• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skotsk Aften!

Started by abe78, May 03, 2006, 21:49:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Hva med en skotsk tifo på 16.5 kampen? Ser for meg en rekke enorme malte skotske banner over hele Hansa og "vanlig" Brann-tifo på storestå. Jeg er gjerne med å mekker banner.

Det å male skotske flagg er jo enkelt og dette bør la seg gjøre. På tide vi viser noe annet en ballonger!
.og husk!

Esskåbrann

Har jo hatt banner til Miller i de siste kampene!

Hva med en hyllest til islendingene våre istedet?
å skal det skje!

TcK

Skotsk flagg i mosaikk over hele Hansa? .. eller har Tromsø blå bortedrakter? :p

tck.
Jesus elsker alle barna

krøvel vellevold

QuoteSkotsk flagg i mosaikk over hele Hansa? .. eller har Tromsø blå bortedrakter? :p
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

mosaikk blir for drøyt, men å lage flere skotske flagg er jo ikke så gale.

mosaikk bør ha et annet motiv.
rannfasiten

Stoffi

Quote from: "BrannFa(e)n"mosaikk blir for drøyt, men å lage flere skotske flagg er jo ikke så gale.

mosaikk bør ha et annet motiv.


Koster mellom 100 og 200 kr for et skotsk flagg på Ebay. Billig og fint.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Northside

Quote from: "abe78"Hva med en skotsk tifo på 16.5 kampen? Ser for meg en rekke enorme malte skotske banner over hele Hansa og "vanlig" Brann-tifo på storestå. Jeg er gjerne med å mekker banner.

Det å male skotske flagg er jo enkelt og dette bør la seg gjøre. På tide vi viser noe annet en ballonger!


Hvor ofte har vi hatt ballonger då? Vi har hatt en god ballong tifo de siste årene og akkurat den tifoen er blitt sett og slevd etter i store deler av europa. Men det er ikke dermed sagt vi skal ha ballonger på 16mai en gang til....

positiv

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "abe78"Hva med en skotsk tifo på 16.5 kampen? Ser for meg en rekke enorme malte skotske banner over hele Hansa og "vanlig" Brann-tifo på storestå. Jeg er gjerne med å mekker banner.

Det å male skotske flagg er jo enkelt og dette bør la seg gjøre. På tide vi viser noe annet en ballonger!


Hvor ofte har vi hatt ballonger då? Vi har hatt en god ballong tifo de siste årene og akkurat den tifoen er blitt sett og slevd etter i store deler av europa. Men det er ikke dermed sagt vi skal ha ballonger på 16mai en gang til....



har noen bilder fra ballong tifoen i fjor?
ødt blod på HANSA

Mr_Soma



Jeg personlig synes det er stilig. Var vel en sponsorlogo på ballongene i fjor? Toro?

Det blir vel atskillig billigere?

Northside

Quote from: "Mr_Soma"
Jeg personlig synes det er stilig. Var vel en sponsorlogo på ballongene i fjor? Toro?

Det blir vel atskillig billigere?


var sponsor på de i fjor ja... Vet ikke hva 33 000 ballonger koster til vanlig pris, men sikkert ikke så lite.

og positiv. Bilder finner du bataljonen eller skbrann.org

C@Bøe_79

ca.60 øre pr. stk.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Veggen

All respekt til skottene, men slikker vi de ikke vell langt opp i ræva?:p Jeg synts vi ikke må glemme resten av laget!

YadaYada

Latterlig dyre ballonger. Var den prisen også etter støtte fra sponsor?
Her må TIFO gruppen komme i kontakt med en billigere leverandør.
Ta ebay f.eks, der får man ballonger til 3 øre per stk. Sikkert ikke de beste ballongene men 60 øre var drøyt.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

C@Bøe_79

Inkludert frakt og trykket logo på.
Og ikke la deg lure av andre steder. Toro selv byttet levrandør av ballonger etter dette,de valgte de som leverte ballongene våres.
Så det er billigere enn du tror..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up