• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

charlie sang

Started by Chrisstah, May 01, 2006, 10:23:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chrisstah

mel:you are my sunshine.

for charlie milller
vår charlie miller
når han får ballen
då blir det mål
for sentr til charlie
då blir det farlig
for charlie får ballen mål
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Northside

Hvorfor i alle dager skal vi begynne på en ny Miller sang når vi allerede har en god en som fungerer?

Har sett 10 forskjellige sanger til Miller, hvorfor ikke bruke energien på andre spillere også?

Bygdetulling

Quote from: "NorthsideFCDH"Hvorfor i alle dager skal vi begynne på en ny Miller sang når vi allerede har en god en som fungerer?
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

EvenSteven


slang

Denne er mye bedre en den som vi synger på store stå no. Må bare passe på tempoet. som alle har fått med seg så e det nokken på ss som konkurerer om å synge fortest.
ansa 08

Snublefot

Quote from: "EvenSteven"


hvordan går denne sangen?

Yngve

Snakkar me om dei klovnane som syng tostemt? I såfall så stemmer eg heilt og holdent i mot den songen. Heilt grusomt å høyre på. Felt Z sin Charlie song er den som bør innførast.

BuG

Helt enig.. denne er bedre enn den til store stå!! =D
ullet 2007! =)

EvenSteven

Quote from: "Yngve"Snakkar me om dei klovnane som syng tostemt? I såfall så stemmer eg heilt og holdent i mot den songen. Heilt grusomt å høyre på. Felt Z sin Charlie song er den som bør innførast.


Jeg kunne ikke høre noe tostemt synging nei....


panZer micky

Kan noen fortelle meg kofor vi skal ha 10 Charlie Miller sanger?

E det rart vi aldri får innført noen sanger fordi det dukker opp noen hver eneste uke.

EvenSteven

Quote from: "Stutt-tjukken"


Flott... få den inn blant tekstene på siden, print og del ut til alle..

C@Bøe_79

Ja,gjør det fort før noen lærer melodien..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

slang

Den siste var bra, men kordan e melodien? nokken som hat motet til å spille den inn, legge ut på nettet og legge ved link?
ansa 08

Nixon

Det er en julesang som heter "O come all ye faithful".
Den burde dere kunne!:)

http://ingeb.org/spiritua/adestefi.mid
Rød makt på Hansa


C@Bøe_79

Den kan bli bra vanskelig å innføre på Store Stå hvertfall,Hansa kanskje.
Noen som kan sitte ord på melodien?
Jeg hører ikke helt hvor sangen begynner..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

EvenSteven

Quote from: "panZer micky"Kan noen fortelle meg kofor vi skal ha 10 Charlie Miller sanger?

E det rart vi aldri får innført noen sanger fordi det dukker opp noen hver eneste uke.


Mange forslag gjør sjansene større for at det blir kvalitet over sangene....
Greit nok at det kan bli FOR mange og noen ikke klarer å holde følge.. men det viktigste er at sangene blir bra...

slang

Rett og slett jævlig bra! må få til denne på store stå og!
ansa 08

C@Bøe_79

Denne sangen blir garantert ikke sunget bra før -07 sesongen,men den var ganske bra..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Yngve

Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Yngve"Snakkar me om dei klovnane som syng tostemt? I såfall så stemmer eg heilt og holdent i mot den songen. Heilt grusomt å høyre på. Felt Z sin Charlie song er den som bør innførast.


Jeg kunne ikke høre noe tostemt synging nei....


Kan godt vere at dei ikkje syng den tostemt i år. Men dei gjorde det i heile fjor. Desse gutane var ein av grunnane til at me i år har partoukort ein annan stad i år..

EvenSteven

OK.. men drit i om to stk. synger tostemt.. Hvis alle andre ikke gjør det, så hører vi ikke dem uansett.. Og dette er jo bare den feteste Charlie-sangen så ikke la et par folk få hindret denne sangen i å bli stor...

BuG

Hva er å synge tostemt ( ikke helt inne på synging og sånn) Bloooond =P
ullet 2007! =)

EvenSteven

Quote from: "BuG"Hva er å synge tostemt ( ikke helt inne på synging og sånn) Bloooond =P


En eller flere synger en oktav lysere/mørkere enn de andre, noen går opp, mens andre går ned på siste strofe, for eksempel... Gir musikken fin fylde og er brukt av omtrent alle band/musikere i verden..

Men deet passer dårlig på tribunen under fotballkamper for å si det sånn

Brannfrelst

Sitter noen plasser ifra disse,og det er en bra sang. Den går sakte,og kan bli meget bra trykk på. Er ikke fan av denne Charlie,Charlie,Charlie Millar scorar mål for SK Brann sangen som store stå har innført. Men Charlie,Charlie,Charlie fra felt Z på godt gammeldags engelsk vis har et stort potensiale til å få et vanvittig trøkk.
Tilbake til denne Miller Sangen: NÃ¥r den er avsluttet kan Charlie Miller(klapp,klapp,klapp) brukes. Dette brukes ofte i England etter noen sanger. F.eks West Brom,Villa,Birmingham.
2.10.07-Gullet kom hem!

Vidarvalium

Meget bra låt. Akkurat så høytidelig som han fortjener. Dette burde være den "offisielle" Miller låten!!!

Denne kan vel synges på alle felt??:)

Hvordan er det med Robbie...??

Snublefot

jeg forstår fortsatt ikke hvilken sang dere snakker om..

Bygdetulling

Hvis du ser Nixons innlegg midt oppi her, så ligger en link til melodien der. Teksten ligger for så vidt her den også. Bare å åpne øynene vet du! ;-)
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Snublefot

Quote from: "Bygdetulling"Hvis du ser Nixons innlegg midt oppi her, så ligger en link til melodien der. Teksten ligger for så vidt her den også. Bare å åpne øynene vet du! ;-)


hehe. takk..  fikk ikke med meg den til nixon jeg=)

Vidarvalium

Hva med å bruke Scottish Brave til Robbie?? Tror denne kunne runge godt over HELE stadion..en melodi ALLE kjenner....

http://www.contemplator.com/scotland/scotland.html

Snublefot

Quote from: "Bygdetulling"Hvis du ser Nixons innlegg midt oppi her, så ligger en link til melodien der. Teksten ligger for så vidt her den også. Bare å åpne øynene vet du! ;-)


hehe. takk..  fikk ikke med meg den til nixon jeg=)

Stoffi

Sinnsykt kul melodi
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

EvenSteven


Yngve

Personleg meining: Heilt grusom song, og framførd ifjor av ei gruppe klovnar. Charlie har ein song alt, som fungerer, og den kjem frå øvre z.

tippetuppen

E det så nøye då

EvenSteven

Quote from: "Yngve"Personleg meining: Heilt grusom song, og framførd ifjor av ei gruppe klovnar. Charlie har ein song alt, som fungerer, og den kjem frå øvre z.


Det er vel ikke denne håper jeg.... For denne er tragisk.......

CHARLIE MILLER

Charlie, Charlie, Charlie Miller
Charlie, Charlie, Charlie Miller
Charlie, Charlie, Charlie Miller
han skårer mål for Sk Brann..

Yngve

Nei, ikkje den. Den songen du tenkjer på kjem frå SS.

Mr_Soma

Om Charlie nå viser seg fra sin beste side ut sesongen så synes jeg vi kan dra igang denne sangen:

http://www.dennis-koenig.com/hsv/fangesang/We%20Love%20You%20Hamburg.mp3

Hvor selvfølgelig "Hamburg" byttes ut med Charlie.

Go Up