• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

EKSTRA BUSS TIL SANDEFJORD

Started by Bataljonen, May 01, 2006, 15:01:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Hei alle sammen og takk for innsatsen igår på tribunen, var helt elektrisk !

Sandefjord turen med overnatting er fullbooket og vi har i den anledning satt opp en buss til men denne er IKKE med overnatting. Bussen returnerer rett etter kampslutt.

Mer info finner du ved å trykke HER
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Kom igjen folkens!
Det var dritt gøy sist,og blir nok det igjen..
Meld dere på,er tross alt en helg..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Mick

Skulle gått en buss fra Oslo også, men den kommer kansje litt for tett oppi Odd kampen? Vel, vel det er tross alt ikke så langt med toget, hvor skal Brann supporterne møtes før kampen?
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Snublefot

Det er flere fra oslo som har booket hotel i sandefjord, og det kommer til å bli elektrisk stemning i byen både før og etter kampen for oss brannsupportere..

Et lite tips.. blir det for dyrt med overnatting? Ta med telt.. Sandefjord har nok av fine parkanlegg, strender, campingplasser eller hva du nå måtte ønske deg..  

La oss male sandefjord rød...

(ettersom jeg er fra sandefjord, trenger jeg nok av brannsupportere rundt meg til å holde unna alle de jeg kjenner som sikkert går i fyr og flamme når de ser meg i rødt..hehe)

Chris*

Håper mange stiller. Selv kombinerer jeg et besøk til damen i tønsberg med kamp i sandefjord.. :-)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

gtuborg

Vi er en god gjeng fra Tønsberg som kommer ned til sandefjord, dette blir bra.

SKBMiller

jeg bor i Tønsberg og skal selfølgelig på kampen. Men hvordan skaffer man biletter hos bortefansen? Selger dere utenfor stadion før kampen?

Chrisstah

Quote from: "SKBMiller"jeg bor i Tønsberg og skal selfølgelig på kampen. Men hvordan skaffer man biletter hos bortefansen? Selger dere utenfor stadion før kampen?

bare gå i sandefjord supporter butikk og si du skal ha billett til bortefansen
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

slang

Quote from: "Chrisstah"
bare gå i sandefjord supporter butikk og si du skal ha billett til bortefansen


Fare for at disse blir utslolgt før kampdagen?
ansa 08

Go Up