• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

VELDIG BRA AV BATALJONEN!

Started by slang, May 01, 2006, 00:14:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

slang

Denne innføringen av et syngefelt er det beste bataljonen har gjort noensinne! Utrolig stor forskjell fra lsk kampen! var så herlig når vi over en time før kamp stemte i alle sammen! helt elektrisk! Og nrå vi sammen med hansa og resten av stadion synger byen e bergen, så e det ingen steder i verden det e bedre stemning!! Takk skal dokkar ha, bataljonen! BRA JOBBET!
ansa 08

Brannmann rob

ja dette var konge... folk som ikke kunne sangene brukte de sangarkene flittig.. det var godt å se...
Men en ting jeg reagerte sterkt på var at han ene fyren som delte ut sangark skjelte to unger på 8-10 år huden full..grunnen var at de hadde vif caps på seg... greit nok at vi ikke skal ha noe vif ting på SS... men å stå skrike og kjefte på så små unger blir faen meg for gale!!! de var jo faen på gråten!!! skjerp deg ka en du heter!!!

Bataljonen

Quote from: "slang"Denne innføringen av et syngefelt er det beste bataljonen har gjort noensinne! Utrolig stor forskjell fra lsk kampen! var så herlig når vi over en time før kamp stemte i alle sammen! helt elektrisk! Og nrå vi sammen med hansa og resten av stadion synger byen e bergen, så e det ingen steder i verden det e bedre stemning!! Takk skal dokkar ha, bataljonen! BRA JOBBET!

Vi håper at dette kan gi en ny giv for Store Stå og at vi kan avslutte sesongen på en verdig måte før vi entrer Hansa. Før kampen var nok de aller fleste på stadion innstilt på å vise hele fotball Norge at det fortsatt bor noe i Store Stå og at "stadiontrollet" kan skremme livskiten av alle og enhver. Dette fikk vi vist til fulle fem mot Vålerenga, tror til og med Klanen fikk litt bakoversveis der de sto med sangstemmen i hånden. Har aldri opplevd Klanen så stille som i går.

Vi må ta med oss stemningen, engasjementet og innstillingen vi viste videre til Molde og derretter Stabæk til helgen og  ikke la dette, som Krøvel sier, bli en "hvilepute" eller et "skipertak" på denne ene kampen.

Det blir en utfordring å leve opp til dette, helt klart. Men sangfeltet vil nok "sette" seg etterhvert og med litt mer samstemthet vil dette bli virkelig bra ! Forøvrig vil jeg igjen skryte av Hansa igår, var rått.

Vi beviste for hele fotball Norge igår at Brann Stadion ikke frykter noen, om de heter Vålerenga eller Klanen spiller ingen rolle!
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Xminator

Man fyrte opp Hansa, og da hadde ikke småguttene i klokkesvingen noe å stille opp med. Godt jobbet folkens!

Endre

Tror jobben SS gjorde før kampen var viktig, de satte standarden og resten av stadion følger opp.
Før i år og i fjor har SS bare satt der og ventet på at kampen skulle begynne, og da blir stemningen deretter.
I dag skjønte alle at det ble stor stemning allerede da vi nærmet oss stadion og hørte synginga på lang vei!

Herlig at det er bare en uke til neste hjemmekamp, tror det blir stinn brakke igjen :D

Nixon

Vi viste vel at samling i bånn ikke bare er en tom floskel.
Det var kanskje litt pinlig mens det stod på med all mediaoppmerksomheten etter Lillestrøm-kampen. Men det var nok helt nødvendig for at det skulle bli så fantastisk bra som det var i går.

Ellers lenge siden jeg har våknet opp med sår hals...:)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Klippet dette fra Dagbladets forum:

"Brann-fansen Norge's beste

Skrevet av: enga-oslo , 01.05.2006 kl. 00:18
Jeg er selv klansmedlem, men må si at dere virkelig har tatt over tronen som Norges beste publikum.
Brann Stadion er virkelig en heksegryte... virker som samtlige 16000 brannfans trøkker til.

Dere imponerer både spillemessig og på tribunene.

Også var det snakk om at dere trengte "sangtrening" ? Jeg forstår ikke helt hvorfor.
Men men... vi kommer sterkt tilbake! Enga!"

Hyggelig!
Legg ned hele klubben!

Stoffi

Hvor er dette forumet? Jeg finner ingenting på dagbladet.no, rotete side
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"Hvor er dette forumet? Jeg finner ingenting på dagbladet.no, rotete side

Det var noe diskusjonsgreier på bunnen av en av artiklene som handlet om kampen.
Legg ned hele klubben!

Torvanger

All er til dere og Z-gjengen. Suggesjonen dere i fellesskap startet smittet til og med over til oss på gamletribunen. Vi stemte i av full hals vi også. Kom dere over til nedre del av Hansa til neste år, så vil vi få en av de mektigste supportersvingene i Norge. Med forbehold om at man rensker bort alle skitungene selvsagt.

Derabilo

Mulig at enkelt av fjortisene forsvinner fra Store Stå no? For det er ikke lenger noe tøft å stå på Store Stå viss du bare står på Store Stå.. No er det syngefeltet som teller;) Og står du der skal du synge.

Glitrende kamp fra supporterenes og lagets side, har fremdeles vondt i halsen, og jeg satt på Umbro..
Bergen ut av Norge -

krøvel vellevold

Noen som har fått med seg innlegget fra ba.no-debatt som er med i margen i dagens papir-BA (Sporten)? En fra Apeberget som påstår at vi ikke kan synge, at de sang oss ut på søndag og at vi var verre enn i fjor! Da er du f... ikke mye oppegående altså! Det verste er at han forsøker å gjøre inntrykk av at han ikke skriver for å provosere, ved å skrive litt ros om at vi er en stolt klubb og at vi fortjente å vinne på banen, og denslags.

Men på tribunen var det faktisk knock-out hjemmeseier, og myyye bedre stemning enn på tilsvarende kamp i fjor. Og det er jo også innlegg her fra klansfolk som tyder på at de var imponerte. Men noen klansfolk klarer ikke å innse at de likevel ikke er Norges beste publikum...
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "krøvel vellevold"Noen som har fått med seg innlegget fra ba.no-debatt som er med i margen i dagens papir-BA (Sporten)? En fra Apeberget som påstår at vi ikke kan synge, at de sang oss ut på søndag og at vi var verre enn i fjor!

enkelt og greit en fra tiggerstaden som tar nederlaget rimelig dårlig med andre ord.

Bare til å lese denne linken på klanen for å skjønne at vi gjorde det bra.
http://www.klanen.no/snakk/index.php?t=msg&th=1256&start=0&;

Men skulle jo bare mangle når store deler av stadion står og synger!

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "krøvel vellevold"Noen som har fått med seg innlegget fra ba.no-debatt som er med i margen i dagens papir-BA (Sporten)? En fra Apeberget som påstår at vi ikke kan synge, at de sang oss ut på søndag og at vi var verre enn i fjor!

enkelt og greit en fra tiggerstaden som tar nederlaget rimelig dårlig med andre ord.

Bare til å lese denne linken på klanen for å skjønne at vi gjorde det bra.
http://www.klanen.no/snakk/index.php?t=msg&th=1256&start=0&;

Men skulle jo bare mangle når store deler av stadion står og synger!

Ja på den linken var det mye rart! Der var det alt fra klansfolk som var skuffet over "bergensera" og mente det var stille som i graven, til klansfolk som var imponert og sa at HELE Stadion var med ("og da mener jeg HELE" som en skrev) og at det til tider var hinsides overdøvende fra oss. Noen skrev også at de selv ikke ville laget så bra stemning om det var de som ledet 3-1 på Ullevaal. Så var det en del som hadde hørt på tv at Klanen var helt utrolig gode. Det er jo selvsagt pga mikrofonplasseringer. Husker da vi knuste Stabæk 8-1 og stemningen var kanon, men på videoen hørte man 10 Stabæk-supportere like godt som resten av Stadion. Det som irriterer mest med den tråden, er at trådstarter er en Brann-supporter som skriver at han var imponert over Klanen og blablabla... Hallo? Hørte dem kun én gang i hele kampen, og da ropte de "Ja for faen!". Ellers hørte jeg ikke én lyd derfra! Men det er jo veldig tydelig at enkelte klansfolk overhodet ikke kan innrømme at noen er bedre enn dem. Det er jo tross alt ryktet som "Norges beste supportere" som gjør at de i det hele tatt holder med VIF...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Her er noen höjdare fra klansforumet:

"Vel, igår ble Klanen totalt utsunget gjennom samtlige 90 minutter"

"Og bergenspublikummet var virkelig på sitt mest imponerende i går, sånn de gjerne er når de leder..."

"Jeg var der, og jeg står på at vi ble fullstendig pissa på i 90 minutter".

"Vi skapte da noen ganger trykk, men enda jeg stod på samme tribune, var det til tider vanskelig å høre hva de på venstresia av målet sang siden Brann-supporterene sang så indelig høyt når de først sang."

"jeg kunne ikke reise til bergen, så jeg så kampen på tv. jeg hørte klanen stort sett hele tida i andre omgang , bortsett fra når hele stadion begynte å breke i kor med de rare r-ene sine"

"Jeg kan ikke forstå at folk kan mene at Bergenspublikummet var dårlig. Tidvis var det trøkk fra hele stadion, og da mener jeg hele! Veldig imponerende! Og ja, jeg veit at de kun synger i medgang. Men når har det vært så mye lyd på Ullevål, selv i medgang? Det eneste som ligner er Stabæk-kampen i 2004. Hvor kult hadde det ikke vært om hele Ullevål kunne synge samtidig? "

"Vi ble langt fra pissa på, selv om Bergenspublikummet var meget bra. Imponerende når hele stadion trøkker på"

"Forøvrig er jeg enig i at Brann-folka til tider var hinsides overdøvende. Hadde vi leda 3-1 på Ullevål hadde vi ikke vært i nærheten av deres trøkk. Men det har sikkert noe med patriotismen til den gjengse Oslo-borger(les: flesteparten av de som sitter på Hafslund og VIP-folka) å gjøre. "

"Jeg var der!
Jeg mener klanen ble pissa opp etter ryggen."
Legg ned hele klubben!

Go Up