• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

den 12. mann kommer til 16. mai

Started by paf, May 08, 2006, 07:48:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

En hard arbeidsøkt etter Stabæk-kampen og vips så var den 12. mann levert til trykking. Bladet er ferdig til 16. mai-kampen (i hvert fall har trykkeriet lovet oss det), og koster 20 kroner. Støtt opp om norges eldste fanzine og en av de få uavhengige eksponenter for fanzinekulturen ved å kjøpe zinen hos en av våre selgere 16. mai.

Stoffi

Den skal kjøpes. Håper det er nok selgere rundt om utenfor/innenfor stadion.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brann-Peter!

Endelig! Forventer mye bra lesestoff. Oppfordrer alle til å kjøpe seg et eksemplar.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Brannmus

Dette var sannelig godt nytt. Bra jobbet. D12M har vært savnet..
For dere som kanskje er litt for ung til å ha fulgt dette bladet opp gjennom årene, så kan jeg anbefale dere og ta en titt. Pleier alltid å være mye bra stoff om Brann og garantert noe som vil gi en god latter.

paf

Quote from: "Brannmus"Dette var sannelig godt nytt. Bra jobbet. D12M har vært savnet..
For dere som kanskje er litt for ung til å ha fulgt dette bladet opp gjennom årene, så kan jeg anbefale dere og ta en titt. Pleier alltid å være mye bra stoff om Brann og garantert noe som vil gi en god latter.

P-K

Tydelig at jeg har blitt gammel.... Jeg har alltid sett på D12M som junioren i fanzineuniverset, og nå er den plutselig eldst. Barten og TRA vekker gode minner. :)
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

This Charming Man

Så vidt jeg husker hadde de første utgavene av D12M et visst fanzinepreg, de senere kunne minne mer om et medlemsblad for BST.

Men flotte greier med fanzine i papirformat igjen.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

paf

Quote from: "Vicar in a Tutu"Så vidt jeg husker hadde de første utgavene av D12M et visst fanzinepreg, de senere kunne minne mer om et medlemsblad for BST.

Det siste har vel sammenheng med at d12m var medlemsblad for BST helt til BST gikk dukken. Du har for øvrig rett i at fanzinepreget var mer nærværende i de første tre utgivelsene enn i senere blader, men vi er i hvert fall ikke medlemsblad for BST (Brann Sponsor Team???) nå, men heller rabiat uavhengige...

enavgutta

For de som vil dykke litt arkivet.. Denne:

http://d12m.fanzine.no/

Fant forøvrig noen gamle "Red Army" fanziner på loftet her forleden. Slikt godt lesestoff finner man sjeldent i dag. Litt alla "Barten"s retorikk ...

Plekter

All ære til dm12 for dette comebacket! Løp og kjøp!

paf

Takk til alle dere som kjøpte den 12. mann på tirsdag. Vi skulle gjerne vært flere selgere for å dekke over alt, men selger også i Skien og på Lyn-kampen. Har du ikke fått kjøpt bladet ennå så har du sjansen da.
En litt lei ting viste seg sånn rundt pause: En god del av bladene mangler fire sider og har fått inn fire andre sider i steden. Trykkeriet vårt har gjort en tabbe der som vi bare kan beklage. Er du en av de som har kjøpt et sånt blad kan du ta det med deg på Odd- eller Lyn-kampen og få byttet det hos en av selgerne våre mot et blad med rette sider på rett plass.

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

Quote from: "Stoffi"Jeg fant ingen selgere....


Samme her. Var ute i god tid. Hadde garantert kjøpt et blad. Mulig å kjøpe i ettertid?
.og husk!

paf

Quote from: "abe78"
Quote from: "Stoffi"Jeg fant ingen selgere....


Samme her. Var ute i god tid. Hadde garantert kjøpt et blad. Mulig å kjøpe i ettertid?

Jada. De blir solgt både i Skien og før Lyn-kampen. Det er vanskelig å ha nok selgere dessverre. Mot Tromsø var vi åtte i aksjon i tillegg til at det ble solgt i teltet til Brann. Vi vet at det ikke er nok til å få tilbudt bladet til mer enn en liten del av dere.
Uansett: Til Lyn-kampen vil de være tilgjengelige i Brannbutikkens telt, og vi vil garantert ha en eller flere selgere ved hjørnet mellom Hansa og Store Stå i tillegg til folk på tribunene.

Plekter

Hvordan gikk salget og hva er opplaget på?

paf

Quote from: "Plekter"Hvordan gikk salget og hva er opplaget på?

Opplaget er på 800, og jeg antar vi er kvitt rundt halvparten uten at jeg har helt oversikten ennå.

Go Up