• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Robbie Winters TIFO / FLAGG

Started by abe78, May 03, 2006, 21:46:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Hva med å mekke et flagg til Winters? Han har tjent klubben lenge nå og har scoret 46 mål på 96 kamper.

Enavgutta: Tror du at vi kan få til en lignende deal med et nytt flagg?

Greit nok, jeg liker også sjarmen med hjemmelagde flagg som en har malt selv, men dette ser bare proft ut!
.og husk!

jinxter

Jeg slenger lett noen lapper i bordet hvis noen organiserer et Winters flagg ala Millers.

Brannfrelst

nDet blir du kanskje ganske alene om. Tror ikke på samme effekten nå som med Miller flagget. Dessverre,selv om det hadde blitt bra :)
2.10.07-Gullet kom hem!

abe78

Det tror jeg ingenting på. Winters er en arbeidshest som har gjort mye bra over flere sesonger. Flagget er uansett ikke så dyrt, så dette er veldig realistisk å få til.
.og husk!

Colt

Quote from: "abe78"Hva med å mekke et flagg til Winters? Han har tjent klubben lenge nå og har scoret 46 mål på 96 kamper.

Enavgutta: Tror du at vi kan få til en lignende deal med et nytt flagg?

Greit nok, jeg liker også sjarmen med hjemmelagde flagg som en har malt selv, men dette ser bare proft ut!


Slenger gjerne noen lapper på bordet om man adde fått til et tilsvarende som Miller flagget. Men vi må få de frem på kampene.

Stoffi

Kjøp dere noen skotske flagg, f. eks på Ebay. Er ikke dyrt, mellom 100-200 kr for et skotsk flagg på nesten 2x1,5m eller noe lignende.

Tenk pÃ¥ hvordan stadion ser ut med 200 skotske flagg.  :wink:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

stig

Slenger meg gjerne pÃ¥ et winters flagg. Skotsk flagg er ikke det samme  som en norsk hyllest
Nettsideansvarlig

Mr_Soma

Quote from: "Stoffi"Tenk pÃ¥ hvordan stadion ser ut med 200 skotske flagg.  :wink:


Ikke særlig "kult" mot Viking f.eks.
Da ville jeg heller gått for ett proft banner ala Miller.

jinxter

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "Stoffi"Tenk pÃ¥ hvordan stadion ser ut med 200 skotske flagg.  :wink:


Ikke særlig "kult" mot Viking f.eks.
Da ville jeg heller gått for ett proft banner ala Miller.



Helt enig, jeg har ikke med meg noe blått og hvitt på brannkamp ihvertfall.

Endre

Jeg skal slenge i en hundrings eller to på dette flagget også om det blir laget.
Men synes vi bør få gjort noe med problemet at det ikke er noen plass å henge opp slike flagg.
Litt nytteløst å lage svære, dyre flagg om det ikke er noen plass å henge de opp. Bataljonen bør ta opp problemet med Brann, flagg er jo tross alt en viktig del av supporterkulturen.

adio

Kor mye koster disse flaggene?

Urealistisk, men eg ser for meg ett av hver spiller henge ned fra taket på tribunene under innmarsjen :P

Hadde vært nice!

Snublefot

Quote from: "adio"Kor mye koster disse flaggene?

Urealistisk, men eg ser for meg ett av hver spiller henge ned fra taket på tribunene under innmarsjen :P

Hadde vært nice!


hadde sikkert vært nice, men da hadde det ikke blitt så spesielt for spillerne når plutselig ALLE har det..

Men et flagg til Winters hadde vært kjekt det=)

brannsupporteren:-D

stemmer ja for denne ideen..kan godt spytte i litt for å få det til:)
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

grei

Greit med flere flagg og variasjon, når det er fokus på det ene samme flagget hver kamp blir det litt tigerberget over det.

Helginho

På tide Winters får litt annerkjennelse og..

Hadde lett heve nokken lapper på bordet for et WintersFlagg..

C@Bøe_79

"It`s Winter time".... Nei,bare kødder...

Et sånt flagg koster Mellom 3000 og 4500...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Mr_Soma

"Winters Wonderland" er jo en klassiker.... tror vi aller helst må finne ut av ting med Millerbanneret før vi evnt går sammen å lager ett nytt ett.

At vi med sikkerhet har ett sted å plassere det osv.

C@Bøe_79

Og at han blir ut sesongen...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Quote from: "Mr_Soma""Winters Wonderland" er jo en klassiker.... tror vi aller helst må finne ut av ting med Millerbanneret før vi evnt går sammen å lager ett nytt ett.

At vi med sikkerhet har ett sted å plassere det osv.


det vi kan gjøre er jo å lage et stort 2-stangs flagg hvor vi skriver "its winters Wonderland" og muligens maler Winters under. (bruke photoshop og male han svart/hvit).

Då kan dette flagget dukke opp over alt, bare til å holde det oppe så ser folk det. Og tar du ut stengene kan du bruke det som banner ved seinere anledninger. I tillegg koster det lite å lage noe slikt selv, tar bare litt tid.

Kan jo også droppe stengene og heller satse på et banner med 4 side lengder slik at den kan lett holdes over oss, spesielt på borte bane.

Blir bare teit skal vi bestille alt mulig, du legger mye mer sjel i det ved å lage det selv. Bestille er noe de fleste i Norge har mulighet til.

jinxter

Tja, synes det er bedre med et banner/flagg som ser skikkelig ut, istedetfor noe som ser ut som et klassearbeid fra barneskolen som de fleste hjemmelagde tifo.

3-4000 tusen er det helt klart verd når man snakker om spillere som Scharner, Miller og Winters.

Endre

Quote from: "NorthsideFCDH"
Blir bare teit skal vi bestille alt mulig, du legger mye mer sjel i det ved å lage det selv. Bestille er noe de fleste i Norge har mulighet til.

Jeg synes det vitner om mye sjel at vi får laget skikkelig fine flagg som blir betalt av supporterne i fellesskap. Greit nok at alle har mulighet til å bestille, men det er ikke mange som gjør noe med det.
Charlie-flagget var et kanoninitiativ, og jeg ser ingen grunn til at suksessen ikke skal gjenntas.

MyWay

Quote from: "Brannfrelst"nDet blir du kanskje ganske alene om. Tror ikke på samme effekten nå som med Miller flagget. Dessverre,selv om det hadde blitt bra :)


Tror på minst like stort engasjement for å lage et slikt banner. Winters er en stor stjerne i Brann og har tjent klubben lenger enn Miller. Om det er noen i Brann som fortjener et egent banner så er det Winters. Jeg er også litt rystet over at vår kjære skotte enda ikke har fått seg en sikkelig sang som er dedikert til ham!

MyWay

Quote from: "jinxter"Tja, synes det er bedre med et banner/flagg som ser skikkelig ut, istedetfor noe som ser ut som et klassearbeid fra barneskolen som de fleste hjemmelagde tifo.

3-4000 tusen er det helt klart verd når man snakker om spillere som Scharner, Miller og Winters.


Trenger ikke å se amatørmessig ut selv om man maler det selv, man er bare nødt til å bruke litt til og være flid i arbeidet sitt. Miller banneret er veldig stilig, men personlig liker jeg bedre bannere som er malt for hånd (om det er gjort sikkelig selvfølgelig).

C@Bøe_79

Selvgjort så kan du glemme bilde,og som blir sagt det handler om et samlet kollektiv når man lager f.eks Miller-banneret!
Ser mer proffesjonelt ut,og det liker spillerne.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"nDet blir du kanskje ganske alene om. Tror ikke på samme effekten nå som med Miller flagget. Dessverre,selv om det hadde blitt bra :)


Nå var jo Millereffekten strengt tatt ikke så stor som det folk innbiller seg. BBB måtte jo trø støttende til med siste rest etter at folk her hadde hatt sjansen i mange uker.

Og siden Miller tilsynelatende er mer populær enn Winters er jeg slett ikke sikkert banneret blir finansiert på denne siden av årets sesong...
Rød makt på Hansa

Skumling

Bidrar gjerne med noen sedler...

Northside

Quote from: "jinxter"Tja, synes det er bedre med et banner/flagg som ser skikkelig ut, istedetfor noe som ser ut som et klassearbeid fra barneskolen som de fleste hjemmelagde tifo.

3-4000 tusen er det helt klart verd når man snakker om spillere som Scharner, Miller og Winters.


Kan se veldig bra ut selv om du lager det selv! Bruk litt tid og overhead så har du et supert banner.

Kan vise mange tusen eksempler på motiver og slik som ikke er så alt for vanklig å lage men som ser fint ut.

Snublefot

Kan vi ikke først se hvor mange som har muligheten til å betale og eventuelt hvor mye? så ser vi raskt hvor stor interessen er:

Skriv bare enkelt og greit:

Navn        Kroner.



WINTERS COLLECT:

Snublefot  200,-



Listen blir oppdatert fortløpende.

abe78

.og husk!

stig

Nettsideansvarlig

Endre


jinxter


Snublefot

Kan vi ikke først se hvor mange som har muligheten til å betale og eventuelt hvor mye? så ser vi raskt hvor stor interessen er:

Skriv bare enkelt og greit:

Navn Kroner.



WINTERS COLLECT:

Snublefot 200,-
Abe78      200,-
Stig         200,-
Endre      200,-
jinxter      250,-


Sum:    1050,-                     med andre ord trenger vi fler.. fortsett Ã¥ sett dere opp med navn og sum dere vil bidra med  (kun de som vet de vil sende inn penger, hvis ikke blir proshejtet litt dødfødt)


Listen blir oppdatert fortløpende.

fettnok

ette går aaaaaldri bra!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Snublefot

Kan vi ikke først se hvor mange som har muligheten til å betale og eventuelt hvor mye? så ser vi raskt hvor stor interessen er:

Skriv bare enkelt og greit:

Navn Kroner.



WINTERS COLLECT:

Snublefot 200,-
Abe78 200,-
Stig 200,-
Endre 200,-
jinxter 250,-
fettnok 200,-
ostraume 100,-

Sum: 1350,- med andre ord trenger vi fler.. fortsett å sett dere opp med navn og sum dere vil bidra med (kun de som vet de vil sende inn penger, hvis ikke blir proshejtet litt dødfødt)


Listen blir oppdatert fortløpende.


enavgutta

Tok sin tid før vi fikk Millerflagget pÃ¥ plass ja. Mange var skeptiske til hvor kostbart flagget var, men det viste seg jo at det absolutt var verdt det med tanke pÃ¥ pressedekning i rikstv, oppslag  i BT, pÃ¥ TV2 Zebra, innslag i TV2 nyhetene og ikke minst eksponeringen overfor spilleren selv og de andre spillerne.

Det er riktig at vi trengte en hÃ¥ndsutrekning fra TIFO-gruppen for Ã¥ fÃ¥ siste kronene pÃ¥ plass i 12 time. Men samtidig kan det virke som om flagget har skapt ringvirkninger og at det nÃ¥ er større giverglede. Sky is the limit  !
Lykke til !

Pondan

Ikke for og vere slem, men det er 11 spillere på et lag. Miller har fått sin hyllest av oss. Men skal vi no lage et til winters, så føler jeg at vi glemmer resten av laget..

Lennono8

Målet må jo være at spillerne ser at det hjelper å spille bra, da får man sitt eget flagg. Hadde vært knall hvis vi etter hvert hadde flagg etter samme mal til nesten alle spillerne.

Jeg mener vi etter Robbie - flagget bør starte innsamling til Helge Haugen - flagg. En trofast sliter som får alt for lite oppmerksomhet fra oss. Hvis han skriver ny kontrakt nå, så blir han virkelig en av veteranene. Men tror nok desverre det blir vanskeligere å skaffe penger til dette flagget enn til Robbie/Charlie. Uansett, et par-tre flagg i sesongen er jo bare prisen på fire-fem halvlitere per pers.

Må bare si at jeg liker mye bedre denne formen for flagg/banner enn "amatørmessige" to-pins flagg. De er sjarmerende på sin måte, men dette er mye mye bedre, slik jeg ser det... Men det må selvsagt være plass til begge deler.

Northside

Quote from: "Lennono8"
Må bare si at jeg liker mye bedre denne formen for flagg/banner enn "amatørmessige" to-pins flagg. De er sjarmerende på sin måte, men dette er mye mye bedre, slik jeg ser det... Men det må selvsagt være plass til begge deler.


er jo ikke så rart at kjøpe tifo ser bedre ut (etter hva du mener?), de koster jo tross alt 4000-5000kr. Et vanlig to-pins flagg koster 20kr totalt.

Blir som å sammenligne en Ferrari og en lada hvor Ferrarien selvsagt ser best ut pga den kostet mer.

Håper også inderlig vi slipper å se så mange kjøpeflagg/bannere på stadion, selv om det minner en god del om den engelske stilen folk sikler etter.

krøvel vellevold

Syns vi burde satse mer på banner som omhandler KLUBBEN - ikke enkeltspillere. Syns det var litt småpinlig at vi hadde ETT eneste flagg i Molde, og det var et Miller-flagg! Atpåtil med klubbemblemet skjendet. Er det SK Miller vi holder med? Persondyrkelsen går over alle støvleskaft! I fjor var det SK Scharner vi holdt med. Helt greit med spillerflagg, men banners om KLUBBEN bør ha førsteprioritet. Syns nesten at hvis vi stiller på bortekamp uten klubbrelaterte flagg, bør vi ikke ha spillerrelaterte flagg heller. Ellers ser det ut som om at det er enkeltspillere vi holder med.
Legg ned hele klubben!

adio

Ka med Ã¥  verdsette keeperen som har vært i Brann en stund no og vært gjennom en del drit? :) Støtter Winters-banneret, men eg har blitt litt "glad" i sisteskansen vÃ¥r og eg.. Tror "slitespillerene" setter mer pris pÃ¥ det enn stjernene ;)

Northside

Quote from: "adio"Ka med Ã¥  verdsette keeperen som har vært i Brann en stund no og vært gjennom en del drit? :) Støtter Winters-banneret, men eg har blitt litt "glad" i sisteskansen vÃ¥r og eg.. Tror "slitespillerene" setter mer pris pÃ¥ det enn stjernene ;)


http://img407.imageshack.us/img407/2831/p10100154qq.jpg

Har laget et to-pins/banner av keeperen vår no, men selve photoshop bildet var ikke perfekt dermed så ble ikke bildet eg tegnet etter helt perfekt heller.

Men skal no ta det med på kampen no på søndag, muligens eg skriver Opdal eller noe slikt på flagget slik at folk lettere ser eller forstår hvem det er.

edit:
dette tegnet eg opp på den av tifo-gruppens dugnader :wink:

Ozzy

vi støtter jo klubben, med drakter, skjerf, flagg, gensere etc så tror ikke det er for lite støtte til klubben og for mye til spillere...

Skumling


Snublefot

Kan vi ikke først se hvor mange som har muligheten til å betale og eventuelt hvor mye? så ser vi raskt hvor stor interessen er:

Skriv bare enkelt og greit:

Navn Kroner.



WINTERS COLLECT:

Snublefot 200,-
Abe78 200,-
Stig 200,-
Endre 200,-
jinxter 250,-
fettnok 200,-
ostraume 100,-
Myway 100,-

Sum: 1450,- med andre ord trenger vi fler.. fortsett å sett dere opp med navn og sum dere vil bidra med (kun de som vet de vil sende inn penger, hvis ikke blir proshejtet litt dødfødt)


Listen blir oppdatert fortløpende.

ps: Jeg vet mange har meninger om forskjellige spillere som fortjener oppmerksomhet, og alt til sin tid. Jeg vet ogsÃ¥ noen ønsker større fokus pÃ¥ klubben og laget fremfor enkeltspillere. Dette kan jeg være enig i, men nÃ¥r det gjelder bannere og tifo anngÃ¥ende klubben, sÃ¥ blir det lettere Ã¥ lage slikt selv, ettersom en logo og litt stash er lettere Ã¥ male pÃ¥ noe en trynet til winters.   Vi er nÃ¥ oppe i totalt 1450 kroner (fiktive foreløpig)..

Enavgutta: Hvor mye kom inn til miller flagget igjen? hvor store økonomisk interesse fra supporterne må vi opp i før vi kan begynne å planlegge dette?

Snublefot

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "adio"Ka med Ã¥  verdsette keeperen som har vært i Brann en stund no og vært gjennom en del drit? :) Støtter Winters-banneret, men eg har blitt litt "glad" i sisteskansen vÃ¥r og eg.. Tror "slitespillerene" setter mer pris pÃ¥ det enn stjernene ;)


http://img407.imageshack.us/img407/2831/p10100154qq.jpg

Har laget et to-pins/banner av keeperen vår no, men selve photoshop bildet var ikke perfekt dermed så ble ikke bildet eg tegnet etter helt perfekt heller.

Men skal no ta det med på kampen no på søndag, muligens eg skriver Opdal eller noe slikt på flagget slik at folk lettere ser eller forstår hvem det er.


veldig bra Northside.. ser godt at det er Opdal..  flott initiativ, er sikker pÃ¥ at han setter pris pÃ¥ det.. skriv navnet og du, bare sÃ¥ vi vet han ser hvem det er ;)

Alexåsane

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "adio"Ka med Ã¥  verdsette keeperen som har vært i Brann en stund no og vært gjennom en del drit? :) Støtter Winters-banneret, men eg har blitt litt "glad" i sisteskansen vÃ¥r og eg.. Tror "slitespillerene" setter mer pris pÃ¥ det enn stjernene ;)


http://img407.imageshack.us/img407/2831/p10100154qq.jpg

Har laget et to-pins/banner av keeperen vår no, men selve photoshop bildet var ikke perfekt dermed så ble ikke bildet eg tegnet etter helt perfekt heller.

Men skal no ta det med på kampen no på søndag, muligens eg skriver Opdal eller noe slikt på flagget slik at folk lettere ser eller forstår hvem det er.


veldig bra Northside.. ser godt at det er Opdahl..  flott initiativ, er sikker pÃ¥ at han setter pris pÃ¥ det.. skriv navnet og du, bare sÃ¥ vi vet han ser hvem det er ;)


Opdal ja:) Veldig Bra Northside.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

jinxter

Quote from: "NorthsideFCDH"

http://img407.imageshack.us/img407/2831/p10100154qq.jpg

Har laget et to-pins/banner av keeperen vår no, men selve photoshop bildet var ikke perfekt dermed så ble ikke bildet eg tegnet etter helt perfekt heller.

Men skal no ta det med på kampen no på søndag, muligens eg skriver Opdal eller noe slikt på flagget slik at folk lettere ser eller forstår hvem det er.

edit:
dette tegnet eg opp på den av tifo-gruppens dugnader :wink:


Ser veldig bra ut.
Hadde jo også vært fint med noe rødt på banneret siden Brann jo er røde. Hvis du lager flere bannere i fremtiden mener jeg :) Hvis du hadde hatt rødt som bakgrunnsfarge istedetfor hvitt for eksempel.

Veldig bra initiativ med Opdal-tifo

Go Up