• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trond Egil Soltvedt

Started by Brannfrelst, May 15, 2006, 17:51:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Makan til tulling! Påsto på BTV at Brann har en solid statistikk 16.mai. 10 seirer,8 tap og 4 uavgjort er for meg en heller ustabil statistikk enn solid. Og han presterte samtidig å si at Tromsø har vert vanskelig å slå på Stadion: 7 seire,2 uavgjort og 1 tap de siste 11 sesongene. Måtte bare få det ut,skjønner ikke hva mannen gjør på TV
:wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

Mr_Soma

mannen virker halvt tilbakestående... noen som har sett Harald Eia parodiere tidligere miljøminister Knut Arild Hareide?

Pondan

Hele BTV er til og grine av.. Linda som ei halvstril som maser om alt og ingenting, Soltvedt som tror han er noe. Doddo som driter på leggen hver dag..

slang

Doddo e faen meg det mest tragiske noen sinne.. Har mannen noen gang dratt på bortekamp(ser bort fra cupfinalen)? Noen som vet om han har vært inne i supportermiljøet?
ansa 08

jako

Man trenger vel ikke være inne i toro-gjengen på fotikken for å være suporter vel?

Doddo er en helt grei representant for den jevne suporter i Bergen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

QuoteMakan til tulling! Påsto på BTV at Brann har en solid statistikk 16.mai. 10 seirer,8 tap og 4 uavgjort er for meg en heller ustabil statistikk enn solid. Og han presterte samtidig å si at Tromsø har vert vanskelig å slå på Stadion: 7 seire,2 uavgjort og 1 tap de siste 11 sesongene. Måtte bare få det ut,skjønner ikke hva mannen gjør på TV
:wink:


på dei siste 5 so har brann 4 seirar og 1 uavgjort. med andre ord ein god statistikk.
brann har og hatt ein dårlig historisk bortestatistikk,men har no ein god.
sikkert da soltvedt meine.

Pondan

Herregud, ser på før kampen. Hva som gjør at Doddo er på skjermen må vere et under.. skandale!

Brann/Bergen

Eg synes no hel gjengen ser helt mongo ut og oppfører seg likedan....Det eneste som e positivt med å se på etter kampen er målene til Brann, alt annet på denne kanalen tror eg de fleste bare ser på som vas!!

Så vil man ha målene i reprise og juble en ekstra gang, så egner btv seg veldig godt....Men ikkje til stort mer!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

BrannFa(e)n

Jeg lo godt når jeg leste inne på Brann.no forumet i går... "Det eneste som er interessant før kampen er Doddos hjørne".
rannfasiten

Ricky

Quote from: "Brannfrelst"Makan til tulling! Påsto på BTV at Brann har en solid statistikk 16.mai.


Var på 90-tallet at Brann "alltid" bukket under for presset og tapte på 16.mai. Det var jo på den tiden det var dobbelt så mye folk på 16.mai som på de andre kampene. Gjerne også tre ganger så mye folk.

Siden 2000 har vi 5-0-1 og 16-5 (fiffig!) i målforskjell. Det ene tapet kom naturligvis i den grufulle 2002-sesongen. Synes Soltvedt har sitt på det tørre når han sier at Brann har en solid 16.mai-statistikk.

Ã?

Quote from: "slang"Doddo e faen meg det mest tragiske noen sinne.. Har mannen noen gang dratt på bortekamp(ser bort fra cupfinalen)? Noen som vet om han har vært inne i supportermiljøet?


Taper!!!
Doddo sine innslag er bare helt konge.

Mangler ord når noen kaller ham tragisk fordi han ikke reiser på bortekamper.
Kanskje gjorde han det mens du ennå gikk med bleier.

C@Bøe_79

Quote from:
Quote from: "slang"Doddo e faen meg det mest tragiske noen sinne.. Har mannen noen gang dratt på bortekamp(ser bort fra cupfinalen)? Noen som vet om han har vært inne i supportermiljøet?


Taper!!!
Doddo sine innslag er bare helt konge.

Mangler ord når noen kaller ham tragisk fordi han ikke reiser på bortekamper.
Kanskje gjorde han det mens du ennå gikk med bleier.


Jeg jobbet tidligere i Brannbutikken i Markeveien,og Doddo var mye innom. Han reiste også på en god del turer,men ar vært ganske syk de siste årene og ikke kunnet reist. Kan gjerne mobbe programmet.men ikke personen. Kan gjerne mobbe meningene hans,men ikke personen.
Han er Brannsupporter til sin hals,og han har litt merkelige tanker om Brann. Doddo er en fin fyr.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

abe78

Går det ikke an å stikke seg frem i Bergen en gang'? Trodde dette var et fenomen man fant i bygdenorge. Jeg er ikke enig i alt Doddo foretar seg, men jeg liker holdningene hans og tviler ikke et sekund på at han er en EKTE supporter. Go Doddo!

Tilbake til trådstarter Brannfrelst. Er mye enig med deg. Soltvedt egner seg dårlig til ekspertkommentator. Tviler ikke på at han har kunnskaper, men formidlingsevnen er elendig. Vanskelig å få med seg hva han sier og poengene hans er ofte litt "lette". Type - "Brann må komme seg rundt på kantene"...
.og husk!

Chrisstah

nytt offer for valen tv  :D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Blautibaken

Doddo er sikkert en fin fyr og Linda er grei å "snakke" med på byn, men TV kan de ikke lage. det blir bare latterlig.
Og soltvedt er ekspert (he he) gudene må vite på hva...
Synd at ikke Brann har ett mer proffesjonelt TVprogram/kanal.
Begrenset hva man finner på nettet lissom.

Go Up