• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaggere i diverse kamper!

Started by Tifo, April 28, 2006, 22:37:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

Tifo-gruppen trenger flaggere til RBK kampen!

Vi (tifo-gruppen) trenger folk som kan hjelpe oss med stor-flaggene når spillerne kommer innpå banen.

kontakt tifo-gruppen på mail eller send meg en pm dersom du ønsker å hjelpe.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Hei igjen...

Var liten respons her inne sist jeg postet, men vi klarte no 17 flaggere (og selvsagt flagg) mot VIF.


Mot Stabæk på søndag trenger vi også flaggere, her vil det også bli mulighet til å "trene på å flagge". Dvs dersom du stiller opp 2 timer før kampstart, så vil du få muligheten til å selv finne ut hvordan det er å flagge, men send meg en pm eller kontakt meg på tlf 97718437 dersom du vil møte 2 timer før start!

Grunnen til at jeg velger å gjennomføre en "trening" er at ganske mange som blir spurt om å flagge ofte sier nei pga de er redd flaggene er for tung, de tror det er vansklig å flagge eller de sier nei pga de aldri har flagget før. Så no får du altså muligheten til å øve og finne ut om du liker å flagge, uten at det er noe tilskuere der.
Men som sagt, kontakt meg på en eller annen måte dersom du stiller 2timer før start for å øve.

De som ikke vil være med å øve men som vil flagge kan kontakte meg inne på tribunen før start eller stille seg 20min før start ved corner flagget der med hansa. (Inngangen på ss).

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Pondan

Jeg har flagget i alle år, så jeg kan godt gi en hånd..

Tifo

Vil bare påminne dere om at vi trenger noen flaggere til kampen 16mai.
Blir som sist, still 2 timer før kamp dersom du vil "øve", eller du kan gi en lyd før kampstart dersom du vil hjelpe til.
.:Tifo-gruppen:.

HÃ¥kon Moldestad

er det noen alders grense????
rann bergens stolthet.

Bataljonen

Quote from: "HÃ¥kon Moldestad"er det noen alders grense????


Så lenge du kan klare å holde et storflagg så tror jeg nok det skal går bra !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

brannfrik

det er ingen øvre eller nedre aldersgrense, men du bør være sånn noenlunde edru. i dag trenger vi en del flaggere, og de blir nok antakelig ikkje så lett å få tak i heller. hvis du vil flagge så ikke nøl med å ta kontakt.

Niklas

Tifo

Kampen mot Molde nærmer seg! Tifo-gruppen trenger flaggere, og denne gangen må folk stille!
Møt med inngangen til ss (nærmest hansa) 20-30 minutter før kampstart dersom du kan hjelpe.

Du kan også kontakte meg på tlf 97718437 dersom du ønsker å hjelpe (sms er ok denne gangen), eller du kan sende meg eller tifo-gruppen en pm.

Mail til tifo-gruppen fungerer også, den finner du i Bataljonen`s kontaktinfo.
.:Tifo-gruppen:.

Pondan

Blir det samme kjedelig flaggingen som før?

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Blir det samme kjedelig flaggingen som før?


er det sÃ¥ mange mÃ¥ter  flagge pÃ¥ da ??
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Candyman

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Pondan"Blir det samme kjedelig flaggingen som før?


er det sÃ¥ mange mÃ¥ter  flagge pÃ¥ da ??

Hehe, lurte jeg og på. Pondan kan kanskje komme med revolusjonerende forslag?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Rasmus_brann

et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Pondan

Det går feks ann og flytte på seg? ikke bare stå på en strek forann Umbro.. Svingene feks, opp i tribunen osv. Går ann og bruke hode og fantasien..

DJ_ADG

i år har det vært flagget foran Hansa og på hansa.
froran Store STÃ¥, foran klokkesvingen, foran gammle sitte.  SÃ¥ eg synnes vi har ganske stor variasjon.

Eg é enig i at man også bør flagge inne på Store Stå så lenge det ikkje é for trangt, men det é forsatt mange hjemme kamper igjen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Pondan

Hva med og stå rett over SS? flagge utover gjengen liksom..

Tifo

Quote from: "Pondan"Hva med og stå rett over SS? flagge utover gjengen liksom..


vi har tenkt pÃ¥ det med Ã¥ flytte oss, og Ã¥ flagge over ss pÃ¥ umbro har vært diskutert.  Eneste problemet er at det er utrolig trangt pÃ¥ umbro ved kampstart, i tillegg treffer flaggene taket og spesielt den tv-boksen i midten.


Selv om jeg mener variasjonen vår har vært bra i år, så vil vi nok flaggene på andre plasser enn bare foran ss resten av sesongen også.
.:Tifo-gruppen:.

abe78

Flytt alle flaggene bort på Hansa i denne kampen. Det er der de hører hjemme! Det er bedre å ha de på tribunene en ute på gresset. Det ser litt rart ut.
.og husk!

Tifo

Quote from: "abe78"Flytt alle flaggene bort på Hansa i denne kampen. Det er der de hører hjemme! Det er bedre å ha de på tribunene en ute på gresset. Det ser litt rart ut.


Neste år blir hansa "hovedtribunen" for flaggene.

Skal se hva vi får til på søndag, er nå kommet 2 forslag om hvor flaggene bør være.
.:Tifo-gruppen:.

steinbygger

Kult å se så mange store flagg under innmarsjen, men til dere med de kledelige hodeplaggene. Neste gang bør de fjernes under bergenssangen. Hvis litt respekt

Tifo

vi hadde 28 stor-flagg denne kampen, noe som er rekord i norden etter hva eg vet :)

stor takk til de som var med å flagget, men vi trenger flere frivillige personer til flaggingen som er "klar" før kampen. Er rimelig mye stress når vi må løpe rundt hele stadion for å få tak i nok folk, denne gangen klarte vi det akkurat, igjen...


(ps: bilder kommer så snart pc-en hjemme er i gang igjen)
.:Tifo-gruppen:.

Tifo

Vi trenger flaggere til RBK kampen!

Skriv her, send meg en pm eller kontakt meg på tlf 97718437 dersom du har mulighet til å hjelpe oss med stor-flagg i morgen mot Rosenborg!

Får vi en del folk "klar" allerede før dørene åpner i morgen så sparer dere oss i tifo-gruppen for mye arbeid. Vi har en god del å gjøre i morgen, så for å lette på arbeidet så hadde det vært greit med en oversikt allerede no over hvem og hvor mange som kan hjelpe.

Still opp ved cornerflagget nærmest hansa tribunen ca 20-15min før kampstart.
.:Tifo-gruppen:.

Pondan


Jay Tee

de ser veldig tunge ut de flaggene!
eia brann

Pondan

Hvis du er svak, så stiller du ikke.. de kan vere tung, regner det så er de enda tyngre..

Tifo

Quote from: "Jay Tee"de ser veldig tunge ut de flaggene!


Ikke noe problem, kommer du med en gang dørene åpner kan du hukke fatt i en av oss å prøve ett flagg dersom du er usikker :wink:
.:Tifo-gruppen:.

Jay Tee

Quote from: "Pondan"Hvis du er svak, så stiller du ikke.. de kan vere tung, regner det så er de enda tyngre..

Eg e kjempe sterk!
eia brann

Pondan

Få 2 flagg du da:P Men som "tifo" skrev, prøv :)

Go Up