.. å stå bak et mål istedenfor på en langside..

Er da mye bedre å se banen fra siden en bak det ene målet.. er det ikke?
Mener ihvertfall jeg ser så ufattelig mye bedre fra SS, en fra alle bortetribunene hvor vi står bak målene..

Brodtkorb

Quote from: "Stalin"
Quote from: "krøvel vellevold"

Var det ikke Gary&The Pacemakers?

Jo

Quote from: "krøvel vellevold"
Uansett: Skjønner ikke denne kritikken mot Felt Z. Har SS monopol på å starte sanger? S

Er vel ingen bombe at Herr trådstarter er typisk shitkid fra SS.
Noe som ikke trenger nærmere forklaring.



Gikk vell på stadda før du ble født ...... men går ut i fra att du er 1 av de på felt Z som tar det til seg .... Den e god

Gulløl

October 14, 2021, 16:54:10 PM #130 Last Edit: October 14, 2021, 16:56:02 PM by Gulløl
Fant denne tråden for å skryte litt :)
Kjekt å se at felt Z også mobiliserer skikkelig til søndagens kamp. Nesten 400 billetter er solgt på feltet, nærmere 80 % av feltet er oppbooket altså. Så her må etternølerne skynde seg. Sier seg selv at feltet blir utsolgt med tre salgsdøgn igjen. Blir nok god gammel stemning på feltet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Quote from: Gulløl on October 14, 2021, 16:54:10 PMFant denne tråden for å skryte litt :)
Kjekt å se at felt Z også mobiliserer skikkelig til søndagens kamp. Nesten 400 billetter er solgt på feltet, nærmere 80 % av feltet er oppbooket altså. Så her må etternølerne skynde seg. Sier seg selv at feltet blir utsolgt med tre salgsdøgn igjen. Blir nok god gammel stemning på feltet.

Er lov å håpe, men er vel også en viss fare for at mange har forvillet seg ikk i ukjent område med Frydenbøs gratisbilletter. Blir fort en minioritet som ønsker å stå under kampen, så får vi se hvordan det løser seg i praksis.
First is first, second is nothing

Optimist

Håper at den originale felt z påvirker hele feltet til å stå.. det bør hjelpe bra på stemningen!
Kokende idiot

Spelaren

Det blir nok noen irriterte folk som ser seg megetsigende rundt, ja.
Gå av.

1908

Hele Frydenbø burde vært en tribune der folk skal stå. Om ikke hele tribunen, så øvre feltene.

Spelaren

Quote from: 1908 on October 17, 2021, 00:02:16 AMHele Frydenbø burde vært en tribune der folk skal stå. Om ikke hele tribunen, så øvre feltene.


Si at du ønsker at Frydenbø stort sett skal være tom uten å si at du ønsker at Frydenbø stort sett skal være tom :D .
Gå av.

Corran

Quote from: 1908 on October 17, 2021, 00:02:16 AMHele Frydenbø burde vært en tribune der folk skal stå. Om ikke hele tribunen, så øvre feltene.


Men hvem skal da reise seg slik at resten av stadion skjønner ka de skal gjøre når det synges "Reis opp....."?

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SKBCPH

Quote from: Spelaren on October 17, 2021, 12:21:10 PM
Quote from: 1908 on October 17, 2021, 00:02:16 AMHele Frydenbø burde vært en tribune der folk skal stå. Om ikke hele tribunen, så øvre feltene.


Si at du ønsker at Frydenbø stort sett skal være tom uten å si at du ønsker at Frydenbø stort sett skal være tom :D .

Hva er så kontroversielt og ille ved å stå på fotballkamp? På FCK sine kamper står hele Sektion 12 pluss hele nedre fantribune (ene langsiden) gjennom hele kampen, det er godt over halvparten av stadion.

Det så slitsomt ut å reise seg og sette seg ned igjen hele tiden som man gjorde på Frydenbø i går, like greit å bli stående.
- Vi har den treneren vi har.

Spelaren

Quote from: SKBCPH on October 18, 2021, 11:27:37 AMHva er så kontroversielt og ille ved å stå på fotballkamp? På FCK sine kamper står hele Sektion 12 pluss hele nedre fantribune (ene langsiden) gjennom hele kampen, det er godt over halvparten av stadion.


Hvem har sagt det er kontroversielt eller ille? Problemet er at vi er en liten tulleklubb med veldig liten supporterkjerne. Det er per nå noen få hundre som gidder å stå hele kampen.
Gå av.

Nixon

Ja, 1908 trodde jeg bare hadde skjerfene sine rundt håndleddene, men ser ut som ett har forvillet seg opp foran øynene også. Absolutt ingenting tilsier at det er noe behov for et videre utvidet ståfelt.
Rød makt på Hansa

1908

Er det noen som har nevnt at ståfeltet må utvides? Klarer fint å stå selv om det er et sete...

Corran

Eg sitter og ferdig med den. Liker å reise meg mye under kamp for det betyr det er bra spill og mange sjanser/mål.
Begynner også å bli gammel og svak til beins så å stå 2*45 blir litt for mye og sjelden bra nok spill til at en glemmer smertene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: Corran on October 18, 2021, 21:51:05 PMEg sitter og ferdig med den. Liker å reise meg mye under kamp for det betyr det er bra spill og mange sjanser/mål.

Eller det betyr at Guttene med ryggen til banen har kommet til «Reis opp hvis du...» på det gule arket, helt uavhengig av hvordan det går på banen...
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: Nixon on October 18, 2021, 22:05:54 PM
Quote from: Corran on October 18, 2021, 21:51:05 PMEg sitter og ferdig med den. Liker å reise meg mye under kamp for det betyr det er bra spill og mange sjanser/mål.

Eller det betyr at Guttene med ryggen til banen har kommet til «Reis opp hvis du...» på det gule arket, helt uavhengig av hvordan det går på banen...
Nå tenkte eg på de gangene eg reiser meg pga det som skjer på banen og ikke de bak meg som ser feil vei
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up