• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifodugnad!!!

Started by Tifo-gruppen, May 08, 2006, 01:42:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

Alle mann til pumpene!

Tifo-gruppen trenger din hjelp til festen 16/5.

Vi trenger hjelp fra 15/5 kl 11.00 og utover oppe på Brann Stadion.
Det vil foregå på Stadion..

Det er en god del som skal gjøres, så vi trenger godt med hjelp. Vi kommer nok til å holde på

en god stund utover dagen/kvelden.

Ta med godt humør,arbeidslyst og noen vitser.

Det vil også bli mulighet for spleising på mat om det tar lang tid,så noen kroner kan også medbringes.

Kan du stille noen timer og vær med å hjelp oss og støtte Norge`s beste fotball-lag?Dette blir bra..

Mvh
Tifo-gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

mr-bolstad

det blir nok jobb på meg frem til 1530 den dagen, hvor lenge utover på kvelden tenker du dere holder på? gidder ikke å reise opp for å snu igjen liksom..
get land, Eget Landslag.
Brann!!

C@Bøe_79

Til rundt solnedgang og litt lenger om nødvendig..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

mr-bolstad

da kan du nok regne med at jeg kommer oppover!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bataljonen

Undertegnede fra styret kommer innom en tur og hjelper til :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

abe78

Hvor møter folk opp?

Er det mulig å forklare litt hva dugnaden går ut på - eller blir det en hemmelighet?
.og husk!

Bataljonen

Quote from: "abe78"Hvor møter folk opp?

Er det mulig å forklare litt hva dugnaden går ut på - eller blir det en hemmelighet?


Gå inn inngang på oppsiden av stadion, ved sprinteren og så møtes alle inne.

Tror det skal være mosaikk og dette som skal tilrettelegges.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brannfrelst

Hehe. Er det ikke slik at TIFO skal vere en hemmelighet før kampen? Er ikke mosaikk ganske enformig og kjedelig?
Jeg stiller IKKE på dugnad :wink:  Så vet dere det :D
2.10.07-Gullet kom hem!

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Hehe. Er det ikke slik at TIFO skal vere en hemmelighet før kampen? Er ikke mosaikk ganske enformig og kjedelig?
Jeg stiller IKKE på dugnad :wink:  Så vet dere det :D


Hvorfor skal alt være hemmelig da ? Jeg syntes mosaikk er ganske tøft og dette involvere den vanlige stadiongjenger til å gjøre en innsats.
Tifogruppen har hatt flere flotte tifoshow av denne sorten.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Stoffi

Quote from: "Brannfrelst"Hehe. Er det ikke slik at TIFO skal vere en hemmelighet før kampen? Er ikke mosaikk ganske enformig og kjedelig?
Jeg stiller IKKE på dugnad :wink:  Så vet dere det :D


Hvis du synes det er ensformig og kjedelig, så må du virkelig hadde bannere og flagg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

At det er mosaikk er ikke hemmelig,men det er få som vet mønsteret...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

BuG

Jeg hadde hjulpet til men desverre litt langt å reise til bergen to dager på rad... sorry!!! Bor på voss så koster meg 140 kr hver vei med toget....
ullet 2007! =)

SKB e BEST!!!

Så får vi som ikke gidder å drasse ræven vår ned på dugnad håpe at det ikke blir standard mosaikk men noe ``spennende`` de har på lager:)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Stoffi

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Brannfrelst"Hehe. Er det ikke slik at TIFO skal vere en hemmelighet før kampen? Er ikke mosaikk ganske enformig og kjedelig?
Jeg stiller IKKE på dugnad :wink:  Så vet dere det :D


Hvis du synes det er ensformig og kjedelig, så må du virkelig hadde bannere og flagg.


HATE, ikke hadde.....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

Det er bare å møte opp, det kan bli en sen kveld. Fint om noen flere kan gi en hånd. Møt opp på stadion og du finner oss i Hansa, eeehh Frydenbø-tribunen.
.og husk!

Brannfrelst

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Brannfrelst"Hehe. Er det ikke slik at TIFO skal vere en hemmelighet før kampen? Er ikke mosaikk ganske enformig og kjedelig?
Jeg stiller IKKE på dugnad :wink:  Så vet dere det :D


Hvis du synes det er ensformig og kjedelig, så må du virkelig hadde bannere og flagg.


HATE, ikke hadde.....


Nei jeg hater ikke verken flagg eller bannere(ingenting er bedre) Men mosaikk synes jeg er kjipt å ha her i Bergen fordi det aldri blir maksimal uttelling. Blir alltid hull her og der,og derfor kommer ikke mønsteret frem. Synes TIFO er positivt,og har vert med på dugnader før. Men mosaikk og bannere har vert det eneste i år og i fjor. Savner de gode gamle kaos-TIFOene..
2.10.07-Gullet kom hem!

Kruxleiven

Hvorfor ikke kombinere mosaikken med slik flagg bastionen brukte i cupfinalen. Djurgården pleier også bruke dem ofte. Som her f. eks.


Bataljonen

Takk til de som stilte på dugnaden idag, vi fikk tilslutt på plass alt, samtlige gjorde en kjempeinnsats !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Colt

Quote from: "Bataljonen"Takk til de som stilte på dugnaden idag, vi fikk tilslutt på plass alt, samtlige gjorde en kjempeinnsats !


Må bare si at det er fantastisk bra at noen står sånn på. Hadde tenkt å stille opp for en gangs skyld selv, men det dukket opp mye på jobben slik at det ble mye overtid idag.

Northside

Quote from: "Kruxleiven"Hvorfor ikke kombinere mosaikken med slik flagg bastionen brukte i cupfinalen. Djurgården pleier også bruke dem ofte. Som her f. eks.


Mener selv litt mer variasjon kunne vært bra, som mini flagg innimellom mosaikken osv. Men slik det er no så sliter vi med å få de enkle motivene synlig, så det blir litt feil å kjøre på med vanskligere ting når vi allerede sliter med det enkle.

men hvem vet, kanskje det kommer litt mer variasjon etterhvert, tifo-gruppen lærer nye nytt nesten hver gang det er tifo.

DJ_ADG

vi har variasjon, i fjor hadde vi eks ballong mosaikk.

Men eg e enig sånne flagg hadde vært fett å hatt en gang.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bataljonen

Quote from: "Colt"
Quote from: "Bataljonen"Takk til de som stilte på dugnaden idag, vi fikk tilslutt på plass alt, samtlige gjorde en kjempeinnsats !


Må bare si at det er fantastisk bra at noen står sånn på. Hadde tenkt å stille opp for en gangs skyld selv, men det dukket opp mye på jobben slik at det ble mye overtid idag.


Det kommer nok flere dugnader så sjangsen er tilstede for at man kan stille. I dag var det i overkant av 10 personer som gadd å stille og vi ble vel ferdig etter ca 8-9 timers arbeid.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Dette som skjer imorgen er vel noe av det vanskeligste Tifo-gruppen har gjort,og lykkes dette 100% så åpner det seg nye utfordringer.
Vi er så langt fornøyd med forbredelsene,men eksamen kommer imorgen.
Så no er det opp til de som sitter på Hansa og Umbro å fullføre mesterverket.
Den nye tribunen er skapt for tifo,og jeg gleder meg til Stadion er ferdig utbygd..
Og som Tore skrev,så vil jeg også takke de som hjalp oss idag.

Faktorer som spiller inn mot vår favør:
1. Dårlig vær!
2. Folk er treg opp på Stadion!
3. Brann overdriver sikkerheten og det tar for lang tid å komme inn på Stadion!

Er disse 3 tingene på vår side,så blir det kanon fett å se på.
Og vanvittig tilfredstillende for oss som tråkket opp og ned tribunene idag.

Vil ønske alle som hjalp og de som vil at vi skal lykkes imorgen lykke til,måtte alt gå vel..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tifo-gruppen

Kommer vel på banen litt seint etter Tore og Christians oppsummeringer, men velger allikevel og rette en stor takk til alle som var innom og hjalp oss idag. Nå får vi bare krysse fingrene å håpe på at ting går vår vei når det gjelder tifo og når det gjelder fangsten av nye tre poeng.
Mvh Morten Talhaug
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Yngve

Quote from: "C@Bøe_79"Faktorer som spiller inn mot vår favør:
1. Dårlig vær!
2. Folk er treg opp på Stadion!
3. Brann overdriver sikkerheten og det tar for lang tid å komme inn på Stadion!

Er disse 3 tingene på vår side,så blir det kanon fett å se på.
Og vanvittig tilfredstillende for oss som tråkket opp og ned tribunene idag.



Akkurat desse faktorane er diverre særs sannsynleg at vil gå i oppfylling. Særleg det med at folk er seine inn på Umbro. Dei siste kampane har det vore store køar inn der 5 min etter kampstart. Håpar det beste, frytar det verste.. Men lukke til.

Go Up