• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hotel bråk i USA pga Brann seier

Started by BRANNFL, May 01, 2006, 14:55:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BRANNFL

hehehe just kidding, bare en Brann supporter yttrer sin glede over 3 flotte mål

Så kampen på internett i går tro jeg burde vert paa SS sånn som jeg skreik, fikk 3 klager.............hehehe

Toppet seg da Securety ringte midt i Nystemt'n............... mitt svar "kjøss meg i r#ven"

Columbus Ohio har herved blitt introdusert til "EKTE LIDENSKAP"

HEIA BRANN
Brann e' Best

Kaptein

Heheh, genialt !
Stå på videre, fortsett sånn.. Vi e stolt. :p
lt for Bergen
Alt for Brann

BRANN gutten fra Os!

Stolt over deg. skal du vær der mot molde og?:P
RANN<3

BRANNFL

Bor i Florida, har send nabo varsel....

Heia Brann
Brann e' Best

Mobben

fine greier! vet ka du snakker om, satt på mallorca under cupfinalen i 04, og fikk uttallige gloser av eieren av nett-kafèen! men det er ikkje lett å være stille heller...

BrannFa(e)n

Mallorca tidlig i november 2004 var totalt feil sted på totalt feil tid, håper du har innsett det.
rannfasiten

mahalo_nui

Skjønner hva du mener, Brannfl. Har fått mangt et underlig blikk når jeg står på balkongen i Brann-drakt og jubler tidlig på morgenen.
Ikke lett å forklare hva Brann er, nei.

"You build the team stone by stone, and then you keep focus."
Ukjent konsept for amerikanerne dette, ja.
ahalo nui, Mjelde. Mahalo nui.

Jrgn

Vi er fem bergensere i Tsjekkia som også lagde litt rabalder på et hostel nær grensen til Polen på lørdag!

Kjemperesultat.

abe78

Kult med slike rapporter. Hehe. Flere som så kampen fra utlandet?
.og husk!

dudo

Quote from: "Jrgn"Vi er fem bergensere i Tsjekkia som også lagde litt rabalder på et hostel nær grensen til Polen på lørdag!

Kjemperesultat.


Fastboende? Hvor er dere?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jeanet

Skjønner hva du mener, naboen var borte hos meg to ganger på søndag, for å be meg dempe meg litt... hehe, neste gang sender jeg en nabovarsel, vel det er jo i morgen det da, får sette meg ned å skrive en!!
ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

Ozzy

konge! jeg flytter til australia til vinteren så da blir det nok nabovarsling der nede og :D

brannsupporteren:-D

hehe, syns det er kult å høre sånn som dette:D Stå på folkens!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

BrannMann

Takk gud for Web tv!

Jeg sitter i Skottland og følger hvert spark på ballen... Jeg har omvendt mange skotter til å bli Brann fans... Eneste problemet her borte er at hvis man er katolikk og holder med Celtic så kan man ikke like Brann siden Charlie Miller tidligere spilte for the Huns (Rangers).

Jeg er veldig bekymret før kampen mot Molde, optimismen er for stor og det er ikke sjelden at nedturen er rett rundt hjørnet når optimismen er størst. Ellers så kommer jeg hjem og skal se Tromsø få juling på dagen før dagen :-)
jokomelk og brød og seriegull!!!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "BrannMann"Eneste problemet her borte er at hvis man er katolikk og holder med Celtic så kan man ikke like Brann siden Charlie Miller tidligere spilte for the Huns (Rangers).


Laget Robbie Winters alltid har hatt i hjertet er Celtic. Han er forøvrig katolikk fra øst-Glasgow og drømmer om å avslutte karrieren i Celtic.

Sjekk her: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/brann/article621717.ece

Endre

Quote from: "BrannMann"Eneste problemet her borte er at hvis man er katolikk og holder med Celtic så kan man ikke like Brann siden Charlie Miller tidligere spilte for the Huns (Rangers).

Da har du ikke vært på Hansa og sett kompisen min fra skottland heie på Charlie og Robbie! Han er Celtic-fan, men elsker Charlie siden han spiller for Brann nå. Slik det bør være, spør du meg :)

BrannMann

Robbie Winters hadde styrket Celtic selvom Celtic gjerne ikke tror det :-)

En ting man aldri kommer til å høre fra Miller er at drømmen hans er å spille for Celtic....

Fotball er veldig religion her borte og det er faktisk så ille at jeg ikke tør å gå med Celtic skjerf i bestemte områder og ihvertfall ikke til andre anledninger enn når det er kamp.

Jeg var veldig overrasket selv når jeg snakket om Brann til andre skotter og det eneste de sa når jeg sa at Charlie Miller spilte der var at de var "pish" :-). Dette gjelder ikke alle skotter men de jeg har holdt meg med av Celtic supportere er fotballgale mennesker og derfor er det viktig for de å hate Rangers spillere..  De har en religion og et image å ta vare på... hehe

Etter noen pints har jeg dog klart å overbevise noen av de...

Ellers så kom jeg meg på Old Firm i november i fjor... det var saker det.. den atmosfæren finner man ikke maken til.... Alle er spinnville.. helt sinnsykt.. Nesten like bra som på staddaen! Celltic vant forøvrig 3-0 :-)
jokomelk og brød og seriegull!!!

Bergen Sin Gutt

Jeg har reist og sett og sett Celtic i Skottland og Europa i snart 6 år, og har mange venner der borte, så jeg vet hvor ille det er.

En ting du sikkert ikke visste; en kamerat av en skotte som bor i Bergen, han gikk på Celtic-kamper med sin onkel og Charlie Miller da de var liten. Både han skotten jeg kjenner og kompisen hans i Glasgow sverger på sin hals at Charlie Miller vokste opp som en Celtic-fan, men at han ble hjernevasket da han fikk kontrakt med Rangers i ung alder. Man skal vel ikke oppholde seg for lenge på Ibrox før man blir miljøskadet...

Et eksempel som går andre veien er Kenny Dalglish. Han vokste opp som Rangers-supporter, men i hans ungdom da to speidere fra Celtic banket på døren hans løp han rundt på rommet sitt og røsket ned alle Huns-plakatene før han slapp dem inn. Og siden har han vært en Celtic-mann.

BrannMann

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Jeg har reist og sett og sett Celtic i Skottland og Europa i snart 6 år, og har mange venner der borte, så jeg vet hvor ille det er.

En ting du sikkert ikke visste; en kamerat av en skotte som bor i Bergen, han gikk på Celtic-kamper med sin onkel og Charlie Miller da de var liten. Både han skotten jeg kjenner og kompisen hans i Glasgow sverger på sin hals at Charlie Miller vokste opp som en Celtic-fan, men at han ble hjernevasket da han fikk kontrakt med Rangers i ung alder. Man skal vel ikke oppholde seg for lenge på Ibrox før man blir miljøskadet...

Et eksempel som går andre veien er Kenny Dalglish. Han vokste opp som Rangers-supporter, men i hans ungdom da to speidere fra Celtic banket på døren hans løp han rundt på rommet sitt og røsket ned alle Huns-plakatene før han slapp dem inn. Og siden har han vært en Celtic-mann.


Hehe... det har jeg ikke hørt... det er ikke noe man kan tilgi her borte.. Hadde vært spennende å fått bekreftet historien av Charlie :-) Jeg oppfordrer noen til å lage en banner som spør Charlie om det er sant :-)
jokomelk og brød og seriegull!!!

arntf

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Man skal vel ikke oppholde seg for lenge på Ibrox før man blir miljøskadet...


Nei, men det er nok mye det samme på Parkhead også...  :wink:
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Jrgn

Quote from: "dudo"
Quote from: "Jrgn"Vi er fem bergensere i Tsjekkia som også lagde litt rabalder på et hostel nær grensen til Polen på lørdag!

Kjemperesultat.


Fastboende? Hvor er dere?


Vi bor litt rundt omkring i Tsjekkia, og skal om ikke så veldig lenge tilbake til Norge! :-)

Go Up