• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flagg-dugnad?

Started by MyWay, May 04, 2006, 17:01:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MyWay

Når kommer det en dugnad der det blir flaggmaling? Så vidt jeg vet eier ikke tifo-gruppen et eneste to-pinsflagg, og burde vel etter hvert bygge seg opp et lite lager som vi kan bruke på kamp?

Her er TT sine:

http://galleri.tt05.no/galleri/thumbnails.php?album=10

Bastionen Tifo:

http://home.no.net/btifo/flagg.shtml (regner med at de har fler enn dette)

Oddrane:

http://oddrane.no/vis/?ID=1117&handling=Meny&type=1&x=vis (de har også fler enn dette)

Kanaris har vel rundt 40 stk, og Enga Tifo har vel enda fler.


Hadde vært positivt om vi også kunne bygget opp et lite lager med flagg. De fleste lagene i TL har jo, og vi burde henge oss på etter hvert. De flaggene som er på Stadda nå er private flagg, og det ville blitt mange fler om Tifo-gruppen satt igeng med flaggmaling også.

Eikeland

Begynner å se meg skikkelig lei på maset fra et fåtall TIFO fanatikere her inne. Irriterer meg grønn over alle tråder dere klarer å starte og alle sammenhenger dere faktisk klarer å blande inn et to-pinns flagg i. Akkurat det er jo en liten prestasjon i seg sjøl. Lag så mange flagg du vil du. Send gjerne personlige meldinger til representanter fra TIFO gruppen, men jeg personlig begynner å gå lei enkelte medlemmer på dette forumet.

Eikeland
eir Hasund

Northside

De fleste flaggene som er laget har blitt laget på tifo-gruppen sine dugnader + noe av materialet er "sponset" av de.

Men det er muligens ikke tifo-gruppen som passer på disse flaggene hele tiden, men det har lite å si så lenge de blir brukt.

Men flere dugnader vil vi ha, men då må folk stille også! Ikke bare 2-3 stykker med halvferdige motiver.

Det bør komme minst 6 stykker.
Materialer, maling og motiver skal være klart og tifo-gruppen bør være ute med info om når dugnaden er i god tid.

Men no skal det være fint vær de neste dagen, dersom folk har motiver og slikt så kan vi prøve å få tegner opp noe greier slik at vi kan male det denne helgen. Kan fint males ute no om dagen. Vi kan også lage banner eller noe lignende.

Snublefot

Quote from: "Eikeland"Begynner å se meg skikkelig lei på maset fra et fåtall TIFO fanatikere her inne. Irriterer meg grønn over alle tråder dere klarer å starte og alle sammenhenger dere faktisk klarer å blande inn et to-pinns flagg i. Akkurat det er jo en liten prestasjon i seg sjøl. Lag så mange flagg du vil du. Send gjerne personlige meldinger til representanter fra TIFO gruppen, men jeg personlig begynner å gå lei enkelte medlemmer på dette forumet.

Eikeland


Hvis du er så forbanna lei av det så hvorfor lese denne delen av forumet da??  

Disse gutta vil jo kun gjøre tribunelivet enda mere spenstig fra brann sin side, og ideen om flere flagg etc er god.. slutt å klag!

Stoffi

Quote from: "Snublefot"

Hvis du er så forbanna lei av det så hvorfor lese denne delen av forumet da??  



Bør vel egentlig holde kjeft, men jeg holder meg vanligvis unna dette forumet....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

MyWay

Quote from: "NorthsideFCDH"
Men no skal det være fint vær de neste dagen, dersom folk har motiver og slikt så kan vi prøve å få tegner opp noe greier slik at vi kan male det denne helgen. Kan fint males ute no om dagen. Vi kan også lage banner eller noe lignende.


Ja, jeg er  med på å ta en dugnad ute en plass. Herlig vær for tiden, så det skader absolutt ikke. Kan jo ta noen pils, og om noen tar med seg litt musikk også, så har vi en helaften med flagg og morro.

Skal jobbe litt i helge (dagtid), så jeg får litt cash. Jeg kan kjøpe litt stoff, og så må noen andre ta med maling. Trenger vel egentlig ikke mer enn rød og kanskje litt svart også. Noen som kan ta med?

Og sist men ikke minst.. hvor skal vi ta dugnaden?

MyWay

Quote from: "Eikeland"Begynner å se meg skikkelig lei på maset fra et fåtall TIFO fanatikere her inne. Irriterer meg grønn over alle tråder dere klarer å starte og alle sammenhenger dere faktisk klarer å blande inn et to-pinns flagg i. Akkurat det er jo en liten prestasjon i seg sjøl. Lag så mange flagg du vil du. Send gjerne personlige meldinger til representanter fra TIFO gruppen, men jeg personlig begynner å gå lei enkelte medlemmer på dette forumet.

Eikeland


Du virker jo ikke helt normal... Denne tråden var ikke nødvendigvis rettet mot deg, og dette er jo et TIFO-forum. Så du bør vel kanskje dempe deg litt.

Go Up