• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forbudt å spytte på Stadion.

Started by Mr_Soma, May 12, 2006, 17:02:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Quoteâ?? Dersom det ikke bedrer seg, mÃ¥ vi sette ned forbud mot spytting, og om det betyr at det blir forbudt Ã¥ snuse, sÃ¥ mÃ¥ det nok dessverre til, sier han.


Så om du har en skikkelig grønn en i munnviken,så ja, svelg -


http://www.bt.no/lokalt/bergen/article268548.ece

abe78

Spør du meg liker jeg ikke vinklingen i saken. Se bildene fra BTV og finn ut hvor på stadion de filmer. Joda - du ser riktig - bortetribunen. Har aldri sett så skitne seter som de som er i fokus her de årene jeg har vært på stadion.
.og husk!

Lurkin

De skal ha et ganske godt perspektiv for å se at jeg snuser, haha.

Idiotisk, selv om jeg skjønner de som må rydde opp. Personlig har jeg med meg to snusbokser, en tom. Ja, jeg tar hensyn.
Berømte Brann fra Bergen

Stoffi

Da bør de fortelle oss hvordan i all verden de skal kontrollere om 20500 mennesker spytter eller ikke spytter. Det er umulig å kontrollere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Nei, men det burde være folkeskikk. Som å ikke konstant klø seg på pungen. Eller sitte med en finger i nesen. Eller spytte grønt snørr.

Det må da kunne gå an å ta med seg noe å spytte snusen i?

tormi

Quote from: "Xminator"Nei, men det burde være folkeskikk. Som å ikke konstant klø seg på pungen.


SÃ¥ det er ok folkeskikk Ã¥ klø seg sÃ¥nn jevnlig pÃ¥ pungen? SÃ¥ lenge det ikke er konstant mener jeg  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Gud

Quote from: "Stoffi"Da bør de fortelle oss hvordan i all verden de skal kontrollere om 20500 mennesker spytter eller ikke spytter. Det er umulig å kontrollere.


De setter ut snikskyttere på taket på Stadion. Hvis du så mye som prøver å fyre opp en røyk eller spytte ut en snusklyse får du en kule i pannen. Enkelt og greit. Bortsett fra alt blodsølet, kan bli litt stress å få det vekk.

Stoffi

Quote from: "Xminator"Eller spytte grønt snørr.



Skulle jeg være sÃ¥ uheldig Ã¥ fÃ¥ grønt snørr i munnen, sÃ¥ spytter jeg snarest.  :wink:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lurkin

Quote from: "Gud"
Quote from: "Stoffi"Da bør de fortelle oss hvordan i all verden de skal kontrollere om 20500 mennesker spytter eller ikke spytter. Det er umulig å kontrollere.


De setter ut snikskyttere på taket på Stadion. Hvis du så mye som prøver å fyre opp en røyk eller spytte ut en snusklyse får du en kule i pannen. Enkelt og greit. Bortsett fra alt blodsølet, kan bli litt stress å få det vekk.


Rødt matcher vel egentlig bare klubbfargene, så det skulle vel ikke vært nødvendig å vaske det vekk. Så idéen er god, bare synd om man bommer når folk står tett.
Berømte Brann fra Bergen

Gud

Et par miss må man regne med når 18 000 mennesker står tett i tett. Men dette har nok Brannpublikumet forståelse for.

SKB e BEST!!!

Forbud mot å snuse blir vel litt dumt. Mine brukte ``klaser`` har vel havnet på bakken et par ganger, men jeg tar som oftest hensyn og hiver de oppi en tom boks.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Go Up