• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gratulerer SS og BRANN

Started by BRANNFL, April 30, 2006, 21:00:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BRANNFL

SS vant suverent og Brann vant like suvernt, stor koste meg i dag.

Tror virkelig det kan skje i aar.
Brann e' Best

Jeanet

ater Lillestrøm SK,
hater Viking og VIF,
hater Rosenborg Ballklubb, men
Sportsklubben BRANN ELSKER VI!!<3<3

weirus

Satt å så kampen på slaveboksen, og var en periode i 1 omgang at bekymringen økte over at SS ikke klarte å stille opp slik de burde, men fra nå av skal jeg alrdi tvile mer!
SS var tydeligvis i STOORFRM denne kampen og det var nesten umulig å hører klanen til og med når de scorte!

TAKK SS!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

positiv

FY FAEN for en stemning!!!!

hørte SS 200 meter fra staddarn en halvtime før start


herlig
ødt blod på HANSA

villaksen

SS var bra før kampen, Det som var Konge var Hansa...

weirus

la oss ikke begynne denne diskusjonen igjen..blir for dumt!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Romani3

Synes virkelig vi kan være fornøyd med oss sjøl! Grattis, folkens!!!  :D Hørte ikkje Klanen èn eneste gang i 1., og kun et par ganger i 2. Helt konge!!!

Må no finne meg en kopp kakao og nåkken halspastiller no, eg :P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.
tå på Brann

Skyscraper

Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.


Forgjenger greie? hva mener du?
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Derabilo

Dette var fantastisk. Ikke 1 minutt uten sang. Herlig! Får vi alle kamper til å bli sånn så er vi best i verden (noe vi selvsagt allerede er)
Bergen ut av Norge -

brannsupporteren:-D

Helt nydelig i dag altså, det må jeg bare få si! Har ikke opplevd makan til stemning på lenge! Stod på felt T og Hansa tok jo bare helt av i dag :D Fantastisk!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

KennethS

Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.


Forgjenger greie? hva mener du?


Var vel meningen at de som sto på syngefeltet skulle dra med resten av stadion idag. Var vel derfor hele greiene ble spikket sammen? Men de som stod på synge feltet idag (ikkje alle seff) kunne tydligvis bare 1 sang.
tå på Brann

positiv

håper vi holder samme stemning resten av sesongen og..

det hadde vært en drøm!!
ødt blod på HANSA

erik1

gratis, ja.. for en Kanon steming,var på  SS.. vi var konger, ja hes e jeg, gratis BRANN å SS!faen så herlig!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

RC

Nydelig!
Vil skryte av SS som var tidlig på plass... Jeg var med faren min idag, som også var den første jeg var på stadion med. Vi snakket på vei til Stadion at alle kom akuratt til kampstart, men når vi nærmet oss stadion, litt over 19.00 hørte vi SS, nydelig!
Vil også skryte av alle andre til stedet idag... Alle var med å synge, og klanen kunne bare dra hjem. De hadde ingenting å stille opp med verken på eller utenfor banen. Vi e verdens beste publikum!!!


Bare en ting: Slutt å klappe etter hver sang...

Bataljonen

Stemningen på Store Stå var upåklagelig i dag men vil også rose Hansa for trøkket de laget til tider. Hele stadion var elektrisk innimellom og det er INGEN andre arenaer i Norge som overhode kan måle seg med stemningen som var på stadion i dag.

Vi må ta med oss entusiasmen og den sanggleden som ble vist i dag videre med oss til neste kamp.

Takk til dere alle !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

tormi

Jeg og vil skryte - SS var fantastisk og det Brann banneret som ble vist foran kampen var DRITFETT!!! Honnør til de som mekket det.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

positiv

Quote from: "tormi"Jeg og vil skryte - SS var fantastisk og det Brann banneret som ble vist foran kampen var DRITFETT!!! Honnør til de som mekket det.


fikk ikkje helt med meg ka banneret gikk ut på..

kan noen fortelle????
ødt blod på HANSA

Skyscraper

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.


Forgjenger greie? hva mener du?


Var vel meningen at de som sto på syngefeltet skulle dra med resten av stadion idag. Var vel derfor hele greiene ble spikket sammen? Men de som stod på synge feltet idag (ikkje alle seff) kunne tydligvis bare 1 sang.


Nåja.. det var litt mer enn det.. Tror hovedmålet med den gruppen var å starte et sted...  Få i gang Stemningen et sted. Og det var en mer samspilt synging denne gangen. Og jeg er overbevist at om vi fortsetter å gjøre det på denne måten så blir stemningen bedre. Selv om vi spiller mot stabæk.
å skal det skje... Nei, vent... Nå

Nixon

Stemningen i dag er kanskje noe av det beste jeg har opplevd på Stadion. Sjelden har vel det blitt sunget så jevnt og trutt gjennom hele kampen.

Jeg synes Hansa var meget bra i dag. Til en forandring sang vi stort sett gjennom hele kampen. Måtte det bare vare...

Når det gjelder SS kan jeg se at de synger mye. Men jeg kunne desverre ikke høre så mye under kampen. Så SS har vel fortsatt en del å gå på når det gjelder å få et skikkelig lydnivå. Men det virket som det var gøy der nede!:)
Rød makt på Hansa

TcK

Selv om TV-lyd har en tendens til å lyge litt, så hørtes det i dag, til tider, helt ubeskrivelig ut..

Etter 2-0 (tror jeg) da hele stadion og omegn (?) sang Byen e' Bergen.. Det ble helt stille i stuen, vi lente oss tilbake og sjefen i gjengen sa fra seg et stille "hør...".  Hva kan jeg si? :)

Gratulerer!

tck
Jesus elsker alle barna

Stoffi

Satt selv på felt Z nedre halvdel, var elektrisk. Var mer sanger der enn på SS i fjor da jeg sto der.  :)  Sinnsykt bra.

Brann spilte bra, Sæternes scorte igjen, klanen hørtes knapt, og stadion kokte. Kan ikke bli bedre!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Skumling

Dette var gøy! Men la oss ikke ta helt av i selvskryt. Det er fremdeles mye "å gå på", spesielt med tanke på samstemthet. Manglet en del der til tider, men vi får skrive det på kontoen for iver og rus. Får håpe folk trøkker til resten av sesongen også, mot storlagene i alle fall.

GamleErik

Jeg tittet opp mot Hansa en 5-6 ganger i løpet av kampen og ble overrasket når jeg så små skjerfpytter hvor man tydeligvis holdt på å synge Byen e Bergen. Uten at jeg hadde hørt noe av det.

Nystemten ble visstnok sunget fra 3 tribuner samtidig en gang i løpet av andre omgang. Fikk ikke med meg at den ble sunget på store stå engang..

Har sjekket tv-bildene og lyden i etterkant og det er klart og finner både nystemten og Hansa sine sangstemmer uten problemer.

Men måten lydbølger fungerer, eller snarere ikke fungerer i vårt tilfelle, slik at du ikke klarer å høre hva som blir sunget på andre deler av stadion byr på enorme utfordringer dersom man skal forsøke å få samkjørt noe som helst i år...
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

C@Bøe_79

Blir bedre når man "lukker" stadion.
Men det skal mye til å slå den stemningen det var idag,muligens sist vi var i nærheten var i -99 når vi slo RBK 2-1 og hele stadion sang på Kvisvik!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Falken

Stemningen i dag var 400% bedre enn mot LSK. Helt suverent... Når det virkelig koker på Brann stadion er det ingen andre arenaer i Norge som kan komme opp med noe bedre. Håper dette fortsetter resten av sesongen for det var en stor opplevelse å være på stadion i kveld... noe jeg kommer til å huske lenge.

Vil også gi creds til de som har mekket det nydelige banneret. Herlig!

Romani3

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.


Forgjenger greie? hva mener du?


Var vel meningen at de som sto på syngefeltet skulle dra med resten av stadion idag. Var vel derfor hele greiene ble spikket sammen? Men de som stod på synge feltet idag (ikkje alle seff) kunne tydligvis bare 1 sang.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

monzilla

herlig at hele felt z stod begge omgangene

SKB e BEST!!!

Herlig dag på stadion! Stemningen, kampen, nydelig!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

DJ_ADG

hærlig STADION. Bra trøkk lenge før kamp start fra Store Stå. Då kampen startet sto Fekt Z og sang og på andre siden av Hansa var det også en gjeng som sto. Ut over i andre omgang fikk eg intrykk at helle stadion var med på litt.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Romani3

Quote from: "DJ_ADG"hærlig STADION. Bra trøkk lenge før kamp start fra Store Stå. Då kampen startet sto Fekt Z og sang og på andre siden av Hansa var det også en gjeng som sto. Ut over i andre omgang fikk eg intrykk at helle stadion var med på litt.


Ja, samme her.. Men tenk om vi en gang får te at Gamle sitte svarer på "Vi e Brann, Bergens stolthet" :D Som Odense-kampen i Vestlandshallen i fjor :D Oi, det hadde virkelig vært nåkke..!
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

Quote from: "Romani3"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.


Forgjenger greie? hva mener du?


Var vel meningen at de som sto på syngefeltet skulle dra med resten av stadion idag. Var vel derfor hele greiene ble spikket sammen? Men de som stod på synge feltet idag (ikkje alle seff) kunne tydligvis bare 1 sang.


Nei seff stod eg ikkje der, de fleste som sto der var fulle 15 åringer som kunne gadd synge "vi hater enga". Ka e denne trenden med og være mer opptatt av klanen enn Brann under kamp? utrolig irriterende og se på. Må da vitterlig gå ann og synge Brann sanger. Når Brann gikk opp i 1-0 var det en av disse fulle 15 åringen som prøvde og starte "vi hater enga"... herregud. gald vi fikk stoppet han før parodien var fullkommen.

Håper vi klarer og lage like mye liv neste gang uten disse vif hate sangen. Vi som stod til venstre for "sang feltet" prøvde og synge med hansa på Brann sangen, men de på "sang feltet" var så jævlig opptatt i ka klanen drev med og sang helt og eget sine egne sanger.

Hadde vært konge hvis vi klarte og synge Brann sangen sammen med hansa samstemt.
tå på Brann

Mr_Soma

Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.


Har det ikkje alltid vert sånn då? eller? Det burde kanskje ikkje vert så mange hat sanger, men blir jo det kvar kamp mot enga FORDI det er eit hatoppgjør!
RANN<3

Romani3

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Romani3"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Skyscraper"
Quote from: "KennethS"bare så jævlig synd at mange på SS kun e intressert og synge hets sanger mot klanen hele tiden. Den forgjenger gjengen var en fiasko, for det første de startet nesten aldri sanger, for det andre gjenge besto av dritfulle 15 for det meste, for det tredje når de startet sanger var det kun hets sanger om klanen og vif.

Stemningen på SS var bra idag, men det var ikkje den forgjenger greien sin fortjeneste ihvertfall.


Forgjenger greie? hva mener du?


Var vel meningen at de som sto på syngefeltet skulle dra med resten av stadion idag. Var vel derfor hele greiene ble spikket sammen? Men de som stod på synge feltet idag (ikkje alle seff) kunne tydligvis bare 1 sang.


Nei seff stod eg ikkje der, de fleste som sto der var fulle 15 åringer som kunne gadd synge "vi hater enga". Ka e denne trenden med og være mer opptatt av klanen enn Brann under kamp? utrolig irriterende og se på. Må da vitterlig gå ann og synge Brann sanger. Når Brann gikk opp i 1-0 var det en av disse fulle 15 åringen som prøvde og starte "vi hater enga"... herregud. gald vi fikk stoppet han før parodien var fullkommen.

Håper vi klarer og lage like mye liv neste gang uten disse vif hate sangen. Vi som stod til venstre for "sang feltet" prøvde og synge med hansa på Brann sangen, men de på "sang feltet" var så jævlig opptatt i ka klanen drev med og sang helt og eget sine egne sanger.

Hadde vært konge hvis vi klarte og synge Brann sangen sammen med hansa samstemt.


Enig i det siste.. Men det e visst ikkje så lett. Veldig vanskelig å høre ka alle andre felt synger te tider.
Men e no greit å vise Engen at vi ikkje liker de i det hele tatt òg då, selvom eg regner med de vet det godt.
Forresten.. E du no så sikker på at de/den som startet "Vi hater Enga" alle gangene var en full 15-åring? Tenker det bare e nåkke du sier, men du burde no ikkje gjøre det hvis du ikkje har peiling.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

KennethS

Har aldri sagt at det kun var en person som startet, men han som stod ved siden av meg var så dritings at han så vidt klarte og holde seg på beina. Han prøvde og dra igang den sangen hele tiden. Jævlig synd at så mange fulle folk får komme inn. Tror stemningen idag kunne vært enda bedre med litt flere "edru" personer.
tå på Brann

Mr_Soma

Quote from: "KennethS"Har aldri sagt at det kun var en person som startet, men han som stod ved siden av meg var så dritings at han så vidt klarte og holde seg på beina. Han prøvde og dra igang den sangen hele tiden. Jævlig synd at så mange fulle folk får komme inn. Tror stemningen idag kunne vært enda bedre med litt flere "edru" personer.


Eller er det bare at du er redd fulle folk?

krøvel vellevold

Stemningen var noe av det aller beste jeg har opplevd på Stadion noen gang. Det var synging så og si hele tiden, og ofte var det synging på andre tribuner enn SS også. Siden det er veldig vanskelig å synge samstemt over hele Stadion samtidig (pga lydforsinkelsen), så syns jeg egentlig det er litt tøft når det synges én sang på Hansa, én på SS, osv. Da blir det et herlig lydinferno, samt at det viser at folk over hele Stadion tar initiativ til stemningen og ikke bare sitter og venter på at SS skal starte den. I dag fikk vi et glimrende eksempel på "engelsk stemning" på Stadion. Sanger startet på flere tribuner, det var stemning rundt hele, det var engasjement, impulsiv allsang, publikum reiste seg flere ganger på sjanser, cornere, dommerfeil, osv. Og vi beviste en gang for alle at det er fullt mulig å lage kanonstemning uten trommer, capoer, megafoner, evighetssanger, forza allez chalala, osv. Det er det jeg har sagt hele tiden: Det er folks innstilling og innsats det har vært noe galt med. Og som jeg skrev tidligere i uken: Jeg regnet med at det ville bli et stemningsløft i denne kampen pga all den negative medieomtalen vi har fått i det siste, pga at vi ikke ville bli utsunget av Klanen, pga at VIF var motstander, og  pga de tiltakene som ble satt igang (som f.eks. flytting av gjengen). Nå må vi bare sørge for at vi bygger videre på dette, og at stemningen på denne kampen ikke bare var et skippertak for å redde ansikt. SS var uansett minst like bra som i glanstiden på 90-tallet, og resten av Stadion var bedre enn noen gang. Dette var jævlig gøy!

Imidlertid må jeg si meg enig med dem som påpeker at det var en del som gikk alt for mye igjen. "No ser eg rødt" ble sikkert startet 20 ganger. Det blir for mye. Og så syns jeg det ble litt vel mye synging om VIF. "Vi hater Enga" og "Vi hater VIF og RBK, hei hå" ble det veldig mye av. Kanskje vi burde lære oss å være mer opptatt av Brann enn motstanderen?

Uansett: Stemningsmessig var dette en klassiker!
Legg ned hele klubben!

Romani3

Då vi gikk låg det no et par flasker rundt om på SS =P Det gjorde det mot LSK òg. Kalinka.. =/ =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

rødesk

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "KennethS"Har aldri sagt at det kun var en person som startet, men han som stod ved siden av meg var så dritings at han så vidt klarte og holde seg på beina. Han prøvde og dra igang den sangen hele tiden. Jævlig synd at så mange fulle folk får komme inn. Tror stemningen idag kunne vært enda bedre med litt flere "edru" personer.


Eller er det bare at du er redd fulle folk?


Redd?
Er vel ikke det dette handler om. Greit at en øl for mange, er hyggelig før kamp, men at de drikker seg så drita at de ikke klarer stå på beina en gang. Da har de ikke mye å gjøre på en fotballkamp!
oen må gå...!

KennethS

Håper vi klarer og motivere oss slik mot andre lag en vif. Eksamen blir 7 mai mot Stabæk. Klarer vi denne stemningen mot Stabæk så e vi på rett vei uten tvil.

Jobben nå må være og få hansa og ss mer samstemt, da kunne vi fått stemning uten sidestykke i norsk fotball.
tå på Brann

Mr_Soma

Håper du ikke tok det alvorlig?
Kamper som denne i dag, (1.mai samt 16.mai) det ikke å unngå å få slike "uromomenter" inn portene, det kan ene og alene skyldes svakt vakthold.

Så nå er vi ferdig med 1 av 2 - altså ikke noe krise. Vi vet jo at folk drikker ekstra mye før slike kamper.

Og KennethS, du er litt redd for at vi ikke skal synge "Hater Enga" neste kamp også, men ta det helt med ro, den er mot Stabæk (Molde)

Sjansen er vel relativt liten, men selvfølgelig, det kan jo finnes en som har drukket såpass mye at han eller hun tror at det er omkamp mellom Brann-VIF.

KennethS

Quote from: "Mr_Soma"Og KennethS, du er litt redd for at vi ikke skal synge "Hater Enga" neste kamp også, men ta det helt med ro, den er mot Stabæk (Molde)

Sjansen er vel relativt liten, men selvfølgelig, det kan jo finnes en som har drukket såpass mye at han eller hun tror at det er omkamp mellom Brann-VIF.


?
tå på Brann

Mr_Soma

Quote from: "KennethS"Håper vi klarer og lage like mye liv neste gang uten disse vif hate sangen


den jeg ikke forstod så mye av...

Northside

God stemning! SS forbedret seg rimelig bra og Hansa sang mye!
Var også fantastisk å se at store deler av Felt Z stod gjennom hele kampen, imponerene. Ble også sunget en del på andre tribuner noe som var fantastisk.

Men vi har litt å gå på endå (ikke for å være negativ), vi må blandt annet blir mer samstemt med Hansa og henge oss på de sangene Hansa synger. Bare synd vi nesten ikke hører Hansa på SS når det går en sang der...

Men kanon bra i dag og bedre kan det bli!

Skyscraper

Quote from: "KennethS"Håper vi klarer og motivere oss slik mot andre lag en vif. Eksamen blir 7 mai mot Stabæk. Klarer vi denne stemningen mot Stabæk så e vi på rett vei uten tvil.

Jobben nå må være og få hansa og ss mer samstemt, da kunne vi fått stemning uten sidestykke i norsk fotball.

Samme stemningen blir vel litt vanskelig, iogmed at det ikke er en "prestisje kamp". Serieledere eller ei.

Men om vi klarer å få en NESTEN like bra forestilling mot stabæk så er det bra. Men som du (KennethS) sa: det er Eksamen. Og nå må vi fortstette neste kamp også. Ha samme inndelingen av SS, samme opplivingen før kamp. samme interressen for å synge. Vi kan ikke hvile på laurbærene nå. Nå burde vi tvert imot jobbe hardere enn noen gang
å skal det skje... Nei, vent... Nå

`Nisse

Kenneth nå må du gi deg! ble sunget en del vålrengen rykker ned og vil  hater enga, men vil påpeke at det gir et enormt engasjementy blant fansen og det er manege som synger me på dette, sikkert fordio det er lett å huske og veldig gøy. var mange andre sanger som også ble sunget idag men er enig i at stadion burde bli mer sammstemte.  noen ganger var det 3-4 sanger som ble sunget samtidig. men uansett en super fantastisk deilig dag på stadion:D:D:D:D bedre enn på veldig veldig llenge

grei

Flott stemning ja, men ikke noe i nærheten av diverse store øyeblikk (bl-a i e-cup) før om årene. Hørte ikke klanen bortsett fra en liten periode i begynnelsen av andre omgang, makan til oppskrytte folk. Nå skal det sies at de er noe annet hjemme, og sant å si hørte vi vel ikke mye til Store stå heller, den gjengen er en skygge av seg selv, men Hansa var meget bra. Det er deilig å ha et stadion med liv og engasjement fra alle tribunene og ikke bare en forhåndsbestemt supportergjeng.

enavgutta


Mr_Soma

Quote from: "grei"og sant å si hørte vi vel ikkemye til Store stå heller, den gjengen er en skygge av seg selv


er du døv eller?

Go Up