• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gratulerer SS og BRANN

Started by BRANNFL, April 30, 2006, 21:00:56 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Blautibaken

grunnen til den fete stemningen i dag er enkelt og greit alkohol...
kampen begynner 20.00 og det er fridag dagen etter, det vil si at 40-50% av publikum er beruset og mister litt hemninger og lar seg rive med.
Var forresten også mye god stemning i sentrum før kampen.

Kjære Brann og NFF. Før opp flere brann kamper på lørdagskupongen!

Takk til OB og EC for kattogmus leken.

Blautibaken

Dessuten hater vi VIF nesten like mye som vi elsker brann og da er det vel bare rett og rimelig å synge om det????????

Xminator

Det var ett dødpunkt i kampen. Rett etter andre omgang. Er det fordi folk fortsatt spiser pølser og prøver å finne plassene sine?

Før kampen skal SS ha honør for å holde stemningen oppe. Dette tror jeg er viktig også i fortsettelsen. Under kampen var det først og fremst Hansa som dro lasset. Tidenes beste stemning fra Hansa.
Og etterhvert som målene rant inn var det pinadø tilløp til synging fra så og si hele gamle sitte også :)

En annen ting folket skal ha virkelig skryt for er støtten Sæternes fikk under kampen før målet endelig kom. Og at man klappet Miller av banen istedenfor å pipe. Kan jo ha vert smart av Mjelde å bytte rett etter scoring før folket helt har fått med seg hva som skjer :p

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Flott stemning ja, men ikke noe i nærheten av diverse store øyeblikk (bl-a i e-cup) før om Ã¥rene.  ,

(...)

og sant å si hørte vi vel ikkemye til Store stå heller, den gjengen er en skygge av seg selv, .


Ikke i nærheten av diverse øyeblikk før om årene? Er du vittig? Kan ikke komme på noen kamp med bedre stemning gjennom hele kampen.

Hørte ikke mye til SS heller? Det var jo knapt stille ett minutt og trøkket var fullt på høyde med glanstiden på 90-tallet.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Enig med Krøvel her. Jeg kan heller ikke huske noen kamp hvor det har vært sunget så mye gjennom hele kampen.

Og det beste av alt må jo være å ha tidenes stemning uten en tromme i mils omkrets!

Når det gjelder SS hørte man ikke mye til de fra Hansa. Men noen skriver jo at de heller ikke hørte Hansa fra SS. Så kan man jo begynne å lure på hvor lyden forsvinner...
Rød makt på Hansa

Lennono8

Helt enorm stemning i går, med Hansa sin synging av Nystemten mot slutten av kampen som et klart, klart høydepunkt!

Klarer vi å holde nesten like bra stemning mot Stabæk? Det er først da vi løfter oss igjen til gamle høyder. Blir det syngefelt på neste kamp også? Deler man ut sangark utover i sesongen? Har virkelig troen på at spillere fra småklubber (som Stabæk) blir livredd av det trollet som vi kan være, og som vi var i går...

Måtte stemningen i går ikke være et engangstilfelle!!

Snublefot

Knall stemning i gÃ¥r gutter og jenter..  veldig veldig bra.

Store stå sang over hele fjøla, og det var gøy å titte bort på hansa og se at det var en levende gjeng som hopper og danset og sang..

Det blir bra trykk under taket pÃ¥ hansa, sÃ¥ kan bli spennende nÃ¥r vi fÃ¥r flytter dit neste Ã¥r..  taket kommer til Ã¥ løfte seg om folk synger som i dag.

Hele stadion fortjener en applaus, dette var deilig..

krøvel vellevold

Quote from: "Lennono8"Helt enorm stemning i går, med Hansa sin synging av Nystemten mot slutten av kampen som et klart, klart høydepunkt!

Klarer vi å holde nesten like bra stemning mot Stabæk? Det er først da vi løfter oss igjen til gamle høyder. Blir det syngefelt på neste kamp også? Deler man ut sangark utover i sesongen? Har virkelig troen på at spillere fra småklubber (som Stabæk) blir livredd av det trollet som vi kan være, og som vi var i går...

Måtte stemningen i går ikke være et engangstilfelle!!


Stemningen mot Stabæk er jo selvsagt nødt til å bli en nedtur uansett. Vi skal jaggu vinne mye over dem for at det skal kunne måle seg med å slå erkerivalen og seriemesteren 3-1. At vi møtte VIF, at Klanen skulle synges ut, at det har vært mye negativ presseomtale de siste ukene og at det har vært fokus på stemning i det siste, gjorde nok sitt til at folk var ekstra tent denne gangen. Kom forresten ca 1915, og da var det allerede nesten fullt på sangdelen av SS. Hørte syngingen allerede på andre siden av Nymarksbanene, og jeg har blitt fortalt at syngingen startet allerede i 18-tiden!!!

Jeg mener ikke at SS kommer til å falle tilbake på det dårlige nivået vi har lagt på tidligere. Men så bra som det var i går, vil det ikke bli mot lag som Stabæk. Kanskje 16/5 og RBK-kampen kan bli like bra som i går.
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "Nixon"

Og det beste av alt må jo være å ha tidenes stemning uten en tromme i mils omkrets!


Hadde muligens ikke en tromme nei, men når 500 stykker står å slår på reklameskiltene rundt om på ss så blir det mer enn bare en tromme.



Og til Krøvel:

Ja, det ble startet synging rimelig tidlig, men ikke før 19:00 pga det var då folk fikk komme inn :wink:

paf

Quote from: "grei"og sant å si hørte vi vel ikkemye til Store stå heller, den gjengen er en skygge av seg selv, men Hansa var meget bra.

Hansa var jo en skandale. Hørte dem ikke i hele kampen fra mitt utgangspunkt på Store Stå.

Pondan

Når jeg leser denne tråden får jeg igjen inntrykket av at det er kniving mellom Hansa og SS.. Denne tråden var jo mest for og hedre SS for at de var så mye bedre enn før.. Men så kommer jo det de som må "disse" med at hansa og felt z var så bra osv.. Men SS var bra i dag.. Får vi se om det blir det samme med stabæk kampen..

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "grei"og sant å si hørte vi vel ikkemye til Store stå heller, den gjengen er en skygge av seg selv, men Hansa var meget bra.

Hansa var jo en skandale. Hørte dem ikke i hele kampen fra mitt utgangspunkt på Store Stå.


He he, så det var bare tilfeldig at dere ofte hengte dere på sangene?:)
Rød makt på Hansa

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

paf

Quote from: "Nixon"
He he, så det var bare tilfeldig at dere ofte hengte dere på sangene?:)

Nixon

Quote from: "paf"Poenget mitt er at det er tåpelig med den typen utsagn.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"
He he, så det var bare tilfeldig at dere ofte hengte dere på sangene?:)


Jeg stod på SS og hørte Hansa jævlig godt! Og mye av allsangen på SS ble startet fra Hansa.
Legg ned hele klubben!

tolind

Synd at det ikke er mulig å få innført lørdagskamper! Den enorme stemningen i går kommer som et resultat av følgende faktorer:

1. Vi spiller mot hatlag nummer 1!
2. Media har fått supportermiljøet i Bergen til å ta seg selv i nakken!
3. ALKOHOL! NÃ¥r bortimot "halve stadion" har drukket tett siden "frokost" mister folk rett og slett alt av hemninger og stemningen blir deretter :=)

Det er bare å "face" det en gang for alle! Det blir lenge til vi får oppleve samme stemningen på staddaen! Unntaket blir nok 16 mai kampen og muligens kampen mot bartefolket!

Nei, få lagt flere kamper til lørdagen! Gjerne til kl 20 som i går og folk ville brukt stadion som et perfekt Vorspiel!! Da vil vi kunne få opplevd samme enorme stemningen ved langt flere anledninger!!

Hansa felt Z
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

paf

Quote from: "tolind"
3. ALKOHOL! NÃ¥r bortimot "halve stadion" har drukket tett siden "frokost" mister folk rett og slett alt av hemninger og stemningen blir deretter :=)

Her er det en hårfin balansegang mellom den mengden alkohol som får folk til å slippe seg løs og synge med til den mengden alkohol som får folk til å tro at de er verdensmestre - ikke minst i å starte sanger med feil tekst og melodi. De fleste av oss har bevist en rekke ganger at vi ikke mestrer den balansegangen.
Jeg vil i den sammenheng gi honnør til Fotballpuben som sørget for så lange serveringskøer i går at svært få hadde mulighet til å bikke over på feil beruselsespunkt før kampen.

krøvel vellevold

Quote from: "paf"
Quote from: "tolind"
3. ALKOHOL! NÃ¥r bortimot "halve stadion" har drukket tett siden "frokost" mister folk rett og slett alt av hemninger og stemningen blir deretter :=)

Her er det en hårfin balansegang mellom den mengden alkohol som får folk til å slippe seg løs og synge med til den mengden alkohol som får folk til å tro at de er verdensmestre - ikke minst i å starte sanger med feil tekst og melodi. De fleste av oss har bevist en rekke ganger at vi ikke mestrer den balansegangen.
Jeg vil i den sammenheng gi honnør til Fotballpuben som sørget for så lange serveringskøer i går at svært få hadde mulighet til å bikke over på feil beruselsespunkt før kampen.


16.mai (spesielt når det er på en lørdag eller søndag) er ofte en dag der folk er FOR fulle. Og FOR fulle mennesker lager IKKE stemning! Og så har vi den jævla irriterende russen! Kan ikke russen få T-feltet for seg selv på 16/5? Dette er de dårligste plassene, men siden russen er der mer for festen enn for kampen, så er det dem vel unt! Vil ikke at SS skal bli invadert av drita fulle russejenter som blåser i disse jævla fløytene sine!
Legg ned hele klubben!

Nixon

I tillegg er det slett ikke sikkert at lørdag kveld er et passende tidspunkt for den store supportermassen. Altså de som fyller opp Stadion, og som ikke drikker før og etter kampen.
Rød makt på Hansa

Tifo

Quote from: "Nixon"I tillegg er det slett ikke sikkert at lørdag kveld er et passende tidspunkt for den store supportermassen. Altså de som fyller opp Stadion, og som ikke drikker før og etter kampen.


vil tro Lørdag passer best for store publikumstall, både borte og hjemme. Folk kan ta kampen som en del av festen + familier kan bruke kampen som en "lørdagskos" (så sant den ikke starter 20:00). For tilreisene fans er det også mye bedre pga de fleste har fri dagen etter.
.:Tifo-gruppen:.

paf

Quote from: "Tifo"
vil tro Lørdag passer best for store publikumstall, både borte og hjemme. Folk kan ta kampen som en del av festen + familier kan bruke kampen som en "lørdagskos" (så sant den ikke starter 20:00). For tilreisene fans er det også mye bedre pga de fleste har fri dagen etter.

Nå glemmer dere helt Branns viktigste publikumsgrupper, de som gjør at Brann ønsker kamper mandag kveld. Det dreier seg om to grupper: De som er på hytten i helgen og ikke reiser ned til byen igjen for noe så simpelt som en fotballkamp og de stakkars sponsorkundene som ikke vil bruke av sin dyrebare lørdag eller søndagsfritid på å gå på fotballkamp.

Nixon

Quote from: "Tifo"For tilreisene fans er det også mye bedre pga de fleste har fri dagen etter.


Vi har kanskje fri. Men lørdag kveld går det hverken tog eller fly mellom f.eks. Bergen og Oslo. Så man kommer ingen steder dersom man ikke reiser organisert. Og det er det jo bare mindretallet som gjør.
Rød makt på Hansa

Enga i mitt hjerte

Jaja, må gratulere Brann med overlegen seier på banen og tribunen. Men jeg var ikke overrasket over at vi ble sunget ut, for å si det sånn. I bussen jeg satt på var det fullt liv helt fra 1 time etter avreise. Mange drikker seg sjanseløse, var ikke akkurat noe vakkert syn da vi sto utenfor Champions. På vei inn i bussen igjen fra sentrum og opp til stadion er det fullt klikk med fingre mot Brannsupportere, dunking på vinduet og hele bussen rista opp og ned.
Vel inne på stadion var det ikke mye energi i gjengen... 70-80% av tribunen vår var fyllings som skulle starte hver sin sang. Helt ærlig så har jeg aldri opplevd makan til dårlig stemning av Klanen, som i førsteomgangen i går. Det var helt jævlig og stå der og se at absolutt ingenting fungerte...

I pausen fikk samlet oss og til snutefaens voldsomme ergelse, trang vi oss litt oppover på tribunen. Det ble bittelitt bedre, men fortsatt helt råtten stemning. Du kan godt si vi er revansjelystne til hjemmekampen senere i år.

Jaja, seriemester 2005...
IF OSLO

Azzurri

Kanon stemning på stadion i går! :)

Når dere på Store Stå sier at dere ikke hørte Klanen, så er det samme på Hansa. Vi hørte ikke mye til Klanen vi heller, men vi hørte ikke så mye til Store Stå heller...og på Hansa ble det så og si sunget hele tiden...og stemningen på Hansa var til tider elektrisk! :)

Alexåsane

Fra mitt ståsted fra ss så hørte jeg Hansa veldig godt! Tror enkelt og greit at noen bør få sjekket hørselen sin:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

grei

Quote from: "Enga i mitt hjerte"I bussen jeg satt på var det fullt liv helt fra 1 time etter avreise. Mange drikker seg sjanseløse, var ikke akkurat noe vakkert syn da vi sto utenfor Champions. På vei inn i bussen igjen fra sentrum og opp til stadion er det fullt klikk med fingre mot Brannsupportere, dunking på vinduet og hele bussen rista opp og ned.
Vel inne på stadion var det ikke mye energi i gjengen...


Sånn er det her og, særlig borte selvfølgelig men det er også nok av dem som roper seg tom i det sure fyllekoret på bussen opp fra Fotikken.

MortenM

Eg hadde problem med stemma ein time før kampstart, pga heftig synging... Genialt.

Eg hadde problem med å sove om natta, pga vondt i halsen...

Slik skal det vere!!!

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

De som har kampen på video/dvd må sporenstreks spole frem til 85:25! Et KOLOSSALT trøkk på "Byen é Bergen". Og til og med samstemt!!!! Det er i sånne øyeblikk både Klanen med sine "dø-dø-dø-dø"-sanger og Kanari med sine "forza-allez-chalala-tromme"-sanger bare kan gå hjem og legge seg!
Legg ned hele klubben!

fettnok

hvis noen har den kampen så hadde det vært kult om de kunne lagt den ut på internett
ette går aaaaaldri bra!

Klaus_Brann

Dette her var skikkelig deilig!Det her når opp mot det beste, stemningsmessig, som jeg noen gang har vært med på med Brann...
Det at to- tre karer står i inngangen til ss og piffer opp alle som kommer inn, klapper de på skuldra og sier i dag ska vi trøkke te var også bra. Fikk litt ekstra tenning bare pga. det...
Og te de som ikke hørte ss fra hansa må ha dårlig hørsel...det var jo dritbra trøkk en stund før kamp, og så og si gjennom hele kampen!
Selv om det ikke kommer te å bli like bra mot Stabæk så håper og tror jeg at folk fortsatt har lyst å vise hvem som er de beste supporterne i verden!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Har hørt rykter om at SS var svært gode på søndag, men vi som satt på Hansa hørte dere ikke. Helt sikkert fordi at vi var opptatt med egne sanger, og at akustikken på stadion ikke er optimal.

Uansett hva, søndagen var tre skritt i riktig retning. Men vi er ikke der enda. Håper Bataljonen iverksetter tiltak for at vi ikke skal gå fire skritt tilbake mot stabæk. Kanskje en "Reis opp og syng"-kampanje på Hansa?

BrannFa(e)n

Jepp, det funker nok hvis NFF har laget en regel om at man skal sitte på setene.
rannfasiten

Mr_Soma

NFF kan jo dra til... ja -
Ingen som kan nekte folk å sitte så lenge det ikke forstyrrer noen.

Den oppbackingen som var før kampen på SS var fenomenal!
Dette trenger vi mer av, helt til det går automatisk.

Er litt som å sykle, bare at vi må begynne forfra igjen etter en stygg ulykke.
Vi må ha "støttehjulene" på til det ikke er anntydning til ubalanse.

Tror ikke vi kan slippe taket helt før neste sesong, men det blir bare bedre og bedre!
Trøkket kommer uten tvil til å være skuffende mot Stabæk, men vi må ikke miste "gutsen" fordet. Sånn blir det uansett mot slik motstand (Stabæk,Odd,Tromsø osv)

Kom igjen folkens! :)

Northside

forslag til banner vi kan holde oppe på ss er jo "reis opp og syng".
Det kan ligge tilgjengelig et sted på ss slik at når det trengs så kan det brukes... Kan virke motiverene for enkelte, eller?

Var bare et forslag.

symo

Jeg stod ca. midt mellom midtbanen og Hansa på Store Stå. Der var det ikke noe særlig trykk. Jeg og mine sang det vi kunne, men det var sjelden noe skikkelig trykk. Var mange som ikke var med og sang. Minst halvparten av sangene folk sang med på ble startet fra Hansa. Fra midt ståsted hørtes Hansa minst like godt som den "lille" gjengen som absolutt skal stå nærmest mulig midten på Store Stå.

Min oppfordring er altså å få sangstartrere og de mest ivrige til å stille seg midt mellom Hansa og midtbanen. Det er jo her sangene må starte for å få flest mulig med! Er ikke vits i å klumpe seg mest mulig sammen mot midten. Og tro at det er kjempestemning. Kan sikkert virke slik for de som står der...

Kruxleiven

Quote from: "symo"Jeg stod ca. midt mellom midtbanen og Hansa på Store Stå. Der var det ikke noe særlig trykk. Jeg og mine sang det vi kunne, men det var sjelden noe skikkelig trykk. Var mange som ikke var med og sang. Minst halvparten av sangene folk sang med på ble startet fra Hansa. Fra midt ståsted hørtes Hansa minst like godt som den "lille" gjengen som absolutt skal stå nærmest mulig midten på Store Stå.

Min oppfordring er altså å få sangstartrere og de mest ivrige til å stille seg midt mellom Hansa og midtbanen. Det er jo her sangene må starte for å få flest mulig med! Er ikke vits i å klumpe seg mest mulig sammen mot midten. Og tro at det er kjempestemning. Kan sikkert virke slik for de som står der...


Enig i det. Jeg stod i begynnelsen helt nede med cornerflagget pÃ¥ SS mot klokkesvingen. Man hørte ikke stort verken fra Hansa eller SS. Jeg flyttet meg oppover mot midten etterhvert, men jeg vet ikke. Stemningen var bedre enn vanlig, og kanskje vi vant tribunekampen mot klanen (jeg hørte mye til dem i motsetning til andre, men jeg stod ogsÃ¥ nært dem). SÃ¥ mange pÃ¥ Hansa som stod nesten hele kampen. En del reiste seg til tider og holdt skjerfet over hodet som pÃ¥ cupfinalen. Litt tøft, men dog. Umbro var ogsÃ¥ med.  Likevel tror jeg vi har vært bedre før. Takke meg til Baselkampen i 2000. Det var stemning det.

Trodde de syngende på SS skulle samles midt mellom midtbanen og Hansa som avtalt? Men skjedde vel ikke likevel da.

krøvel vellevold

Quote from: "Kruxleiven"[   Likevel tror jeg vi har vært bedre før. Takke meg til Baselkampen i 2000. Det var stemning det.

.


Ikke bedre pÃ¥ Stadion i sin helhet i hvert fall! SS var bra i den kampen, men da stod vi jo i Hansa. Bedre potensiale der!  Men det var bare 4000 pÃ¥ den kampen. SÃ¥ Ã¥ pÃ¥stÃ¥ at stemningen totalt var bedre pÃ¥ den kampen, er i sÃ¥ fall en syltynn pÃ¥stand!
Legg ned hele klubben!

Kruxleiven

Ikke bedre i sin helhet nei. Det var færre folk den gang og det var nok bare en del av banen som sang også (Hansa). Det er vel alt etter hvor man står. Lyden bærer ikke over hele stadion før den er lukket.

monzilla

levski sofia-kampen er vel den eneste kampen jeg kan huske som var bedre enn enga-kampen stemningsmessig på stadion etter hansa ble bygd.

onkel Nils

Lille Per gikk i 5. klasse og en dag spurte læreren om alle barna kunne fortelle litt om hva faren jobber med.



Alle de mest vanlige svarene dukket opp -- brannmann, politi, selger osv.
Men Per var usedvanlig stille. Læreren ville gjerne få han litt mer med i diskusjonen og spurte derfor om Per kunne fortelle om sin far.



"Min far er en erotisk danser i en homsebar og han tar av seg alle klærne foran andre menn. Av og til, hvis betalingen er veldig bra, så tar han noen ev mennene inn på et bakrom og har sex med de."



Læreren ble helt stresset av dette og satt alle de andre barna til å tegne mens hun tok Per til siden og spurte han, "Er det virkelig sant det du sier om faren din?"



"Nei," svarte Per, "Han spiller fotball for Vålerengen , men det er alt for flaut til å si foran alle de andre ungene."



Synst bare denne var litt artig :D
i er Vestlandets konger vi e Brann!

Snublefot

Quote from: "Kruxleiven"
Quote from: "symo"Jeg stod ca. midt mellom midtbanen og Hansa på Store Stå. Der var det ikke noe særlig trykk. Jeg og mine sang det vi kunne, men det var sjelden noe skikkelig trykk. Var mange som ikke var med og sang. Minst halvparten av sangene folk sang med på ble startet fra Hansa. Fra midt ståsted hørtes Hansa minst like godt som den "lille" gjengen som absolutt skal stå nærmest mulig midten på Store Stå.

Min oppfordring er altså å få sangstartrere og de mest ivrige til å stille seg midt mellom Hansa og midtbanen. Det er jo her sangene må starte for å få flest mulig med! Er ikke vits i å klumpe seg mest mulig sammen mot midten. Og tro at det er kjempestemning. Kan sikkert virke slik for de som står der...


Enig i det. Jeg stod i begynnelsen helt nede med cornerflagget pÃ¥ SS mot klokkesvingen. Man hørte ikke stort verken fra Hansa eller SS. Jeg flyttet meg oppover mot midten etterhvert, men jeg vet ikke. Stemningen var bedre enn vanlig, og kanskje vi vant tribunekampen mot klanen (jeg hørte mye til dem i motsetning til andre, men jeg stod ogsÃ¥ nært dem). SÃ¥ mange pÃ¥ Hansa som stod nesten hele kampen. En del reiste seg til tider og holdt skjerfet over hodet som pÃ¥ cupfinalen. Litt tøft, men dog. Umbro var ogsÃ¥ med.  Likevel tror jeg vi har vært bedre før. Takke meg til Baselkampen i 2000. Det var stemning det.

Trodde de syngende på SS skulle samles midt mellom midtbanen og Hansa som avtalt? Men skjedde vel ikke likevel da.


Avtalen var vell forsåvidt å samle alle syngene helt til venstre ved inngangen mellom SS og Hansa.. hvis ikke jeg tar helt feil, men de fleste samlet seg mest mulig midten..

symo

Poenget mitt er at de som starter sangene må trekke mye mere mot midten av det høyre feltet. Bare slik kan den syngende kjernen vokse. Begynn å fylle opp på midten av feltet. Blir nok mer enn nok sangvillige mot midten av tribunen uansett. Det viktige må jo være å få med flere mot høyre?

Vokser ikke av å samles i en krok. Ihvertfall sangstarterne må trekke mot høyre

abe78

Helt uenig. Stå på den venstre siden (mot Hansa). Drit i høyresiden. Der kan de som ikke vil synge stå. Mange som hadde stått i Klokkesvingen trekker nå inn på Storestå. Bataljonen anbefalte at disse står på den høyresiden under kampen mot Vålerengen.
.og husk!

symo

Tror du misforstår litt. Når jeg snakker om høyre så mener jeg mot hansa.

Poenget er at den syngende gjengen er ikke så veldig stor. Og blir ikke så mye større hvis ikke folk trekker lenger mot hansa. Ihvertfall at sangene startes der, og ikke helt inne mot midten. Da blir det veldig dødt videre på tribunen mot hansa.

Samstemtheten hadde da blitt mye bedre. Slik det er nå så vil mange forskjellige sanger startes samtidig. Og halve tribunedelen mot hansa blir et familiefelt hvis vi ikke trekker lenger mot hansa


symo

Er med på den. Men mener at den syngende gruppen på store stå ville blitt større og mer samstemt. Sangstartere bør jo stå i midten og ikke ute på sidene.

En annen ting er jo at det bør gjøres oppmerksom på at det er en sangtribune. Tror nok at det er svært mange som ikke er klar over dette "nye". Er ikke akkuat så lett å se det banneret når alle står foran. Jeg så det ihvertfall ikke sist.

Hva med å dele ut info på et ark til alle som står på store stå?

Bataljonen

Quote from: "symo"

En annen ting er jo at det bør gjøres oppmerksom på at det er en sangtribune. Tror nok at det er svært mange som ikke er klar over dette "nye". Er ikke akkuat så lett å se det banneret når alle står foran. Jeg så det ihvertfall ikke sist.


Dette vil nok komme etterhvert og flere vil bli obs på at dette er et syngefelt. Det vil gå litt på munn-til-munn at dette er et sangfelt og man blir klar over dette. Er viktig at de som står der også følger litt med og kan gi beskjed til de som "står feil" om å flytte videre inn på Store Stå om man ikke vil synge.

Jeg tror at det vil kunne gå seg til etterhvert.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up