• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann jenter / gutter.

Started by Snublefot, May 03, 2006, 09:21:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

http://fotball.adressa.no/bt/lokal/article55473.ece

Tenkte jeg skulle fremme et lite foreslag.. vet ikke om det er blitt gjort før..

Brann har jo nå både gutte og jente lag i forskjellige aldersklasser..

Jeg vet ikke om det er noen "store" sommercuper i bergensområdet, eller om det er noen andre begivenheter som skjer innenfor fotballen for disse unge jentene og guttene..

Men hadde det ikke vært litt artig om bataljonen fikk informasjon om 1 kamp som jentene fra linken skal spille, eller et av guttelagene, hvor vi får kampdato, sted og tidspunkt og møter opp med en del folk?  og at bataljonen kan få navnene på noen av de som spiller så vi kan se kampen og lage liv på sidelinjen?

Bare vet at når jeg var 13 - 14 år så hadde jeg synes det vært skikkelig stas...   altså, jeg hadde synes det vært skikkelig stas fortsatt jeg..hehe..

(så det er bare å møte opp på grusbanen bak bergens ishall klokken 19.00 i dag.. Da skal snublefot i aksjon)

nei, fra spøk til alvor..

hadde dette vært noe som kunne vært aktuelt?  Støtte den yngre garde også?

Rasmus_brann

Synts dette er en fin ide' me tanke på de ynges selvtillit. Men det vil ikke være nokke eg prioriterer, men hvis det e' en sønag eg ligger heme og ikke har nokke spesielt og gjøre og de spiller på Tranebanen, kan eg vel alltid tusle ned en tur. Men ja, det hadde vært kult.. Eller stille i en evt. finale i f.eks varegg-cup eller nokke lignene me e sanggruppe...
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

brannsupporteren:-D

liker tanken:) hadde stilt opp hvis noe sånt ble stelt i stand:)
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

BRANN gutten fra Os!

var du med på Hamar turen i fjor Snublefot? der va vi noen oppe å skulle støtte småguttelaget, de blei jo i ekstase:P de var då 12 år. Men eg kommer til å stille opp så lenge eg ikkje skal spille sjøl:P men syns virkeli vi kunne støtte dette laget eit par kamper denne sesongen, hadde vert litt gøy for de då.

her er kampene til Jentene.

Brann - Bønes
Brann - Fana
Brann - Gneist spirit
Brann - Gneist stjerner1
Brann - Fri

Er ikkje dato på kampene endå, men det er alle lagene de skal spille mot i vert fall, veit ikkje om det er riktig rekkefølge heller.
RANN<3

Snublefot

Finalen i varegg-cup eller noe lignende måtte vell vært ganske artig..

Det jeg tenker litt på er at jo at dette må være veldig inspirerende for de unge spillerne..

Kan være at det er et stortalent i fremtiden som tilfeldigvis spiller, og de neste årene motiverer seg ekstra mye med at "En dag skal de synge for meg på brann stadion også"... =)


Uansett, så tror jeg dette, i regi av bataljonen, ville skapt litt mediedekning også.. noe som kanskje ville hjulpet enda ørlite grann på medlemmesantall?  hvem vet?

Uansett vil dette være noe jeg synes hadde vært gøy å gjøre for de unge..

Er jo bare å ha avtale med trenern til det laget vi kommer og ser en kamp på, og rett og slett får navnet på noen av de..

Tenk dere om det stod 50 brannsupportere eller mer og sang sæternes scorer mål, scorer mål...etc, men med navnet på en av de som spilte..=)

jeg hadde blitt veldig stolt om jeg hadde spilt ihvertfall..  

Men jeg kjenner ikke miljøet i bergen.. altså, cuper, hvor man spiller, de forskjellige aldersgruppene til brann etc..

Er dette noe bataljonen kunne tenke seg å ta tak i? og se om vi kunne samlet en liten gjeng på en kamp i løpet av juni/juli kanskje?

Hva om vi gjorde dette til en sosial happening?  for bataljonen?  Folk har med seg minigriller, drikke og knallgodt humør, så kan man ha noen konkurranser etc, ha med en boomblaster med brann cd om man vil, og toppe hele greia med å synge for et av de aldersbestemte lagene?

Dette betyr jo at det må spilles en kamp på et tidspunkt og sted hvor vi har muligheten til å være i nærheten av banen før kampen da.. og at det såklart er sol og fint hver=)

Go Up