• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opptak av Brann-VIF(torrent)

Started by Bionor, May 01, 2006, 14:06:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gud

Hvorfor har alle her inne så jævlig mye raskere nedlastinge enn meg. BKK kan brenne i h******.

Endre

Laster ned her nå, takk til de som delte den!

Er bare en ting å gjøre nå, neste lønning går rett til DVD-opptaker med harddisk, skal ikke gå glipp av flere kamper!

Bionor

Quote from: "Gud"Hvorfor har alle her inne så jævlig mye raskere nedlastinge enn meg. BKK kan brenne i h******.


Du har vel satt et tak på uploaden din på ca 80-85% av din utkapasitet? Har du max ut, så går inn veldig ned...

BrannFa(e)n

Nå laster jeg ned noe selv her så enkelte vil muligens merke en liten nedgang på DL-speed i.. vel nå er det bare ti minutter igjen da...

Hehe, den svei nok bra for dere som har dårlig linje ja.

Det er også verdt å nevne at når jeg lastet ned så hadde jeg 500 kbps.
rannfasiten

erik1

Noen som kunne laste den ned, å sent meg/gitt meg på en dvd Brann-VIF?så klart skal du få penger de en dvd koster osv?send meg privat eller noe..
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Mr_Soma

Da er DVD'en konvertert i riktig format, å Brann - Vålerenga lagt ut på DVD'cder.

Så om noen er intr i å få tilsendt denne så er det bare å kontakte meg.
Jeg tar ikke betaling ut over hva cd'en koster og evnt porto.

For enhver Brannsupporter er dette ett MUST i dvdsamlingen sin!
Er helt herlig å høre hvor vi overdøvet Klanen, samt gåsehudfaktoren når Byen e Bergen JALLER over Stadion.

 - DVD-5
 - 16:9 BREDFORMAT

Har laget meny, samt at omgangene spilles i ett.

Screenshots:
http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Veggen

Genialt Soma. Skal vi betale til deg på konto eller?


Gud

Endelig ferdig å laste den ned. Ja, da vet dere nok hva jeg skal gjøre de neste 2 timene;-)

Mr_Soma

God fornøyelse! Har sett den 2 ganger nå... spolt masse frem og tilbake... tror ikke hårene på kroppen har lagt seg enda.

Lennono8

Jeg har lastet ned nå og prøver å spille av i Media Player (10, siste utgave), men får bare lyd. Får at det er feil med kodek.

Hva må gjøres for å få sett filene?? Er vant til å laste ned musikk jeg...

dudo

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761&package_id=48261

Der kan du laste ned ffdshow, en kodekpakke (i mine øyne den desidert beste) skulle funke med den.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Soma

Quote from: "Lennono8"Jeg har lastet ned nå og prøver å spille av i Media Player (10, siste utgave), men får bare lyd. Får at det er feil med kodek.

Hva må gjøres for å få sett filene?? Er vant til å laste ned musikk jeg...


Last ned VLC Media Player - den er liten og spiller av ALT av videoer. Slipper alt maset om å installere ulike kodeker osv. samtidig som den er norsk!

enkelt og greit:

http://www.videolan.org/mirror.html?mirror=ftp://ftp.endpoint.nu/pub/software/videolan/&file

Lennono8

Tusen hjertelig... Da er jeg opptatt de neste to timene også!

DJ_ADG

eg tror TV2 må hatt problemer med en mikrofon i adnre omgang. For i andre hører man nesten bare Klanen. Og eg husker ikkje at vi holte sjeft i andre.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

RC

På piratebay er det to filer med samme navn. Er den delt eller er det samme?

Scottishman

holder på og laste ned no.10 seeds, men går bare 40 kb i sekundet har linje på 4 mb i sekundet noen som vet ka eg  kan gjøre for og få det til og gå fortere??

BrannFa(e)n

husk at 4mb ikke står for 4 megabyte da.
rannfasiten

michaelll

Quote from: Scottishmanholder på og laste ned no.10 seeds, men går bare 40 kb i sekundet har linje på 4 mb i sekundet noen som vet ka eg  kan gjøre for og få det til og gå fortere??


Hvis du har ADSL kan du prøve å begrense upload mens du laster ned. Hvis det er piratebay du laster ned fra, så er ikke all båndbredden i bruk ihvertfall, jeg seeder, men laster langt mindre opp enn det jeg har kapasitet til.

michaelll

Quote from: BrannFa(e)nhusk at 4mb ikke står for 4 megabyte da.


Nei, det står for megabit, så regnestykke blir 4096kbit/8bits = 512kb/s. Selvom vi tar med overhead, som han naturligvis vil ha, burde han ihvertfall klare mye mer enn det han klarer.

dudo

Quote from: "RC"På piratebay er det to filer med samme navn. Er den delt eller er det samme?


To filer? To torrenter eller to filer "i" torrenten det er linket til over? Det er nemlig to omganger vettu! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Soma

Er vel det at det er to .AVI filer, altså begge omgangene....hehe.
Derfor vil jeg annbefale de som laster ned å redigere de i ett videoredigeringsprogram sånn at omgangene går i ett ,samt å konvertere de over til DVD-5 eller 9 så blir både kvalitet og alt så mye bedre :) da du også kan spille kampen av på DVD-spilleren din.

dudo

Det siste der er da bare tull, man kan aldri få bedre kvalitet av konvertering! Intet blir bedre enn råkilden. Men kvaliteten oppleves mye bedre om den sees på TV.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Soma

Quote from: "dudo"Det siste der er da bare tull, man kan aldri få bedre kvalitet av konvertering! Intet blir bedre enn råkilden. Men kvaliteten oppleves mye bedre om den sees på TV.


ja kanskje litt dårlig formulert, kvaliteten blir altså bedre når du ser den på tv. men det er også tull å påstå at ting ikke kan bli bedre enn råkilden. for det kan det så virkelig kjære deg.

SKB e BEST!!!

Da er jeg på 94%
Gleder meg til å se kampen nå, får bare håpe torrenten funker:)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Pilsen19

MR. Soma

Eg er klar for å kjøpe en dvd av deg;)
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

eksilbergenser

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "dudo"Det siste der er da bare tull, man kan aldri få bedre kvalitet av konvertering! Intet blir bedre enn råkilden. Men kvaliteten oppleves mye bedre om den sees på TV.


ja kanskje litt dårlig formulert, kvaliteten blir altså bedre når du ser den på tv. men det er også tull å påstå at ting ikke kan bli bedre enn råkilden. for det kan det så virkelig kjære deg.


Du er helt på jordet, hvordan kan du påstå dette? Hvis du tenker på å legge på filter og slikt så degraderer dette bildet. Ikke mye, men litt. Bedre KVALITET enn råkilden kan man ikke oppnå, det er jo dønn logisk tankegang.
Ok nå skal jeg avslutte denne digresjonen.
lt for Brann!

kabelmann

Quote from: "eksilbergenser"Bedre KVALITET enn råkilden kan man ikke oppnå, det er jo dønn logisk tankegang.

Selvsagt kan man forbedre kvaliteten på dårlig bildemateriale. Det er dog en jævla drittjobb og bør ikke gjøres på annet enn enkeltbilder.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

tormi

Takker og bukker!!

Forøvrig må jeg si at jeg ikke skjønner ka eg var nervøs for på staddaen. Ikke samme nerve å se den i reprise som å være der  live.

Når det er sagt så er det digg å se kordan gutta jobber!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

dudo

Forresten, Mr_Soma. Det virker som vi er de to eneste (?) som har tilgang til Norbits her inne. Nå er som kjent ikke uthastigheten min allverden, men kan ikke vi gå sammen om å seede flest mulig kamper denne sesongen? Ser at Start-kampen ligger der også, og Moldekampen kommer vel i natt (forhåpentligvis er den verdt å ta vare på...), så kan vi alle få bygget oss opp et aldri så lite kartotek!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bernu

Norbits på meg også ;)
Stiller opp hvis folk trenger seeding fremover.... har god linje.
HANSA - Z

dudo

Kan ikke du bare ta og hente ned Start-Brann med en gang og dele den på piratebay da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BrannFa(e)n

Jeg har tilgang til norbits.
rannfasiten

Mr_Soma

Jammen dette ser jo bra ut.
For hastigheten på Norbits er jo atskillig høyere enn på Thepiratebay.

Jo flere vi er, jo bedre blir jo det :)

Toa

Lastet ned på piratebay igår med 500 kb/s. Keine problem.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

dudo

Selvsagt, men om det er jeg som skal legge den ut på piratebay tar det LANG tid før noen får 500kb/s! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

synst kvaliteten var dårlig.

minner veldig om streaming på nettet.

chris_henrik

Ser ut som om det er noen poster fra kvelden/natten som har blitt fjernet fra denne tråden..... Gikk vel i lengste laget for moderatorene når det ble lagt inn mms:// linker.

Hadde satt stor pris på om noen kunne legge ut kamper etterhvert. Har også lastet ned en 1Gb wmv versjon av VIf kampen, som var rippet fra tv2 web-tv. Langt bedre kvalitet på denne enn piratebay versjonen.
<BRANN> ..... DKFM

naitsirk

kva med å lage ein eigen tråd i off-topic.

her kan alle legge ut linker til kamper.

Alastor

Om folk ønsker norbits-invites så har jeg en del.

MEN: Det forutsetter at dere går inn for god torrent-skikk, altså DELER like mye som dere laster ned, og forstår begreper rundt dette med ratio og seeding.

PM meg om det ønskes en invite, så kan vi ta en prat :)

sigg

Noen som har planer om å lage torrent av Molde - Brann?

Gud

Er det verdt det? Dette er ikke en kamp jeg har lyst å se om igjen for å si det sånn, tiltross for at vi vant.

cazanova*

noen som har en torrent med over 1 seeder? laster ned på veldig lite kb\s akkuratt nå =( vil se kampen og høre hvordan vi hørtes ut på ss. Storkoste meg der den kampen asso =) D som suger er at jeg ikke har fått billetter til 16  :cry:  :cry:  :cry:  satan korr for de billettene gikk vekk,

Toa

Lag en avi-fil av første målet, så er jeg fornøyd.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

splinter87

Quote from: "Alastor"Om folk ønsker norbits-invites så har jeg en del.

MEN: Det forutsetter at dere går inn for god torrent-skikk, altså DELER like mye som dere laster ned, og forstår begreper rundt dette med ratio og seeding.

PM meg om det ønskes en invite, så kan vi ta en prat :)


Hadde vært supert hvis du kan sende meg en, jeg skal selvfølgelig hjelpe dere å seede (leeche?) diverse brannkamper. Jeg sender deg en PM

Alastor

Da må jeg dessverre si at jeg ikke kan gi ut fler invites. Beklager :).

Northside

ønsker å kjøpe en DVD av Brann-VIF

betaler det dvd-en koster + litt mer. Send pm dersom du kan hjelpe så fikse vi det på søndag :wink:

dudo

Nå er det viktig å være solidarisk med de som ikke har norbits-tilgang og dele ut kampen på offentlige servere som f eks piratebay. Spesielt viktig er det nå siden jeg har mistet norbits-kontoen min... ;p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Soma

Jeg er uploader der inne, så om alt går etter planen nå så kommer det bare HDTV kvalitet fremover, med andre ord suveren kvalitet!

Så om folk er intr i kamper i Tippeligaen så bare PM meg :)

Go Up