• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

(DVD) Brann - Tromsø

Started by Mr_Soma, May 16, 2006, 20:03:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

Jeg har no ikke fått VIF kampen enda.. Kanskje mann skal levere varene sine før mann byr på mer?

Mr_Soma

Quote from: "Pondan"Jeg har no ikke fått VIF kampen enda.. Kanskje mann skal levere varene sine før mann byr på mer?


Nå fikk jo jeg er meget useriøst svar tilbake fra deg, hvor du skriver

QuoteJoda, gi meg en lyd når du har sendt den og hva porto ble. Kanskje jeg sender en cd og 50 kr tilbake til deg..


Hvordan skal jeg forholde meg til det da? Men men - kan sende deg den imorgen uten problemer.

Tror kommentatoren i går ble temmelig satt ut av trøkket fra Stadion. Han sier blant annet:

Quote"Det runger her på Stadion, i det matchen er i gang. De nøler mye innledningsvis her, sikkert mye nerver i de 22 guttene utpå der. En fantastisk ramme rundt kampen. Det er ikke hverdagskost for spillere i den norske Tippeligaen, si hva du vil men dette er noe utenom det vanlige"


MÃ¥ si det varmer :)

Pondan

Mr_Soma, send meg kontonr på pm? så skal jeg sende over 100 kr;)

Mr_Soma

Da var det gjort :)

Kom til å tenke på en ting, hva med ett rop mellom SS og BT-tribunen?
Hadde vært noe!

Brann/Bergen

Quote from: "Mr_Soma"Da var det gjort :)

Kom til å tenke på en ting, hva med ett rop mellom SS og BT-tribunen?
Hadde vært noe!


Bt tribunen var BRA i går, såg att flere stk reiste seg i løpet av kampen (før alle reiste seg og det ble en stå tribune) og sang for full hals. Bra jobbet folkens, fortsett sånn. Var så sinnsykt rått når hele stadion sang samstemt på byen e bergen...Fikk frysninger så det holdt. Tror dette kan bli bra med den nye tribunen, Ss og Hansa!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Mr_Soma

Ja det er sant... fantastisk bra.
Også hyggelig at vi får uhemmet skryt fra Tromsøhold stemningsmessig.

BrannFa(e)n

Hvorfor svarer du ikke på PM, Soma?
rannfasiten

Mr_Soma

Er ikke ofte jeg legger merke til at jeg har fått en ny melding. Beklager :)

(Forresten noe webmaster her inne kunne tenkt litt på, å gjerne tydeligjort at du har fått en PM litt bedre)

Konstruktiv kritikk har vel aldri skadet :)

UnnamedFeeling

Quote from: "Mr_Soma"
(Forresten noe webmaster her inne kunne tenkt litt på, å gjerne tydeligjort at du har fått en PM litt bedre)


Selv får jeg en epost tilsendt når jeg har fått ny pm. Veldig greit, så slipper jeg å logge inn her hver dag for å sjekke...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Bataljonen

Quote from: "UnnamedFeeling"
Quote from: "Mr_Soma"
(Forresten noe webmaster her inne kunne tenkt litt på, å gjerne tydeligjort at du har fått en PM litt bedre)


Selv får jeg en epost tilsendt når jeg har fått ny pm. Veldig greit, så slipper jeg å logge inn her hver dag for å sjekke...


Riktig, og dette kan gjøres under "brukerprofil". Huk av for dette nederst på siden under innstillinger.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Tom C

Hvis det er noen flere som vil ha DVD'er av noen av Branns kamper i år, så kan de gi meg en lyd på PM.

Det er jo sikkert ikke alle som gidder å laste ned torrents eller lignende.

Har fått tilbakemelding fra flere allerede om suveren kvalitet på DVD'ene.

Dette tegner til å bli en minneverdig sesong...
Aldri mer Obos....

Mr_Soma

Quote from: "UnnamedFeeling"
Quote from: "Mr_Soma"
(Forresten noe webmaster her inne kunne tenkt litt på, å gjerne tydeligjort at du har fått en PM litt bedre)


Selv får jeg en epost tilsendt når jeg har fått ny pm. Veldig greit, så slipper jeg å logge inn her hver dag for å sjekke...


Da var det gjort. Supert :)

Memelli


EvenSteven

Blir ikke kampene lagt ut på Norbits, eller lignende ?
Gjerne i full dvd-format, slik at vi kan brenne dem rett ut...

Gud


ChrisBGG

har laget en torrent på den.. Det er web tv rip.. lagt den ut på pirate bay slik at alle kan få den....

http://thepiratebay.org/details.php?id=3490709

håper den funker.. er ikke noen racer i å legge ut torrents..
 R A N N

EvenSteven

ok.. fint..... men du må seede også... ellers kan ikke noen laste ned... :-)

ChrisBGG

Det gjør jeg.. laster hvertfall opp her!
 R A N N

Go Up